Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 20 z 130    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 130  Další
Autor Zpráva
Offline
2814
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Ano, však já nepsal, že zatahují v 18:35 a 18:55, jen že v tu dobu přejíždí z d-7 na d-9. Tam udělají ještě dvě kola.


Offline
2734
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jo a taky jsem viděl těsně okolo jedenácté v noci dva kurzy devítky přejíždět na Ečerovu (Anitry) a pak teprv směr Medlánky, přejíždí takhle i nějaké kurzy osmičky, je zajímavý to sledovat.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2734
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
P.Haluza: Díky, zrovna včera v noci jsem mrknul na vypravenost v DPMBinfo a vidím tu 00715 zatahovat až nějak okolo jedenácté z Lesné.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3716
08 čer 2005 23:12
Jen skoda, ze z linky 7 na 9 neprejizdi NP kurzy, takhle jsou na lince 9 vecer 3 vysokopodlazni odjazdy po sobe.


Offline
2814
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Přejíždí 00711 a 00715, z Lesné 18:35 a 18:55 jako d-9, zatímco 009xx zatahují do Medlánek režijně.


Offline
2734
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No a ty přejezdové/zátahové spoje sedmičky na devítku už jsou známy? Spíš tak ze zajímavosti by to bodlo na večer. Pamatuju, že dokud byla jedenáctka v původním provedení, jezdilo cosi z jedenáctky (většinově Anitra) z Bieblovy kolem 19:10 směr Čára a Lipová a předtím zase cosi okolo 18:45.
Jako vždycky můžu jet devítkou, tak se ptám spíš pro zajímavost. Jo a krom elpů jsem zvědav, jestli dotáhnou ty vodicí a signální prvky na chodnících. Ještě před měsícem to bylo dost na facku. Nachytal jsem se takhle málem na Zemědělské z města, kde byl starý označník a zapáskovaný kus chodníku a u křižovatky samozřejmně žádná signálka označující roh křižovatky a chodníku, resp. čáry navádějící člověka v kolmém směru ode zdi na přechod...

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

1634
10 čer 2006 20:45
Brno
Goldfinger: ano, od 1. 11. na ní bude končit linka 7.

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1972
07 dub 2006 09:03
Smyčka Zemědělská opravena, bude na ní od 1.11. končit d7? Kdy se rožnou stáv displeje na Zemědělské a Tomanově?


Offline
444
24 lis 2017 11:40
Gumové spojky mezi koleje? Jako mimo alfalt?


Offline
Uživatelský avatar

2774
07 kvě 2008 20:25
Čebín
Kari píše:
Trochu naruším vaší jistě plodnou diskuzi. Pomalu nám se štatlu mizí na kolejích dilatační spáry. Nevíte někdo důvod? Zajímavé bude, co glajze budou dělat v létě.


Jsou takové "gumové" spojky mezi koleje které dělaj dilatace .
Předpokládám že to bude použito i zde


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2493
28 lis 2007 23:00
Brno
Tak už se pokládají koleje.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

399
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Já se upřímně vždy divil, kolik jich v centru Brna je, neboť v jiných městech jsem na ně prakticky nenarazil (nebo jsou řešené jinak a člověk si jich nevšimne). Skákat přes výhybky a pak spadnout do vymleté dilatační spáry, to byla místní specialita. Na rychlodráhách, hlavně těch nově rekonstruovaných, jsou ale vidět pořád. Jde ale o hodně plynulé a téměř neznatelné.


Offline
Uživatelský avatar

3074
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Trochu naruším vaší jistě plodnou diskuzi. Pomalu nám se štatlu mizí na kolejích dilatační spáry. Nevíte někdo důvod? Zajímavé bude, co glajze budou dělat v létě.


