Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 19 z 130    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 130  Další
Autor Zpráva
Offline
589
25 říj 2019 10:12
Snahy zakázat průjezd přes Holzovu už tu byly, ale nikdy to neprošlo. Nevím proč máš "zkrátit cestu" v uvozovkách, ta cesta je kratší a pokud nechytíš autobus, tak i rychlejší. Jako jasně bavíme se o pár metrech a pár sekundách, ale...

Citace:
Dalo by se to ještě podchytit průjezdovým radarem, který by průjezd trestal (podobně jako radar rychlostní).
Mimochodem, toto někde existuje?


Offline
Uživatelský avatar

275
31 led 2010 23:09
Šlapaňák píše:
Je jasné, že odpor občanů Holzovy ul. bude pokračovat, zvláště těch, kteří bydlí v tom úzkém hrdle kolem proluky a naproti Ptáčka a Oknoservisu. Těchto lidí (narozdíl od černostavebníků) je mi docela líto - budou sevření z obou stran. Pravděpodobně by se to nelíbilo nikomu z nás, kdybychom tam bydleli.

Snad by se dala vést trať po Drčkově, po straně u pole. Zbytečně široká čtyřproudá komunikace by se zúžila. Následně by musela trať odbočit vpravo, a tam byl vznikl dopravně nepříjemný úsek.



No co se týče Drčkove, tak tam je v plánu čtyř-pruh až do Slatiny, takže to zúžení úplně neklapne.

Vézt šalinu po Holzove by asi šlo, ale jako rychlejší a lepší řešení bych viděl zneprůjezdnění Holzovy jako takové - zákaz vjezdu z obou stran mimo MHD a majitele nemovitostí... čili by z Holzove zmizely všichni ti průjezdníci co si tama chtějí "zkrátit cestu" a zůstal by tam akorát projíždějící bus a jinak v podstatě nikdo. Stala by se z toho klidná ulice a za zahradou by jim jezdilo tichý EVO... Holzova jako taková totiž není vůbec důležitá, začíná a končí prakticky na stejné ulici a tak by jen víc lidí využívalo Drčkovu, která je kapacitnější a dál od zástavby. Dalo by se to ještě podchytit průjezdovým radarem, který by průjezd trestal (podobně jako radar rychlostní).


Offline
2734
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak další fáze je, když někdo staví na cizím a nesouhlasí původní majitel, že se buď dohodnou na vyklizení, nebo svůj pozemek ten nesouhlasící majitel nechá vyklidit, ale odstranění zase bude muset probíhat podle nějakého demoličního výměru.
Záleží na víc faktorech a určitě tyhle moje komentáře nejsou kompletní, spíš ilustrativní, co se může dít.
Prostě nemůžu jen tak někam jet s buldozerem, pokud k tomu nemám papíry.
Co se týká konkrétně Líšně, tak se stejně novému územku město nevyhne.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

738
27 bře 2010 10:37
Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
Dokázat, že stavba na MÉM pozemku brání vztahům v území nebo má jiný škodlivý parametr, aby ji úřad nemohl dodatečně povolit? Co je to za blbost, jak může někdo dodatečně povolit stavbu na CIZÍM pozemku když s tím majitel nesouhlasí? Tohle všechno dává smysl, když si někdo postaví černou stavbu na jeho pozemku, ale nějak se mi nechce věřit, že když začne někdo stavět na cizím pozemku, tak s tím nelze nic dělat, to bych si mohl postavit kdekoliv cokoliv...

