Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 26 z 62    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 62  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
A jak dlouho před začátkem opravy byste chtěli dopravní opatření připravovat? Vždyť rok dopředu ani nevíme, jaké bude tou dobou linkové vedení, intervaly a podobně :-)


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
reko MH se začalo dělat dřív, ale co vím o necelýho půl roku. takže někdo někde hezky zaspal...

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
140
11 pro 2011 18:53
Každopádně se o rekonstrukci mluví několik let, a že přes Cejl povedou výlukové trasy bylo jasné... Ta výhybka měla být hotová už dávno...


Offline
2826
01 úno 2006 10:39
To nemá DP jeden náhradní elektrický přestavník který by tam mohl vrazit? nebo toto si DP nemůže udělat sám? Do tohoto moc nevidím,ale myslel jsem si, že když někde přestane fungovat elektrický přestavník, tak naběhne četa z DP a opraví si to sám, proto sem si myslel, že je vždy nějaký v záloze, otázka ovšem je, zda tato vyhybka vůbec někdy byla elektrická, pokud ne a díra pro přestavník a vše s tím společné tam není, pak se nedivím, že to trvá tak dlouho.


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Věděl, ale až do konce února nevěděl, že se rekonstrukce bude konat už od 15. března.

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
140
11 pro 2011 18:53
Takže chudák DP nevěděl, že se bude MH rekonstruovat, že?


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Výhybku občas obsluhují dispečeři v terénu, pokud aktuálně nemají jiné úkoly k řešení.

Proč tam výhybka ještě není? O začátku výluky MH bylo rozhodnuto 3 týdny před jejím vypuknutím. V souvislosti s tím samozřejmě zainteresované složky podniku musely ihned započíst její přípravu, která byla v některých útvarech jistě vedena i v přesčasových hodinách.
Náhrada mechanické výhybky elektrickou ve standardní době trvá cca 1 rok. Jsou s tím spojené výběrové řízení na dodavatele zařízení, stavební řízení, rozhodnutí městských částí atd. atd. V tomto případě díky všeobecnému tlaku a zájmu bude výhybka dříve, nicméně to může trvat ještě měsíc, možná dva...


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Poučen případy několika zdejších, co zde poukázali, že je něco špatně a druhý den za to šli na kobereček svůj názor napíši takto. Vyhybka č. 140 = palec dolů!

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

6990
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
V pátek ji přehazoval nějaký zaměstnanec v reflexní vestě. Za řidiče, což mi přijde logické, dokud nebude elektricky ovládaná.


Offline
Uživatelský avatar

616
13 srp 2010 13:44
kazlik píše:
Nevíte, co znamená ta značka nad jízdními řády? Kdyby to bylo v zelené tak je to bezpečnostní zastavení, takhle nevím (@Malinovského náměstí)

Znamená: základní postavení výhybky zrušeno. Přeji všem řidičům, aby se tam brzy dočkali elektricky ovládané výhybky.

_________________________________
Parková dráha Olympia Brno: http://www.smpd.cz
Simulace olomoucké tramvajové dopravy: http://mstsolomouc.webnode.cz/
Stavba modelu historické šaliny měřítka 1:8: http://modeltramvaje.webnode.cz/


Offline
102
23 bře 2014 19:59
Nevíte, co znamená ta značka nad jízdními řády? Kdyby to bylo v zelené tak je to bezpečnostní zastavení, takhle nevím (@Malinovského náměstí)


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

567
12 črc 2008 21:51
Brno, Černá pole
Doufám, že toto je jen dočasné řešení :-?
Příloha:
P1070215.JPG


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

205
03 bře 2013 15:12
Na lince 80 jsem si všiml jedné drobnosti: na zastávce Kounicovy koleje směr Náměstí Míru je na označníku napsáno toto: 80 směr Klusáčkova.


Online
Uživatelský avatar

2660
13 črc 2009 13:42
Spy: U Semilassa nevím, ale na Lesné tam bývá tak maximálně 15 lidí (dobře, možná 20).


