Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 242 z 255    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245 ... 255  Další

Co bude dřív ?
kloubové šráky 45%  45%  [ 81 ]
tramvajová trať ke kampusu 34%  34%  [ 62 ]
metro 17%  17%  [ 30 ]
odsunuté nádraží 4%  4%  [ 7 ]
Celkem hlasů : 180
Autor Zpráva
Bacil píše:
Trochu z jiného soudku: chtěl bych vyseknout poklonu Dopravnímu pozdniku za využívání vozového parku - netvrdím, že vždycky a všude, ale včera mě to nadchlo: do smyčky trolejbusů Hl. nádraží přijela B941E coby účelový spoj "Nová Mosilana", textilní dělníci vystoupili, autobus směnil informace na BUSE, stal se "trolejbusem" na lince číslo 31 (odjezd 22.20) a asi nebudu daleko od pravdy (ale to už jsem neměl možnost sledovat), že ve Šlapanicích se pro změnu změnil na a-96 a zamířil na rozjezd ve 23.00. To mě nadchlo - tomu říkám organizace! Ať se pořád jenom nekritizuje :-)
***
( Jen tak mimochodem - neví někdo, jen tak pro zajímavost, jaké existují pravidelné školní a účelové spoje, které nejsou v obecně dostupných JŘ?)


Jo, autobus z Mosilany jezdí v noci na 96. Podobných účelových spojů moc není, po 22. hodině jezdí od mrazíren Rowner na Masné ul. (tam kdysi jezdila i pravidelná linka) a z průmyslové zóny CTP v Modřicích, oba na hlavní nádraží a oba autobusy potom taky pokračují na noční lince. A snad ještě "expres KSB", který v jízdních řádech taky není - ze Starého Lískovce jezdí na šestou ke Královopolské strojírně, pak jezdí na 66.

Školních spojů je víc, odhadem tak 30-40. Zajímavé jsou třeba kloubové autobusy na dálnici do Bratislavy - školní linka do SOU Chrlice. Odjezdy jsou tady dole (čísla znamenají počet autobusů). Ale tenhle ústav je extrém, jiné školy si vystačí s jedním, dvěma spoji.


Offline
Uživatelský avatar

947
14 říj 2004 16:45
Úsuší
fixi píše:
M.H píše:
1095 snad již šla do muzea.1039 a 1669+1670 jsou dlouhodobě odstaveny 1039 má jít na VP jak 1064.1028 je na VP.Vlek je v Krnově,1752 je dokončena v dílnách a má konat 2500km TBZ.1632+1633 jsou na rekonstrukci,má dostat opravu jak 1622+1623.1623 je pěkně zrezivělá a její schdy jsou hrůza.1068 by měla v nejbližší době na
SATRA III.1553 by ji tam měla dělat společnost.1718 by měla dostat nový střední článek a 1722 je téměř dokončena ,má již čelo.1097 je na reko, 1088 má motory TV Progres.2305-2310 jsou převedeny do zálohy,7196,7208,7316,7339 jsou již sešrotovány.7296 je odedneška odstavena,7324,7332,7336,7338,7341-7344 budou zlikvidovány.Zlikvidovaná byla i 2323 odstavena počátkem září pro závadu na rámu.Příští rok by měli být vyřazeny 14Tr 3193,3195,3196,3206,3208,3217.Včera přišli Citybusy 7616-7620.7616,7617 Slatina,zbytek Medlánky.


Dík za informace, už letí do evidence. Ale... pár věcí se mi nezdá:

1. Jaktože je 7196 sešrotovaný, když byl po nehodě v Řečkovicích opraven a je v poměrně dobrém stavu? Jel jsem s ním minulý pátek.

