Proč si neumíš představit vlečňák do Lískovce? Pokud vím, tak se uvažovalo o nasazení na d-4 a uznej - co je kopec ke Krematoriu proti Kraví hoře
Co se týká toho dělenýho intervalu, máš pravdu, ten dlouhej 6 min. je rozdělen d-5 a tipoval bych že je to kvůli měnírně, aby nejezdily 3 šaliny za sebou.
Na té Podstránské by nemusely končit jen 701 a 702, ale klidně i nějaký autobusový nástupce t-31 (předpokládám, že až trať zanikne, prodlouží se tam a-75). Linky 701 a 702 jezdí do města proto, že si to vymohly zainteresované obce (Mokrá-Horákov a Pozořice) jako podmínku pro vstup do IDS JMK. Svou roli asi hrálo i to, že linku dostal Sebus a ne ČSAD (dřív tam jezdilo oboje), Sebus už měl předtím zastávku na Úzké atd. atd.
U těch trolejbusů jsou to zajímavý nápady - šlo by to řešit i takhle :
t-28 : Mendlovo nám. - Kohoutovice - Kamenný vrch - Osová, 10 min. a půlení s a-50 a vzájemný interval s t-37
t-29 : Česká - Slovanské nám. - Záhřebská - Jundrov, Optátova - Mendlovo nám., 10 min.
t-32 : interval 10 min., půlení s t-29
t-34 : inteval 10 min.
t-36 : dělený int. 4-6 min. (6 minut rozdělí t-34)
a-61 : zrušit
a-67 : to je otázka, možnost pendl Jundrov - Vozovna Komín a zpět a zbytek linky nahradit třeba prodloužením a-53 do Shopping parku?
Kloubákům na a-50 bych moc nevěřil, kde by se vzaly? Když mají jezdit na x35 a x37, tak myslím že ani nová dodávka nepomůže.