Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 23 z 255    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 255  Další

Co bude dřív ?
kloubové šráky 45%  45%  [ 81 ]
tramvajová trať ke kampusu 34%  34%  [ 62 ]
metro 17%  17%  [ 30 ]
odsunuté nádraží 4%  4%  [ 7 ]
Celkem hlasů : 180
Autor Zpráva
Offline
1347
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
To rozdělení k Novolíšeňské není zas tak špatný nápad, a možná bych se nebál to označit jako novou linku, když výluka Plotní potrvá ještě takovou dobu. Třeba z Julcu vést linku 13 k TP a z Novolíšeňské 12. Na tohle by si lidé rychle zvykli, neboť 13 tu již dříve jezdila.


Offline
2724
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Mně připadá mezistav s úvratí na Úzké jako pěkná blbost a cpaní x busů zpátky k Vaňkovce taky. Chápu ty busy, není jiný terminál od jihu, ale proč se drbat na půl roku s dvanáctkou, když se stejně vrátí stav před prázdninama, tj. dvanáctka do Julcu, osmička na Líšeň, desítka na Stránskou skálu.
Vedení dvanáctky na Novolíšeňskou v ranní špičce je v tomhle výlukovém stavu dobrý nápad, jenom je nesystémové mít víc konečných na různých ramenech, asi by se musela řešit nějaká převlíkačka, mátlo by to lidi, myslím si.
Každopádně by to chtělo dlouhodobě vyřešit terminál pro regionálku a mhd na jihu města, nebo se aspoň domluvit s ČSAD holding a trvale odjíždět ze Zvonařky, dokud nevznikne nějaké trvalejší řešení čistě pro regionálku.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6168
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Samozřejmě jsem mluvil o situaci po ukončení výluky Zábrdovický most.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Hmm, takže půlka Líšně s výrazně omezenou dopravní obsluhou. Taky parádní nápad, jen co je pravda. Nad některými zdejšími nápady fakt někdy nevím, jestli se smát nebo brečet.
A ano, Křenová je přecpaná. Ale nejsou to tramvaje, které tam překážejí, ale autobusy. A alespoň část z nich by se dala elegantně přesměrovat jinam, kdyby se chtělo a byla vůle. Třeba a-47, 49 a 77 mohla jezdit přes Uhelnou a Opuštěnou. Ano, nabíraly by tam zpoždění, ale to nabírají i na Křenové. Stejně tak a-67 měla zůstat na Úzké a Plotní. Proti tomu je d-12 jen kapkou v moři.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

1893
01 srp 2006 14:13
Bezkov
mechoš píše:
A kde bys vzal kačeny ?

Jeden rok, tuším že při výluce na Joštově, se to vyřešilo zkrácením d-8 na Líšeň - Nové Sady, aby bylo víc kačen na výluku.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6168
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Ještě se vrátím k lince 12, ano těsně před výlukou bylo krátké období kdy některé spoje končili na Gaislerové. Nevýhodou tohoto řešení je v tom, že 12 dost zatěžuje Křenovou, což bylo kompenzováno prodloužením špičkového intervalu na lince 10 a tím zrušením ranních odjezdů linek 10 z Novolíšeňské. Ve výsledku se tak vozí vzduch na Gaislerovu, a kapacita z Líšně chybí. Kompromisem by mohlo být prodloužení části spojů linky 12 v ranní špičce až na Novolíšeňskou.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

2773
07 kvě 2008 20:25
Čebín
sheldom píše:
Já bych otáčel d-12 úvraťově na Úzké hlavně z toho důvodu, aby bylo požadování co nejmenší počet odklonů a výluk linek.


A kde bys vzal kačeny ?


Offline
Uživatelský avatar

1893
01 srp 2006 14:13
Bezkov
sheldom píše:
...Navíc nechápu, proč by měla být d-8 ukončena permanentně úvratí, kačeny by měly být právě pro výluku, jsem odpůrce úvratí, spíš to vypadá, že se někomu na Mifkové nechtělo a působí to tak nějak nedodělaně, to mi netvrďte, že tam někam nešla necpat klasická smyčka.