2. Proč by se měla šrotovat 7324, která je na B732 v perfektním stavu? Jel sem s ní také minulý pátek.

Fixi


Fixi 7324 není B732,ale B731 jediná s automatickou převodovkou Praga a 2M70 a motorem turbo,typ B731.1653.Ale to je v pohodě.LADA


Offline
Uživatelský avatar

947
14 říj 2004 16:45
Úsuší
M.H píše:
1095 snad již šla do muzea.1039 a 1669+1670 jsou dlouhodobě odstaveny 1039 má jít na VP jak 1064.1028 je na VP.Vlek je v Krnově,1752 je dokončena v dílnách a má konat 2500km TBZ.1632+1633 jsou na rekonstrukci,má dostat opravu jak 1622+1623.1623 je pěkně zrezivělá a její schdy jsou hrůza.1068 by měla v nejbližší době na
SATRA III.1553 by ji tam měla dělat společnost.1718 by měla dostat nový střední článek a 1722 je téměř dokončena ,má již čelo.1097 je na reko, 1088 má motory TV Progres.2305-2310 jsou převedeny do zálohy,7196,7208,7316,7339 jsou již sešrotovány.7296 je odedneška odstavena,7324,7332,7336,7338,7341-7344 budou zlikvidovány.Zlikvidovaná byla i 2323 odstavena počátkem září pro závadu na rámu.Příští rok by měli být vyřazeny 14Tr 3193,3195,3196,3206,3208,3217.Včera přišli Citybusy 7616-7620.7616,7617 Slatina,zbytek Medlánky.


1088 určitě nemá motory TV Progres.2305-2310 nesou v záloze všechny jezdí pravidelně na a 44,84,x35 a dalších kloubových linkách(mimo 2308).7196 je provozní ty pitomče.Už to tady opakuju po 100,že je provozní.7208 nemůže být zlikvidována když má 400 tis. zůstatkovou hodnotu.7316 a 7339 stojí v první lajně ve vozovně.7296 si ověřím u známeho který vyřazování provádí.(za Slatinské vozy).7324,7332,7336,7342,7343,7344 napřed musí být vyřazeny a potom můžou být zlikvidovány.Nebo si ty chytráku myslíš že je budou řezat za jízdy s cestujícíma.7338 a 7341 jsou odstaveny a likvidace proběhne až budou rozebrány.Podívej se na 7352 ta byla odstavena o prazdninách na začátku srpna.A těd tam stojí už necelé 2 měsíce jenom kostra na kolách a furt nic.2323 byla odstavena v srpnu to 1 a za 2 pořád stojí v Medlánkách u benzinky.Na ty 31.. zapomeň protože jsou všechny před 2 rokama po VP.3206 jo 3208 a 3217 nevím.Se City hnusama máš pravdou.Dofám že se všechny polámou a budou je muset všechny nahradit B732.Tak že buď tak laskav a nevicucávej se nesmysly z prstu když je nemáš ověřený a neblbni tady lidi (mimo City hnusů.)Zdraví LADA


Jose píše:
Bacil píše:
Trochu z jiného soudku: chtěl bych vyseknout poklonu Dopravnímu pozdniku za využívání vozového parku - netvrdím, že vždycky a všude, ale včera mě to nadchlo: do smyčky trolejbusů Hl. nádraží přijela B941E coby účelový spoj "Nová Mosilana", textilní dělníci vystoupili, autobus směnil informace na BUSE, stal se "trolejbusem" na lince číslo 31 (odjezd 22.20) a asi nebudu daleko od pravdy (ale to už jsem neměl možnost sledovat), že ve Šlapanicích se pro změnu změnil na a-96 a zamířil na rozjezd ve 23.00. To mě nadchlo - tomu říkám organizace! Ať se pořád jenom nekritizuje :-)
***
( Jen tak mimochodem - neví někdo, jen tak pro zajímavost, jaké existují pravidelné školní a účelové spoje, které nejsou v obecně dostupných JŘ?)


8:45(cca) z Humenné směr ZŠ Vedlejší a ZŠ Labská.


