Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 208 z 726    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211 ... 726  Další
Autor Zpráva
Offline
2848
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Ono se stačí podívat na jejich web a tu rubriku aktuálních dopravních informací. Kdejaké chcípnutí vyřešené do 5 minut tam je, ale když se tuhle někdo ptal, proč stojí kdesi odstavené vozidlo a kolem něj sanitka, tak to tam pro jistotu napsáno nebylo. Vypadá to, že si tam taky píšou jen to, co se jim hodí.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Jak se to vezme. Na poskytování aktuálních informací přes facebook vyčleněný člověk je, ale dotazy se opravdu řeší až když je na ně čas.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Úkolem zaměstnanců DPMB ale není přece sedět u facebooku a hned odpovídat. Zvlášť na to, co není akutní... Jejich úkolem je tam poskytovat informace. Působí to na mě, že prostě odpoví, když mají čas...
Podle mě taky odpovídají náhodně na pochvaly/stížnosti - často jsou to ale věci pořád dokola. Mně odpověděli několikrát (v dobrém i špatném případě). Facebook je jen další komunikační kanál, ale pokud chce člověk podat oficiální stížnost - má tak učinit přímo přes formulář na dpmb.cz - to ostatně v 50 % případů doporučí i na facebooku.
Lepší komunikace ze strany dopravních podniků čr+sr nikde není... jasně, mají se co učit, ale přijde mi, že se docela snaží a i na urážlivé příspěvky často odpovídají slušně a diplomaticky...


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Já jej nevidím, ale to je jedno. Třeba se dívám špatně. Tohle by nebyl první ani poslední případ. A nejde jen o vulgární příspěvky nebo texty psané v afektu. Opravdu ani to neodpovídání není náhodné. Neodpovídají ani tam, kde cestující přímo žádá vysvětlení, píše slušně a bez emocí...

ad 2: ale to nic nemění na tom, že jde o lživou odpověď. Ať je to z neznalosti, z lenosti nebo úmyslně, pořád je to nepravdivá informace. Nehledě na to, že odpověď na mnou zmíněný dotaz ohledně vynechání spoje přišla až zhruba po 18 hodinách, přesně si už nepamatuji. Takže to opravdu nebylo jen náhodné mrknutí na iRIS... Taky to podání lživé informace samozřejmě nebylo poprvé.

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Nepohodlné příspěvky se tam rozhodně nemažou. Mažou se tam jen příspěvky, které jsou vulgární, nebo se jedná vyložené o spam, kde si potřebuje člověk vylít srdíčko. Zrovna tebou uvedený příspěvek, kde si slečna stěžuje na práci revizorů, stále vidím. Tak jak může být smazaný?

A že by se na nepohodlné věci neodpovídalo se říct taky nedá. Někdy je tam i pochvala na řidiče a pod tím komentář DPMB, že to předají na vozovnu, jindy zas na jinou pochvalu DPMB neodpoví. To stejné je i u těch stížností.

A k tomu tvému ignorantovi, co jel podle tebe s 15 minutovou sekerou v poloprázdném provozu a DPMB záměrně zalhal, že se jednalo o zpoždění vlivem hustoty dopravy... Ten kdo za DPMB odpovídal pod ten dotaz pravděpodobně koukl na iRis, viděl tam bus, který má zpodění 15 minut a tak napsal, že to zpoždění vzniklo vlivem dopravy. On asi z kanclu nezjistí, že to zpoždění vzniklo pomalou jízdou... Ale tak hlavně že to bylo hloupé a dětinské lhaní ](*,)

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Informační servis a komunikace se zákazníky jsou 2 různé věci, bacha na to, neplést dohromady.
Informační servis je až na detaily dobrý.
Úroveň komunikace se zákazníkem je katastrofální. “Nepohodlné“ příspěvky mažou, u vysvětlení každé druhé stížnosti lžou nebo podávají zkreslené či neúplné informace. Že jim tohle není trapné. Do toho tam u skoro každého příspěvku začne dělat chytrého samozvaný zasvěcený správce.
Je to bída.

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Ad DPMB a Facebook:

DPMB se snaží a troufnu si říct, že tak kvalitní informační servis na Facebooku nikdo u nás nemá.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Chtěl jsem sloužit daty o mzdách řidičů v rámci JMK, ale bohužel tak detailní informace nejsou zveřejněny. Tak alespoň v rámci celé ČR.

Zdrojem je ISPV, mzdy jsou uváděny včetně všech příplatků a odměn.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
88
26 dub 2011 09:13
IvanM:

V tomto naprosto souhlasím. Dvakrát jsem něco řešil (jednu věc hoodně dlouhodbě) a plno protichůdných info... Někdy dokonce vedoucí pracovníci přímo instruují řidiče k porušování dopravních předpisů, ale nezájem...


