Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 209 z 800    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212 ... 800  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Myslím, že zase plkání o ničem, toto téma tu už je a tyto diskuze nikam jinam se nehodí. Jinak ještě trochu plevele, mimo témat v Linky a linkové vedení se tu toto vyskytuje i v tématech ve Všeobecně o MHD v Brně. Kdyby se tu uklízelo, tak by nebylo k zahození to sjednotit a tento příspěvek též uklidit do patřičné rubriky. Děkuji

Edit: neplést si pojmy, událost - vůz 1003 vykolejí a spadne ze skály a poškodí trať, je taky výluka, i když krátkodobá (i kdyby se opravilo za 10 min., tak za vůz 1003 vyjede NAD, což se dá klasifikovat jako výluka)


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
Výluky a aktuality jsou hlavně ve výsledku dvě různé věci. V diskuzi o výlukách bych čekal třeba Miladu Horákovou, aktualita je právě o vozu 1003, co před čtvrt hodinou spadl ze skály. Už jsem si toho všiml víckrát.


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Ještě se může ponechat název tohoto tématu "Výluky, aktuality", 2. téma by se jmenovalo např. "Dlouhodobé výluky".


Offline
2811
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Pro trasování linek tu máme samostatné vlákno, co ty poslední tři stránky hodit tam? Jinak jsem pro rozdělení tohoto vlákna na Výluky a další vlákno Aktuality, podobně jak se třeba rozpadlo vlákno Nedostatky v evidenci na evidenci DPMB a evidenci S-A.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
V tomto tématu osobně čekám aktuální informace, typu "vůz 1003 spadl ze skály". Tohle, co se tu děje, je diskuse o linkovém vedení, která patří do návrhů linkového vedení a nikam jinam. To, jak se tohle dokáže plevelit, je dobře vidět na K-Reportu v pražské optimalizaci (což je jedna z mála sekcí, kterou jsem tam nikdy nečetl).

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

496
31 led 2011 13:46
toto je diskuze o Výluce, tak kam jinam by měla patřit? Odpovím si sám, do Plkání o ničem.
Možná by si Milady Horákové zasloužila vlastní téma.

A co rozdělit toto téma na dvě: na "Výluky" a na "Aktuality"? Aby se krátké aktuální zprávy neztratily v diskuzi o výlukách..

_________________________________
*** I am a signature virus. Please help me spread by copying me into your signature.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7586
17 pro 2006 22:32
Brno
To ano, ale ne do této.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Mě to jako plevel nepřipadne. Jen by to mělo být v jiném vlákně. Pokud vhodné není, tak založte: Trasování linek při dlouhodobých výlukách.
Bláboly a šotovýplody do diskuze patří!

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7586
17 pro 2006 22:32
Brno
Zase jsem si musel projít celý dvě stránky blábolů, abych zjistil, že tu opět nic není.

ÚKLID!

Hm Fafner už mě předběhl.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
3342
21 led 2011 14:19
mh a chat-maniac píše:
Už zase plevel v tomto vlákně? Admin haló...

Oživím chatovu připomínku.. (šoto-výplody :arrow: viewtopic.php?f=28&t=164&start=0 )

Oživím mh a chatovu připomínku... :)

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
2824
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Ne, to není stejná logika. Aby to byla stejná logika, muselo by to zní takto: "Zkrátíme interval na lince 8 na polovinu a každý druhý spoj ukončíme na Novolíšeňské." Na Lesné se totiž 57 neomezuje, ale naopak se na ni bude přidávat nad rámec současné obslužnosti!


Offline
Uživatelský avatar

3741
08 čer 2005 23:12
P. Haluza píše:
Takže já tvrdím, že v okamžiku, kdy část sídliště přestupuje na d-9/11, stačí posílit úsek Haškova--Halasovo nám.

Podle stejné logiky můžeme třeba každou druhou jedničku ukončit u vozovny Medlánky a na Rakovecké, každou druhou osmičku na Švermově a Novolíeňské a tak dále...


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Morče: To by mě taky zajímalo jak to bude. U obou linek jsou uvedené obě konečné, jak Rakovec tak Komín.