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Offline
2734
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Mechoš: Takhle to nefunguje.
I černá stavba je minimálně věc, která má nějaké vlastnosti, je něčí, lze ji zlegalizovat, nebo taky ne, lze ji využít, nebo taky zničit.
Základní vlastnosti vlastnictví jsou: použít, zužitkovat plody, zcizit, případně i zničit.
Takže nejprv musíš dokázat, že moje stavba na tvém pozemku vznikla bez povolení, tj. územní a stavební povolení (soukromé vztahy se řeší v jiném kroku), další krok je dokázat, že stavba brání vztahům v území, poškozuje třeba životní prostředí, ohrožuje zdraví lidí nebo má nějaký jiný škodlivý parametr, aby ji úřad nemohl dodatečně povolit.
Taky by takovému povolení mohl zabránit konflikt s územním plánem, příp. třeba se stavební uzávěrou v určitém území. Dál tomu brání ochranná pásma, třeba se nesmí stavět v 1. pásmu národního parku.
Pokud teda nastane tahle varianta veřejnoprávní bariéry a nejde uspět s dodatečným povolením, úřad musí vydat v samostatném řízení demoliční výměr, pokud už ho nevydal jako součást předchozího stavebního řízení.
No a protože je to klasické správní řízení, tak musíš doručit účastníkům a počkat na právní moc podle lhůt stavebního zákona, resp. správního řádu.
Druhá věc, kdy se dá dosáhnout odstranění stavby, je soukromoprávní linie:
Mám stavbu na cizím pozemku a jeho vlastník mi neudělil právo stavby, ani se mnou část pozemku nesměnil, pak mě může požádat o zastavení prací, ale nemůže stavbu odstranit, může mi zadržet stroje, vybavení, zamezit vstup, ale nesmí stavbu strhnout.
Analogie: vjedu svým autem na sousedův pozemek, i když mi to zakázal, může mi vzít klíčky a auto zadržovat k vydání, ale nesmí ho zničit, protože není jeho majetkem.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2774
07 kvě 2008 20:25
Čebín
Cracatit píše:
Mechoš: si to představuješ jak Hurvínek válku. Musel by být nejprv demoliční výměr doručený všem stranám a s právní mocí.
No a musel by to někdo zaplatit.
Že by ten výměr naplnila městská část formou správní demolice, není moc pravděpodobné, samosprávy to dělají strašně nerady, protože to zasahuje do rozpočtu.
Zrovna v Líšni jednoho takového experta v okolí Drčkovy mají, co staví, i když mu to xkrát zakázali. Ten je zrovna adept na správní demolici, ale nikdo se k tomu nemá.



Počky proč posílat demoliční výměr někomu kdo tam nemá co dělat?

Když by mi měkdo postavil dům na mé zahradě tak mu ho zbourám a neptám se ho. Když by náhodou přišel že to byl jeho dům nechám ho tu demolici jako bonus zaplatit!
Což by se jim mohlo naučtovat i tak - když měl peníze na černou stavbu bude mět peníze i na její demolici ......

Uděláš to v pár případech a lidi si to příště rozmyslí...


Ale v téhle republice jsou prostě zločinci hájeni před slušnýma pracujícíma lidma ....


Offline
2734
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Mechoš: si to představuješ jak Hurvínek válku. Musel by být nejprv demoliční výměr doručený všem stranám a s právní mocí.
No a musel by to někdo zaplatit.
Že by ten výměr naplnila městská část formou správní demolice, není moc pravděpodobné, samosprávy to dělají strašně nerady, protože to zasahuje do rozpočtu.
Zrovna v Líšni jednoho takového experta v okolí Drčkovy mají, co staví, i když mu to xkrát zakázali. Ten je zrovna adept na správní demolici, ale nikdo se k tomu nemá.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2774
07 kvě 2008 20:25
Čebín
Co furt někdo řeší černé stavby?

Nemají tm co dělat!

Přijedu z buldozerem a je to....


Offline
25
24 pro 2021 09:18
Je jasné, že odpor občanů Holzovy ul. bude pokračovat, zvláště těch, kteří bydlí v tom úzkém hrdle kolem proluky a naproti Ptáčka a Oknoservisu. Těchto lidí (narozdíl od černostavebníků) je mi docela líto - budou sevření z obou stran. Pravděpodobně by se to nelíbilo nikomu z nás, kdybychom tam bydleli.

Situace je poněkud patová; jiných alternativ moc není.

Snad by se dala vést trať po Drčkově, po straně u pole. Zbytečně široká čtyřproudá komunikace by se zúžila. Následně by musela trať odbočit vpravo, a tam byl vznikl dopravně nepříjemný úsek.

Pak už zbývá jen šílenost v podobě TT přímo v ulici Holzově. Samozřejmě, že to není reálné - znamenalo by to opětovnou, nákladnou rekonstrukci celé ulice.

Ale teoreticky se nad tím zamyslet můžeme: Trať by se z parčíku ladným esíčkem zanořila do Holzovy ulice. Zde by šalina obsloužila zastávky Letecká a Holzova.

Bylo by použito kvalitní odhlučnění a rychlost by byla omezena na 30 km/h. Tramvaj by tak možná byla ještě tišší než současné hudrující autobusy (ty by byly odsunuty na Drčkovu).

Na jižním konci by byl 50metrový úsek silnice mezi garážemi a Drčkovou zrušen a nahrazen tramvajovou tratí s otevřeným svrškem. Tím by se z Holzovy stala slepá ulice se smyčkou mezi garážemi.

Trať by pak ladným obloukem křížila Drčkovu a napojila se na svou původní trasu. Možná by to bylo i bezpečnější a přehlednější, než současné křížení v dolině.

