Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 32 z 801    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 801  Další
Autor Zpráva
Offline
602
25 říj 2019 10:12
A na Stránskou skálu by jezdilo co? Jasně jezdí tam pět a půl člověka za den, ale něco tam jezdit musí.


Offline
Uživatelský avatar

3222
14 čer 2004 18:56
blekfild
já bych akorát dal ke zvážení, jestli po skončení výluky Lesnická vracet 9 do Juliánova, kam už pár let nejezdí, a neposlat tam zatím 10. Protože si nemůžu pomoct, ale připadá mi, že úsek nádraží - Geislerova bude opravdu zbytečně předimenzovaný.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
463
24 lis 2017 11:40
To by bylo luxusní! Zajímalo by mě, jak to bude s 3/11 až (pokud) se jednou ta trať na ty Kamechy vážně postaví..


Offline
35
14 pro 2014 11:03
Ondrah98 píše:
A proč mít na Plotní po skončení výluky pořád nějaký výlukový provoz? Překopávat linky v půlce města, když už to není nutné nevidím jako výhodu. Vyveďte mě klidně z omylu, ale myslím si, že by se výlukové vedení linek mělo oproti normálu lišit, co možná nejméně, jak z "funkčního" hlediska (zachovám plus minus stejná spojení), tak z hlediska "provozního" (co nejméně zasahuju do jednotlivých linek s tím, že se snažím plnit bod 1). Uvažuju špatně nebo se málo oddávám šoto-teoriím? :lol:


Souhlasím s myšlenkou, že by se mělo linkové vedení měnit pokud možno co nejméně. Moje varianta byla spíš zaměřena na ekonomickou stránku dané věci a úsporu velkokapacitních souprav na větvi do Pisárek a Juliánova.

Co se týče vedení linek do Bystrce, stálo by za zvážení obnovení provozu 3 až na Ečerovu aspoň ve špičkách PD, víkend klidně ponechat ve stávajícím režimu. Nárůst vozokilometrů by bylo možné kompenzovat ukončením spojů brzo ráno a pozdě večer na Vozovně Komín, se kterým se od 9. ledna nepočítá.


Offline
602
25 říj 2019 10:12
Tak to můžeš chodit pěšky i o něco dál na Rakoveckou nebo až na tu Českou, když vyrazíš dost brzo. sarcastic Ale vážně, nemyslím si, že by to přirovnání Líšeň - Bystrc nesedělo. V Líšni ta tramvaj taky procházela nějakými fázemi výstavby (Novolíšeňská, Kotlanova, Jírova, Mifkova) nebyla hned všude. Stejně tak, jako není nyní v Bystrci na Kamechy. Trať v Líšni se podařilo dostavět a Kamechy jsou taky v řešení, pár let to sice potrvá, ale i na ně (snad) bude tramvaj. Zdá se mi to jako velmi podobné příklady, akorát vůči sobě o několik let zpožděné. Mimochodem i v té Líšni to není z některých míst sídliště na tramvaj zrovna nejblíže (byť samozřejmě o něco blíže než z Kamech na Ečerovu).


Offline
115
07 dub 2018 23:27
Mendelplatz
Ondrah98 píše:
A je skutečně takový problém spojení Ečerova - Česká? Přímé spojení na Českou nemá třeba s Bystrcí srovnatelná Líšeň (82 jednou za 2 hodiny nepočítám). Navíc teda netuším, jak by spojení Kamechy - Česká pomohla 3 na Ečerovu, pokud nejdeš pěšky... Stejně tam z Kamech bude nějaký přestup autobus->tramvaj, tak už je celkem jedno jestli z toho autobusu přestoupím na 3 na Rakovecké, Přístavišti, u ZOO nebo už na Ečerově.


Jo, já chodím pěšky, to se slušelo dodat biggrin , je to totiž spolehlivější než přestupy z busů. Líšeň je podobný případ, ale to srovnání upadává ve chvíli, kdy celé sídliště Líšeň má přímou tramvaj do centra (ta radiála Mifkova-Novolíšeňská projíždí takřka celou novou Líšní), kdežto několikatisícové Kamechy mají na tramvaj docházku 10 minut.

Chtěl jsem ale akorát říct, že prodlouženou desítku fakt vítám :dancing:


Offline
602
25 říj 2019 10:12
s854 píše:
To by právě nebyl až takový problém. Po skončení výluky Plotní by jedna z dvojice linek 9/10 jezdila do Komárova, po skončení výluky Lesnická by 9 opět jezdila na Lesnou (+ by se případně zavedla zmiňovaná linka 7).

