Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 30 z 800    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 800  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Budou tam klouby a na Zemědělské bude bus 46 beztak prázdný, když z něj lidi přestoupí ve Štefánikově čtvrti na 5 a 9.
X9 na bieblove a Fügnerove určitě nepotece, myslím že spousta lidí půjde rovnou na šalinu.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

2573
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Tomáš N. píše:
Ráno jsem je nemohl najít, ale teď již jsou na idosu.

Jo, tam jsem si dohledal i jízdní řády x9 a 46. V pracovní dny dopoledne interval 10 minut, to je ale asi poplatné době, kdy nyní jezdí méně lidí, ve špičce interval 7 - 8 minut, tedy svým způsobem zhoršení. Ale je fakt, že v tomto úseku už tolik cestujících není a dokud bude MENDELU zavřená, tak fakt nehrozí problém.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

6965
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Ondra K: přestože to nemá být trvalé nástupiště linkové dopravy, tak doufám, že tuto část též opraví/zkulturní. Opravit si nádraží a pár metrů od toho nechat nástupiště v retro stavu by byl opravdu majstrštyk.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Ondra K:
přesně tak. Nedělám si úplně iluze o tom, že by ten spor byl úplně černobílý, ale myslím si, že ze strany provozovatele nádraží je to prasárna.
O to hůř, že syn majitele a člen dozorčí rady ČSAD Brno holding je v Brně radním pro investice. To by se jeden poblil.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Jinými slovy nástupiště 48 bylo vytvořeno během stavby účelově v rámci konkurenčního boje. V takovém případě je naprosto pochopitelné, že v rámci rekonstrukce nebylo řešeno.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1086
09 lis 2006 18:16
On ten důvod, proč od tama něco jezdí, je asi trochu jiný:

https://www.unitedbuses.cz/l/nastupiste-48/


Offline
1591
18 led 2009 10:06
No ale hlavně to je příšerný že se na to v rámci rekosntrukce vykašlali a enchali v původní retrostavu...

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

6965
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Richie píše:
Pak se nám pražáci nemají smát :-? - při rekonstrukci Zvonařky zapoměli na stanoviště 48, dokonce údajně není ani v pláncích nádraží....
https://brnensky.denik.cz/zpravy_region/zastavku-48-na-zvonarce-hledaji-brnane-marne-jako-z-harryho-pottera-kritizuji-20.html

A přitom by stačila taková jednoduchá věc, jako vyznačit stanoviště 48 do plánku - když už tedy musíme mít odjezdové stanoviště na okraji nádraží.. :pray:


Offline
7286
27 úno 2010 07:40
Dva řidiči.


Offline
9
09 lis 2019 10:00
ms222 píše:
A v pracovní dny linka 8 bude zřejmě v podání pisáreckých kurzu K2 (00831,00833,00835,00837 a 00839.
Linka 5 bude provázaná s linkou 9.
Linka 11 bude pendlovat 1 vůz KT8 (01102)

Posila 44/84 nové zálohy v PD 50027 a 50029 Mendlák / 50066 a 50068 Vozovna Komín

A jakým způsobem dojde u 01102 k dodržení BP, když je interval 15 minut a bude tam pendlovat jenom jedna Káča? :-k


Offline
1591
18 led 2009 10:06
Pak se nám pražáci nemají smát :-? - při rekonstrukci Zvonařky zapoměli na stanoviště 48, dokonce údajně není ani v pláncích nádraží....
https://brnensky.denik.cz/zpravy_region/zastavku-48-na-zvonarce-hledaji-brnane-marne-jako-z-harryho-pottera-kritizuji-20.html

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
480
14 úno 2014 15:19
Brno
A v pracovní dny linka 8 bude zřejmě v podání pisáreckých kurzu K2 (00831,00833,00835,00837 a 00839.
Linka 5 bude provázaná s linkou 9.
Linka 11 bude pendlovat 1 vůz KT8 (01102)

Posila 44/84 nové zálohy v PD 50027 a 50029 Mendlák / 50066 a 50068 Vozovna Komín


Offline
9
09 lis 2019 10:00
Martan píše:
Tak při pohledu do JŘ linky 10 mi to zase tak strašné nepřipadá. Četnost spojů na Ečerovu stejná jako na 1. Na Stránskou skálu naopak omezení ve špičkách na polovinu tj. interval 30 minut místo 15.
Vozidla jsou kombinace KT8 a 2xT6.

Bylo to myšleno obrazně nebo na lince 10 se nepočítá vůbec s vozy 13T?


Offline
7
23 úno 2020 21:29
Podnik počítá s nasazením delších souprav, *část dvanáctek navíc bude odkloněna po souběžné Lidické ulici*. Z Veveří pak zcela zmizí tramvajová linka 11, která nově bude pendlovat jen na krátkém úseku rozšiřované Žabovřeské mezi zastávkami Komín smyčka a Bráfova.
Zdroj: https://www.idnes.cz/brno/zpravy/vyluka ... pravy_krut

Jak část? V JŘ nic není a nevím, jestli je vhodné osekat horní Krpole o tramvajové spojení 12 namísto zvýšení intervalů na 3, kde je zdvojení s 10. Něco více k tomuto, je to systémové, nebo se to bude řešit tzv. za pochodu?


