Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 226 z 255    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229 ... 255  Další

Co bude dřív ?
kloubové šráky 45%  45%  [ 81 ]
tramvajová trať ke kampusu 34%  34%  [ 62 ]
metro 17%  17%  [ 30 ]
odsunuté nádraží 4%  4%  [ 7 ]
Celkem hlasů : 180
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3222
14 čer 2004 18:56
blekfild
V MF Dnes je komentář ke zdražování MHD, takovýho vola jako je autor (Jiří Hrdina) už jsem dlouho neviděl.


manil píše:
Dneska si všichni přečtěte článek v Mladé Frontě Dnes-přílohu Brno. Je tam článek o tom, že během deseti let se má do Brna koupit 100 nových tramvají. město Brno pro nákup hledá prostředky, prý to má být 5,5 mld. Kdyby všechno vyšlo tak jak má, tak prvních 10 tramvají už by mohlo být příští rok. Průměrné stáří našich tramvají je 23 let a jsme po Praze a Liberci nejhorší v republice. Podle radních ještě není jasné, která firma bude tramvaj vyrábět, ale nějaký pan radní tam uváděl, že krátká varianta stojí 45mil a dlouhá až 55, z čehož usuzuji, že by to mohl být ceník škodovky (Anitra/Astra/Trio, Vektra). Jestli to opravdu myslí vážně, tak už se těším :-)

Podobny clanek je i v dnesni Rovnosti, myslim ze hned na prvni strane


Offline
Uživatelský avatar

924
15 čer 2004 19:24
Žádne další Anitry #-o To není šalina, ale sauna !!!


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Izzy píše:
manil píše:
Dneska si všichni přečtěte článek v Mladé Frontě Dnes-přílohu Brno. Je tam článek o tom, že během deseti let se má do Brna koupit 100 nových tramvají. město Brno pro nákup hledá prostředky, prý to má být 5,5 mld. Kdyby všechno vyšlo tak jak má, tak prvních 10 tramvají už by mohlo být příští rok. Průměrné stáří našich tramvají je 23 let a jsme po Praze a Liberci nejhorší v republice. Podle radních ještě není jasné, která firma bude tramvaj vyrábět, ale nějaký pan radní tam uváděl, že krátká varianta stojí 45mil a dlouhá až 55, z čehož usuzuji, že by to mohl být ceník škodovky (Anitra/Astra/Trio, Vektra). Jestli to opravdu myslí vážně, tak už se těším :-)


Jen pro upřesnění Trio vyrábí konkureční konsorcium DPO Inekon Ostrava...a Astra jako obchodní jméno tramvaje vyráběné ve společnosti Škoda Inekon se nyní nesmí používat-mají na něj právo jak Siemens(Inekon) tak Škodovka...takže bych prosil být přesný....jinak oficiální cena jedné Anitry je 33,5 miliónu korun...jde ovšem o nejvybavenější variantu pro Brno...



Kolik by asi stála Vektra v jenosměrné a obousměrné variantě :?: Brno chce i 20 obousměrných vozů na d-8.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
manil píše:
Dneska si všichni přečtěte článek v Mladé Frontě Dnes-přílohu Brno. Je tam článek o tom, že během deseti let se má do Brna koupit 100 nových tramvají. město Brno pro nákup hledá prostředky, prý to má být 5,5 mld. Kdyby všechno vyšlo tak jak má, tak prvních 10 tramvají už by mohlo být příští rok. Průměrné stáří našich tramvají je 23 let a jsme po Praze a Liberci nejhorší v republice. Podle radních ještě není jasné, která firma bude tramvaj vyrábět, ale nějaký pan radní tam uváděl, že krátká varianta stojí 45mil a dlouhá až 55, z čehož usuzuji, že by to mohl být ceník škodovky (Anitra/Astra/Trio, Vektra). Jestli to opravdu myslí vážně, tak už se těším :-)


Jen pro upřesnění Trio vyrábí konkureční konsorcium DPO Inekon Ostrava...a Astra jako obchodní jméno tramvaje vyráběné ve společnosti Škoda Inekon se nyní nesmí používat-mají na něj právo jak Siemens(Inekon) tak Škodovka...takže bych prosil být přesný....jinak oficiální cena jedné Anitry je 33,5 miliónu korun...jde ovšem o nejvybavenější variantu pro Brno...


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Nevím jak to chcou financovat, ale o dotaci z EU se tam mluvilo, spíš je to asi zbožný přání. Snad se ale ty 4 miliardy najdou vozpark potřebuje nutně obnovu, ať jsou ty T3 sebelepší jednou skončit musí. Snad se to nějak zařídí.


Offline
Uživatelský avatar

3222
14 čer 2004 18:56
blekfild
Ta dotace z EU je podle mě blbost. EU není dojná kráva - z jakých fondů by se ty peníze asi vzaly, vždyť jde o nějaké 4 miliardy. Pokud už nám má EU přispět na nádraží, těžko můžeme čekat že nám zaplatí všechno na co si vzpomeneme. Ta naivita typu nemáme na to peníze, EU nám je dá, mě opravdu fascinuje.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Jo a konec všech cedulových K2 a T3 před r.1986(pod 1604) by to určitě znamenalo. Snad už by byly i delší šaliny na d-5 a 9.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
manil píše:
Dneska si všichni přečtěte článek v Mladé Frontě Dnes-přílohu Brno. Je tam článek o tom, že během deseti let se má do Brna koupit 100 nových tramvají. město Brno pro nákup hledá prostředky, prý to má být 5,5 mld. Kdyby všechno vyšlo tak jak má, tak prvních 10 tramvají už by mohlo být příští rok. Průměrné stáří našich tramvají je 23 let a jsme po Praze a Liberci nejhorší v republice. Podle radních ještě není jasné, která firma bude tramvaj vyrábět, ale nějaký pan radní tam uváděl, že krátká varianta stojí 45mil a dlouhá až 55, z čehož usuzuji, že by to mohl být ceník škodovky (Anitra/Astra/Trio, Vektra). Jestli to opravdu myslí vážně, tak už se těším :-)


To už se probíralo na k-repu a bylo tam řečeno, že jim to magistrát nepřiklepl, ale že nějká cesta existuje. Brno to už potřebuje, že máme tak starý šaliny.Chcou snad žádat o dotaci z EU. Má to být 40x24m(Anitra),40x32m jednosm(Vektra) a 20x obousm(Vektra). Konečně by třeba jezdily na d-8 lepší šaliny než ty hnusný kachny.