A proč mít na Plotní po skončení výluky pořád nějaký výlukový provoz? Překopávat linky v půlce města, když už to není nutné nevidím jako výhodu. Vyveďte mě klidně z omylu, ale myslím si, že by se výlukové vedení linek mělo oproti normálu lišit, co možná nejméně, jak z "funkčního" hlediska (zachovám plus minus stejná spojení), tak z hlediska "provozního" (co nejméně zasahuju do jednotlivých linek s tím, že se snažím plnit bod 1). Uvažuju špatně nebo se málo oddávám šoto-teoriím? :lol:


Offline
35
14 pro 2014 11:03
Ondrah98 píše:
No a potom skončí výluka Plotní a celý se ti to rozsype, vymyslíš další řešení a po ukončení výluky na Lesnické se ti to zase rozsype. Jak jsem už psal, nelze příliš vzájemně propojovat 3 dlouhodobé výluky, když každá končí někdy jindy.


To by právě nebyl až takový problém. Po skončení výluky Plotní by jedna z dvojice linek 9/10 jezdila do Komárova, po skončení výluky Lesnická by 9 opět jezdila na Lesnou (+ by se případně zavedla zmiňovaná linka 7).


Offline
602
25 říj 2019 10:12
A je skutečně takový problém spojení Ečerova - Česká? Přímé spojení na Českou nemá třeba s Bystrcí srovnatelná Líšeň (82 jednou za 2 hodiny nepočítám). Navíc teda netuším, jak by spojení Kamechy - Česká pomohla 3 na Ečerovu, pokud nejdeš pěšky... Stejně tam z Kamech bude nějaký přestup autobus->tramvaj, tak už je celkem jedno jestli z toho autobusu přestoupím na 3 na Rakovecké, Přístavišti, u ZOO nebo už na Ečerově.


Offline
115
07 dub 2018 23:27
Mendelplatz
MartinV píše:
Zlatoprste: ano, však jsem už to psal dříve, že by po skončení výluky mohly zůstat 3 RAK-STO, 7 LČR-ŠVE, 10 RAK-SSS.


Ale to neřeší ten hlavní problém Bystrce: tristní dopravu na Ečerovu/Kamechy. Od doby, co linka 3 přestala zajíždět na Ečerovu, nemá Ečerka přímé spojení s Českou. Já sám cestuju v 80 % případů právě na Českou, takže z Kamech můžu jet buďto l. 52, která se natřikrát otáčí Žebálem, nebo můžu při každé cestě mít 5minutový přestup na Přístavišti z jedničky na trojku.

A taky - důvodem toho zkrácení trojky bylo nasazení velkokapacitních souprav na jedničku, takže pokud na desítce budou jezdit 2xT3 a 13T, proč nemohli trojku taky prodloužit - teď už by se přece vešla.


Offline
602
25 říj 2019 10:12
s854 píše:
Ale souhlasím s tím, že by to možná šlo vymyslet tak, aby se nevozil do Pisárek vzduch, například úpravou linek takto:
1 Řečkovice- Hl.nádraží (a dál po trase linky 12 směr Technologický park).
12 Technol.park - Hl.nádraží (a dál po trase linky 1 směr Řečkovice).

Zbývající úseky Juliánov - Hl.n. - Pisárky propojit další linkou (např. x1), na kterou by stačily vozy délky 20 metrů.
Pokud by Juliánov opět požadoval propojení s Českou, tak by šlo protáhnout 10 do Juliánova a namísto toho vést tuto novou linku x1 na Stránskou skálu.

No a potom skončí výluka Plotní a celý se ti to rozsype, vymyslíš další řešení a po ukončení výluky na Lesnické se ti to zase rozsype. Jak jsem už psal, nelze příliš vzájemně propojovat 3 dlouhodobé výluky, když každá končí někdy jindy.


Offline
35
14 pro 2014 11:03
quote="MartinV"]Ještě mě napadlo k plánované výluce Žabovřeská: proč vlastně nedošlo k "pouhému" odklonění 1 přes Veveří, aby vynechala pouze úsek Mendlovo náměstí-Vozovna Komín? Je důvodem propustnost tratě na Veveří?
Linka 10 mohla být odkloněna z Nových Sadů do Pisárek. Zajistila by tak (kapacitně myslím lépe) Pisárky, protože relace Mendlovo-náměstí Pisárky je pokryta řadou jiných linek a 1 zde tak bude vozit vzduch.
Naopak do Bystrce by se ta kapacita velmi hodila.[/quote]

Zvolené řešení umožňuje nasadit velkokapacitní soupravy kromě linky 1 i na linku 12 a tím pádem zlepšit propustnost tratě ulicí Veveří. Naopak soupravy 2xT3 a 13T, které se uspoří na dvanáctce, mohou být nasazeny na novou trasu linky 10.
Ale souhlasím s tím, že by to možná šlo vymyslet tak, aby se nevozil do Pisárek vzduch, například úpravou linek takto:
1 Řečkovice- Hl.nádraží (a dál po trase linky 12 směr Technologický park).
12 Technol.park - Hl.nádraží (a dál po trase linky 1 směr Řečkovice).