Myslíš 7:45.Protože to by ty děcka museli mít plnou ŽK záznamů: Školní autobus jezdí pozdě.A stejně na Labskou by dojel asi 7:51.To moc nemají čas.Sice píšeš cca.ale :twisted:


Offline
33
17 čer 2004 09:09
Bacil píše:
Trochu z jiného soudku: chtěl bych vyseknout poklonu Dopravnímu pozdniku za využívání vozového parku - netvrdím, že vždycky a všude, ale včera mě to nadchlo: do smyčky trolejbusů Hl. nádraží přijela B941E coby účelový spoj "Nová Mosilana", textilní dělníci vystoupili, autobus směnil informace na BUSE, stal se "trolejbusem" na lince číslo 31 (odjezd 22.20) a asi nebudu daleko od pravdy (ale to už jsem neměl možnost sledovat), že ve Šlapanicích se pro změnu změnil na a-96 a zamířil na rozjezd ve 23.00. To mě nadchlo - tomu říkám organizace! Ať se pořád jenom nekritizuje :-)
***
( Jen tak mimochodem - neví někdo, jen tak pro zajímavost, jaké existují pravidelné školní a účelové spoje, které nejsou v obecně dostupných JŘ?)


8:45(cca) z Humenné směr ZŠ Vedlejší a ZŠ Labská.


Offline
279
29 říj 2004 11:26
Brno-Tuøany, Vítìzná 8
Trochu z jiného soudku: chtěl bych vyseknout poklonu Dopravnímu pozdniku za využívání vozového parku - netvrdím, že vždycky a všude, ale včera mě to nadchlo: do smyčky trolejbusů Hl. nádraží přijela B941E coby účelový spoj "Nová Mosilana", textilní dělníci vystoupili, autobus směnil informace na BUSE, stal se "trolejbusem" na lince číslo 31 (odjezd 22.20) a asi nebudu daleko od pravdy (ale to už jsem neměl možnost sledovat), že ve Šlapanicích se pro změnu změnil na a-96 a zamířil na rozjezd ve 23.00. To mě nadchlo - tomu říkám organizace! Ať se pořád jenom nekritizuje :-)
***
( Jen tak mimochodem - neví někdo, jen tak pro zajímavost, jaké existují pravidelné školní a účelové spoje, které nejsou v obecně dostupných JŘ?)


Ty Citybusy mají určitě nová sedadla IRISBUS Ster jak mají B951E či 25Tr.Myslím,že je má i vůz 7615.7196 nebyla sešrotovaná,asi to byla 7296.Které autobus B732 mají cedulky?B741 s cedulama nejezdí.ˇUdajně by se některé měli odprodat,ale nevím kam.Tramvaj K3R-N 1752 asi koná TBZ,myslím,že jsem ji viděl při jízdě do Modřic,jestli to nebyla 1751.


Offline
489
13 čer 2004 23:04
fixi píše:
Včera na Provzníkové asi tak kolem 21.45 stál náklaďák a na něm krajní článek z KT8D5 ev.č. 9031. Nevíte co to je? Že by další KT8D5RN2 ex Bratislava nebo co já vím.. :?: :?:
9031 je prazska KT8 na ceste do Parsu. Praha taky bude vkladat np clanky do KT8. Prvni byla 9032. 9031 je druha KT8, do niz bude clanek vlozen.


fixi píše:
M.H píše:
1095 snad již šla do muzea.1039 a 1669+1670 jsou dlouhodobě odstaveny 1039 má jít na VP jak 1064.1028 je na VP.Vlek je v Krnově,1752 je dokončena v dílnách a má konat 2500km TBZ.1632+1633 jsou na rekonstrukci,má dostat opravu jak 1622+1623.1623 je pěkně zrezivělá a její schdy jsou hrůza.1068 by měla v nejbližší době na
SATRA III.1553 by ji tam měla dělat společnost.1718 by měla dostat nový střední článek a 1722 je téměř dokončena ,má již čelo.1097 je na reko, 1088 má motory TV Progres.2305-2310 jsou převedeny do zálohy,7196,7208,7316,7339 jsou již sešrotovány.7296 je odedneška odstavena,7324,7332,7336,7338,7341-7344 budou zlikvidovány.Zlikvidovaná byla i 2323 odstavena počátkem září pro závadu na rámu.Příští rok by měli být vyřazeny 14Tr 3193,3195,3196,3206,3208,3217.Včera přišli Citybusy 7616-7620.7616,7617 Slatina,zbytek Medlánky.


Mají ty Citybusy sedadla STER?

