Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 280 z 726    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283 ... 726  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Bohunické na zastávkách před deštěm ochrání střechy
http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/bohunicke-na-zastavkach-pred-destem-ochrani-strechy-20151008.html


Offline
439
16 led 2015 11:18
Fafner píše:
To bych netvrdil. Pokud je to zrovna směr jako Nemocnice Bohunice - Kamenný Vrch, kde už takhle jezdí spoj t-37 (a dovolím si pochybovat, že by byly tyto spoje nějak plné), je nesmysl do toho dávat ty spoje jinak než jako režijní. Každé zastavení a rozjezd nějakou tu energii sežere, nehledě na to, že s otvíráním dveří ta cesta trvá déle a je potřeba platit i jim o těch pár minut delší šichtu, navíc v době, kdy je každej vůz potřeba na oněch vytížených linkách...

Jo, můžete mi vytknout, že paběrkuju v desetitisícovejch částkách, což pro rozpočet nic není... ale to, že je to zlomek procenta ještě neznamená, že se to musí proplýtvat...


Neznám konkrétní situaci, ale jestli by docházelo k souběhu s t-37, tak pak je samozřejmě režijní jízda OK. Nicměně na a-510 vídám busy, jak odpoledne režijně jezdí do Modřic vykonávat posilové spoje do Ořechova, které doplňují interval na čtvrthodinu. Ještě před volbama, když došlo k tomu posílení na čtvrthodinu, jezdily s cestujícími (a bylo těch posil celkově i víc), to ale za ně obce musely taky platit. Já si prostě myslím, že vzhledem k tomu, že ty vozy tam prostě jet musí, by bylo dobré, kdyby Kordis takové jízdy nechal jezdit s cestujícími bez nároku na kompenzace od obcí. Ty miniaturní náklady navíc spojené se zastavováním a rozjížděním atd. nejsou relevantní argument proti. Přece se má dělat všechno pro komfort cestujících a tohle ho rozhodně zvyšuje. Když zrovna chcete jet v mimošpičkovém směru, zkrátí se vám čekání. :wink:


Offline
Uživatelský avatar

6992
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Zlaťák: to vůbec není špatná myšlenka. I když si myslím, že ta nabídka levnější šalinkarty by mohla být i pro nebrňáky.


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Sleva by šla udělat i jinak. Nechat šalinkartu za současnou cenu a k roční šalinkartě tisknout pátej kupón na popelnice v Brně. Dostali by to všichni (žádná diskriminace), ale město by to dotovalo jen Brňákům (mimobrněnským by slevovej kupón byl k ničemu, tudíž by to město nic nestálo).


Offline
268
09 úno 2007 13:59
Brno
xxx píše:
Naco, když tam jedou další tři linky? Ale zase na druhou stranu když už to tama jede, tak proč ne. Předpokládám, že by jely jako linka 37.


Taky si myslím, že půjde o t-37. Za mě každý trolejbus (i autobus) v oblasti kampusu, který může jet jako linka, tak ať tak jede, lidí se tam motá mraky. Tím spíš, když tu cestu trajf stejně absolvuje.


Offline
1591
18 led 2009 10:06
Tak to by ale měli i zajistit, aby potom Jihomoravský kraj získal tyhle peníze od obcí, určených pro lidí majících trval. pobyt a bydlících na venkově a ti by pak zóny 100+101 měli se stejnou slevou. Jinak to stejně někdo napadne u soudu jako diskriminaci.

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

6992
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
„Martin Ander musel vycházet z reálných informací. Nebo to byl laciný předvolební slib? Mohl by uvést aspoň kontury zlevnění městské hromadné dopravy. Podezřívám jej, že to neměl připravené,“ konstatoval Libor Šťástka z opoziční ODS.
Si z nás snad dělá zadel. Hlavně, že on je ztělesnění dobra.


