No právě, tady byla spousta návrhů, ale ten z nich vyšel nejlepší
Samozřejmě to má nedostatky, ale pokud by se měl zachovat současný stav intervalu a jakžtakž i vedení linek, tak se nic lepšího aspoň(zatím) nevymyslelo.To Kr.Pole a taky Novolíšeňská(Líšeň obecně) je stále problém. A vozy by na to stačily
Aspoň v normálních případech, snad by trochu byl problém jen při veletrhu, ale to by se dalo na d-4(některé spoje z Pisárek místo K2P) dát v kritickou dobu autobusy.Samozřejmě je to dražší řešení než současný.Jedinej ústupek proti návrhu je to vedení d-12 přes Malinovského nám..Samožřejmě že by šla i ta d-7, jenže takle zajišťuje s d-6 společný 5 min. interval do Kr.Pole a v případě jejího vedení přes Roosveltovu by s ní nikdo z Křenové nejezdil a posílení d-1 na Malinov.nám. by stejně bylo jen částečné.
Uvedl bych zde skromný návrh na radikálnější změny
Dnes samozřejmě neprůchodné.
d-1 Bystrc-nádraží-Řečkovice,2xT,KT8,inteval 6 min.
d-2 Obřany-nádraží-Modřice,K2,1xT,6 min.
d-3 (Bystrc,Rakovecká-)Komín-Česká-nádraží-Komárov,6 min.,2xT(K2?)
d-4 Masarykova čt.-Česká-Malinov.nám.-nádraží-Juliánov,6 min.1xT
d-5 Štefanikova čt.-Česká-Mendlovo n.-Ústř.Hřbitov,6 min.,K2
d-6 Kr.Pole,Červínkova-Česká-Mendlovo n.-St.Lískovec,2xT,5 min.
d-7 Kr.Pole,nádraží-Česká-nádraží.-St.osada.K2,6 min.
d-8 St.Lískovec-nádraží-Líšeň,Mifkova,KT8,6 min.
d-9 Lesná-Malinov.n.-nádraží-Lískovec,K2(2xT?,),6 min.
d-10 Nové Sady-Stránská skála,1xT(K2),10-30(v sedle) min.
d-11 Pisárky-nádraží-Novolíšeňská.,K2(1xT,K2),6 min.
d-12 Kr.Pole,Tech.Muzeum-Česká-Roosveltova-nádraží-Zvonařka-Komárov,2xT,6 min.
Počty vozů, zda by to stačilo zatím nevím.Byl by na všech linkách s vyjímkou(d-10) interval 5 min.Je to zatím jen námět k diskuzi na radikálnější změnu linkování.