Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 318 z 725    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321 ... 725  Další
Autor Zpráva
Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Díky šalinám přes Pisárky (jízdní doba Svratecká - Česká je 20 minut, místo 16) budou jezdit všichni z Bystrce na Českou a dále šalinou. Pouze pokud budou potřebovat vystoupit dřív, pojedou nějak jinak (nějakou výlukovou linkou). Trolejbus jezdí ze Svratecké na Českou za 18 minut, tím pojedou jenom ti, co bydlí po jeho trase (linka 36), nebo právě ti, co potřebují někam dříve, než na Českou. Z toho by teoreticky vyplývalo, že stačí posílit t-36 o jeden spoj za 10 minut, a asi by podle mě stačil jen v širší špičce, ačkoli ho očekávám kromě večera celodenně (nebo lépe ho vést odněkud z Bystrce, pokud v busech, stačí ZOO, navíc by mohl obsloužit i Rosického náměstí, pokud trolejbus, pak asi až z Černého, pochybuji, že do léta bude trolejbusová smyčka ZOO), jednou za 10 minut tramvaj okolo a nějaká ta minibusová linka na vymetení zastávek od Komína (Rosického náměstí) po Tábor. Žádné jiné zásahy podle mě nejsou potřeba. Jak píše Rem, uvidíme za čtvrt roku :-)


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Na to, jak to bude doopravdy si stačí počkat zhruba dva a půl měsíce.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Jakub S.: šaliny budou jezdit přes Pisárky, takže trolejbusy nebudou vozit všechny cestující, nejedou zcela stejnou lokalitou, dále stále tu bude nabídka t-30->t-36 a také by měla jezdit nějaká ta minibusová linka.


Offline
800
12 zář 2014 23:38
Nechci být neurvalý - ale není tu někdo, kdo doopravdy ví, jak to bude? Tyhle diskuse jsou pěkné, ale to tu není nikdo z DPMB, kdo by věděl, jak to bude? Protože já vím, že podnik už pevný plán výluky má...


Offline
Uživatelský avatar

3096
29 srp 2009 19:30
MtM:
Nemyslím si, že by bylo vhodné na t30 omezovat interval. Má svoje opodstatnění!
A ještě k tomu intervalu 10 minut ve špičce... To patrně nebude adekvátní náhrada za tramvaj v 5 minutovém intervalu, že? V relaci Bystrc - Česká by mělo být v nejhorším případě schéma 5/10/15 v sólech. A to moc nepočítám se současnou vytížeností.
ReZ:
Tak nějak v tom nevidím problém. Během výluky za předpokladu t30 (BČ - Česká) mohou být klidně provázány linky 30 a 34, pokud to bude ekonomicky výhodné. Dramatické zásahy se kvůli výlukám dělají celkem běžně - stačí srovnat s právě probíhající Miladou (ano, chápu, že to někteří berou již jako normální stav, ale on to není). Návaznosti by se stejně musely předělávat a revidovat (už se opakuji, stejně jako Milada, která změnila JŘ v půlce Brna).

A teď by bylo záhodné, aby někdo znalý konečně potvrdil (naznačil) informaci o vedení trolejbusové ND až do Bystrce. Přeci to bylo psané jen v jednom článku a víme jak fungují novináři. Jako 100% informaci bych to jinými slovy ještě nebral.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Naposledy upravil Jakub S. dne 12 bře 2015 23:32, celkově upraveno 1

Offline
1366
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
MartinV...ta smyčka je zatím "utopie", jako většina rádoby aktuálních "papírových" projektů, proto jsem ji jaksi nepočítal.Ale zas na druhou stranu, když to bude jezdit do BČ, tak se zase můžou udělat různé přejezdy s linkou 30. :-)


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
MtM: tak lepší by to bylo jen od ZOO, no uvidíme, jestli na tu smyčku budou prachy. A i tak je stejně otázka, jestli by se to stihlo.


Offline
1366
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Jakub S., MartinV ... myslím, že nová linka v trase BČ-Přívrat-Česká je ideální.Kdyby byla v intervalech 10/20/30minut (špička/sedlo/večer), tak by nebylo potřeba navíc ani moc vozů navíc a nemuselo by se "šahat" na žádnou další jinou linku.Možná ranní linka 30 by se mohla částečně omezit na 6 minutový interval ráno a tím by se ušetřily asi další 1-2 vozy pro tuto "novou" linku.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Tak potom už mne napadá jenom bus linka x11 v trase vozovna Komín - VMO - Tábor a zpět s tím, že u vozovny Komín by se otáčela na kruháči a na Táboře ulicí pod Kaštany na Veveří, doprava na Tábor a doleva na Hradeckou. Vzhledem ke krátké jízdní době by nároky na vozy nemusely být nijak extrémní.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
MartinV píše:
Tak je otázka, jestli by nebylo možné si více pohrát s místními trolejbusy, např. t-30 z Bystrce na Českou, t-36 z Komína do Kr. pole.

Tak to nepůjde, poněvadž t-36 je v nepracovní dny svázána s t-34. A to doslova. Kolo na t-36 a druhé na t-34.
Navíc se jedná pouze o výlukový stav, byť na rok a půl, a do toho nebude takto dramaticky šťourat nebude.
Na t-30 jsou provázanosti s a-67 a asi i s něčím v KrPoli u Semálu.
Spíš bych si dokázal představit vedení bus linky v okolí kapličky nějak propojené s a-81. A k Lucerně spíš d-3 a d-11 se protáhne do Bastru. Když už teď d-11 jezdí na Mendlák.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
MartinV píše:
V článku se píše, že radnice je pro, DP je proti.


