Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 3 z 801    Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 801  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1665
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
No ještě záleží, kam ta 54 pojede. Pokud ke Kamenolomu, tak by to bylo z nádraží k ZOO a do Bystrce se dvěma přestupy

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

400
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Tak se zdá, že zvítězil zdravý rozum, protože došlo ke změně organizace dopravy při výluce na Ečerovu:

Výluka tramvají do Bystrce


Offline
2883
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak jasně, vyhrát tu soutěž může kdokoli. Je to jen můj osobní názor, nic víc.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3099
29 srp 2009 19:30
BEMU jednotky nebude kupovat kraj, ale vysoutěžený dopravce (budou jeho majetkem). Je to uvedeno v odkazovaném článku. Kraj se rozhodl, že typ jednotky bude soutěžit on sám a dopravce bude vázán jejich nákupem.
Co se týká odhadů, kdo se stane dopravcem, to je dost předčasné. Viz "zaručené zprávy" o výhře RJ při soutěžení provozu Moravií.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
2883
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
@Robert, díky za upřesnění. Hádám, že to dopadne, jak s Moraviema, ČD provoz jednotek od kraje.
Nedivil bych se, kdyby tyhle baterky na S4 nahradily současné Regiopantery a mohly jet až do Třebíče.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
7383
27 úno 2010 07:40
Arriva bude jezdit jen z Hodonína na Vrbovce a z Hodonína do Zaječí. Plus Břeclav-Znojmo. Na Brno-Veselí mají ČD smlouvu na dalších 5 let, kdo tam bude jezdit s novými vlaky pak, se teprve bude soutěžit.


Offline
2883
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Co si KÚ Vysočina objednal, to dostane. Nedohodli se s Jmk, tak mají přestup krom zrychlenek Sp54 (rychlík tohle spojení nevidělo). Plánuje se na S4 a S41 nasazení baterek po roce 2029, běží první soutěž:
https://zdopravy.cz/prvni-soutez-na-dop ... 29-209322/
Zatím jen dopravce, později i vozidla. Asi i tyhle baterky budou v majetku kraje.
Další trať, kam se mají podívat, je trasa z Brna na Kyjov a Veselí, i když tam teď bude jezdit Arriva. Podrobnosti neznám.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

371
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
urbonaut píše:
A negativní je samozřejmě přestup v Zastávce pro cesty z Brna do Popovic, Rapotic a dále

Někdy dokonce na neexistující přípoj nebo autobus…


Offline
Uživatelský avatar

3771
08 čer 2005 23:12
Falkon píše:
Co se týká přestupu S4→S41/opačně, i to by mělo být skoro ideální, pokud dobu na přestup mezi 8-12 minutami považuješ za “ne příliš dlouhou”.
Jo i ne. Podobná doba na přestup je tam už nyní, takže zhoršení to nebude.

Na druhou stranu, čekat na přestup 8-12 minut, a pak jet 3-6 minut, když ten vlak, ze kterého přestupujete, těmi stanicemi taky projíždí, mi přijde absurdní.

Nicméně chápu, že limitující je kapacita tratě Hl.n.-HH a HH-st.sil. a také nutnost, aby se v Bránicích potkávaly vlaky ze 3 směrů v jeden čas (proto například nepřipadá v úvahu krížení vlaků S41 v nově postavených Silůvkách).

Pozitivní naopak je zastavování všech S41 (mimo spěšných posil v PD) ve Starém Lískovci a možnost jízdy S4 Ostopovice-Troubsko (ta je tam ostatně už nyní od zahájení výluky Střelice-Rapotice, kdy mezi Střelicemi a Hl.n. pendluje panter)

A negativní je samozřejmě přestup v Zastávce pro cesty z Brna do Popovic, Rapotic a dále


Offline
Uživatelský avatar

371
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
Urbonaut:
Co se týká zastávek po trase S4, přesně, jak píše Cracatit: Nejméně jeden vlak do hodiny (ve špičce pracovních dní…) bude zastavovat úplně všude, a to v obou směrech, takže můžeš klidně nasednout v Lískovci a vystoupit v Ostopovicích, nebo nastoupit v Omicích a vystoupit v Troubsku, atd.)

Co se týká přestupu S4→S41/opačně, i to by mělo být skoro ideální, pokud dobu na přestup mezi 8-12 minutami považuješ za “ne příliš dlouhou”. Samozřejmě, záleží na době (prac. dny/neprac. dny, špička, atd.; někde je ta čekací doba i delší). Koukal jsem, S41, krom jednoho půlnočního spoje (pokud jsem nějaký nepřehlédl) všemi ostatními vynechává právě pouze zastávky Troubsko a Ostopovice, zatímco S4 střídavě vynechávají buď Lískovec/Střelice dolní; Lískovec/Troubsko/Omice nebo Střelice dolní/Omice; a ty, co jsou vedeny jako spěšné pak Lískovec a všechny zastávky v úseku Troubsko-Omice; všude jinde zastavují.