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
ad sociální sítě a DPMB: To je fraška. Oni odpovídají jen na ty příspěvky, které se jim líbí. Ty, které se jim nelíbí, mažou. Toho jsem si všiml už dávno. Je to pár dnů, co nějaká slečna kritizovala práci revizorů s tím, že kontrolují jen někoho a jisté skupiny obyvatelstva přecházejí bez kontroly. Taky se tam psalo, jaký je nesmysl, že revizoři dostávají odměnu jen za cestující bez jízdenky, kteří zaplatí na místě. Nejenže nebylo odpovězeno, ale příspěvek byl vymazán.
DPMB taky při odpovídání na dotazy na FB velmi často lže. Není to tak dávno, kdy si tam nějaký klučina stěžoval, že mu spoj vůbec nejel. Bylo mu vítězoslavně odpovězeno, že vlivem hustoty dopravy v konkrétním místě. Shodou náhod jsem zrovna jel autem v daném úseku a dotčený autobus jsem míjel v protisměru. Jakým mi bylo překvapením, že jej řídil známý ignorant, který měl opět cca 15min. “sekeru“ a jel s následujícím spojem skoro “ve vláčku“, i když silnice v dané trase byla poloprázdná. Že jim není trapné takhle hloupě a dětinsky zákazníkům lhát. Pokud chcete pravdu a fér jednání, tak pokud možno s DP vůbec nekomunikujte. Seriózní odpovědi se vám nedostane...

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Chate, a já myslel, že aspoň se k současné nepříznivé situaci uvnitř podniku nějak postavili čelem, dali hlavy dohromady a přišli s řešením, aby se to v následujících měsících postupně vrátilo do normálu. Asi jsem naivní. Jo, vlastně oni teď mají důležitější starosti!!! Blíží se nám nejdůležitější akce pro brněnskou dopravu - křest 13T!!! :D Na to je potřeba se všemi svými možnými i nemožnými silami zaměřit...
No, já měl za to, že tahle situace ohledně služeb je už staršího data. Myslel jsem, že to docela zásadně řidičům “zpříjemnili“ už cca před 3-4 lety v rámci “účelného“ a “dočasného“ šetření. Tehdy dost zásadně prodloužili odpolední části trhaček, pauzy zkrátili na absolutní zákonné minimum u řady denních i nočních služeb, někde dokonce ubrali kurzy při zachování počtu spojů... Takže tohle “zpříjemňování“ práce řidičů pokračuje zvesela dál, jo? :) Pak se nemůžou ničemu divit.

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

2578
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
chat-maniac píše:
Co to je za tendenční články, které určitě chtějí pošpinit DP? Řidičů je přeci dost!
Prý i na poradě vedení zaznělo něco o tom, že se nic neděje a je vše ok.
Tak kde je pravda?
Ostatně zase to všechno není pravda. Třeba venkovská má kromě ostatních taky natažené služby jak se dá, žádné konce v poledne, ale klidně i třetí čtvrtá. Hodně z trhaček natažený do sedmi, i půl osmé. Tím se ta fluktuace rozhodně nezastaví. Chlapi končí další a další. I letitý zaměstnanci. Jdou jinam, kde mají o trochu míň, ale normální pracovní dobu a relativní klid od blbů ze všech stran. 28000,- je hrubá...
Jen ať si porovnávají, kde mají ještě míň, ale tím si hodně z nás neudrží. Tady se kromě pohodlnosti, srdcařství a zájmu o práci jede i na výdělek.

Tak podle mne není úplně v pořádku, že porovnávají navzájem platy v Brně a ve Znojmě, nicméně z vlastní zkušenosti kamaráda, kterému (a spolu s ním dalším cestujícím) třikrát po sobě ráno v určitý čas spoj prostě nejel. Posílal už na to dotaz, ale zatím bez reakce.

A jinak léto pomalu pryč, ale proč a-50 dopoledne jezdí v tom divném intervalu, to jsem se zatím prostřednictvím mého dotazu na Facebooku nedozvěděl. Na druhou stranu když se někdo ptal na to, jak dopadlo testování nového Solarisu, tak mu v odpovědi bylo řečeno:

DPMB píše:
ale každý další vůz,který DPMB nakoupí by měl mít klimatizaci. V příštím roce je v plánu nákup autobusů, takže to by měly být první vozy právě s klimatizací.

Což potvrzuje i to, že nedávno Havránek v rozhovoru pro iDNES.cz prohlásil, že v příštím roce už budou nové trolejbusy s klimatizací.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
1208
17 lis 2008 17:19
Brno-Bystrc (30, 50, 51, 52, N92)
Hlasem v brněnských tramvajích se stal díky sázce
Zdroj: http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/ ... 60825.html


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7592
17 pro 2006 22:32
Brno
Co to je za tendenční články, které určitě chtějí pošpinit DP? Řidičů je přeci dost!
Prý i na poradě vedení zaznělo něco o tom, že se nic neděje a je vše ok.
Tak kde je pravda?
Ostatně zase to všechno není pravda. Třeba venkovská má kromě ostatních taky natažené služby jak se dá, žádné konce v poledne, ale klidně i třetí čtvrtá. Hodně z trhaček natažený do sedmi, i půl osmé. Tím se ta fluktuace rozhodně nezastaví. Chlapi končí další a další. I letitý zaměstnanci. Jdou jinam, kde mají o trochu míň, ale normální pracovní dobu a relativní klid od blbů ze všech stran. 28000,- je hrubá...
Jen ať si porovnávají, kde mají ještě míň, ale tím si hodně z nás neudrží. Tady se kromě pohodlnosti, srdcařství a zájmu o práci jede i na výdělek.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

