Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 20 z 49    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 49  Další
Autor Zpráva
Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1972
07 dub 2006 09:03
Na tunel si asi počkáme, ale už teď by měli dopraváci řešit uspořádání na křižovatkách podél Rokytovy, Žarošické a Jedovnické (úprava plánů SSZ, omezení levých odbočení, možná jedno mimoúrovňové křížení ja křižovatce Jedovnické a Žarošické atd.


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Brno dohání Prahu. Chce postavit metro, počítá se s patnácti zastávkami
https://brno.idnes.cz/brno-chce-postavit-metro-0x2-/brno-zpravy.aspx?c=A171110_363524_brno-zpravy_vh


Offline
2736
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jojo, na Vinohradech bude veselo, jestli někdo rychle neprotlačí ten dvoutroubový tunel pod sídlištěm směr Ostravská...

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6169
11 dub 2010 15:05
Juliánov
goldfinger píše:
Taky mi hlava nebere, jak je možné, že se ve stávajícím uspořádání do Dornychu vejdou koleje s předjízdným pruhem, takže by teoreticky mělo být možné šířkové vedení 2+2 a po přeložení šaliny do Plotní místo najednou nebude...

Podle přibližného měření na mapy.cz má Dornych v nejužším místě 9 m. Do toho čtyřpruh legálně nenacpeš.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1972
07 dub 2006 09:03
Je dobře, že existuje aspoň jako územní rezerva. Pro začátek by stačilo postavit úsek mezi začátkem D2 a VMO včetně mimoúrovňové křižovatky a současně s tím spojku Jedovnická - Černovická, aby se město dalo od jihu na východ a severovýchod smysluplněji objet a přes centrum nejezdil zbytečný tranzit.
Bohužel na tu spojku Černovické s Jedovnickou dnes nikdo nepamatuje, takže po otevření Tomkáče a estakády nad majlontským ranžírem si Vinohrady užijí totéž, co teď Šimice.


Naposledy upravil chat-maniac dne 09 lis 2017 16:28, celkově upraveno 3
Jeden týden nestačil? Odpraseno. Asi nestačil.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2493
28 lis 2007 23:00
Brno
Podle územního plánu se s ní stále počítá: https://mapy.cz/zakladni?mereni-vzdalen ... TpZxhM03Oo

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

427
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Jeden pruh ve směru do centra má být jeden pruh pouze v krátkém úseku mezi Svatopetrskou a Kovářskou. V jednom místě se tam víc jak 3 pruhy nevejdou a takto mi to přijde lepší než mít 2 do centra a jeden ven. Naopak tam se to rozšíří na 3 a před křižovatkou se Zvonařkou na 4. Kdysi se počítalo, že u zast. Kovářská se má v budoucnu napojovat Bratislavská radiála, ale v posledních letech mi přijde, že už je to spíš pasé, že by se spíš měla napojovat na velký městský okruh v oblasti Faměrova náměstí.
Co se mě trochu nelíbí je chybějící přechod v místě napojení vjezdu k Lidlu (v budoucnu patrně komunikace pokračující směrem k Hladíkově podél nákladního průtahu). To by šlo ale v budoucnu řešit nějakou lávkou pověšenou podél kolejí.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Tipuju, že za to můžou dnešní normy, které to, co vidíme reálně na ulicích, nyní prostě nedovolují postavit.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1972
07 dub 2006 09:03
Taky mi hlava nebere, jak je možné, že se ve stávajícím uspořádání do Dornychu vejdou koleje s předjízdným pruhem, takže by teoreticky mělo být možné šířkové vedení 2+2 a po přeložení šaliny do Plotní místo najednou nebude...


Offline
Uživatelský avatar

399
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Nový článek o přesunu TT do ulice Plotní: Miliardový přesun tramvají v Brně: rozuzlení se po roce přiblížilo. V článku je psáno "V ulici Dornych stavbou vznikne kapacitní tří- a čtyřpruhová komunikace", což v souvislosti s tímto plánkem znamená, že ze současných 2 pruhů směr město v Plotní a 1 pruhu směr město na Dornychu zbyde právě jen ten Dornych s jedním pruhem. Tomu se fakt hodí říkat zlepšení dopravní situace ](*,) Pro tramvaje to jistě přínos mít bude, ale auta budou před tím zůžením popojíždět a znečišťovat ovzduší ještě víc než teď.


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Ono se hlavně musí počkat, až bude hotová Lerchova.