Offline
2883
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Urbonaut: píše se to u S4, že zůstane jeden vlak do hodiny, co vymete tyhle příměstské zastávky, ostatní zřejmě pojedou Heršpice - Střelice bez zastavení. No a jelikož se minimálně v jednom směru budou předjíždět S4 a S41 ve Střelicích, tak by měl jít přestup z Troubska na S41 ve Střelicích a s ní pak dojet ten kousek do Bránic. Aspoň tak jsem ty změny pochopil, možná to bude jinak.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3771
08 čer 2005 23:12
Falkon píše:
Jo a mmch, na týchž stránkách už se objevil i návrh na GVD vlaků 2025; IDS JMK vypíchl nejzásadnější změny. Prakticky “nic moc”, jen již avizované prodloužení S2 ve špičkách pracovních dnů vybranými spoji do Holubic, resp. až po Vyškov (pár ranních resp. večerních vlaků jedním či druhým směrem); změna režimu na S4 kvůli dokončení elektrifikace do Zastávky; “rozšíření“ dvouhodinového taktu na S52 po celou dobu letního času a nějaké kosmetické změny.

Bude už se dát dostat vlakem ze Starého Lískovce do Zastávky nebo z Ostopovic do Moravských Bránic nebo třeba z Ostopovic do Troubska či snad ze Starého Lískovce do Troubska?


Offline
2883
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Mohli si dupnout, ale asi nechtějí dělat problémy.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
121
29 črc 2014 19:57
Nová zastávka bude v katastru Osové, takže kdyby si Osová Bitýška dupla, mohla se taky jmenovat jenom Osová. Název Vlkov u Tišnova zůstane původní stanici.


Offline
2883
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Nemyslím, prostě nová zastávka, stačí trochu projít materiály k výlukám. Nový název, princip asi jako Sokolnice-Telnice, taky nejsou jedna obec, ale žel. stanice nese spojený název.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Online
117
27 čer 2017 19:11
Bílovice
Falkon píše:
Na http://www.idsjmk.cz se objevily informace o změnách v regionální dopravě od 15.6. a od 1.7.
Mmch, neznáte někdo důvod přejmenování vlakové zastávky “Vlkov u Tišnova“ na „Vlkov-Osová“? Je to možná hnidopšství, ale zajímá mě to; Hustopeče/Husotopeče město (taky) neprošlo (asi Šakvičtí moc řvali?), takže je to pro mě takové zvláštní.

Myslím že to je úplně nová zastávka blíž k obci, na starém nádraží už se zastavovat nebude


Offline
7383
27 úno 2010 07:40
Linky 311 a 312 v tom figurují jen kvůli upraveným návaznostem s linkou 304, máš to uvedeno v záhlaví platnosti.
Vzhledem k omezené kapacitě KPN je prodloužení k NCKP rozumným krokem. A bude zajímavé sledovat, jestli si to najde své cestující v rámci Brna. Napadá mě pár kolegů i odtud, co po tom volali.

Na 601, 602, 701 a 702 podle mě žádné změny nebudou, u kruháče se dělá bypass na Holzovu, takže busy projedou tudy. Maximálně vynechají Černovičky, protože odbočení z Ostravské na Bělohorskou je katastrofa už za normálního stavu.


Offline
Uživatelský avatar

371
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
Na http://www.idsjmk.cz se objevily informace o změnách v regionální dopravě od 15.6. a od 1.7.

Změna na lince 304 na sebe nenechala dlouho čekat a už se prodlužuje až královopolskému nádraží; v pracovních dnech vybrané spoje až k NC KrPole (ve směru z Kuřimi nově bez obsluhy řečkovického nádru); část spojů zrušila režim “na zavolání”.
Z nepochopitelných důvodů (respektive, korektněji řečeno: nevysvětlených důvodů) mají u příspěvku i odkaz na JŘ linek 311 a 312, přestože o nich není zmínka, co se s nimi děje…

Od 1.7. postihuje způsob odbavování “Jezdi složitě” i linky 701 a 702 (ovšem zmínka o případném omezení v souvislosti s výstavbou nového kruháče u Slatiny, rozcestí stále chybí… možná k žádnému omezení nedojde, ale dost o tom pochybuji, když to v té oblasti už teď je zasekané, a to ještě pořádně nezačali…)

Jo a mmch, na týchž stránkách už se objevil i návrh na GVD vlaků 2025; IDS JMK vypíchl nejzásadnější změny. Prakticky “nic moc”, jen již avizované prodloužení S2 ve špičkách pracovních dnů vybranými spoji do Holubic, resp. až po Vyškov (pár ranních resp. večerních vlaků jedním či druhým směrem); změna režimu na S4 kvůli dokončení elektrifikace do Zastávky; “rozšíření“ dvouhodinového taktu na S52 po celou dobu letního času a nějaké kosmetické změny.

