Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 31 z 255    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 255  Další

Co bude dřív ?
kloubové šráky 45%  45%  [ 81 ]
tramvajová trať ke kampusu 34%  34%  [ 62 ]
metro 17%  17%  [ 30 ]
odsunuté nádraží 4%  4%  [ 7 ]
Celkem hlasů : 180
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3991
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Na silnici jsou cyklopiktogramy, nejde o cyklostezku, ale o vyznačený prostor pro cyklisty, který je součástí jízdního pruhu, takže nemáš co zužovat. Na chodníku možná máš žluté čáry (zásobování), ale prostor chodníku v tomhle místě při odstaveném voze sakra úzkej. Tam prostě záliv nenacpeš, a zároveň abys zachoval normovou šířku chodníku a stejně tak zastávky...

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
89
06 led 2015 17:23
Na silnici jsou znaky cyklistů a na chodníku žluté čáry.


Offline
Uživatelský avatar

3991
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Vladimír Š píše:
Pokud se zruší parkovací místa na chodníku a cyklostezka, bude hned místo na záliv i mezi Tvrdého a Údolní.


Na Úvozu mezi křižovatkami s Údolní a Tvrdého žádná cyklostezka nevede a nejsou tu žádná parkovací místa. A záliv tu neuděláš, pokud jeho šířka rovná se šířce chodníku po obou stranách. Jak bys to řešil s pěšími? Zastávky v jízdním pruhu kvůli velkým dopr. intenzitám nikdo nepovolí.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
7385
27 úno 2010 07:40
Tak zrovna dnes částečně k tomu vyšel článek: http://brno.idnes.cz/brno-bude-plne-uza ... zpravy_zde


Offline
89
06 led 2015 17:23
Pokud se zruší parkovací místa na chodníku a cyklostezka, bude hned místo na záliv i mezi Tvrdého a Údolní.


Offline
7385
27 úno 2010 07:40
Ale s přestupním uzlem Úvoz pro linky 4, 25, 26, 38 a 39 se snad ještě nedávno počítalo, ne?


Offline
Uživatelský avatar

3991
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Přesně tak, ve směru na Mendlák není na Úvozu jednoduše místo. Pokud se nepovede nějak radikálně v této ulici omezit dopravu, nemá smysl zastávku v tomto směru zřídit. Co se týče umístění zastávky, kdyby to šlo, bylo by ideální ji umístit mezi křižovatky Úvoz x Údolní a Úvoz x Tvrdého kvůli přestupu na 38 a 39, ale není kam. V jízdním pruhu kvůli intenzitě dopravy nelze, na záliv není místo...

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Zádrhel taky může být v tom, že ve směru na Mendlák je pouze jeden pruh a při zastavování byť do zálivu by se doprava ještě víc štosovala, než teď. V opačném směru jede trajf vyhrazeným pruhem a zapadne plynule do zálivu, aniž by kohokoli omezoval (maximálně taxi nebo pumpičky).


Offline
800
12 zář 2014 23:38
někdo se na to kdysi ptal na FB dopravního podniku a jestli si to správně pamatuju, tak tam jsou parkovací místa, o které by místní neradi přišli...


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Není tam místo? :D Jiná odpověď mě nenapadá...


Offline
Uživatelský avatar

2080
03 zář 2009 13:18
Jenom co jsem slyšel, tak na to při rekonstrukci ulice Úvoz nebyl plán.

_________________________________
Ať žije doprava, všeho druhu. :d-: :t-: :a-: :idsjmk1:
MHD Brno: :d-:1-12, :t-:25-39, :a-:40-84, š85-š88, N89-N99,
IDS JMK: :idsjmk1: :arrow: :a-:104-940, :idsjmk1: R8-R56, S2-S91


Offline
1291
19 lis 2010 14:53
Cocktown
Možná už se to tu řešilo, ale proč vlastně neexistuje zastávka Tvrdého pro linky 25, 26 ze směru od Novolíšeňské?


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Jakub S. píše:
Jak jsem už upozorňoval v jiném vláknu, v plánech první ani druhé etapy (do kterých jsem nahlížel) smyčka zanesena není. Zatím bych s ní moc nepočítal, v současnosti to je stále pouze vize.


