Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 173 z 800    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176 ... 800  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1111
05 čer 2005 13:18
U 2380 bylo vadné čerpadlo, takže výměna za 2338. Ta udělala půl kola a pro změnu byla prodřená hadice a tekla nafta, ale fest. Takže odstavení na Halasáku. Po opravě mechanikem odjela na garáž, kde byla další výměna. Takže bylo veselo.


Offline
Uživatelský avatar

3661
26 čer 2005 08:44
Brno-Líšeň (25, 26, 58, N97, N99)
A 50013 ještě dle Irisu jela pak za N91 do Kuřím, Tyco.

_________________________________
RH.


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Nevíte někdo, co se dělo v noci na dnešek na kurzu 09201? O půl dvanácté byl vyměněn vůz 2380 za 2338. V 1:30 ovšem 2338 zůstal stát na LHn a jela za něj záloha 50013. Na nádraží byl přistaven na 09201 vůz 2337...
Mimo jiné byla výměna i na 09607, a sice 2363 za 2359...

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Mohl, ovšem je na dovolené a nedostane se k internetu úplně pořád. Už na tom pracuju :)

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
2810
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Zatím tu ta diskutovaná výluka Václavské chybí, mohl by ji někdo přidat taky na BMHD do výluk? Díky.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
K první etapě výluky jsou už na webu DPMB i jízdní řády. Vyjma ranní špičky se bude d-2 na Mendláku střídavě převlíkat za d-5 a d-11. Mimochodem takovéto opatření jsme tu už docela dlouho neměli.

Mimochodem, ve zbývajících etapách výluky (tzn. 23. až 29. 8.) se bude celý úsek Celní - Modřice jezdit kyvadlově po jedné koleji. Asi i proto bude do Modřic zajíždět i autobus x2.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
Přestaňte řešit ten šílený offtopic, kdy se stejně jen měří péra, kdo jak umí líp češtinu. Co takhle se vyjádřit k videu na začátku stránky?
Osobně jsem tak trochu rád, že ten projekt nevznikl.
A je zajímavý sledovat, jak to tady bylo v době, když jsem se narodil nebo krátce poté. :-D

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Richie - A on se někdo hádá? Ono opravdu tam pomocné sloveso a sloveso není, ale určitě ho tam pravopisná čeština vyžaduje :?:


Offline
2810
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
J*M*: už víme, kdo je tu primitiv, milý opičáku. Takže pravidla do ruky a může se opravovat a případně taky lupu, jestli tam nevidíte ty chybějící pomocná slovesa. O obratu tady nikdo nemluví.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1591
18 led 2009 10:06
Ty slovesa tam skutečně nejsou :D

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
V příspěvku opravdu primitivovi může v jednom obratu něco scházet, ale obrat se běžně používá a není v rozporu s pravidly českého jazyka


Offline
2810
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
V inkriminovaném příspěvku máte výhrady napsané, chybí pomocná slovesa a část vět nedává smysl, protože jsou napsané moc útržkovitě a la seznam z pokladny/prasopis opičáka. Když se trochu zamyslíte, tak to třeba najdete. A jestli ne, tak asi nemá cenu se dál nějak víc bavit.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

565
12 črc 2008 21:51
Brno, Černá pole
Video k projektu Rychlé tramvaje.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Prosím admina o přesunutí (nebude-li s příspěvkem naloženo jinak) do odpovídajícího tématu a kolegu Cracatit, aby specifikoval své výhrady k češtině v inkriminovaném příspěvku.


Offline
2810
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
P.s. Nerýpal bych, kdybyste si tu nehrál na odborníka a neoznačoval např. K.Ondru za člověka, co to neumí popsat.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2810
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
J*M* Pro boha, kdo to má číst takový příspěvek, slova jako existovat, být, fungovat, snažit se, to asi neznáte, že? Takhle ten příspěvek vypadá jak od nějakýho opičáka z Afriky, co vidí češtinu prvně v životě.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
k.ondra89 píše:
Zastávka Běloruská vznikla v době kdy se počítalo s provozem dvojic KT8, takže délka nástupní hrany byla nějakých 65 metrů. Časem pak došlo k posunu označníku a tím ke zkrácení zastávky. Ostatně takových zastávek je v Brně víc.