Offline
2734
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Asi by nebylo úplně marný těch zastávek posbírat víc a spláchnout je na DPMB ve spolupráci s magičem nějakým společným projektem.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2734
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak já neříkám, že bych posun Rybkovy z centra k parku nějak vítal, spíš naopak, současná poloha mi vždycky vyhovovala, protože jen přejdu a rovnou bez schodů můžu plynule projít parkem třeba k MZK, nebo kam potřebuju. Tam je jenom blbý, že je ostrůvek bez pořádné výšky pro plošinu a úzký. Takže oprava ve stylu třeba aktuální Hrnčířské by úplně stačila. Mnohem víc mě tam vždycky rozčilovala zastávka do centra, kde kromě označníku není vůbec nic, přitom vysunutý mys se signální dlažbou by se tam vešel v obou variantách, pojížděný i nepojížděný, i když u pojížděného by byl moc úzký chodník, jen asi metr a půl, ale normě vyhoví. Strašně blbě se mi ta zastávka vždycky hledá. Perlička na závěr, už se mi i stalo kdysi, že jsem dobíhal trojku a podle zvuku jsem si myslel, jak není blízko vedle mně a ve skutečnosti byla asi dvacet metrů přede mnou, tak jsem běžel po prázdné silnici a auta pomalu dojížděla k šalině. :oops: Stejně nadávám i na rekonstruované zastávky Tererova a Dobrovského, ale to jsem tady už zmiňoval. Na Dobrovského je to paráda hlavně pro lidi s berlama, dva schodky z chodníku a pak obří skok do šaliny z úrovně silnice. Fakt super. sarcastic :mrgreen:

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
52
16 lis 2018 09:17
Ondra K. píše:
Pršet tam sice nebude, ale třeba průvan tam bude naprosto jistě.

Průvan určitě a chránit před ním přístřešek pravděpodobně nebude, páč nemá boční strany, pouze střechu a zadní stěnu. A je rovnoběžně s kolejemi, takže tam si bude s největší pravděpodobností pěkně profukovat :-)


Offline
Uživatelský avatar

6932
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Ondro: ale mít přístřešek kus vedle by přece jenom dávalo větší smysl, bylo by víc plochy chráněné před deštěm.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6169
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Pršet tam sice nebude, ale třeba průvan tam bude naprosto jistě.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
52
16 lis 2018 09:17
Proč je na zastávce Osová směr SL přístřešek proti nepříznivému počasí přímo uprostřed pod mostem?! Tam nebude nikdy pršet....


Offline
444
24 lis 2017 11:40
Ojin: Souhlasím. Tam by to zasloužilo, nejsem příznivec zahušťování zastávek, ale tady...už tak to na Osovou není s dostupností ideální a Nová jihlavská je zase podle mě nesmyslně nahoře, být víc na jih, částečně by to pro sever Lískovce mohla kompenzovat a obsluha Západní brány by byla pořád lůxusní...

Kdybych to navrhoval znovu: vykašlal bych se na Osovou, tu obslouží 6 a prodloužená 10. Oblouk by měl větší poloměr a lepší polohu vůči zástavbě. Osovou bych mírně =posunul na západ. novou Jihlavskou mírně na jih. A když né zastím ony bájné bosonohy, tak bych apon prodloužil trať ke Kameňáku - zast. Svážná by nahradila zrušenou zast. ve smyčce.

https://mapy.cz/zakladni?mereni-vzdalen ... ngN9IWQN4G

PavelS: Někde jsem myslím dřív vyděl náčrtek nějakej. Vím, že chtěli přestupní vazbu,a leu už nevím jak to tam všechno nacpat...

Cracatit: Špunt zrovna tady není moc dobrej nápad. To už tu rozšířit komunikaci a dal ostrůvky, zakaždou cenu zklidňovat dopravu není vhodné. Tábor jsem pochopil, že se posune zejména zast. ZC; celkově se mluvilo o nějakých 110m směr králova - takže asi mezi Chládkovu a Tábor, dřív než začne sešup dolů. Otázka jak přesně vyřešit Sono...prostor pro úpravu celý křižovatky a rozšíření Veveří vně oblouku tam je...