Jinak řečeno, to co jsem psal. Nápad by byl ale realizace v dohledné době nehrozí.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
340
12 čer 2012 17:51
Konečně jsem to dal do kupy..Ten vratný trojúhelník by samozřejmě nesloužil pravidelné dopravě. Sloužil by manipulačním spojům, případně výlukovým spojům, ale taky by se tu odstavovala H4. H4 by tu vizuálně zapadala do mé retro varianty městského mobiliáře. Vznik by však byl pravděpodobně podmíněn výstavbou zmíněné smyčky v Pisárkách. Výjezdy do silnice by byly řešeny ovládáním pomoci čipu. Který by zastavil provoz v dotčené křižovatce. Vozy zatajují večer až do noci popřípadě vyjíždí brzo ráno. Nemělo by to způsobit žádné vážně dopravní komplikace.. Ad l-5, ta by musela zajíždět do Pisárek nebo by musel být zrušen každý druhý spoj a fungovat v plné trase..
Ad. 44 a 84 ty budou jezdit obousměrně kolem zdi.
Ad 35 jede na výstupní zastávku 35V dále přes 25 a 26, kolem parčíku do nového zálivu na nástupní 35N.
Ad chodci, tak ti by měli mít vice svobody pohybu, tj méně zábradlí, ale tak aby byla zachována bezpečnost provozu. Dostupnost též zlepší nové cesty pres parky a také průchody napříč domem c.16. Úvrať jsem volil též pro bezpečnost volného pohybu osob, moc si totiž nedokáži představit jak by se obracejícímu vozu vynořila osoba z parku přímo před šalinou. Řidič by neměl absolutní šanci ho ze zákrytu vidět natož nějak zareagovat. A nedělat tam žádný park mi přijde škoda, každý kousek zeleně a stínu se ve městě šikne ...
Ad. pauzy tak, ty dotčené vozy a-52 a a-44 se budou odstavovat na stanovišti s náhradní dopravou u zdi a také u pivovaru. Kde bude umožněno oficiální otáčení autobusu, tj. možnost zrušení několika parkovacích míst pokud to bude nutné. Regionaly budou stát na opačné straně tramvajového ostrůvku směr město. A podél trati. Ale nevím jak vyřešit nájezd do zastávky v případě šetření ujetých km. A)Couvat asi 12m do zastávky. 2)Nechat vozy na výstupní a posunout před ni stojící nástupní zastávku směrem do Pisárek.. Ale lide budou bučet, že musí daleko, ale jenom malej rejp interval na to maji dostatečný. Už tak maji zajímavé privilegium že se dovezou az do centra města. Většina linek konci na periferii města, tudíž by měli 405,6 končit u kampusu.. Ano v současnosti by to způsobilo patrně větší přepravní výkony v oblasti, i když studenti jedou ráno z města a odpo do města a "rosičáci" naopak, tudíž by problém nastat nemusel. Pokud by se tato idea podpořila plánovanou tramvajou linkou, tak si myslím, že není co řešit. Navíc já jsem za to aby cestující byli navážení na vlak v Rosicích. Jak to tak v IDS bývá a odtud přepraveni do centra města, případně do stanice Leskava na periferii. Nechápou proč by měli mít Rosice takto výsostné postaveni ohledně zajíždění do cent. Jinak celé to je v současnosti nejspíš utopie...
Ad auta na Výstavní.. Nevidím jediný důvod proč by měli auta jezdit pres přestupní terminál, tečka.. Max auta do garáží víc ani ťuk. Na to aby si to tudy auta zkracovali, to jako opravdu není dělaný.. Ulice Výstavní je dostupná přes ulici Veletržní, kde se da primo zaparkovat k blízkým domům, dále se da zaparkovat na Hlinkach, a poté tedy po delší objezdové trase až na ul. Vystavni, kde to s parkováním není buhvi jaké.. Ano je to delší trasa, ale na sídlištích zcela běžná (Vinohrady, Bohunice atd.) Navíc ze západní části Brna je to blíž než v současnosti, nyní musí obyvatele objíždět cele Mendlovo náměstí.. Shrnuto nyní V=>Z kratší a Z=>V delší v me variantě naopak, aniž bych někomu uškodil, ba naopak..
Ad garáže, vjezd do 3. Patra(vrchní, nadzemní) by mel byt v úrovni ulice Výstavní, takže by sklon neměl být žádný. V garážích by již byly patřičné rampy pro sjezd a výjezd do jednotlivých podlaží..
A jako poslední, křížení profilu tram x trol na Úvoze. Trbusy ve směru na Úvoz jedou částečně po kolejích, ale bez křížení trolejového vedeni. Vleze se, jestliže se vybourá část chodníku u zídky a postaví se silnice. Chodce to nikterak neovlivní, naopak ještě to budou mít blíže díky úhlopříčnému chodníku skrz parčík u sochy z půllitrů, jelikož stejně musí dojít az k vnějšímu cípu křižovatky, kde je přechod..

_________________________________
Zavřenými dveřmi hra nekončí, zkus další zastávku...
Ten, kdo neprojede zelenou u zimáku, není u mě řidič...


Offline
Uživatelský avatar

3099
29 srp 2009 19:30
Ondra K. píše:
Rem: Pokud se v poslední době nic nezměnilo, tak při dostavbě Pisárek se počítá s druhou smyčkou pro přímé napojení z/do Bástru.