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
115
27 čer 2017 19:11
Bílovice
Slyšel jsem něco o začátku r. 2018 ale spíš pozdějc, známe jak to v Brně chodí :/


Offline
3
05 lis 2017 12:51
Ví se, kdy začne rekonstrukce Údolní?


Offline
Uživatelský avatar

2571
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Zvonařka v novém hávu. Cestující se dočkají moderní haly a lepšího osvětlení

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
2818
01 úno 2006 10:39
pokud je obyčejný kruháč se dvěma pruhy, tak tam už tuplem nevidím žádnej problém.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6169
11 dub 2010 15:05
Juliánov
M:
Nerozumíme si. Já mluvím o okružkách se dvěma jízdními pruhy. Okružka ve Slatině je už větrník, což je novější řešení. V tomto případě je problém v tom, že se na tom řidiči pořád učí jezdit a zvykají si. Přece jen, se to používá zatím pár let.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2818
01 úno 2006 10:39
S tím souhlasím, ten výjezd na Kaufland je opravdu špatnej, ten vjezd měl být až za kruháčem, takhle je to blbé.


Offline
2814
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
To je pravda. Na druhou stranu je třeba objektivně dodat, že na Černovičkách to neskutečně prasí výjezd od Kauflandu, tam totiž není vůbec jednoduché se za hustého provozu zařadit a ještě při tom přejet do vnitřního pruhu, je na to dost málo prostoru.


Offline
2818
01 úno 2006 10:39
Ale vše je to jen o tom, že tam takyřidiči jen zmatkují, neumí jednoduše projet kruháč, třeba v té Slatině u toho Lidla, jede od letiště a pokračuje rovně do Juliánova, druhým vyjezdem, proč většina přejíždí mezy pruhy? dyť oběma lze projet rovně, lidi jedou od Juliánova směr vozovna a tlačí se do pravého a pak na kruháču zbytečně přejíždí z pruhu do pruhu a pokud možno bez blinkru a bez použití zrcátek, přitom je to tak snadné, i s autobusem v pohodě se zařadím do levého pruhu a vnitřním pruhem projedu kruháč a u výjezdu jsem automaticky v pravém, dám blinkr a vyjedu, jak snadné, ale lidi nekoukají na značky kde to mají namalované, nedokáží projet obyčejný kruháč třeba v Heršpicích na Sokolove, důkazem jsou nekonečné kolony jen díky neustále čekajícím řidičům co jednoduše se nedokáži na ten kruháč připojit, pak je jasné, že složitější kruháče absolutně nechápou a nedávají, ale to neni chyba kruháču, ale těch řidičů. Vždyť třetina lidí jezdí tak, jakoby snad nikdy nedělali autoškolu.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6169
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Robert píše:
Vzdycky vsak bude takova nehoda mit mensi nasledky nez srazka na klasicke krizovatce.

To sice jo, ale zase takové nehody jsou mnohem častější.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
69
11 črc 2011 08:39
Štatl
Víme, je v (!)


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1972
07 dub 2006 09:03
Třeba kruháč v Lipůvce. Po nějaké době ho zase zrušili a udělali oddělený připojovací pruh od Blanska, bo se to tam štosovalo i na poměry panující na I/43 neúměrně.

Další hovadina je kruháč v Černé Hoře.

Nedávno jsem musel přes kruháč ve Slatině (u bývalých kasáren) a taky lahůdka. Následky nehody jsou sice menší, ale plynulost provozu pláče.


Naposledy upravil xcav8 dne 13 říj 2017 13:22, celkově upraveno 1
odpraseno


Offline
7195
27 úno 2010 07:40
Vzdycky vsak bude takova nehoda mit mensi nasledky nez srazka na klasicke krizovatce.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6169
11 dub 2010 15:05
Juliánov
M píše:
Kruháč je vždy bezpečnější než klasická křižovatka, pokud jím projíždí řidiči, kteří ví jak se na kruháču chovat a bohužel víc jak polovina to netuší a to je největší problém.

Vždycky ne. Vícepruhová okružka znamená průpletové úseky v oblouku a tam už dost hrozí že řidiči prostě nevidí, co zamýšlí řidič vedle. Proto se taky od toho upustilo.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

6932
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Víceproudé KO by byly vhodnější řešit jednoproudým objezdem s tím, že pro řidiče opouštějící KO prvním výjezdem by vedl pruh mimo samotný objezd, a tím se mu de facto vyhnou. Takové řešení by bylo o něco dražší a prostorově náročnější (i když ne o moc), průjezdnosti KO ale pomáhá.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1212 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 49  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 29 čer 2024 04:43
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]