Offline
9987
15 led 2005 23:41
pokud by to bylo v rámci přestavby nádraží, tak je to reálné, tam se pár miliard navíc ztratí :-) (myšleno částečně ironicky).

Fixi : vidíš, musíme je odkoupit dřív než bude pozdě :lol:


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Krátká 35.... taky jsem četl. No, bylo by to zajímavé, ale je mi těch T3 moc líto. Chudáčci T3 a K2. :cry: :cry: :cry:


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Dneska si všichni přečtěte článek v Mladé Frontě Dnes-přílohu Brno. Je tam článek o tom, že během deseti let se má do Brna koupit 100 nových tramvají. město Brno pro nákup hledá prostředky, prý to má být 5,5 mld. Kdyby všechno vyšlo tak jak má, tak prvních 10 tramvají už by mohlo být příští rok. Průměrné stáří našich tramvají je 23 let a jsme po Praze a Liberci nejhorší v republice. Podle radních ještě není jasné, která firma bude tramvaj vyrábět, ale nějaký pan radní tam uváděl, že krátká varianta stojí 45mil a dlouhá až 55, z čehož usuzuji, že by to mohl být ceník škodovky (Anitra/Astra/Trio, Vektra). Jestli to opravdu myslí vážně, tak už se těším :-)


Offline
3
01 čer 2005 17:46
Brno
http://mhdblog.dopravka.net

_________________________________
B961E rulez.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Frank píše:
Asi jste teď všichni na ohňostroji, ale až tu třeba někdo bude...
Chtěli byste se někdo podílet na tvorbě MHDBlogu? Zatím ho udržuju sám, ale moc to nejde, chce to přece jenom víc lidí. Pokud jo, prosím o kontakt na icq (176636791) nebo e-mailu (oc2@oc2.cz). Díky.


Co to je??


Offline
3
01 čer 2005 17:46
Brno
Asi jste teď všichni na ohňostroji, ale až tu třeba někdo bude...
Chtěli byste se někdo podílet na tvorbě MHDBlogu? Zatím ho udržuju sám, ale moc to nejde, chce to přece jenom víc lidí. Pokud jo, prosím o kontakt na icq (176636791) nebo e-mailu (oc2@oc2.cz). Díky.

_________________________________
B961E rulez.


ad Fixi - nemusíš se čumět na vypínač, dělá to kravál jako proudový letadlo.


čau žeprej si LIDE stežuji na CITY BUSI krs to podsedli vivišeny.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
manil píše:
Nevíte někdo, jak poznám u klimatizace, třeba u Trav-l-cool, že je v provozu? Nějaký hučení nebo nějaký LEDky? Dik


Jedině pohledem do kabiny, zda je zapínátko v poloze ON či OFF


Jak tak koukám na jízdní řády linek DPMB na Muzejní noc,tak zjišťuju že se DPMB docela vytáhl... Akorát nevim jak se v noci budou Ciťáky vyšplhávat na Špilas a pak zas dolů a směr Rajhrad... Rozhodně to bude zajímavá příležitost pro fotiče,šotouše (i bezdomovce :cry: - jízdné je zdarma a vstupy do muzeí taky...) a opilce z nočních linek,aby poblili všechny Ciťáky a autobusy který ještě nebyly tak zničený jejich "řáděním".... :evil:


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Nevíte někdo, jak poznám u klimatizace, třeba u Trav-l-cool, že je v provozu? Nějaký hučení nebo nějaký LEDky? Dik


Prispevky SMAZANY

PvvS


Offline
Uživatelský avatar

947
14 říj 2004 16:45
Úsuší
Fixi píše:
pd píše:
Fotky jsou ve fotogalerii. Mohl bys Lado příležitostně vyfotit i ty ostatní odstavené tramvaje tam okolo?


Ty tramvaje už tam dávno nejsou, nebo snad jsou?


Jo už tam nejsou.Je to ze začátku roku 2004.Budu je postupně posílat.LADA


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
pd píše:
Fotky jsou ve fotogalerii. Mohl bys Lado příležitostně vyfotit i ty ostatní odstavené tramvaje tam okolo?


Ty tramvaje už tam dávno nejsou, nebo snad jsou?


K té Staré Osadě: linky končící na Staré Osadě bych jako VS taky protáhl a ukončil u nádraží. Ale přes Skopalíkovu bych nic netahal, přece jenom je to teď spíš klidná obytná zóna.. Linka 84 by se mohla k nádraží protáhnout spodem po Bubeníčkově a Koperníkově jako ostatní linky. Linky 44, 45, 72 a 75 bych nechal beze změny jen přes Starou Osadu. No a uzel Stará Osada v žádném případě nerušit - kdy by se potom přestupovalo z tramvaje?


Fotky jsou ve fotogalerii. Mohl bys Lado příležitostně vyfotit i ty ostatní odstavené tramvaje tam okolo?


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6361 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229 ... 255  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 pro 2024 22:29
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]