Tak jsem udělal drobné úpravy a už to vychází:
A: Lískovec - Hl.nádr. - Řečkovice, int 3-3-4 min, 19 K, 10*2*T
B: Lískovec - Česká - Lesná/Štef.čtvrť, int 5 min, 18*2*T
C: Bystrc, Eč. - Pisárky - Hl.nádr. - Líšeň, Jírova, int 4-6 min, 25*KT
pC: Pisárky - Hl.nádr. - Novolíšeňská, int 10 min, 7*2*T
D: Bystrc, Eč. - Česká - Židenice/Maloměřice, int 5 min, 10*2*T, 10*K
E: Komín, Branka - Česká - Malin.nám. - Hl. nádr. - Juliánov, int 5 min, 9*K
F: Techn.muzeum - Česká - Šilingr.nám. - Hl.nádr. - Komárov, int 4-6 min, 16*2*T
G: Červinkova - Mendl.nám - Modřice, int 10 min, 10*K
H: Modřice - Hl.nádr. - Obřany, int 10 min, 11*K
I: Pisárky - Česká - Kr.pole, nádr., int 5 min, 13*K
J: Nám. Míru - Nám. Svobody - Židenice, int 5 min, 12*K
K: Zvonařka - Cejl - Lesná/Štef.čtvrť, int 5 min, 11*2*T
L: Stránská skála - Hl. nádr. - Ústř.hřbitov, int 10 min, 7*T
Celkem by to znamenalo 84*K (zbývá tedy asi 21*K), 25 KT8 (zbývá 12 KT8), 151*T (zbývá 6*T, 4*RT6, 1*K3R, 1*vv), celkem tedy zbývá rezerva odpovídající 20 soupravám 2*T a 21 kloubáčům.
V době 7-8 by se dále posilovaly tyto trasy:
pA: po celé délky trasy další 2*T po 10 min, z rezerv vzít 9*2*T
pB/J: Štef.čtvrť - Česká - Nám. Míru (jednosměrně), bus sólo, int 10 min
pC: protáhnout do Bystrce, Rak., z rezerv vzít 4*2*T
pE: Mendl.nám. - Hluboká, int 10 min, bus sólo
pF: Zvonařka - Červinkova (jednosměrně), int 10 min, bus kloub
pK: Zvonařka - Zemědělská (jednosměrně), int 10 min, bus kloub
L: odklonit z Stránské Skály na Novolíšeňskou
pL: Životského - Hl. nádr., int ? min, bus sólo/kloub ?
|