Dík za informace, už letí do evidence. Ale... pár věcí se mi nezdá:

1. Jaktože je 7196 sešrotovaný, když byl po nehodě v Řečkovicích opraven a je v poměrně dobrém stavu? Jel jsem s ním minulý pátek.

2. Proč by se měla šrotovat 7324, která je na B732 v perfektním stavu? Jel sem s ní také minulý pátek.

Fixi


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Včera na Provzníkové asi tak kolem 21.45 stál náklaďák a na něm krajní článek z KT8D5 ev.č. 9031. Nevíte co to je? Že by další KT8D5RN2 ex Bratislava nebo co já vím.. :?: :?:


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
VS píše:
P.S píše:
Uvažuje se,že se opraví vůz 1553 na T3R.P a bude jezdit s 1567,která je na Go v Pars společně s 1589,která vyzkratovala v Obřanech v červnu l.r.1596 byla zrušena,následovat má 1554,1071,1073,1087,1089 v 1.pol.12/04.
Ještě letos má být odstavena 1005,následovat budou příští rok 1061,1067.T3 1557,1561,1655,1656 by měli jit do šrotu příští rok.1131 na K3R-N.


Snad, že se 1553 nahradí novou skříni T3Var né nebo jen oprava.

Zrušením vozů myslíte jejich fyzickou likvidaci nebo jen odstavení z provozu.Protože vozy 1554,1071,1073,1087,1089 nejezdí již nějakou dobu. 1095 snad konečně do toho muzea. 1655+56 měla jít na reko s novou skříní na T3.Var a 1557+61 na GO.


1589 NENÍ na GO, pouze byla. Včera na d-4.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
M.H píše:
1095 snad již šla do muzea.1039 a 1669+1670 jsou dlouhodobě odstaveny 1039 má jít na VP jak 1064.1028 je na VP.Vlek je v Krnově,1752 je dokončena v dílnách a má konat 2500km TBZ.1632+1633 jsou na rekonstrukci,má dostat opravu jak 1622+1623.1623 je pěkně zrezivělá a její schdy jsou hrůza.1068 by měla v nejbližší době na
SATRA III.1553 by ji tam měla dělat společnost.1718 by měla dostat nový střední článek a 1722 je téměř dokončena ,má již čelo.1097 je na reko, 1088 má motory TV Progres.2305-2310 jsou převedeny do zálohy,7196,7208,7316,7339 jsou již sešrotovány.7296 je odedneška odstavena,7324,7332,7336,7338,7341-7344 budou zlikvidovány.Zlikvidovaná byla i 2323 odstavena počátkem září pro závadu na rámu.Příští rok by měli být vyřazeny 14Tr 3193,3195,3196,3206,3208,3217.Včera přišli Citybusy 7616-7620.7616,7617 Slatina,zbytek Medlánky.


Dík za informace, už letí do evidence. Ale... pár věcí se mi nezdá:

1. Jaktože je 7196 sešrotovaný, když byl po nehodě v Řečkovicích opraven a je v poměrně dobrém stavu? Jel jsem s ním minulý pátek.

2. Proč by se měla šrotovat 7324, která je na B732 v perfektním stavu? Jel sem s ní také minulý pátek.

Fixi


Offline
Uživatelský avatar

9314
10 čer 2004 11:19
Anonymous píše:
K3 1752 už koná TBZ - třeba včera na trati z Modřic...


TBZ je jedna zkouska, ne najeti 2500 km . TBZ je pouze test brzd pri nekolika rychlostech. Jde o zabrzdne vzdalenosti. To nejde delat za provozu .


Offline
Uživatelský avatar

3222
14 čer 2004 18:56
blekfild
Mendl-man píše:
Docela by mě zajímalo jaktože 14tr 3215 má klimatizaci Trav-l-Cool kdzž vůbec nemá BUSE,jenom nátěr ve stylu 14TrM... :shock:

Protože vozy starší než 3219 se nesmí rekonstruovat na 14TrR, ale tento kousek je zřejmě v dobrém stavu a ještě nějakou dobu, tak se takto zhodnocuje.


K3 1752 už koná TBZ - třeba včera na trati z Modřic...