Já bych měl naopak otázku, v této situaci, ryze obligátní. :mrgreen: Lze předpokládat povolení jízdy bez výměny sběračů? V kombinaci s mnou očekávaným nasazením KT8D5N by mohla vzniknout situace, kterou bylo možno fotit naposledy v roce 2010. :D

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
hezzon píše:
K zamyšlení: Kde bysme dnes asi byli s celou Milady Horákové, když by se zavedla původně první myšlená trolejbusová linka Černá pole<>centrum? (mimojiné i proto, že v okolí nebyla žádná konkurence schopná tramvajová linka, jako jediná oblast ve vnitřním Brně.) Jak by asi vypadala organizace linek v inkriminovaném území, kdyby tuto pompézní ulici nacisté neprorazili.
PS: Kudy by se jezdilo? Po Cejlu? :D

Neškodilo by, než nadhodím historii, taky o ní něco vědět. Oblast Černých polí obsluhovala tram. linka na Sadovou (a to stačilo, protože tam v té době prostor k Husovicím a Zábrdovicím byla pole), která díky I. světové zůstala torzem, ale projekt prodloužení byl až bývalému zimnímu stadionu (s perspektivou dalšího prodloužení). Při další výstavbě v prostoru nad tramvají na Sadovou byl zaveden autobus po dnešních ulicích MH, Francouzské, Černopolní, Zemědělské k dnešní smyčce Černá pole a po další výstavbě prodloužen až k ulici Jugoslávské. Když to začal autobus nezvládat, tak se začalo uvažovat, co s tím. Jeden návrh byl nahradit autobus trolejbusem, ten se neujal, tak se začalo uvažovat o tramvaji. K průrazu by určitě taky došlo, i bez nacistů. Těm byla nějaká MHD ukradená (realizovalo se, protože to bylo připravené), ti potřebovali dostat pracovní síly do fabrik (do Zbrojovky, Zetoru, a jiných fabrik v okolí), kde by na ně od nevidím do nevidím ty síly dřely a pak je honem zase dopravit k spánku, aby ráno byly čilé a znovu dřely. Cejl byl spíš pro cestující do a ze Zábrdovic, později z připojeného města Husovice a vesnic (Židenice, Maloměřice a Obřany)


Offline
Uživatelský avatar

852
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
Jeden dotaz, když bude 11 končit na Mendláku, myslel jsem si, že ji nahradí x-3 celodenně na Rakoveckou, jenže je to uváděno jako u 3: - Vozovna Komín (- Bystrc, Rakovecká).
Mohl bych se zeptat, jak to teda bude?


Offline
Uživatelský avatar

3094
29 srp 2009 19:30
Další téma - vypravenost co se týče typů vozů (PD) ;-):
Když se na to letmo podívám, tak odhaduji, že by to mohlo být asi takto - co vy na to?
d-1,2,4,6,8,10,12: beze změny
d-3: K2, LF2, Anitry
d-x3: KT8
d-5: 2xT3, 13T (K3, RT6, 2xT3R ?) => nově 10' interval
d-9 (Juliánov): K2, LF2, Anitry => na fb DPMB bylo psáno něco ve smyslu rozdílné poptávky/kapacity
d-x9 (Lesná): 2xT3, 13T (K3, RT6, 2xT3R ?)
d-11: K2, LF2, Anitry
... pokud budou na d-5,x9 doopravdy soupravy, kam byste šoupli 2xT3R a RT6?

Tedy: K2 z předvýlukové d-5 se přerozdělí mezi výlukové d-3,9 a stáhne se polovina vozů délky 30m ze současné d-3,9, které budou zajišťovat výlukovou d-5.

Jinak co se týče vedení d-x3 je to doopravdy kvůli vizi oprav Minské a Horovy a zamýšlené úvrati na Táboře. DP to tak prezentoval na fb :applause:.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
2824
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Moment, jaké přestupování? Kdo by na ni přestupoval? Snad ne východní část sídliště? Vždyť to má spojení s d-5. A nebo zase budeme razit teorii, že západ potřebuje přestupovat na východě a východ potřebuje přestupovat na západě? Nějak se to začíná cyklit. :mrgreen:

Ale i to má řešení -- východní část sídliště by mohla vyjet na Haškovu a sednout do prázdné 66, která by bez přestupu jela až do centra. Je to sice zvláštní, ale jezdit ze západu (třeba Halasák) přestupovat na východ (ŠČ), abych pak cestoval na západ (stadion) je stejně absurdní.


Offline
Uživatelský avatar

3094
29 srp 2009 19:30
04208:
6:58 Glogus > Jehnice
7:08 Jehnice > KPN
04108:
6:52 KPN > Mácova
7:05 Mácova > Jehnice
7:18 Jehnice > KPN > ZŠ Herčíkova

PH: Zajímavé, asi bych se tomuto nebránil. Zůstalo by i sedlové převlíkání a26/a46. Viděl bych menší problém v nemožnosti přestupu z/na jistě hojně využívanou x5.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
d-11 by mohla jezdit místo x3 a na Lesnou pouze d-9 ve dvojicích

ad Jehnice: vychází to tak dost na knop podle Street View

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
340
12 čer 2012 17:51
K zamyšlení: Kde bysme dnes asi byli s celou Milady Horákové, když by se zavedla původně první myšlená trolejbusová linka Černá pole<>centrum? (mimojiné i proto, že v okolí nebyla žádná konkurence schopná tramvajová linka, jako jediná oblast ve vnitřním Brně.) Jak by asi vypadala organizace linek v inkriminovaném území, kdyby tuto pompézní ulici nacisté neprorazili.
PS: Kudy by se jezdilo? Po Cejlu? :D

_________________________________
Zavřenými dveřmi hra nekončí, zkus další zastávku...
Ten, kdo neprojede zelenou u zimáku, není u mě řidič...


