Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 173 z 255    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176 ... 255  Další

Co bude dřív ?
kloubové šráky 45%  45%  [ 81 ]
tramvajová trať ke kampusu 34%  34%  [ 62 ]
metro 17%  17%  [ 30 ]
odsunuté nádraží 4%  4%  [ 7 ]
Celkem hlasů : 180
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

483
22 srp 2006 12:35
Bohunice
Proběhla někdy v Brně modernizace vozu sponzorovaná soukromým subjektem? Jako například v Plzni?

_________________________________
Chůze = doprava 21. století.


Offline
Uživatelský avatar

460
29 lis 2004 18:44
16 km od Brna
dík,
za ten odkaz na skansku, předek vozovny mám


V Bahnu jsou ty vozovny trochu zjednodušeně, aby nebyly neúměrně velké.
Jestli to k něčemu pomůže, tak kousek Pisárek je vidět tu: http://www.skanska-hlinky.cz/informacni-centrum.php


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
renda píše:
Nemáte někdo plánek kolejiště vozovny Pisárky?

Poskytnu alespoň z BAHNu:
Pisárky: http://imhd.kvalitne.cz/bahn-vp.PNG
Medlánky: http://imhd.kvalitne.cz/bahn-vm.PNG
Dle manila ovšem plánky neodpovídají skutečnosti.


Offline
Uživatelský avatar

460
29 lis 2004 18:44
16 km od Brna
Nemáte někdo plánek kolejiště vozovny Pisárky?


Offline
Uživatelský avatar

3988
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Kruháč je i v nedalekých Lázních Bohdaneč, dokonce i s fontánou. Ale je pouze průjezdný, neotočný.


Offline
Uživatelský avatar

435
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
A ještě v Pardubicích u Globusu je kruháč, který slouží zároveň jako smyčka a pak je jich ještě několik bez výhybek, například linka 3 projíždí přes čtyři kruháče. V Ústí nad Labem je taky aspoň jeden křižovatkový - mezi Poliklinikou a Hraničářem.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Trolejbusové kruháče najdeme i v Českých Budějovicích...


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Panove vzdyt Jihlava je plna kruhacu bo se tam spousta krozovatek do teto podoby predelavala...


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Jinak v Grenoblu existuje i kruhac tramvajovy: http://www.railway-technology.com/proje ... oble2.html
Napojuje vozovnu a umoznuje otaceni vlaku zpet do centra. (na fotce je videt trat smerem do vozovny) A aby to nebylo jednoduche, tak okolo je jeste (dnes jiz) nepouzivany kruhac trolejbusovy, ktery taktez (myslim, musel bych se tam zajet podivat) umoznoval obraceni t-busu zpet do mesta. Trolejbusove vedeni zatim v 95% useku existuje, bo se pry do budoucna uvazuje o obnoveni provozu, ale nejsou penizky a prioritou je stavba novych tramvajovych trati.


Offline
Uživatelský avatar

96
03 dub 2006 22:27
Opava - Kylešovice nebo Brno - Královo Pole
Ještě 2 kruháče s trolejbusy jsou v Opavě. Ale je pravda, že ani na jednom není žádná vyhýbka. A taky tady je linka 203, která jezdí přes oba, na tom jednom se dokonce otáčí.

A v Ostravě vím taky minimálně o dvou kruháčích s trolejbusy.


Offline
Uživatelský avatar

3081
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Jeden je v Jihlavě, jede se tam do třech směrů.


Od komínskýho kruháče nemusíš chodit daleko, protože hned Slovanské náměstí je rovněž kruhový objezd, byť nevypadá jako kruh. Čili spíš je republikově ojedinělá linka 30, která jezdí přes dva kruháče.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
logitech911 píše:
ahojte ... mám takovou malou otázečku ...
dneska se mě tata ptal, jestli náhodou není ten kruháč v komíně jedinej v brně, ne-li v republice .. záte odpověď? .. podle mě je jedinej v brně, ale v republice asi těžko .. tak co? poradíte? prosím .. děkuji 8-)
Co vim, tak v Plzni na Borskych polich je velky kruhac s t-busy. Trate ale vedou jen do dvou smeru. moznost otaceni je vsemi smery. Dokonce se da jezdit trajfem porad dokolecka 8-). A pak v taky Plzni jsem potkal kruhac velikosti toho v komine, pres ktery jede t-bus rovne, ale je zde moznost otaceni zpet do mesta. A urcite by se nasli i nejake dalsi pripady, kde jedou t-busy alespon do 3 smeru.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
logitech911 píše:
ahojte ... mám takovou malou otázečku ...
dneska se mě tata ptal, jestli náhodou není ten kruháč v komíně jedinej v brně, ne-li v republice .. záte odpověď? .. podle mě je jedinej v brně, ale v republice asi těžko .. tak co? poradíte? prosím .. děkuji 8-)

Pak je ještě netradiční na Slovaňáku.