Offline
Uživatelský avatar

3773
08 čer 2005 23:12
Píše se to mimo jiné v programu Strany Zelených pro loňské komunální volby, například zde: http://reseniprobrno.cz/program/mhd/


Offline
1591
18 led 2009 10:06
Však na to jsem se ptal, píše se někde jinde než v tom článku, že by to bylo jenom pro lidi s trv. bydlištěm v Brně? Předpokládal jsem, že to pochopitelně udělají jako před lety ve Vídni, by´t tam ej to doprava ještě na úplně jinačí úrovni. Měli štěstí, že se po válce vykoupili ze sovětské zóny, jinak na to mohli být jako my...

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

3773
08 čer 2005 23:12
Richie: Novináři si to nevycucali z prstu. To jsou nápady Zelených. Sám jsem s nimi o tom diskutoval na facebooku, kde jsem se jim například pokoušel vysvětlit, že tato teze
idnes.cz píše:
„Nápad jsme nevymysleli někde u piva. Vychází to z konkrétního příkladu Vídně, kde veřejnou dopravu považují za páteř fungování města,“ vyprávěla ještě v předvolebním rozhovoru jednička zelených Jana Drápalová.
je značně zavádějící, neboť ve Vídni zlevnili pro všechny. Navíc, co se parkování ve Vídni týče, jsou mimovídeňští značně znevýhodněni.
Zatímco v Brně jsou si, co se parkování týče, všichni rovni, zatímco v MHD chtějí znevýhodnit mimobrněnské.
Můj skromný názor je, že pravým cílem má být přimět co nejvíc lidí nahlásit si trvalé bydliště do Brna, protože za každého trvalého rezidenta dostává město peníze.

Ad otevřené dveře: Též jsem kdysi zažil jízdu s otevřenými dveřmi. Je možné, že i v mém případě to bylo v zadním voze T3P.

Ad jízdy mezi nemocnicí a KV:
TMB píše:
A jde o nějaké čtyři zastávky.
No právě, jde jen o 4 zastávky, mezi kterými navíc už stejně jezdí přímé spoje v intervalu 5 minut.


Offline
1591
18 led 2009 10:06
No, doufejme že si zas novináři tuhle část zase vycucali z prstu někde, to by byla fakt prasárna... Jako vy Brno nezku*vilo tarif IDS JMK už dostatečně...

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

6992
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Richie: jenže za člověka s trvalým pobytem dostává Brno peníze. To se o mimobrněnských/polobrněnských říct nedá.


Offline
1591
18 led 2009 10:06
Píše se v nějakém oficiálním vyjádření to, že "Snížení ceny by se navíc týkalo jen Brňanů. Tím by donutili mimobrněnské, kteří ale ve městě žijí, přehlásit si sem trvalý pobyt."? To by totiž byla pořádná prasárna z mnoha důvodů - zaprvé by to nabouralo tarif IDS JMK dalším typem šalinkaret, pak by to bylo sprostý vůči lidem bydlícím na venkově kteří po Brně jezdí úplně stejně často jako lidi s trvalým pobytem v něm (protože přece jenom se všechno děje tak nějak v Brně) a taky pro ty, co jsou Brňáci ale byli nuceni přemrštěnými cenami bydlení v Brně se na ten venkov odstěhovat (skutečně se to mnohdy vyplatí si platit vícezónovou šalinkartu jak bydlet v Brně a za taky by to byla nemorální (nebo i nezákonná?) pozitivní diskriminace lidí s trvalým bydlištěm v Brně, kolikrát ne skutečnými brňáky.

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

6992
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Staník: v podstatě je to v souladu s tím, co Ander uvedl v Metropolitanu, jen tady opět překroucené tak, že to vyznívá zásadně jinak.