Závěr: Občané Holzovy ul. by obdrželi luxusní spojení s centrem města a ještě klidovou zónu k tomu. Ve skutečnosti by jim něco takového všichni mohli závidět.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6169
11 dub 2010 15:05
Juliánov
I kdyby se ta trať měla obnovit plně v původní stopě, stejně tam přibude tolik nových objektů, které tam fyzicky nikdy nebyly, že celá stavba bude potřebovat úplně normální územní a stavební řízení. Papírová existence tratě ulehčí tak maximálně majetkoprávní přípravu, ale povolovací procesy určitě ne.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1972
07 dub 2006 09:03
Asi bude hodně záležet na tom, jestli to právně bude rekonstrukce stále existující štreky, nebo byť jen zčásti novostavba. Město se snažilo vyjít vstříc černým stavebníkům a ti mu ukázali fakáče. Takže je možné, že se na domkaře přestane brát ohled, černé stavby půjdou k zemi a štreka se obnoví.Hluk by nemusel být nepřekonatelnou překážkou, Draci jsou docela tiší.


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
MKzB: Já bych spíš cifry seřadil od největší po nejmenší.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

1894
01 srp 2006 14:13
Bezkov
V letopočtu zahájení stavby doporučuji prostřední dvě číslice zaměnit. biggrin


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
Jo, tohle mělo být už dlouhé roky v provozu.
Předpokládané ZAHÁJENÍ výstavby v 2025. Hmmm. Jasný. To tam rovnou můžou napsat, že nikdy nic nebude.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2493
28 lis 2007 23:00
Brno
Maulincio píše:
Na novým webu Brna cobude.brno.cz je Znovuzprovoznění tramvajové tratě do staré Líšně s předpokládaným datem začátku stavby 2025 jsou k tomu nějaké novniky?

Dokud se nekopne do země a nezbourají černé stavby tak neuvěřím. :D

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

275
31 led 2010 23:09
Na novým webu Brna cobude.brno.cz je Znovuzprovoznění tramvajové tratě do staré Líšně s předpokládaným datem začátku stavby 2025 jsou k tomu nějaké novniky?


Offline
2734
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak jsem dneska prolezl Osovou z obou stran s jedním řidičem od trolejbusů, co měl 25 s odjezdem z Úvozu směr Osová okolo 16:30, jestli to tady čte, tak ještě jednou díky. Trochu chybí přechod pod schodama od trajflu u označníku směrem na Dunajskou, kdyby šlo plynule přejít mezi oběma šalinovýma zastávkama, tak je terminál už dneska bezbariérový.
Jsem zvědav na nové cesty, co prý mají být od Labské (od paneláků a parkoviště) a pak prý i jedna rampa má být někde od pošty, až bude zprovozněná odbočka na kampus, resp. se to má dělat současně s tím parkovištěm na Labské.
Četl jsem takovou informaci na Zdopravy v seznamu staveb podpořených z městského fondu mobility z peněz vybraných za "modrý mor."

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
153
30 říj 2019 16:42
Tak mě vlastně napadá budou se odstavovat vozy 8 přes noc jako na Jirové? A to myslím jak za situace obě nebo jedna z variant v tunelu nebo na odstavnem kolejišti.
A jsou i úvahy že by v tunelu přečkali první výjezdy 6 a 7/10?


Offline
2818
01 úno 2006 10:39
OndraH98: já vím, musel jsem se smát, když jsem si to po tvém příspěvku dnes přečetl, vůbec nechápu jak tato chyba vznikla. sarcastic


Offline
589
25 říj 2019 10:12
Nemyslel jsem to nějak špatně, já jenom, že se xxx ptal co bude vlevo, tak mu to třeba nemuselo být úplně jasný, "že napravo bude to a napravo bude i toto". Ale naštěstí už je to na správné straně a nemusí v Bohunicích kopat další tunel... :wink: sarcastic


Offline
2818
01 úno 2006 10:39
Ondrah98: no mám tam překlep, druhý napravo má být logicky nalevo, vychází to i z té fotky sarcastic ještě žes to chytl a dal na správnou stranu sarcastic


Offline
589
25 říj 2019 10:12
M píše:
xxx: no já nevím, ale napravo na fotce jsou odstavný koleje pro pauzy a napravo bude trať do tunelu.


Napravo odstavný, vlevo do tunelu. Nějak ti to uteklo všechno doprava. :D


Offline
2818
01 úno 2006 10:39
xxx: no já nevím, ale napravo na fotce jsou odstavný koleje pro pauzy a napravo bude trať do tunelu.


Offline
Uživatelský avatar

2585
13 črc 2009 13:42
Co bude nalevo? Další kolej(e)?


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2493
28 lis 2007 23:00
Brno
7.11.2021 Nemocnice Bohunice

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3242 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 130  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 čer 2024 11:59
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]