6627
21 pro 2005 17:01
M píše:
Mě se vždy líbí jak dají za příklad jiné firmy kde mají nižžší platy, ale uvést, kde všude jsou platy vyšší, a že jsou, to všichni víme, to vždy zapomenou. sarcastic


V rámci Brna a okolí na pozici řídič to asi jinde nebude o moc vyšší. To by člověk musel změnit profesi, nebo se přestěhovat. Nebo se pletu?


Offline
2826
01 úno 2006 10:39
Mě se vždy líbí jak dají za příklad jiné firmy kde mají nižžší platy, ale uvést, kde všude jsou platy vyšší, a že jsou, to všichni víme, to vždy zapomenou. sarcastic


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Dopravnímu podniku v Brně chybí 100 řidičů
http://www.brnenskadrbna.cz/zpravy/spolecnost/5861-dopravnimu-podniku-v-brne-chybi-100-ridicu.html


Offline
Uživatelský avatar

6991
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Ale pořád platí, že by to chtělo nějak vyřešit (=změnit) současné uspořádání, které určitě není ideální. Moc pohybu na malém prostoru. Ať už bychom hodili cokoliv pod zem, nebo z druhé strany nádraží, bude to změna k lepšímu.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Zobousměrněním cesty od Koliště by se nic nevyřešilo - osobně jsem to pochopil opačně, jako zobousměrnění cesty od Nových Sadů k parkovišti před nádražím a její utnutí v místech před současným vchodem. Zásadní komplikací takového řešení ale je průšvih při přeplněnosti, kdy se tam auto může "zaseknout" - tudy cesta moc nevede.

To spíš udělat tu silnici jednosměrnou v obou pruzích směrem k Novým Sadům - tedy otočit jednosměrnost té "levé" cesty a nějak šikovně vyřešit průjezd na "pravou", příp. to vyřešit šikovným semaforem až na Sadech. Výrazně by to ubralo dopravě na silnici před nádražím. Ale taky to není ideální řešení - pořád by musely autobusy s-a přes Maliňák.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
To srovnání je mimo. Na České není pošta, autobusové a vlakové nádraží, které prostě potřebuje obsluhu. Stávající příjezd k autobusáku u Grandu je nejjednodušší možný. Jediná alternativa by snad byla nějakým způsobem přes Maliňák. Úvahy o zobousměrnění současného výjezdu do Koliště jsou fantasmagorie. Nedovedu si představit jak by byl řešen vjezd od Koliště tak, aby nedošlo k zásadnímu omezení už tak nedostačující propustnosti Koliště.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

442
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Odjezdový podchod byl průchozí zhruba do roku 2004 nebo 2005, vím že ještě ze začátku IDSJMK jsem chodil z Úzké rovnou na 4. nástupiště. Pak to zabrali a zastavěli stánkaři. Bylo by fajn, kdyby to zas zprůchodnili, stačilo by tam obnovit pár schodů.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
2899
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jasně, povolenkáři a když si Radim požádá, autobusy zůstanou durch. :mrgreen: sarcastic

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Není to mimo. Objízdná trasa je vyhovující. Jediný problém je nádraží u Grandu a k tomu nízký viadukt, kterým neprojedou vysoké zájezdové autobusy. Jinak v tom nevidím problém. Hlavní vlakové nádraží v druhém největším městě republiky má být jednoznačně řešeno jako komplet pěší zóna...
Samozřejmě by to nešlo udělat jen tak “z placu“. K tomu bychom potřebovali parkovací dům alespoň o 500 místech v těsné blízkosti nádraží a mimo to by bylo třeba nějak rozumně vyřešit příjezd autobusů ke zmíněnému aut. nádraží např. zobousměrněním stávající jednosměrky a instalací semaforů. Taxi, MHD, povolenkářům, zásobování, IZS, poště atd.. by samozřejmě vjezd zůstal povolen.

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
IvanM píše:
Pan Gabriel Kurtis má pravdu s tím průjezdem aut. To bych zrušil jako první a zavedl stejný systém jako je na Joštově. Ten se zde osvědčil a situace je ideální. Nádraží by se značně zklidnilo.....

Samotný zákaz nic neřeší a celou dopravní situaci kolem nádraží by akorát zhoršil. Ostatně, stačí se podívat jak to vypadá ve špičce na Nových sadech teď když je Nádražní uzavřená jen v jednom směru. Druhá věc je, že srovnávat Českou a Nádražní je dost mimo.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
800
12 zář 2014 23:38
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1 ... -regionech

7:20 je reprtáž o Е75 — а 7:36 schéma vyrobené jen pro ČT — a oni si troubové řeknou jen o nízké rozlišení...


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18136 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211 ... 726  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 led 2025 10:01
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]