Offline
2734
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Pokud vím, Rybkova z centra se měla posouvat mezi ty dva přechody, co vedou z parku k FAST VUT, takže by byly zastávky víc naproti sobě jako špunt. Osobně bych s polohou nešachoval a spíš vylepšil bezbariérovost, přechod u ostrova z centra a doladil detaily. Současná poloha je totiž přímo za rohem od jednoho z vchodů polikliniky a současně je na rohu parku, zatímco při přesunu by museli lidi na polikliniku jít kus zpátky a do parku víc po schodech, než jednou z hlavních cest.
Pokud by se pak Tábor posunul k Sonu, dalo by se náhradou vylepšit Královu a lidi by pro přestup na trajfl mohli vystoupit někde u Lucerny, ale moc to využívané není, kdo chce na trajfl, jede spíš na Přívrat, protože na Táboře jsou ty trajfly víc souběžné a taky jedou na Čáru jako trojka nebo desítka, ve které v tu chvíli už sedím. No a na 68 by si došli na současný Tábor z Královy.
Nevím, jak to v reálu dopadne, tohle tvrzení je jen můj názor podpořený znalostí okolí.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

344
31 kvě 2016 10:01
Brno
2389 píše:
Proč vlastně nedošlo v rámci výluky k opravě trati i mezi Osovou a smyčkou? Měl jsem...

Taky mě to překvapilo, ale když se nad tím zamyslím, tak důvody můžou být dva nebo jeden společný. 1. Nebyla kapacita stávajícího zhotovitele provést v tak krátkém čase takový rozsah prací. 2. Z důvodu dopravních omezení ve St. Lískovci stavbou tunelu, nešlo ještě více zatížit provozem těžké techniky tamní komunikace. I když se na zbylém úseku nic nedělalo, mohly se alespoň podbít koleje. Pokud se podbíjely, potom to není poznat a další prázdninová výluka bude asi v tom úseku následovat po zprovoznění tratě ke Kampusu.


Offline
143
10 lis 2012 09:29
Podle Technické studie by se výhledově měla zastávka Rosického náměstí přesunout z ulice Sochorovy na ulici Horovu. Tím by měly být zastávky v úseku Vozovna Komín–Burianovo náměstí rozmístěny pravidelněji každých 300–400 metrů. Možná by tohle uspořádání mohlo o pár sekund zrychlit průjezd tramvají přes Rosického náměstí a tím částečně kompenzovat tu novou zastávku?


Offline
Uživatelský avatar

427
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Mezi Rosického nám. a Vozovnou Komín je zhruba 650 m. To už by stálo za to uvažovat i o nové zastávce Valašská - mezi přesunutou Osovou a Dunajskou je cca. 850 m a zástavba je tam taky dost hustá. Sice je tam trochu oblouk, ale to by asi bylo řešitelné. Troufám si tvrdit, že v tomto spíš koncovém úseku by osobominuty ušetřené zkrácením cesty by převýšily časovou ztrátu zastavením. U té Podveské bych si tím tak jistý nebyl.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
444
24 lis 2017 11:40
Aha, to jsem nevěděl, tak snad v současném stavu to neplechu neudělá. Ale ve chvíli, kdy by se jízdní doby jinde v budoucnu změnili (třeba rychlý průjezd výhybkama Svratecká-Vozovna nebo zrušení zastvky kamenolom při stavbě okružní křižovatky) a už by tady takový prostoje způsobené rezervou nebyly, mohla by zastávka navíc pak znamenat minutu navíc, hypoteticky.
S poliklinikou s argumentem souhlasím, nevím jestli je to doslova "neuskutečnitelné". Jen říkám, že už to někde apdlo a uvažovalo se s tím.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3242 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 130  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 čer 2024 12:15
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]