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Jaké prodloužení? Je to akorát obnovat tratě, která sloužila, než ji bolševik nechal zchátrat. Ta trať má potenciál jednak jako obsluha průmyslové zóny kolem Zetoru, která opět pomalu nabírá dech, jednak jako obsluha východního konce Líšně, který je momentálně odkázán akorát na bus. Když ta trať bude v provozu, neobjeví se další Maleček.


Offline
Uživatelský avatar

6965
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Oblast staré Líšně má předpokládám potenciál k rozvoji a alespoň by projednou mohla být dříve TT, než zástavba. Opačným případem by bylo prvně vystavění zástavby bez TT - též by se vynořila řada brblů.


Offline
325
21 dub 2009 20:30
Antirez píše:
Tlak na prodloužení by to mohlo podpořit.


Nemůžu se nezeptat: proč by se trať měla prodlužovat? I v připravovaném územím plánu je všechno nezastavěné území kolem tratě vedeno jako zemědělská plocha. A těch minimálně půl miliardy, co to prodloužení spolkne, mi pro těch pár domků, co tam teď jsou (a minimálně deset let to bude stejné), přijde jako nemístný luxus. A ne, zdroje tu nejsou...


Offline
123
23 čer 2014 12:31
Ondra K. píše:
S reko TT od odbočky Ostravská po budoucí odbočku do Staré Líšně by se mělo předběžně počítat na příští rok.


Což je dobrá zpráva, že se s touto odbočkou nadále počítá.
Tlak na prodloužení by to mohlo podpořit.
Město by se nemělo tolik párat s majiteli černých staveb, vybudovaných na tělese tramvajové trati v Líšni.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
S reko TT od odbočky Ostravská po budoucí odbočku do Staré Líšně by se mělo předběžně počítat na příští rok.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
325
21 dub 2009 20:30
Ondrah98 píše:
Dobrá otázka. Kromě zde zmíněných důvodů bych přidal ještě jeden, který nepřináší prakticky nic nyní, ale pokud by provoz z jakéhokoliv důvodu ustal, tak by bylo velmi těžké tam provoz dostat zpět. Což je sice takový provoz pro provoz, ale minimálně tenhle "zbytečný" výběžek sítě tramvajových tratí ukazuje, že je něco jinak než by mělo. Tj. může to způsobovat tlak na realizaci prodloužení do Líšně, pokud by se nechal zpustnout i ten současný samostatný úsek desítky, tak bych se obával, že se trať do Líšně dostane zcela mimo realitu...


No on ten můj původní dotaz směřoval k tomu, zda do těch fabrik dole v bývalém Zetoru + těch, které tam teď bují, opravdu jezdí (a v nějakém střednědobém výhledu jezdit bude) tolik substrátu, aby to odůvodnilo tramvajový provoz do jinak naprosté pustiny a zda by nebylo levnější nechat pendlovat bus mezi areálem Zetoru a třeba Novolíšeňskou. Situaci na místě vůbec neznám, proto jsem se ptal:-)

K trati do Líšně - jednak je její (znovu)zprovoznění otázkou nejdříve roku 2030 (do té doby tam žádná zástavba, která by alespoň trochu tramvaj naplnila, nebude); jednak by stávající kus na Stránskou Skálu stejně musel projít zásadní rekonstrukcí. Takže může klidně těch deset let ležet ladem:-)

A krom toho, na trať do Líšně stejně nebudou love, respektive v Brně jsou (v oblasti MHD) dle mého v dalších deseti letech podstatně důležitější investice. Jen Kamechy za nějakých 2,5 GCZK budou pěkné sousto, k tomu reko vozoven a dílen.....


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
mekrydy: Všechny tramvajové linky (s výjimkou 11 a ve špičkách posílené 8) budou mít stejné intervaly (7,5 min. v kladiva a 10 min. o víkendech). Proklady budou tedy takřka ideální, i v Bystrci.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
114
07 dub 2018 23:27
Mendelplatz
Ty vozy ale v Bystrci nebývají plné. Standardní vozy na l.10 pro Kubíčkovu-Ečerovu stačí, zbytek bude proklad s posílenou(?) trojkou


Offline
7
16 pro 2020 18:05
Martan píše:
Tak při pohledu do JŘ linky 10 mi to zase tak strašné nepřipadá. Četnost spojů na Ečerovu stejná jako na 1. Na Stránskou skálu naopak omezení ve špičkách na polovinu tj. interval 30 minut místo 15.
Vozidla jsou kombinace KT8 a 2xT6.


Četnost sice ano, ale ty vozy mají jinou kapacitu než Varia nebo 3xT6.


Offline
125
18 srp 2019 17:01
FD píše:
Johnny93: Samostatný obsáhlý článek o těch objektech se také chystám časem sepsat. Toto byla aktualita o nových zařízeních, proto tam není zmíněna Barvičova, která nahrazována nebyla (a v dohledné době rozhodně nebude).

To by bylo moc fajn. V minulých letech přibyly nové přístřešky a zázemí i v Řečkovicích a Štefánikově čtvrti, z toho, co mě zběžně napadá. A třeba v Ivanovicích se z této buňky stala prodejna pečiva a potravin.


Offline
Uživatelský avatar

852
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
Ráno jsem je nemohl najít, ale teď již jsou na idosu.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20000 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 800  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 27 zář 2024 00:10
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]