D-8 končila původně na Jírové. Jenže kačeny parkovaly v kopci a DÚ to povolil pouze dočasně. Potom dal DÚ městu nůž na krk, že to neprodlouží. Proto se to prodloužilo po již hotovém tělese na Mifkovu. Jestli je úvrať na Mifkové dočasná, nechť posoudí jiní.
(pozn. Jednotkou dočasnosti je 1 Furt.)


Offline
Uživatelský avatar

9271
10 čer 2004 11:19
Doporučuju vzít měřící pásmo, sborník norem 7364 a jít si to přeměřit. Navíc odměřit vzdálenost od oněch rodinných domků nad konečnou. A navíc tahle konečná neměla být definitivní. Ne nadarmo vlastná ty 2 krajní domy na Karla IV město.


Offline
19
21 říj 2016 16:29
Já bych otáčel d-12 úvraťově na Úzké hlavně z toho důvodu, aby bylo požadování co nejmenší počet odklonů a výluk linek. A mělo by to i celou řadu dalších výhod: 1) a-47, 49, 50 by nemusely nešikovně až na Hlavní, ale mohly zase na Úzkou, kam patří (opravte mě jestli se pletu, ale výlukou hlavního nádraží je ovlivnění nejvíc a-40/60+61 a 47,49,50 jezdí k Hlavnímu právě kvůli Plotní/Dornychu?) 2) (po skončení Zábrdovické) by se mohla ušetřit Křenová, d-9 jezdila tuším v 10 minutovém intervalu oproti kratšímu dvanáctkovému 3) NEautobusové spojení hlavnímu nádraží s Úzkou, ty koleje tam jsou zbytečně nevyužívané a jak jsem psal, stačilo by opravit ten kousek po Vaňkovku, přidat úvrať a mohlo se jezdit 4) mohla by se zrušit nelogická a překážející zastávka autobusů u viaduktu na začátku Dornychu
Veveří by měla být prázdninová výluka a jak poslední dobou vidíme, přes léto jezdí všechno úplně jinak, takže to bych do toho netahal.
Navíc nechápu, proč by měla být d-8 ukončena permanentně úvratí, kačeny by měly být právě pro výluku, jsem odpůrce úvratí, spíš to vypadá, že se někomu na Mifkové nechtělo a působí to tak nějak nedodělaně, to mi netvrďte, že tam někam nešla necpat klasická smyčka.


Offline
Uživatelský avatar

1633
10 čer 2006 20:45
Brno
Mě jen uniká, proč se tu vymýšlí nové řešení výluky, která už řešení má....? Po ukončení Zábrdovic jen bude jezdit zase každá druhá 12 jen na Geislerovu. Už na začátku padla informace, že devítka bude dělat kolečko centrem až do zprovoznění Plotní.

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Úvraťové ukončení d-12 na Úzké? K čemu, proboha. Aby tam otáčející se tramvaje ještě dál komplikovaly dopravu? A co ve chvíli, kdy budou kačeny potřeba jinde? Což se může stát už příští rok na Veveří, kde je právě před tou velkou výlukou na Žabovřeské také plánována výluka. Navíc obsluha uzlu Úzká je zajištěna víc než dostatečně, není potřeba tam cpát další linku. Trocha logického uvažování by občas neuškodila, pánové. Tady to prostě postrádám, tu logiku. Nezlobte se na mě, ale toto je hodně velké šotobláznovství.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1972
07 dub 2006 09:03
Celá anabáze s d9 vznikla proto, že Šimičáci považují koleje 5 a 6 z neznámého důvodu za prašivé. Jinak by d9 byla v Julcu o hodně dřív a ještě by se snížilo vytížení kolejí 1 a 2 (za bezvýlukového stavu). Za nejlepší řešení po skončení výluky do Líšně považuji otáčení d12 na Úzké.
Jinak reko Cejlu nabralo velmi slušné tempo a i Zábrdovická se začíná vylupovat. Od křižovatky s Francouzskou už jsou zaasfaltované koleje (kromě poslední vrstvy) až do oblouku u stavebnin, samotný most už taky začíná vypadat skoro hotově, předmostí ve vysokém stádiu rozpracovanosti, akorát na šimické straně jedna velká lochna, nejspíš s významným kanalizačím sběračem. Kolem VN už se dělají konstrukční vrstvy vozovky, obrubníky ještě ne.