Mmch, neznáte někdo důvod přejmenování vlakové zastávky “Vlkov u Tišnova“ na „Vlkov-Osová“? Je to možná hnidopšství, ale zajímá mě to; Hustopeče/Husotopeče město (taky) neprošlo (asi Šakvičtí moc řvali?), takže je to pro mě takové zvláštní.
Mmch, zas tak důkladně jsem to nestudoval, ale jsou i jiné změny v názvech zastávek, pokud si někdo nějakou takovou agendu vedete? Případně - odbočím-li od JMK - nějaké nové železniční zastávky nebo naopak rušené? Případně existuje nějaký odkaz s takovým přehledem? Předem kdyžtak díky…


Offline
Uživatelský avatar

3222
14 čer 2004 18:56
blekfild
mekrydy píše:
Tu diskuzi jsem už rozpoutával v Návrzích linkového vedení. Nejvíc mě pobavilo to zaříznutí 52 v Žebále. Přestup na Kamenolomu je lepší než na Komíně co do pěší vzdálenosti, ale zároveň limitovat ten přestup na jedinou šalinovou linku je taky poměrně humorný.

není to jednu šalinovou linku, ale na linku směr Hl.nádraží, Malinovského nám. a na šrák směr Žabiny a Česká, resp. Kr.Pole, nádraží. V celé té výlukové organizaci dopravy mi ale desítka do Komína přijde tak trochu navíc, co by tam kdo dělal, když přestoupí na šalinu jen ke kamenolomu, kam se dostane šrákem bez přestupu.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
1385
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
A nemá se 54 vést v kloubech, proto to říznutí 52/54 a vyhýbání se 54 Ríšové?
Co se týče přestupu, tak ve směru na město rozhodně lepší vozovna Komín, kde se dá schovat alespoň pod most (při přestupu na tramvaj, u Kamenolomu je myslim maly přístřeše tak pro 5 lidi?), i když naopak to taky není žádná hitparáda.
Víkendové cestování na Prýgl by se dalo vymyslet posílením 30 a závleky přes Přístaviště, jen nevím, jestli je na Černého natrolejování.


Offline
Uživatelský avatar

6989
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Vario1523: ale tak bude to naštěstí jen na prázdniny, tj. dva měsíce, kdy člověk je stejně část času pryč, předpokládám. Každopádně Prigl je cíl častých výletů, tak to bude komplikace nejen pro bystrcké.


Offline
115
07 dub 2018 23:27
Mendelplatz
Tu diskuzi jsem už rozpoutával v Návrzích linkového vedení. Nejvíc mě pobavilo to zaříznutí 52 v Žebále. Přestup na Kamenolomu je lepší než na Komíně co do pěší vzdálenosti, ale zároveň limitovat ten přestup na jedinou šalinovou linku je taky poměrně humorný.


Offline
Uživatelský avatar

3222
14 čer 2004 18:56
blekfild
prostě není dost řidičů autobusů, smiřte se s tím. Proto taky rozdělení 52 a 54. Navíc jak už tu někdo psal, přestup u vozovny Komín není žádná hitparáda.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

400
05 lis 2007 18:35
Bystrc
V aktuálním čísle Šaliny je popsaná letní tramvajová výluka v Bystrci. Nikdy jsem si na organizaci náhradní dopravy nestěžoval, ale tohle je fakt síla. Z jakého důvodu nemohou všechny tramvaje končit u Vozovny Komín a proč tam nemohou jezdit z Ečerky busy x1 nebo 54 jako vždy? Kvůli letnímu nedostatku řidičů? Taky mě zajímá, kde se budou u Kamenolomu otáčet ty 54. Beztak pojedou až na přejezd u Branky, která je na půli cesty k Vozovně Komín. Někteří Bystrčáci jezdí každé ráno trojkou přímo z Ečerky k třeba Dětské a teď bude mít dva přestupy.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
2883
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Mě teda zaujala jiná věc na dnešní mimořádnosti. Jel jsem od Rakovecké po čtyřproudovce až do Komína a pak dolů na okruh směr tunely Dobrovského a busy náhradní dopravy normálně přijížděly z Veslařské, což bylo až doteď nemožné kvůli uzavírce. Semafor je zatím stále zneplatněný a některé části vozovky (řadicí pruh) jsou nedokončené.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20005 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 801  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 21 pro 2024 16:30
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]