Tak si to Radnice Brno-Sever holt bude muset zaplatit. Nebo to půjde jinak?


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
V článku se píše, že radnice je pro, DP je proti. Tak snad ZR zvítězí. Ale jak jsem psal už dřív, chtělo by to sjednotit zastávku v ŠČ, což by šlo jedině posunutím zastávky vpřed, nebo protažením šaliny dál na Lesnou.


Offline
2826
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
MartinV: Že by zdravý rozum zvítězil? Tomu se až nechce věřit. :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Vsadil se a teď bude hlásit stanice v brněnské MHD. Jsem šalinhudla, říká


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Michalk, MtM: ideální by byla situace, kdyby už v tu dobu mohly trolejbusy do smyčky u ZOO. Z dalších variant mi prohození linek přišlo lepší, než je (v PD) rozbít na 4 (BČ-KPN, BČ-Č, KS-Č, KS-KPN). Pokud se bavíme o trolejbusovém posílení.

V tištěném vydání brněnského deníku se objevil článeček, že se zachováním a-46 se nepočítá. Sice to radnice furt chce, třeba 2× za hodinu, ale kopírování trasy tramvají je důležitější faktor.


Offline
Uživatelský avatar

3096
29 srp 2009 19:30
MtM: A zároveň také linky xy výlukově vedené přes Pisárky, v tom bych tedy neviděl problém.
Nepočítal bych s tím, že vyřazování bude probíhat, jako u autobusů (masivní vyřazování před plánovaným koncem životnosti). Prostě co dojezdí, to dojezdí. Možností je potom zavést k t36 a t30 v současných trasách ještě jednu doplňkovou linku (Bystrc - Česká), která by ovšem neměla natolik atraktivní interval.
Jde o to si ujasnit, který přepravní proud by měl být více upřednostněn - jestli z Bystrce do centra nebo Krpole. Z hlediska minimalizace přestupů na trase do centra (obrovské množství lidí jezdících nyní tramvají, kterým výlukou minimálně jeden přibude, podle toho, kam pokračují) bych radši přidal přestup na cestě do Krpole.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
1366
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Jakub S. : Jenže je třeba počítat s tím, že se podobný počet starých 14Tr (+15Tr) letos také vyřadí.A prohodit linky 30 a 36 mi také nepřijde zrovna nejlepší nápad.V prac.dny a o víkendech ještě více, jezdí i plno lidí v trase Kr.Pole,nádr. - ZOO (-Přístaviště či Bystrc),protože je to přímá linka a taky bych řekl, že v tomto směru páteřní, nehledě na to, že by lidé pak spíš používali spojení 1/44+84 než 30/36 a tím by zatížili ještě více kapacitu linky 1. :-|


Offline
Uživatelský avatar

3096
29 srp 2009 19:30
Vzhledem k tomu, že má letos dojít 30 kloubáků (z toho část již v první polovině roku), tak nepředpokládám, že by nebylo s čím jezdit. Nejedná se totiž o posílení v řádech desítek vozů, nýbrž "prosté" zahuštění intervalu. Nezapomínejme, že nyní jezdí odhadem o 5 sól méně (výluka v Masarykově čtvrti), takže vozy by měly být. Vize prohození větví t30 a t36 se mi líbí.
Troufám si také tvrdit, že by provoz autobusů na 100% zatrolejované trase, navíc do centra, politicky neprošel. Linka x5 je v tomto ohledu odlišná...

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Tím by se rozbily pro trolejbusy nejvyužívanější proudy. Osobně to vidím spíše na d-3 okolo, d-11 úvraťově k Lucerně a v širší špičce prodloužení a-52 nebo a-54 na Českou po trase 30/36, případně s nějakou odchylkou pro obsluhu Mozolek a Burianova náměstí, půjde-li to. Podobně jako jezdí v současnosti a-46/x5. Trolejbusy na případné posílení Černého - Česká podle mě nebude kde vzít. Osobně si ale myslím, že nějaké velké posily nebude potřeba. Převážná část lidí jezdí z Bystrce až na Českou, a ti budou jezdit okolo.


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Tak je otázka, jestli by nebylo možné si více pohrát s místními trolejbusy, např. t-30 z Bystrce na Českou, t-36 z Komína do Kr. pole.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Ono by stačila výluková linka do Komína k Vozovně. Jenže tam ji jaksi není kde otočit, když nepočítám kruháč na Hlavní. Odtud je to k šalině jaksi krapet daleko. Takže další místo je Komín sídliště (posílení t-36) a Bystrc ZOO (souběh s t-30).
No uvidíme, jak si na to lidi zvyknou.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Zákon podle mne nic o tom, jaká silnice může být jednosměrná, neříká. Nicméně nemohu vyloučit, že je něco takového v technických normách.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
To mne taky napadlo, jenom jestli takto uvažují na ráthausu.


Offline
88
26 dub 2011 09:13
Fantazie:

Třeba už bude hotový zátah na ZOO a budou jezdit odtud...


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Pak by možná stačilo adekvátně posílit t36 z Komína. Nezdá se mi, že by z/na Černého jezdilo mega hafo lidí


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18117 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321 ... 725  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 14 říj 2024 04:41
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]