Naposledy upravil xcav8 dne 01 srp 2019 22:44, celkově upraveno 1
odpraseno


Offline
2724
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jo a prosím adminy, aby tyhle společné kecy o linkách přesunuli do tématu Trasování linek.
P.s. Můj osobní hejt s tím Julcem to není, jsem spokojen, protože mě současná devítka vyhodí na Moravském náměstí a jsem v práci za 15 minut, tuhle trasu jedu jindy autem po Lidické a Pionýrské tak za 10 - 12 minut, což je docela v pohodě i mhd.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2724
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jasně, devítka do Juliánova a normální trasa.
:mrgreen: sarcastic Normální trasa byla dřív, dokud jezdila devítka do Komárova (Jugoslávská - Cejl - Maliňák - Grand - Úzká - Komárov), to bylo celkem rychlé a použitelné z Lesné na nádraží i dál. V současné trase na Juliánov je to spíš kličkovaná po centru a rozvažeč po echt štatlu.
Takže za mě fakt nee, od doby, co jezdí jedenáctka oklikou na Cejl, Maliňák a zpátky na Čáru, je tahle dvojlinka pomalá a zbytečně zaklikacená.
Kdyby nebyla zrušená z Lesné přímá 45 až na Juliánov a Líšeň, tak neřeknu, ale takhle, kdy jsou okružky pravidelně mimo jízdní řád a třeba od konečné pětky je nutné do Juliánova dvakrát přestupovat, protože nestačí přestup na Staré osadě, tuším, že třeba 75 nejede kolem Polikliniky Židenice...
Přestupování mi obecně jako princip nevadí, ale pokud se autem dostanu z Lesnické na Juliánov do 15 minut a busem s dvojitým přestupem totéž jedu 40 minut, tak mhd výrazně ztrácí.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
19
21 říj 2016 16:29
ds píše:
Možná by bylo řešením jak ušetřit km (a Křenovou) udělat úvrať na Úzké a v kladiva od 6 do 20 zavést linku P12 v trase Technopark-Úzká, v intervalu 10 minut. Na to by mohlo stačit 6 kačen, což by mělo ještě vyjít.

Máš tady P12, ale nic nepíšeš o d-12, ta by jezdila kam?
Osobně jsem taky pro úvrať na Úzké, do konce Zábrdovické ještě opravit ten kousek trati k Vaňkovce a položit tam kaliforňana, kačen je dost, na d-8 + d-12 by to mělo stačit a d-9 by mohla mít konečně zase normální trasu do Juliánova. :D
Nevíte někdo, jestli se bude ještě něco dělat na Staré Osadě, celá Bubeníčkova je z hlediska trati po rekonstrukci, ale zlomy na koleji DC tam jsou pořád :-(


Offline
Uživatelský avatar

3213
14 čer 2004 18:56
blekfild
Ondra K. píše:
Nezapomínejme, že současné vedení linky 12 je dané i výlukou Zábrdovického mostu, která má skončit v listopadu. Předpokládám, že po jejím skončení bude zájem vrátit do Juliánova linku 9, aby se šetřily kilometry a odlehčilo se Křenové.


d-12 do Juliánova byla ještě před výlukou Zábrdovice, s půlkou spojů jen na Geislerovu. Točení na Maliňáku a d-9 do Julcu se na 1. a 2. kolej nevejdou. Možná by bylo řešením jak ušetřit km (a Křenovou) udělat úvrať na Úzké a v kladiva od 6 do 20 zavést linku P12 v trase Technopark-Úzká, v intervalu 10 minut. Na to by mohlo stačit 6 kačen, což by mělo ještě vyjít.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Zdeněk: Jděte se podívat, jak to na Plotní momentálně vypadá. Jestli vážně myslíte, že tam do roka vyjede tramvaj, byť jen na zkušební jízdu, tak jste naivní. Za rok se tam možná teprve začnou ty koleje pokládat a to ještě jenom pokud budeme mít štěstí. Celá ta stavba se bohužel dostala do šíleného skluzu.
A ano, je možné, že Plotní skončí dřív, než Žabovřeská, i když já osobně tomu moc nevěřím, páč na zázraky jsem jaksi přestal věřit už v dětství, ale pak to bude stejně poměrně jednoduchý zásah, kdy se d-9 vrátí do původní trasy a x11 zkrátí na ten momentálně zamýšlený polookruh přes centrum. Nedělal bych z toho vědu.