Jak jsem už upozorňoval v jiném vláknu, v plánech první ani druhé etapy (do kterých jsem nahlížel) smyčka zanesena není. Zatím bych s ní moc nepočítal, v současnosti to je stále pouze vize.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Ondra K. Otázka je, kdy ta dostavba/přestavba Pisárek vůbec začne. Já zatím nepostřehl ani kolíky v zemi, což je v našem státě tak roční až dvouroční předzvěst nějaké činnosti. A troufám si řict, že to nebude dřív, než se udělá Žabovřeská. Na druhou stranu ani ten Mendlák nevypadá, že by se tam mělo něco v blízké době dělat. A přitom je to přestupní uzel i pro mimobrněnské, a rozhodně si zaslouží úpravu, a ty náklady by nebyly tak hrozné v porovnání s jinými plány. Mne se nejvíc líbí varianta, kterou měl na stránkách Kotzian.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
1591
18 led 2009 10:06
Chybí ti tam linky 405 a 406 (a občasná 400) ;-)

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
89
06 led 2015 17:23
ad hezzon: Jako počitačová grafika hezké, ale bohužel pro praxi nepoužitelné. Některé věci bys pochopil, pokud by sis nakreslil, kudy budou jednotlivé linky jezdit, vzal reálné délky vozidel s potřebnou rezervou - pro tramvaj 70m a více (dvojče tlačí vadné dvojče do trojúhelníku a potřebuje vycouvat, aby jelo opačným směrem než přijelo - couvání do silnice). Zrušit smyčku, kde mohu obracet vlaky od tří směrů je velmi nevhodné.
Kudy budou jezdit linky 44 a 84 z a na Křížovou. Kudy přijede linka 35 k nástupšti. Kudy budou chodit chodci? Kde budou stát vozidla končících linek po dobu vyrovnávkových časů.
Jak se bude jezdit na ulice Hlinky a Výstavní - bydlící, hasiči, popeláři, sanitky - od Úvozu je zákaz vjezdu
Jak se bude jezdit do podzemních garáží - od Úvozu zákaz vjezdu.
Podzemní garáže v blízkosti stávajících domů budou problematické, vzhledem k tomu, že garáže budou ve větší hloubce, než jsou základy domů. V místě garáží byl nějaký náhon, dále se mi nezdá sklon vjezdu do garáží.
Míjení v křižovatce ÚvozxPekařská už bylo zmíněno přede mnou.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Varianta II je ve své podstatě nesmyslná, protože uvažuje s nereálnou demolicí toho domu uprostřed.

Rem: Pokud se v poslední době nic nezměnilo, tak při dostavbě Pisárek se počítá s druhou smyčkou pro přímé napojení z/do Bástru. Nicméně, si myslím, že i když by Pisárky měly přímé napojení na Bástr, v nějaké podobě by smyčka na Mendláku měla být zachována pro případ různých mimořádností.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Varianta I: Za ten vratné trojúhelník by tě v PISSárkách moc "pochválili" Tam bych leda nějak přidal zmínku, že vratnej trojúhelník je podmíněný smyčkou u Výstaviště, protože v nynější smyčce na Mendláku se večer otáčej mašiny a vlastně tam končí i pětec v sedle. Každopádně večer není problém, aby se tam sjela pětka co tam má konečnou a jednička i jedenáctka od Bystrce, které se tam jedou omotat aby mohly do maštale. V případě úvrati se zaseká celej mendlák byť jen čekáním až vycouve jedna mašina aby mohla nacouvat druhá.

Varianta II: Kolizní profil šalin od Pekařské a trajfů na Úvoz.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
340
12 čer 2012 17:51
Zdravím vespolek,
potřeboval bych vaše připomínky a náměty ohledně mého tématu maturitní práce: Dispoziční změna Mendlova náměstí. Moji práci přikládám na následujících fotografiích.. Vím že již existuje mnoho vypracovaných variant, já však musím přijít s novým pohledem na věc.. Proto za každou připomínku k mému návrhu budu rád. Jinak je to téma pro zaměření Počítačová grafika, téma jsem si sám vybral a výstupem bude papírový model uzlu..


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Zavřenými dveřmi hra nekončí, zkus další zastávku...
Ten, kdo neprojede zelenou u zimáku, není u mě řidič...


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2501
28 lis 2007 23:00
Brno
Metro... sarcastic
http://www.youtube.com/watch?v=I_gG8jwFpyU

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

9314
10 čer 2004 11:19
MAs na to hlasovani :)))


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Vyhlašuji soutěž - co bude dřív - kloubové šráky nebo tramvajová trať ke kampusu? :D


Offline
Uživatelský avatar

2578
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
No před pár dny se na webu Romana Onderky dotazoval na trolejbusy jistý pan Novotný, taky zajímavé povídání, ze kterého plyne, že fungl nové kloubové trajfy budou nejdřív za rok.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6361 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 255  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 pro 2024 22:25
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]