Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 32 z 132    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 132  Další
Autor Zpráva
Offline
189
21 kvě 2017 18:40
Jen tak mimochodem, co vysokorychlostní výhybka na Líšeň? Už je tu s námi pěkně dlouhou dobu a zatím se plnohodnotně nevyužívá.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Proč až po dostavbě tratě na Lesnou? D5 a 9 jedou obě na čáru a na Mendlák, kam jezdí d5, se z Lesná dá dostat okružkou a44. Tato změna by navíc půlce Lesné dále přinesla přímé tangenciální spojení do oblasti administrativního centra Šumavská.


Offline
463
24 lis 2017 11:40
57+68 by byla zajímavá po dostavbě trati na Lesnou, bus by z okruhu vyjel na Merhautovu, tu by byl přestup na Lesná nádraží a pokračoval by na Haškovu - to by se týkalo náhrady 57, která tam končí.
Na Krpolskou rolu by mohla pak 81 ukončit, její význam pak asi klesne pro Lesnou. Otázka vůbec jak velký bude mít vlastně smysl.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
No, prodlouží se a-68 k obchodnímu centru a začnou tím jezdit lidi! No to tak [-(

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Závlek a67 je hroznej vopruz oběma směry. Kruháček by mohl být řešením. Napadlo mne při výstavbě VMO Tomkovo nám. ukončit a57 právě u OC König. Půlka Lesné by získala přímé spojení s Tescem a relativně i Kauflandem, které teď neexistuje. Pak by se nabízelo i propojení s a68.


Offline
463
24 lis 2017 11:40
jak by se to napojilo na té Fugnerově a hlavně k čemu by to bylo dobrý? že by na lesné byla megakonečná a ze 3 tratí se tam budou sjíždět kvanta lidí do novýho kostela? Tohle je trochu mimo mísu.
Vsetínská - Hluboká - pominu-li opět stavební náročnost řešení a křížení ferkventované komunikace...proč proboha?
Šilingrák souhlas, že na výluky by se to hodilo, ale nevejde to > nejde to.
Né že bych se vždy držel při zemi při vymýšlení podobných záležitostí, ale vždy se snažím, aby se nápady trochu potkávali s realitou:)

Co se týče OC Krpole, v horizontu reality tu vidím 2 příležitosti:
- prodloužení 68 k OC a klidně i dál na Lesnou, nebo spíš případně do konigu na rolu (možná s blokovou smyčkou a vedením přes Mojmírovo náměstí)
- zrušení vyhlídkové jízdy před OC, které rok, corok, den co den, spoj, co spoj podnikají busy 67 - zajímalo by mě vyčíslení ztraceného času (x počet cestujících x počet spojů), spálené nafty a emisí. Buď celý znova a lépe nebo alespoň malý kruháček hned za zastávkama...ale asi jsem vypadl z tématu trochu


Offline
602
25 říj 2019 10:12
Tak na Šilingrák se to téměř určitě nemá šanci vejít. Byť by to určitě nebylo od věci.


Offline
1798
04 bře 2012 23:26
mnadenicek píše:
jako vážně? tam by to končilo?

Tak samozřejmě by nemuselo, nabízí se tu možnost s propojením trati 9/11, někde u Fügnerový, ale to by vyžadovalo poměrně náročný pozdemní tunel pod baráky. Navíc, Ačkové křížení na obou koncích téhle spojovací trati by taky nebylo zrovna jednoduché na stavbu, jestli vůbec možné.

Osobně bych spíš rád viděl propojení mezi Vsetínskou a Hlubokou, protože si stále všímám, jak moc je to potřeba a jak to chybí, to samé zplnohodnocení křížení u Šilingráku a Nových sadů, vždy z Y na A.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
463
24 lis 2017 11:40
king666 píše:
Stejně tak OC Krpole odbočka z Lidické kolem kauflu, to by taky bylo fajn propojení...


jako vážně? tam by to končilo?


Offline
7385
27 úno 2010 07:40
Jistě, ale ne zastávku od sebe a s podobným zaměřením.


Offline
2845
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
S tou konkurencí bych to taky neviděl tak černě. Ano, mohli by prskat, ale vemte si celou linku 67, tam je pomalu co zastávka, to nějaký supermarket. :mrgreen:


Offline
7385
27 úno 2010 07:40
Živě si představuji, jak by v tom případě ta centra chtěla na dopravu přispívat. Skončilo by to bezplatnými oddělenými linkami, jako je tomu dnes.