Offline
2824
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Karlos: Logiku by to mělo, ale pak by se asi musela zcela zrušit jedna z tramvajových linek, možná že x9 by byla adeptem na zrušení.

ad Jehnice: výjezd z parčíku je přímo naproti zastávky, tam nevidím problém.


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
P. Haluza: takhle jsem to i očekával, že a-66 bude jezdit jen ve špičkách PD po 10 minutách v trase Haškova - Halasák - Bieblova a dál přes Drobného do centra + budoucí x5 po 10 minutách, aby obě strany sídliště měli přímý spojení s centrem jako náhradu, bohužel realita bude jiná

Pokud dojedou režijně spodem, kde se otočí v Jehnicích? Pokud okolo parčíku, tak si nenajedou k nástupní zastávce :-k

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
2824
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Já si prostě pořád myslím, že nezanedbatelné procento lidí ze západní strany sídliště prostě na Halasáku přestupuje na d9/11. Což automaticky vylučuje nutnost 5minutového intervalu k d-5, kterou mi, mimochodem, pořád nikdo neobhájil.

A ještě jedna drobnost: co byste řekli na variantu, kdy by se 57 neposilovala a x5 provázala s 66. Tím by totiž došlo k zajímavé situaci, kdy východ by mohl cestovat kombinací 46+5 v jednotném intervalu 10 minut a západ kombinací 66+x5 taktéž v intervalu 10 minut. Komu se nelíbí 66+x5, ať si cestuje 57+5. Jinými slovy, x5 od stadionu vést po TGP přímo na Halasák a nahoru na Haškovu, 46 točit u MENDELU jako nyní (co už, lépe to nepůjde). Přijde mi totiž jaksi neefektivní, aby ze západní strany sídliště jezdili přestupovat na ŠČ, odkud se zase vrací na západ...

Karlos: Dá se tam tudy dojet z Mácovy za 10 minut a od Globusu za 11 minut? Spíš přijedou spodem.


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
P. Haluza: Díky, takže 04108 a 04208 přijíždí režijně přes Českou a Lelekovice?

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
Uživatelský avatar

3094
29 srp 2009 19:30
V praxi se ukazuje, že přepravní směr od Merhautovy po a57 nahoru není zanedbatelný (přestupují zde lidé z oblasti kolem SO (veškerá sídliště poblíž) a navíc i ze trolejbusu od Mendláku), řekl bych spíš srovnatelný jako přestup z d9/11. V tomto ohledu jsem nikdy neměl tu čest potkat člověka, který by na Lesnické přestupoval z trajfu do d9/11, natož do a66, protože čas, který získá na kratší trase, ztratí na přestupech, a tak jede až na Merhautovu (já a dalších 95 % cestujících). A navíc pohodlnost je sviňa... Chci ukázat na nepoměr, kdy a57 pobere dvě šaliny ze Štefánky, lidi od SO a pak ještě jednu šalinu od města a a66 velmi teoreticky nějaký lidi z trajfů od Mendláku a "jen" jednu šalinu a pár lidí z okružek.

1) Že budoucí situace má řešit výluku na Milady Horákové - souhlas. Že se bude plýtvat - také souhlas. Každý na to máme ale jiný lék doplnění a57 do 5' intervalu. Myslím si, že bych s trvalým posílením a57, zrušením a66 a zkrácením a53 podle tvého návrhu (na Halasák) dosáhl "více muziky za velmi podobné peníze."
3) Kohoutova je nešťastná. Lepší by byla již zmíněná smyčka Mehautova (ale stavebně upravená, ne pár posuvnejch značek, která se bude využívat i při stavbě MÚK Tomkovo nám.)
poslední) Útěchov a Vranov si ten autobus hravě zaplní sami (zejména v ranní špičce), i kdyby jezdili všichni Soběšičáci do Králova pole (ale to by na a43 musel jezdit minimálně 12metr).

A ANO, přesuňte nás ;-).

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20000 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212 ... 800  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 03 říj 2024 00:28
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]