Zbývající úseky Juliánov - Hl.n. - Pisárky propojit další linkou (např. x1), na kterou by stačily vozy délky 20 metrů.
Pokud by Juliánov opět požadoval propojení s Českou, tak by šlo protáhnout 10 do Juliánova a namísto toho vést tuto novou linku x1 na Stránskou skálu.


Offline
602
25 říj 2019 10:12
goldfinger píše:
Myslím, že zvolené řešení je tak dobré, že se začnou ozývat hlasy, aby výluková d10 a D7 zůstaly.


Tak to se začnou ozývat téměř při každé dlouhodobější výluce... :D

Robert píše:
Jestli pak nestačilo devítku odklonit do Pisárek a jedničku nechat jet přes centrum. Případně k tomu i čtyřku na Husovu, kdyby v tom byl takový problém. S desítkou se pak nemuselo vůbec hýbat.
Tipnul bych si, že na devítku se nesahalo z toho důvodu, že Lesnická a Plotní bude přeci jen dříve než Žabovřeská a mít jednu linku zakomponovanou ve všech třech dlouhodobých výlukách je trošku masakr - hlavně z důvodu různých dat ukončení těchto výluk. Nevím, jak na to pohlíží plánovači v DP, ale mě osobně přijde rozumnější udělat pro výluku X náhradní linkové vedení a toho se držet, pro výluku Y rovněž a příliš to nekomplikovat vzájemně (pokud se to nějak jo extra nenabízí). Za mě čím míň změn v průběhu tím líp. Od data do data je prostě výluka a jezdí se takhle hotovo - všichni si zvyknou a je to určitě lepší než to často měnit.

Á Rem byl rychlejší...


Offline
7385
27 úno 2010 07:40
Rem: Jo, pravda, díky za vysvětlení.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Devítka se bude od července, resprtive od září vracet na svoji trasu Lesná - Juliánov. V případě odklonu do Pisárek by se následně muselo upravit linkové vedení do Pisárek, neb od července linka 9 pojede opět do Juliánova. Proto je nyní devítka trasována tak jak je trasována.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

6990
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Zlatoprste: ano, však jsem už to psal dříve, že by po skončení výluky mohly zůstat 3 RAK-STO, 7 LČR-ŠVE, 10 RAK-SSS.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Myslím, že zvolené řešení je tak dobré, že se začnou ozývat hlasy, aby výluková d10 a D7 zůstaly.


Offline
7385
27 úno 2010 07:40
Jestli pak nestačilo devítku odklonit do Pisárek a jedničku nechat jet přes centrum. Případně k tomu i čtyřku na Husovu, kdyby v tom byl takový problém. S desítkou se pak nemuselo vůbec hýbat.


Offline
Uživatelský avatar

3099
29 srp 2009 19:30
Problém bych hledal v kapacitě TT v centru. Linka 10 bude využívat nejméně vytíženou část a odhadl bych, že to bude po Rooseveltově i o chlup rychlejší.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

6990
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Ještě mě napadlo k plánované výluce Žabovřeská: proč vlastně nedošlo k "pouhému" odklonění 1 přes Veveří, aby vynechala pouze úsek Mendlovo náměstí-Vozovna Komín? Je důvodem propustnost tratě na Veveří?
Linka 10 mohla být odkloněna z Nových Sadů do Pisárek. Zajistila by tak (kapacitně myslím lépe) Pisárky, protože relace Mendlovo-náměstí Pisárky je pokryta řadou jiných linek a 1 zde tak bude vozit vzduch.
Naopak do Bystrce by se ta kapacita velmi hodila.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Pane kolego, kdybych o tom měl nějaké bližší informace, neptal bych se. Článek se tváří, že byl vycucán z vyjádření mluvčí. Teď tedy vím že mluvčí poskytla do článku zhruba větu a půl. Hlubší dění v DP ze kterého bych se dozvěděl jádro pudla šlo teď mimo mne neb jsem měl doma zábavu s mineralogií v ledvinách. Samotnýho mne uvidilo to, že by si bus couvl. Bylo zde však řečeno že je to vyjímečně možné, proto jsem byl otevřený popisu z článku, který jak se zdá je nakonec ze 3/4 tvořen 3.14čovinama.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

1870
05 lis 2005 19:50
Reme, sama mluvčí dementovala, že by deníku podala cokoliv, kromě výše škody.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
pepola: A ten článek odpovídá pravdě? Je tam i vyjádření mluvčí tak to vypadá věrohodně. Nebo vzali i do článku od každého trochu a smíchali to, jak se jim to hodilo?

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
2826
01 úno 2006 10:39
MtM: to neni žádný kopeček, to neni nic...
To spíš vypadá, že se řidiči asi střídaly a omylem dal R místo D, protože to by se dozadu samo ani nerozjelo a pokud jo, Ťukanec by byl tak malej, že by byla škoda nula nula nic.


Offline
7385
27 úno 2010 07:40
Takže potuchy už zase nemám.:-)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20005 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 801  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 pro 2024 22:00
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]