Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 322 z 725    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 319, 320, 321, 322, 323, 324, 325 ... 725  Další
Autor Zpráva
Offline
1291
19 lis 2010 14:53
Cocktown
Dnešní tramvajová kolona:
http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/ ... ali-2.html


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Nový hlasatel z tramvají jezdí autem.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

1344
17 črc 2010 21:41
Krno
A ještě jeden článek na téma sedačky, tentokrát z dílny iDNES i s demonstrativním videem:
V MHD jako na skluzavce. Podnik slibuje výměnu plastových sedaček

Edit: Muhehe, příspěvek č. 666...

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Snad řešení kauzy sesle klouzačky vs. drsňačky: Dopravní podnik pořídí do autobusů nové sedačky. Nebudou klouzat, slibuje.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

616
13 srp 2010 13:44
Zde tisková zpráva o výsledku soutěže "Příští zastávka".

_________________________________
Parková dráha Olympia Brno: http://www.smpd.cz
Simulace olomoucké tramvajové dopravy: http://mstsolomouc.webnode.cz/
Stavba modelu historické šaliny měřítka 1:8: http://modeltramvaje.webnode.cz/


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Jestli je to dole koženka, tak je to lepší nejenom, než skluzavky, ale také lepší, než sedačky v CNG Citelisech.


Offline
18
08 srp 2014 14:48
Tohle by byly ideální sedadla... pořád nenáročné na údržbu ale bez klouzání. V Ostravě jsem je párkrát zkusil a jsou rozhodně lepší než naše skluzavky! ;)


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
manil: Nechceš být mluvčím DPMB místo Lindy? Dokázal by si skvěle obhájit názory DPMB a věcně reagovat na dementní dotazy novinářů :D

ad Ster MX: Všechno jde, když se chce (viz Ostrava) :wink:
http://www.k-report.net/discus/obrazky/52/47/985247.jpg
http://www.k-report.net/discus/obrazky/52/48/985248.jpg

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Manil: v tom případě by (minimálně do příště) měla mít podmínka neklouzaveho plastu větší váhu. Ale i tady to mohl DP zjistit dopředu z busů SOR.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Karlos píše:
manil: Tady ale nejde o to za každou cenu narvat do SORů/Urbanů sedadla Kiel Ideo, jen zadat do VŘ podmínku o protiskluzovém materiálu sedací plochy, to by klidně STER mohl splnit s typem MX, akorát se zdrsněným povrchem nebo koženkou

Jde o to, že STER v nabídce až doposud nic takového neměl.

Alanis píše:
Mě by spíš zajímalo řešení a ne pindání o tom, proč tam vlastně jsou, to už všichni víme...

Jestli se k tomu DPMB postaví tak, že tady bude jezdit 94 hrůz a bude krčet rameny, tak to potěš koště :roll:

Řešení je na cestě, právě v úpravě povrchu sedadel na zdrsněný - neklouzavý.

TMB píše:
Tak pohádka je to hezká a zřejmě i celkem ze života. Jako cestující a tedy i platící zákazník DPMB se pořád nemohu zbavit dojmu, že je zde něco špatně. Samozřejmě 100 nových autobusů, a k tomu ještě CNG, vypadá lákavě. Možná by to ale chtělo prostě obnovu vozového parku provádět průběžně a ne čekat jen na smilování bohatých přátel.
Potom by třeba mohlo být rámcové VŘ vypsáni s předstihem s opcí na několik let dopředu, podobně jako v případě tramvají 13T (tam to ale byl problém, že šlo o finančně příliš velké sousto nad rámec možností investičních prostředků DP). Měl bych ale pár konkrétních dotazů:
1) proč nebyla VŘ na autobusy (nejlépe sólo CNG i kloubové) spojena do jednoho - (na těch 88 vozů mohla být opce)?
2) proč nebyla alespoň opce u kloubových autobusů, když už se mluví o dodávkách dalších?
3) proč nikoho nenapadlo požadovat trolejbusy se střední hnací nápravou
4) kdy bude vypsáno VŘ na další trolejbusy, cca 30 14Tr nám zatím ještě zůstane.

Pokud je to příspěvek směřován na mne, tak bohužel nevím. Jak je uvedeno při registraci, toto fórum není oficiálním fórem DPMB, proto doporučuji napsat na Facebookový profil DPMB nebo na dpmb@dpmb.cz, kde je tuším ze zákona povinnost do 30 dnů odpovědět.


Offline
Uživatelský avatar

435
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Problém vajíčkových sedaček ve starších šalinách se taky vyřešil - přidaly se tam podušky na sedací část. Šlo by to i tady - kdyby se chtělo. Mimochodem, ty busy, co mají v té sedací části látku, jsou docela v pohodě.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
2826
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Jen si tak říkám, zda by neurychlila jednání DPMB a ochotu dodavatelů s tím něco udělat jedna řádně zdokumentovaná a medializovaná nehoda cestujícího se zdravotními následky.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Moc si nedovedu představit, jak bude někdo chodit se šmirglpapírem a drsnit povrch nových sedadel... :D

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Mě by spíš zajímalo řešení a ne pindání o tom, proč tam vlastně jsou, to už všichni víme...