Offline
888
21 led 2006 12:26
ahojte ... mám takovou malou otázečku ...
dneska se mě tata ptal, jestli náhodou není ten kruháč v komíně jedinej v brně, ne-li v republice .. záte odpověď? .. podle mě je jedinej v brně, ale v republice asi těžko .. tak co? poradíte? prosím .. děkuji 8-)


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
ds píše:
manil : myslím že obavy nejsou na místě. Myslím že pro spojení Česká-nádraží si lidé spíš dojdou na Rašínovu, než na Komenského nám. Vzhledem k tomu, že v tom nedefinitivním návrhu nevidím nic jako současnou d-3 a d-11, tak mi sólo jako jediná obsluha Merhautky přijde docela jako masakr... Nejlepší bude nechat se překvapit.

d-3 a d-11 pojede nejspíš přes Pisárky, ale toto nevím...


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
manil : myslím že obavy nejsou na místě. Myslím že pro spojení Česká-nádraží si lidé spíš dojdou na Rašínovu, než na Komenského nám. Vzhledem k tomu, že v tom nedefinitivním návrhu nevidím nic jako současnou d-3 a d-11, tak mi sólo jako jediná obsluha Merhautky přijde docela jako masakr... Nejlepší bude nechat se překvapit.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
dsho návrh by byl nejlogičtější, ale d-4 se sóly, případně K2 nemůže odvést nápor lidí mezi Českou (Komenského náměstím) a Nádražím (výpomoc by byly linky z Moraváku přes Svoboďák), zatímco o prázdninách sóla v šetsiminutovém intervalu o prázdninách ve štefáníkovy čtvrti nebudou problém... Dle mého názoru sice bude panovat větší dezorientace, než by tomu bylo v případě aplikace dsho návrhu, ale zato obslužnost bude o něco lepší. Opakuji, není to finální verze!
V otáčení tramvají u červenýho kostela by taky neměl být problém. Tramvaj normálně najede na Komenského nám., kde by měla být výstupní zastávka a na volno se přesunou pomocí zadního kontroleru před budovu soudu, kde by měla být nástupní zastávka.

Hafan: Klídeček... Ať čtu, jak čtu, tak v tom smysl nevidím.
btw: otáčení autobusu na Poříčí taky není ideální. Otázka je, zda-li vůbec možné (pokud by se nejezdilo otáčet někde okolo bloku).


Offline
Uživatelský avatar

97
06 úno 2006 22:01
Nechat otáčet linku 5 před Červeným kostelem, když je to uprostřed velmi frekventované křižovatky je naprostá blbost. Vždyť kvůli bezpečnému otočení tramvaje by tam muselo být pořád několik dispečerů a to nikdo dlouhodobě dělat nebude.


Offline
Uživatelský avatar

2109
20 zář 2006 19:51
To raději vést d-4 z Malinaku pres Rooseveltovou, Svobodak a Hlavas a z5 do Obran (okruzne)


Naposledy upravil Hafan dne 11 dub 2007 21:37, celkově upraveno 4

Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
manil píše:
vs: Bude to jednorázovka, jinak to snad ani nejde.
d-4 pojede Obřany-nádraží-svoboďák a pak myslím Černá Pole, Štef. čt nebo něco podobného
d-12 a d-13: Juliánov/Komárov-Nádraží-Komenského nám.-Masarykova Čtvrť
Mezi Českou a Kr. Polem/Komínem bude nějakej pendl s úvratí někde na Žerotiňáku.
d-6,(7) pojedou přes Svoboďák a nádraží
d-5 se možná bude otáčet na trojúhelníku před červeným kostelem


d-4 do Štef.čtvrti předpokládám s 1xT/K2P,anitra nebo prodloužit interval a nasadit K2(i se zrychlem). Trasa by to byla naprosto šílená, konečný od sebe ne moc vzdálený.

d-5 Na trojúhelníku před červeným kostelem? Tose předpokládá vyloučení IGK z Husove a okolí? V tom provozu co tam je mají šaliny někdy i problém odbočit, kolik se cpce do kolejí aut?

d-6,7 určitě Roosveltovou a ne po Masarykové. Rači ať tam další linky nedávají, hodně lidem vadí už i ta d-4. D-7 smaozřejmě pak po Renneské. K čemu by taky byla na hybešce při provozu d-1,2 a odkloněné d-6. Navíc d-5 pojede skoro na Českou.

d-12,13 do mas.čtvrti? To se tam plánují nechat 2xT nebo co?


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Nejlogičtější a nejpřehlednější mi připadá návrh ds, ponechává maximum stávajících tras nebo aspoň konečných a minimum náhradních busů. Takže někde na Žerotíňáku by byl kaliforňan?
Tahle výluka ukazuje, jak by se hodilo propojení trolejbusových terminálů Brandlova - Komenského nám., ostatně to by se hodilo, až se bude opravovat Husova, to bude možná ještě větší maso.


Offline
268
09 úno 2007 13:59
Brno
No, nebudu tady rozvádět nějaký rozsáhlý plány,protože by to šlo velkým množstvím způsobů, ale myslím že d-5 může jet Hybešovou a přes Svoboďák nemusí být přece nutně vedeny jak d-5 tak d-6, dočasně se dá zrušit d-7, a vést d-3+d-11 do Pisárek právě přes Svoboďák - pro spojení Mendl.n.-Česká


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Romik: čtu pořádně a smysl mi to nedává... Ale překvapuje mě že se DP hodlá uchylovat k výlukám styl Praha (d-4). Nebývalo to v minulosti zvykem.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6361 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176 ... 255  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 20 lis 2024 01:25
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]