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Šalinkarta za polovic nebude. Volební slib v Brně zůstává slibem
http://brno.idnes.cz/doprava-v-brne-salinkarta-0ya-/brno-zpravy.aspx?c=A151007_2196781_brno-zpravy_tr


Offline
Uživatelský avatar

924
15 čer 2004 19:24
Napadá mě jedna možnost. Vzhledem k tomu, že je to T3P, které mají přepínač na vypnutí blokace dveří, je možné, že například po poruše a opravě dveří "B" vozu se jen zapomnělo tuto blokaci vrátit zpět a opět zaplombovat. Samozřejmě i tak by to mělo signalizovat otevřené dveře. Nemusí to být ono, ale je to jedna z možností.


Offline
Uživatelský avatar

2663
13 črc 2009 13:42
Já jsem teda mockrát jsem zažil v K2, že někdo rozrazil dveře (s ochranou proti sevření), řidič se snažil rozjet, ale nikdy ho to nepustilo.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Otevřené dveře během jízdy :shock:

Odkaz na video z FB. Dávám to sem ve spěchu, tohle mě překvapilo, myslel jsem že blokace rozjezdu bude fungovat i během násilného otevření dveří...

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Navíc spoustu, resp. skoro všichni běžní cestující, nechápou tyto ekonomické aspekty a jen při čekání na zastávce vidí prázdný vůz, co projel. Laicky si řeknou, to nemohl zastavit a brat lidi? Jako šaliny, co jedou do/z vozovny...
Pak na DP nadávají.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
830
25 led 2006 09:46
Ad Fafner:
A není to spíš tak, že jízda s cestujícími se započítá do objednaných výkonů a je tudíž hrazena částkou nějakách 50,- kč/km, zatímco výkony režijních jízd ne? Pak to zastavování a otevírání dveří může ekonomicky vyjít výhodnějí. A jde o nějaké čtyři zastávky.
A navíc, v tomto konkrétním případě má vůz nějaký příjezd na Kamenný vrch a nějaký odjezd od nemocnoce. Takže zastavování cestou určitě nebude znamenat přidávání vozů nebo nárůst pracovní doby řidiče.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Pan Ander se v posledním vydání Metropolitanu, str. 3 vyjádřil na téma Levnější šalinkaty. No uvidíme.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
To bych netvrdil. Pokud je to zrovna směr jako Nemocnice Bohunice - Kamenný Vrch, kde už takhle jezdí spoj t-37 (a dovolím si pochybovat, že by byly tyto spoje nějak plné), je nesmysl do toho dávat ty spoje jinak než jako režijní. Každé zastavení a rozjezd nějakou tu energii sežere, nehledě na to, že s otvíráním dveří ta cesta trvá déle a je potřeba platit i jim o těch pár minut delší šichtu, navíc v době, kdy je každej vůz potřeba na oněch vytížených linkách...

Jo, můžete mi vytknout, že paběrkuju v desetitisícovejch částkách, což pro rozpočet nic není... ale to, že je to zlomek procenta ještě neznamená, že se to musí proplýtvat...

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
439
16 led 2015 11:18
b1 píše:
Nejsou ty režijní spoje právě v opačném směru, než je poptávka? Ráno od nemocnice a odpoledne k nemocnici.


Já jsem rád za každou jízdu s cestujícími místo režijní, i když není špička v tom směru. Prostě když tam ten vůz musí jet, tak je škoda toho nevyužít, i kdyby jel jen jeden člověk, který si tím ušetřil čekání na další spoj. Problémem (aspoň v kraji nebo na nevytížených linkách) ale je, že by si obec ten spoj navíc musela platit, zatímco režijní ne. :-(


Offline
11
28 lis 2014 21:01
U linky 50, 52, 54, 303, 302, 1, 3, x3, zkrátka v Bástru
To by byla bomba, kdyby se 50 vyhla Novýmu lískovci spodem přes starej


Offline
Uživatelský avatar

2663
13 črc 2009 13:42
Naco, když tam jedou další tři linky? Ale zase na druhou stranu když už to tama jede, tak proč ne. Předpokládám, že by jely jako linka 37.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18136 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283 ... 726  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 20 led 2025 04:51
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]