M.H píše:
1095 snad již šla do muzea.1039 a 1669+1670 jsou dlouhodobě odstaveny 1039 má jít na VP jak 1064.1028 je na VP.Vlek je v Krnově,1752 je dokončena v dílnách a má konat 2500km TBZ.1632+1633 jsou na rekonstrukci,má dostat opravu jak 1622+1623.1623 je pěkně zrezivělá a její schdy jsou hrůza.1068 by měla v nejbližší době na
SATRA III.1553 by ji tam měla dělat společnost.1718 by měla dostat nový střední článek a 1722 je téměř dokončena ,má již čelo.1097 je na reko, 1088 má motory TV Progres.2305-2310 jsou převedeny do zálohy,7196,7208,7316,7339 jsou již sešrotovány.7296 je odedneška odstavena,7324,7332,7336,7338,7341-7344 budou zlikvidovány.Zlikvidovaná byla i 2323 odstavena počátkem září pro závadu na rámu.Příští rok by měli být vyřazeny 14Tr 3193,3195,3196,3206,3208,3217.Včera přišli Citybusy 7616-7620.7616,7617 Slatina,zbytek Medlánky.
1095 stále neodešla,pořád stojí v Pisárkách... Mimo téma: Docela by mě zajímalo jaktože 14tr 3215 má klimatizaci Trav-l-Cool kdzž vůbec nemá BUSE,jenom nátěr ve stylu 14TrM... :shock:


1095 snad již šla do muzea.1039 a 1669+1670 jsou dlouhodobě odstaveny 1039 má jít na VP jak 1064.1028 je na VP.Vlek je v Krnově,1752 je dokončena v dílnách a má konat 2500km TBZ.1632+1633 jsou na rekonstrukci,má dostat opravu jak 1622+1623.1623 je pěkně zrezivělá a její schdy jsou hrůza.1068 by měla v nejbližší době na
SATRA III.1553 by ji tam měla dělat společnost.1718 by měla dostat nový střední článek a 1722 je téměř dokončena ,má již čelo.1097 je na reko, 1088 má motory TV Progres.2305-2310 jsou převedeny do zálohy,7196,7208,7316,7339 jsou již sešrotovány.7296 je odedneška odstavena,7324,7332,7336,7338,7341-7344 budou zlikvidovány.Zlikvidovaná byla i 2323 odstavena počátkem září pro závadu na rámu.Příští rok by měli být vyřazeny 14Tr 3193,3195,3196,3206,3208,3217.Včera přišli Citybusy 7616-7620.7616,7617 Slatina,zbytek Medlánky.


1095 snad již šla do muzea.1039 a 1669+1670 jsou dlouhodobě odstaveny 1039 má jít na VP jak 1064.1028 je na VP.Vlek je v Krnově,1752 je dokončena v dílnách a má konat 2500km TBZ.1632+1633 jsou na rekonstrukci,má dostat opravu jak 1622+1623.1623 je pěkně zrezivělá a její schdy jsou hrůza.1068 by měla v nejbližší době na
SATRA III.1553 by ji tam měla dělat společnost.1718 by měla dostat nový střední článek a 1722 je téměř dokončena ,má již čelo.1097 je na reko, 1088 má motory TV Progres.2305-2310 jsou převedeny do zálohy,7196,7208,7316,7339 jsou již sešrotovány.7296 je odedneška odstavena,7324,7332,7336,7338,7341-7344 budou zlikvidovány.Zlikvidovaná byla i 2323 odstavena počátkem září pro závadu na rámu.Příští rok by měli být vyřazeny 14Tr 3193,3195,3196,3206,3208,3217.Včera přišli Citybusy 7616-7620.7616,7617 Slatina,zbytek Medlánky.


Offline
279
29 říj 2004 11:26
Brno-Tuøany, Vítìzná 8
VS píše:
Do Jundrova přece jezdí a-98 :lol: Já bych ty noční linky zavedl klidně už od 21.30h a doplnil ho linkami d-1,6,8,12 a t-26,30 či a-44/84 ,a-50,67,68.
a-99 bych vedl přes Makovského nám. a né přes Záhřebskou, aby Žabovřesky(oblast t-36) získali noční obsluhu.V prac.dny by musel noční busy končit už v 5.00h, ale o víkendě bych je nechal až do 7.00h.I takle by se daly setřit vozokilometry tramvají.A né tak, jak to DP chce.