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Spy: Souhlas. Co jsem jezdíval o víkendu z Mendláku na autobusák, tak se mi snad nikdy nestalo, že bych si nesedl.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

425
06 kvě 2006 00:52
Brno-Řečkovice a Mokrá Hora
xxx: No ono by se taky slušelo uvést, kde jsou okružky poloprázdné. Někde na Tržní nebo v Jundrově tomu docela věřím, ale na Lesné nebo u Semilassa bych to až tak netvrdil ;)


Offline
1388
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
44 a 53 je v KPN ráno prakticky nepoužitelná,protože se do ní nedá dostat.A proto většina od nádraží chodí na 30,která tak místy náporem,taky nestačí(a to nemluvím o Semilassu či Husitské).Občas se stává,že na zastávce Husitská zůstane dalších 15-20 cestujících ,protože se do krátké 30 nevlezou.A pak mají smůlu právě i při linkách 44 a 53 a tak musejí kolikrát čekat i přes 10minut,přestože je tu interval všech linek kolem 2-3minut.Sám to mám z vlastní zkušenosti,sám kolikrát tady někdy čekám 8-10minut,pokud se mi nepodaří do některé z těchto linek vlézt.
A co jsem viděl na Skácelové nebo mi nadávají kamarádi,co jezdí 30 od Přívratu(protože ví,že se zajímám o dopravu),tak jezdí plná linka 30 i z druhé strany,stejně jako 84.
A takové 15M vozy by této lince alespoň v ranní špičce ulehčily,i když ve vozech delších 12M se zatím jinde,než na linkách 25,26(a poté 37) v brzké budoucnosti zatím nedočkáme(zatím se tomu,ale nejde divit).
Mám to vystudovaný již přes 5 roků,situace zde není tak alarmující jako u linek 25,26 a 37,ale taky už to začíná volat po tom,aby se to začalo v budoucnosti řešit,zvláště ,když se rozrůstá TP a všichni cestující nejezdí jen od hlavasu linkou 12.


Online
Uživatelský avatar

2660
13 črc 2009 13:42
peno píše:
Ostatně čekám, že dříve nebo později se vrátí klouby na okružky i o víkendu, kdy už to občas také začíná být na hraně.

S tím rozhodně nesouhlasím. Vždy, když jedu o víkendu okružkou, tak je poloprázdná.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Projel jsem se a upřímně, ani v nejzatíženějším úseku v Bystrci mi to nepřišlo na kloub, natož pak dál, kde je, jak jsi napsal, proklad s a-44/84 a také s a-67. A nevím, proč by okružky měly být na KPN nepoužitelné. Naopak, podle počtu cestujících nastupujících/vystupujících na KPN a Semillasu do/z okružek a do/z t-30 mi přijde nepoužitelná spíše t-30 ;-)
A okružky jsou i dopoledne dost obsazené, rozhodně to není na sólo. Ostatně čekám, že dříve nebo později se vrátí klouby na okružky i o víkendu, kdy už to občas také začíná být na hraně.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
1388
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
peno píše:
Naopak t-30 mi ani ve špice nepřipadá tak obsazená, aby tam sóla nestačila. .


Projeď si 30 v ranních hodinách(7.00-7.40) v obou směrech a hned změníš názor.A výmluvy typu,že jezdí společně s 84 a 44(či 53 ráno) jde úplně mimo cesty,protože jsou v oblasti Kr.Pole,nádru a Žabovřesk takřka nepoužitelné.
Sice v dopoledních hodinách a pozdě večer nejezdí nijak plná,ale to i třeba linky 44(či 84) a přesto na nich jezdí klouby.
A konec OT. :-)


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
b1 píše:
Po celou dobu provozu včetně večerů a víkendů?

Ano.

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Myslím, že v době, kdy není dostatek kloubů ani na stěžejní t-25 a 26, které by mely mít při nasazování kloubů přednost, je zbytečné řešit, kam jinam nasadit kapacitnější trolejbusy. Jinak si ale myslím, že mimo t-25 a 26 nejsou v Brně trolejbusové linky, které by uživily kloubáky celodenně, ale nejen t-37, také t-36 a slatinské linky by byly vhodným kandidátem na 15 m celodenně. Naopak t-30 mi ani ve špice nepřipadá tak obsazená, aby tam sóla nestačila. Nicméně teď se musí řešit t-25 a 26. Až bude vyřešena, mohou se řešit i ty 15 m na další linky.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
O víkendech bývá t-37 docela plná... samozřejmě ne po celý den.


Offline
Uživatelský avatar

3771
08 čer 2005 23:12
Po celou dobu provozu včetně večerů a víkendů?


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
...které jaksi nemáme a ani to na ně v dohledné době nevypadá...

Ale jinak jsou tyhle dvě linky spolu s linkou 30 na 15metry úplně akorát, to jo.

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1542 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 62  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 pro 2024 16:17
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]