Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 27 z 56    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 56  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
XMko píše:
Ale když jsem občas ten kloub dostal, nevšiml jsem si, že by to bylo nějak obtížnější... Akorát nešlapat moc na plyn na kluzkém povrchu v zatáčce, couvat s tím většinou na lince není potřeba. Nadjíždění si v zatáčce skoro na úrovni sóla, kromě Citelisu samozřejmě. A výhoda kloubů je zase v tom, že tam aspoň neřve hydro. Takže +- stejné.
Tak to dost nesouhlasim, v zimě je s kloubem nejmíň dvojnásobná "zábava", nadjíždíš si o víc než metr a to je v úzkých vinglech pod 90° s autama po obou stranách obzvlášť výživný, máš za sebou dalších 6 metrů železa a o třetinu víc lidí...
Petr píše:
To by potom chtěl každej na klouby a nikdo by nejezdil se sólama #-o
Takový množství zájemců kvůli 4 kačkám zase nepředpokládam, ale proti gustu žádnej dyšputát, kdo chce kam...


Offline
Uživatelský avatar

30
06 pro 2005 21:31
Demon píše:
Ale jistěže je to odborářský "výmysl" a nevidím na tom nic špatnýho. Je ježdění s kloubem náročnější ? Je ! Tak proč by šichtu na kloubu nemohl být příplatek ?


To by potom chtěl každej na klouby a nikdo by nejezdil se sólama #-o


Offline
Uživatelský avatar

14
15 lis 2007 00:57
Brno
Demon píše:
Ale jistěže je to odborářský "výmysl" a nevidím na tom nic špatnýho. Je ježdění s kloubem náročnější ? Je ! Tak proč by šichtu na kloubu nemohl být příplatek ?

Já jezdil převážně se sólem. Ale když jsem občas ten kloub dostal, nevšiml jsem si, že by to bylo nějak obtížnější... Akorát nešlapat moc na plyn na kluzkém povrchu v zatáčce, couvat s tím většinou na lince není potřeba. Nadjíždění si v zatáčce skoro na úrovni sóla, kromě Citelisu samozřejmě. A výhoda kloubů je zase v tom, že tam aspoň neřve hydro. Takže +- stejné.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Demon píše:
Ale jistěže je to odborářský "výmysl" a nevidím na tom nic špatnýho. Je ježdění s kloubem náročnější ? Je ! Tak proč by šichtu na kloubu nemohl být příplatek ?

Však říkám: "Proč ne?" :)


Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
Ale jistěže je to odborářský "výmysl" a nevidím na tom nic špatnýho. Je ježdění s kloubem náročnější ? Je ! Tak proč by šichtu na kloubu nemohl být příplatek ?


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Demon:
Je to velmi zajímavé, v životě jsem o tom ještě neslyšel, že by to u nějakého dopravce platilo. Připadá mi to sice jako typický odborářský výmysl, ale proč ne :)


Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
vojtik píše:
Měl natáčecí zadní nápravu, takže se s ním muselo jezdit úplně jinak než s klasickým kloubem.
To vim, jezdilo se s ním díky tomu líp*, zadek tolik nevybočoval. Ale ten příplatek nebyl za řiditelnou zadní nápravu, nýbrž za délku...

* v porovnání s jinými klouby v té době, samozřejmě ne líp v porovnání s dnešními


Offline
1161
06 kvě 2007 13:02
ČR
Měl natáčecí zadní nápravu, takže se s ním muselo jezdit úplně jinak než s klasickým kloubem.


Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
pepola píše:
Tohle platilo ještě za Ikarusů,ted už ne...
Von měl ten Ikarus ten kloub nějak jinej ?
V Praze to každopádně platí na jakejkoliv kloub.


Offline
Uživatelský avatar

3724
28 úno 2006 19:00
Demon píše:
A jako nějakej extra vejvar mi to teda nepřijde, autobusáci maj za kloub automaticky 4 kačky

Tohle platilo ještě za Ikarusů,ted už ne...


Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
DJ: malou násobilku sice umím, ale kdo to má počítat 8-)


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Demon píše:
Minimálnělně od r.2004, předtím bylo víc KS pro jednotlivý divize, v tom aby se Obrázek vyznalo...
A jako nějakej extra vejvar mi to teda nepřijde, autobusáci maj za kloub automaticky 4 kačky a káča má klouby 2... :lol:

A co taková 14T, ta má dokonce 4 klouby, to by byl teprve kačákovej nášup

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
manil píše:
To je celkem dobrej úlet :) Jak dlouho to platí?
Minimálnělně od r.2004, předtím bylo víc KS pro jednotlivý divize, v tom aby se Obrázek vyznalo...
A jako nějakej extra vejvar mi to teda nepřijde, autobusáci maj za kloub automaticky 4 kačky a káča má klouby 2... :lol:


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Datel píše:
Demon: zajímavé, kolik by to hodilo za jednu šichtu na d-7 nebo d-8 v Brně? :-)

Malou násobilku si ještě pamatuješ? sarcastic biggrin


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Demon píše:
Už jsem to popisoval Tasovi - "Za směnu odpracovanou na pravidelné tramvajové lince, kde se směr jízdy mění přechodem na opačné stanoviště přísluší příplatek ve výši 5.- Kč za každou odpracovanou hodinu" - používá se momentálně na Letné, kde je trať kvůli stavbě Blanky ukončená Kaliforňanem - není tedy automaticky za řízení KT, vyplácel by se i za T3 PX.

To je celkem dobrej úlet :) Jak dlouho to platí?


Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
Demon: zajímavé, kolik by to hodilo za jednu šichtu na d-7 nebo d-8 v Brně? :-)


Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
Už jsem to popisoval Tasovi - "Za směnu odpracovanou na pravidelné tramvajové lince, kde se směr jízdy mění přechodem na opačné stanoviště přísluší příplatek ve výši 5.- Kč za každou odpracovanou hodinu" - používá se momentálně na Letné, kde je trať kvůli stavbě Blanky ukončená Kaliforňanem - není tedy automaticky za řízení KT, vyplácel by se i za T3 PX.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Demon píše:
Teoreticky by toho asi dosáhnout šlo...
Úplně čistej základ nováčka je v Praze cca 127,10 Kč/hod. x 176 hod + 10% prémií = 24600 Kč hrubého + příplatky - noc, víkend, přesčas, šejdr, KT, po třech letech za praxi, zácvik...

Co myslíš tím "KT"? Snad nemáte příplatky za řízení KT8 :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
manil píše:
Teoreticky by byla možná i čistá ruka. S pražským základem by toho teoreticky dosáhnout šlo. Zkusím se zeptat kolegů z Prahy, jak moc je to věrohodné.
Teoreticky by toho asi dosáhnout šlo...
Úplně čistej základ nováčka je v Praze cca 127,10 Kč/hod. x 176 hod + 10% prémií = 24600 Kč hrubého + příplatky - noc, víkend, přesčas, šejdr, KT, po třech letech za praxi, zácvik...


Offline
Uživatelský avatar

1650
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
jinak ten základ 86,60 u nás je myšlen pro skupinu 0. - pro nováčky (aby se někdo neozval že má Tasa víc)

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Nejmenší ne, ale menší jak v Pardubicích ano, já mám základ 89,90

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Praha je někde jinde, o tom si můžete nechat zdát...
Btw, i v Pardubicích je základ tuším 90 kč/hod. To má Brno nejmenší základ?


Offline
Uživatelský avatar

1650
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
v Praze je nástupní plat 120Kč na hodinu (v Brně 86,60). Můj učitel u DPP jezdí brigádně s tramvají a má 132Kč za hodinu.

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Teoreticky by byla možná i čistá ruka. S pražským základem by toho teoreticky dosáhnout šlo. Zkusím se zeptat kolegů z Prahy, jak moc je to věrohodné.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
hmmm tak to možná vzdáleně ano, ale koho zajímá hrubá :-)

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1396 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 56  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 01 lis 2024 17:39
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]