Do Jundrova sice jezdí a-98, ale nezajíždí do smyčky, takže z horní části je to dost daleko. Tak by ty případné večerní rozjezdy mohly mít do smyčky závlek (aspoň ty, které jedou od nádraží).
*****
Jinak si myslím, že by v tom systému neměla chybět a-78 (aspoň v úseku Líšeň - Olympia), to je důležitá východní tangenciála, kterou noční spoje neřeší.
*****
Co se týče vozokilometrů, je asi potřeba počítat s celkovými vzkm, ale věřím, že i tak by to vyšlo lépe než dnes. Muselo by se to ale spočítat.


Offline
279
29 říj 2004 11:26
Brno-Tuøany, Vítìzná 8
ds píše:
Souběh nočních linek s vybranými denními by byl pro cestující výhodný, ale to by denní nemohly jezdit přes nádraží, kde si budou překážet.

Dokázal bych si představit i rozjezd ve 22.30, ale dřív už asi ne, to by každej důchodce z divadla musel jet noční linkou a z toho by se zbláznili. Jinak myslím, že režim nočních spojení by mohl fungovat i v neděli ráno (cca do 6.30), protože tam je četnost spojů ještě menší než v pracovní dny večer.


Já myslím, že u denních linek jedoucích přes nádraží by to šlo udělat tak, že by od nádraží odjížděly v jiných časech, např. že by se půlily intervaly mezi d-90/91 a d-1, pokud by jezdily souběžně. Jinak myslím, že důchodci z divadla by chvíli nadávali, ale nakonec by zjistili, že se dostanou domů rychleji a byli by rádi :-)
Ta neděle ráno je myslím dobrý nápad, i když taky by to asi chtělo souběh aspoň tangenciálních a okružních linek.


Tak jak to bude s tou d-3?


VS píše:
Neví se jak to bude s d-9 po 12.12? Zůstanou na ní ty 4 2xT co tam jezdí od 1.1.2004? Doufám, že nepadnou za oběť té redukci,vždyť i tak jezdí dost plný :-x Ví už někdo zasvěcený jak to bude?

Já to nevím, ale máš s tou d-9 pravdu. Jsou narvaný. Já bych to udělal následovně:

PD:

Jezdili by jenom 2xT3 a to Pisárky a Medlánky. Interval 5 min*

PD/PRÁZDNINY:

Jezdili by jenom 2xT3 a to Pisárky. Interval 7 - 8 min*

SO:

Jezdili by jenom K2 a to Pisárky a Medlánky. Interval 10 min

NE a STÁTNÍ SVÁTKY:

Jezdili by jenom K2 a to Pisárky a <od 15 hodiny by se přidaly 2x T3 z Medlánek**> Interval 15 min; po 15 hod.: intelval 10 min

VYSVĚTLÍVKY:

* ... interval ve špičce
<**> ... pojede v den nepracovních dnů


Neví se jak to bude s d-9 po 12.12? Zůstanou na ní ty 4 2xT co tam jezdí od 1.1.2004? Doufám, že nepadnou za oběť té redukci,vždyť i tak jezdí dost plný :-x Ví už někdo zasvěcený jak to bude?


Offline
Uživatelský avatar

9314
10 čer 2004 11:19
Ony vzkm jsou pocitany celkove.


Do Jundrova přece jezdí a-98 :lol: Já bych ty noční linky zavedl klidně už od 21.30h a doplnil ho linkami d-1,6,8,12 a t-26,30 či a-44/84 ,a-50,67,68.
a-99 bych vedl přes Makovského nám. a né přes Záhřebskou, aby Žabovřesky(oblast t-36) získali noční obsluhu.V prac.dny by musel noční busy končit už v 5.00h, ale o víkendě bych je nechal až do 7.00h.I takle by se daly setřit vozokilometry tramvají.A né tak, jak to DP chce.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6361 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245 ... 255  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 22 pro 2024 21:45
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]