Jestli se k tomu DPMB postaví tak, že tady bude jezdit 94 hrůz a bude krčet rameny, tak to potěš koště :roll:

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

1344
17 črc 2010 21:41
Krno
A seriál na téma sedačky pokračuje:

Sedačky kloužou, protože jsou od jiného výrobce, vysvětluje dopravce

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
1366
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
MartinV píše:
Stuřík: dvanácti metry, nebo 15M? Druhé jmenované by mi přišly logičtější, na většině linek by se spolehlivě uživily.

Ano, byly by užitečné , ale na mnoha místech by se stěží vytočili.Vzorovým příkladem , třeba na lince 30, je křižovatka Branka x Hlavní.


Offline
Uživatelský avatar

1896
01 srp 2006 14:13
Bezkov
MartinV píše:
Někdy si říkám, že i dnes by nově vyrobené 21Tr byly moderními vozidly. Protože sice nejsou plně nízkopodlažní, ale NP vstup mají, jezdí to spolehlivě a možná ještě přežijí své mladší sourozence. :-k

Řek bych, že 21/22Tr se budou vyřazovat jen po nějakých závažných nehodách a potom až na politické rozhodnutí.
Tyto kousky mají štěstí, že vznikly v době, kdy se zaváděly NP vozidla a ještě se nikdo nehnal za co nejvyšším procentem NP.
P.S. Ještě vymyslet vozidlo 120% NP (20% plochy bude mít schod dolů.) a bude to komplet.


Offline
Uživatelský avatar

3096
29 srp 2009 19:30
Informace je prozatím taková, že se má vypisovat VŘ. Kolik vozů a v jaké podobě nejsem schopen říci, předpokládám že i v DP teprve plánují kolik vozů koupí. Nicméně pokud stále převládá názor, že nejsou pro brněnské tratě vhodné, tak bych s nimi nepočítal...
Jinak mě osobně se myšlenka pořízení 15M líbí, jistě by byly vhodné (co se týče poptávky) na linkách jako 30, 37 a dalších.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Stuřík: dvanácti metry, nebo 15M? Druhé jmenované by mi přišly logičtější, na většině linek by se spolehlivě uživily. Nemluvě o tom, že kromě t-25/26 by i t-37 mohla být v budoucnu kompletně v kloubech.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Jedním z důvodů nevypsání megatendru (mimo jiné elegantní způsob, jak se zbavit šmejdských minibusů a vynutit si tak krátké plnohodnotné autobusy) může být i obava z toho, že žádný z výrobců by to prostě nenechal plavat a nikdy by to nenechal bez připomínek = šance, že to proběhne bez komplikací je mnohem menší než u menších tendrů.


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
manil: Tady ale nejde o to za každou cenu narvat do SORů/Urbanů sedadla Kiel Ideo, jen zadat do VŘ podmínku o protiskluzovém materiálu sedací plochy, to by klidně STER mohl splnit s typem MX, akorát se zdrsněným povrchem nebo koženkou

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
Uživatelský avatar

3096
29 srp 2009 19:30
V jakém poměru budou vyřazovány 14Tr ku 31Tr netuším, nicméně se budou už vyřazovat i 15Tr (dle aktuálního stavu) - takže se ti to trochu zamíchá. A vzhledem k tomu, že se doopravdy v blízké době plánuje VŘ na krátké trolejbusy, tak bych ve věci odkupu a rekonstrukcí 21Tr čekal výrazné utlumení.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Někdy si říkám, že i dnes by nově vyrobené 21Tr byly moderními vozidly. Protože sice nejsou plně nízkopodlažní, ale NP vstup mají, jezdí to spolehlivě a možná ještě přežijí své mladší sourozence. :-k


Offline
Uživatelský avatar

1896
01 srp 2006 14:13
Bezkov
TMB:
Hlavním důvodem bude asi krátkozrakost politiků, kteří nevidí dál, než do dalších voleb, tak se snaží urvat bakšiš, dokud jsou ještě u koryta.

Mě by zajímalo, jak bude probíhat vyřazování 14Tr?
Budou se 14Tr vyřazovat kus za kus, nebo 1,5x14Tr ku 1x31Tr?

A co zbylé 14Tr? Třeba se bude pokračovat v praxi posledních čtyř let. Příští rok plánuje Plzeň vyřazovat své 21Tr.


Offline
811
25 led 2006 09:46
Tak pohádka je to hezká a zřejmě i celkem ze života. Jako cestující a tedy i platící zákazník DPMB se pořád nemohu zbavit dojmu, že je zde něco špatně. Samozřejmě 100 nových autobusů, a k tomu ještě CNG, vypadá lákavě. Možná by to ale chtělo prostě obnovu vozového parku provádět průběžně a ne čekat jen na smilování bohatých přátel.
Potom by třeba mohlo být rámcové VŘ vypsáni s předstihem s opcí na několik let dopředu, podobně jako v případě tramvají 13T (tam to ale byl problém, že šlo o finančně příliš velké sousto nad rámec možností investičních prostředků DP). Měl bych ale pár konkrétních dotazů:
1) proč nebyla VŘ na autobusy (nejlépe sólo CNG i kloubové) spojena do jednoho - (na těch 88 vozů mohla být opce)?
2) proč nebyla alespoň opce u kloubových autobusů, když už se mluví o dodávkách dalších?
3) proč nikoho nenapadlo požadovat trolejbusy se střední hnací nápravou
4) kdy bude vypsáno VŘ na další trolejbusy, cca 30 14Tr nám zatím ještě zůstane.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18117 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 319, 320, 321, 322, 323, 324, 325 ... 725  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 14 říj 2024 00:22
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]