Offline
Uživatelský avatar

639
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
MHD se snad dělá pro lidi a ne pro nákupní centra ne? Pokud je cílem lidí jezdit nakupovat, tak není důvod proč tam nezavést adekvátní hromadnou dopravu... Určitá spoluúčast OC je asi fajn, ale město by se mělo snažit do takových míst vést MHD i bez toho... To bychom mohli ještě za 30 let tvrdit že např. pro spojení Praha Brno je jízdní doba 2,5 hodiny pro vzdálenost 200 km vzdušnou čarou dostačující...
To že jde o dvě konkurenční centra nevidím jako důvod proč by mělo být jejich propojení špatně... Konkurence je pro zákazníka dobrá věc, obchodníky to nutí nabízet lepší služby, tak nevím proč něčemu takovému házet klacky pod nohy uměle tím že budeme vytvářet překážky v dopravě... U Avionu osobně trochu nechápu proč když je to tak 1 km tratě se na tom nepracuje víc, v cestě stojí tak 2 budovy a jeden most, při přeložce Plotní se bouralo budov mnohem víc a když se chtělo tak to šlo ](*,) Stejně tak OC Krpole odbočka z Lidické kolem kauflu, to by taky bylo fajn propojení...

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
7385
27 úno 2010 07:40
Asi tak.


Offline
Uživatelský avatar

2578
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
mnadenicek píše:
Protože by cesta do Olympie byla s docela slušným závlekem?

Jako ne že by se propojení těch dvou center nehodilo, ale to by bylo kontraproduktivní, protože jsou to v podstatě dvě konkurenční centra. Leda že by se do Avionu protáhla linka 510, ale pak by zase Olympia byla závlek (byť kdyby zastávka už byla u vjezdu) ...

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
463
24 lis 2017 11:40
Protože by cesta do Olympie byla s docela slušným závlekem?


Offline
7385
27 úno 2010 07:40
Nikdo. Možná teda majitelé Avionu.:-D
Proč myslíš, že není jedna linka spojující obě centra s Brnem?


Offline
2845
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Však kdo jim brání vyhodit pár chechtáků a nechat si ty koleje protáhnout na své území? :mrgreen:


Offline
7385
27 úno 2010 07:40
A zároveň si umím představit protesty majitelů Olympie, jaká že to vznikla Aviatikům výhoda.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Co se tyce P+R u Avionu, tak si umim predstavit i variantu, ze se Avion domluvi s mestem na poskytnuti casti parkoviste (treba se tam da udelat nejaka patrova cast v rohu. Spousta lidi se cestou domu zastavuje na nakup a kdyz uz zaparkovali kousek od obchodu, tak proc jezdit jeste nekam jinam. To P+R muze byt slusna vyhoda pro obchodni centrum.


Offline
Uživatelský avatar

639
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
Ondrah98 píše:
Takový řešení mi dost připomíná metro v poli v metropoli (Letňany). Ale nevím, jak to tam je teď využitý.

To vyuzity celkem je, pred casem se snad rusilo i zkraceni kazdeho druheho spoje na nacestnou konecnou ;) Tam je spis problem ze to nejede dal do tech Letnan...


Jako k Avionu je to 1-2 km a zlepsilo by to solidne dopravni dostupnost nakupniho centra jakozto mista kam by nedej boze nekdo i chtel jet... P+R by se taky hodilo, jediny u ustredaku je dost malo na to ze se blbne se zonama... ideal by to teda bylo az k Olympii... jezdi tam pul Brna (a Moravy k tomu) ;)

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
2845
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Tak ono samotné ukončení TT v zóně 510 není určitě na škodu. Pokud P+R parkoviště bude v zóně 101 někde mezi Olympií a Brnem, bude to win-win situace. :mrgreen:
V podstatě přestupní terminál nepotřebuje zas tak moc prostoru -- obyčejná tramvajová zastávka, k tomu záliv pro busy a dejme tomu dvě nebo tři stání. A samozřejmě vydlážděná plocha pro P+R.


Offline
7385
27 úno 2010 07:40
Především tam velká část pozemků patří nějaké nizozemské společnosti s dánským a nizozemským jednatelem. Ti asi nebudou chtít pozemek prodat, tam budou jiné plány.


Offline
602
25 říj 2019 10:12
P. Haluza píše:
A co pole naproti Avionu na druhé straně dálnice?


To ti za stávající situace přinese minimálně jedno nutné křížení s nějakou silnicí, pravděpodobně mimoúrovňový, takže náklady navíc. A na tom nejspíš nic nezmění ani přestavba křižovatky D1 x D2. Další věc je, jestli by to vůbec mělo smysl a našlo si to využití, aby se to vyplatilo. Takový řešení mi dost připomíná metro v poli v metropoli (Letňany). Ale nevím, jak to tam je teď využitý.


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jinak Avionu by to nemuselo vadit, když jim to doveze zákazníky, teď doplácí za A-67, místo ní by platili za šalinu v podobném intervalu. Pokud by byl přestup až v Olympii, mohlo by to mít ještě větší přínos, přestože by TT končila v zóně 510.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3289 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 132  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 pro 2024 19:56
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]