Ondra K.: Jak napsal Gold, se kterým pro jednou, výjimečně i souhlasím, kam jinam tu d-12 poslat? Pokud nepřijde nějaká další výluka, tak jaksi není kam jinam ji poslat, snad jedině to Goldem zmiňované ukončení objezdem Maliňáku a to si jaksi neumím u takto vytížené linky představit, aby tam v ranní špičce co tři minuty otáčela d-12 a ještě se tam vešly d-2, 4 a 11. To je lepší to poslat na Křenovou, které to sice také neprospěje, ale škody tam napáchá rozhodně míň, než na Maliňáku. Navíc tak nezatěžuje 1. a 2. kolej, což je také důležité hledisko.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1972
07 dub 2006 09:03
A kde se bude točit d12 - na Maliňáku, po Rooseveltově, nebo bude úvraťovat na Úzké?


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6168
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Nezapomínejme, že současné vedení linky 12 je dané i výlukou Zábrdovického mostu, která má skončit v listopadu. Předpokládám, že po jejím skončení bude zájem vrátit do Juliánova linku 9, aby se šetřily kilometry a odlehčilo se Křenové.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

1633
10 čer 2006 20:45
Brno
Peno: jen Plotní skončí dříve a bak by se zase do linkového vedení zbytečně vrtalo. Navíc, jste si jistí tím souběhem..? Nemělo být příští rikxna jaře hotovo...?

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
S dovolením se ještě vrátím k té výluce v Pisárkách. Osobně bych do d-12 raději nevrtal a nevytvářel žádný další paskvil. Její vedení je myslím, v rámci současných výlukových možností, ideální a vytváření nějakého podivného paskvilu z Technoparku s okružní jizdou kolem centra a pak v podstatě zpět do Bystrce bych se opravdu raději vyhnul. Co se ale přímo nabízí je propojení x11 a d-9, které by při provozním propojení ještě s d-11 mohlo vytvořit zajímavou dvoulinku, na které by se daly ušetřit i nějaké ty vozy a tedy logicky i řidiči, kterých prostě není nikdy nazbyt. Prostě mi to při souběhu výluk Plotní a Žabovřeská (ke kterému nepochybně dojde) dává asi tak ten největší smysl.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
1347
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
chat-maniac....tak to by se mohlo vyřešit nějakými speciálními ranními spoji Ríšova - MN, ale jinak si myslím, že by to do budoucna stálo za úvahu, když pomyslím na to, že šaliny do Kamech aktuálním tempem ještě tak minimálně desítku let nepojedou. Kdyby totiž linka 51 jezdila třeba po půl hodině, tak to si myslím, že by na obsluhu Ríšové a okolních ulic stačilo (ještě k tomu by měli express linku přímo do Bástru, bez závleku na Kamechy). Dále by se v budoucnu dalo uvažovat tak o posílení linky 52 se vzrůstajícím sídlištěm Kamechy, v podobě kloubových vozů na této lince, v celé trase. :wink:


Offline
Uživatelský avatar

6928
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Pokud by byly volné klouby pro obsluhu a-52, tak by tato změna určitě stála za úvahu.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7586
17 pro 2006 22:32
Brno
Tak to nemáš pravdu, z Ríšove v PD ráno jezdí hodně lidí směrem na Mendlák a je tam hodně školáků prvního stupně, co jedou do Pisárek na ZŠ a nebo až na Mendlák v případě druhého stupně, co jsem tak vysledoval. Nastupuje tam cca 20 lidí. Odpoledne už to je slabé, tam zase spíše pár lidí vystupuje.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6361 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 255  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Jiricek, Miky a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 čer 2024 13:27
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]