Jako popis pro laika dobrý, odborník by to měl zvládnou lépe. Trať do SL (do provozu v roce 1980 a 1982) byla projektována dle provizorní normy z roku 1976 pro rychlou tramvaj, kdy KT8 ještě ve stádiu snů. Dle této normy nové trasy tramvaje jen na zvláštním tělese bez úrovňových křížení (tedy i bez přechodů) a zastávky o nástupní hraně pro soupravu 2x tříčlánkové vozidlo pro rychlou tramvaj. Později díky výjimkám a ještě později díky změnám norem DP provedl úpravy, které měly prospět k lepšímu využití pro dnešní provoz


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Naxashi píše:
k.ondra89: Proč dvojice KT8? :-D K čemu? Kdy se to plánovalo, jak mělo být linkové vedení apod.? O tomhle jsem nikdy neslyšel, ale je to zajímavý.

V té době existovaly plány na přestavbu celé brněnské tramvajové sítě na rychlodrážní s provozem kapacitních souprav v podobě dvojic a výhledově trojic KT8. Tratě v centru by se přesunuly pod povrch, a koncové úseky ve stylu Modřic, nebo těch Bohunic tzn. plně oddělená trať bez úrovňových křížení s ostatními druhy doprav. Zrušené úseky v centru měly být nahrazeny trolejbusy.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
Pavel, je to tak, v Lisni jsem bydlel a vim, ze tak dlouhe zastavky byly vsude, dokonce se mi postestilo 2x, ze KT8 chcipla a nakuplovala ju ta za ni a i s lidmi jeli az na Novolisenskou a do vsech zastavek jsme se vlezli, pak pozdeji udelali to co je tam ted, ze je prechod uprostred, takze kdyz se to tak veme, tak temer na vsech zastavkach se vleze jen jedna salina, proto nevim proc kolem trojcat a souprav dvouvan delaji takovy humbuk, ze se za ne uz nic nevleze...


Offline
1086
09 lis 2006 18:16
Jestli si pamatuji dobře, tak dříve neexistovaly na celé bohunické trati přechody přes koleje a zastávky byly až na obou koncích chodníku. Pak se udělal na každé zastávce přechod cca uprostřed zastávek a označníky umístily u něj (krom zastávky Osová, kde poloha zastávek zůstala a přechod se dal až na konec ostrůvku). Na Běloruské je to logicky tak, aby když člověk přijde ze schodů nebo podchodu, tak měl označníky co nejblíže. S delšími tramvajemi se evidentně tehdy nepočítalo.


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
k.ondra89: Proč dvojice KT8? :-D K čemu? Kdy se to plánovalo, jak mělo být linkové vedení apod.? O tomhle jsem nikdy neslyšel, ale je to zajímavý.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
2810
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jaký byl důvod k úpravě takových zastávek? Čemu vadilo, že jsou delší? Třeba na jedničce bych chtěl takový dvojče kachen zažít (plný lidí, ne jako služebku/zkušebku). :D

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Zastávka Běloruská vznikla v době kdy se počítalo s provozem dvojic KT8, takže délka nástupní hrany byla nějakých 65 metrů. Časem pak došlo k posunu označníku a tím ke zkrácení zastávky. Ostatně takových zastávek je v Brně víc.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
Ale však jo. DPMB mám docela rád, ale to, jakým způsobem doslova vyje*ává s linkou 1 se mi doopravdy nelíbí.
k.ondra89: A ty jiné subjekty poskytly finance na to, co DPMB dělalo s dvojicema LF2? Nebo Brno zaplatilo ostatním výzkum, aby si mohli užívat jeho plodů, když budou chtít, ale nedat za to ani korunu?
K zastávkám… fascinuje mě zastávka Běloruská směr město. Od označníku směrem dozadu je tam těch 30 m jen na těsno, ale když se pak šalina dál rozjede, tak vidíme, jak chodník pokračuje vesele dál. A přitom tam tu zastávku myslím prodlužovali. Buďto mi něco hodně uniká, nebo tohle je prostě blbost.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Nějak mi uniká logika tvé úvahy.

Poznatky z provozu LF2+LF2 byly využity i pro jiné subjekty než DPMB a dále pro řešení provozu LF2+LF1. Boj s legislativou by byl i nebýt těchto souprav, protože délkovou hranici 40 m překračovaly už původní trojčata. Pro úpravy zastávek platí to stejné. Jejich délka by nedostačovala pro žádnou dlouhou soupravu.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20000 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176 ... 800  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 02 říj 2024 00:31
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]