Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 18 z 130    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 130  Další
Autor Zpráva
Offline
312
21 dub 2009 20:30
V registru smluv se objevila zajímavá smlouva. Mimo jiné jsou v ní popsány problémy s rychlostní výhybkou na Ostravské.


Offline
18
11 zář 2016 17:32
https://www.onemanbrnoblog.cz/vyvoj-dopravy-v-brne-1980-2000-plany-a-skutecnost/?fbclid=IwAR0ZHpwnSPcsD6t65nNaIJN-6KmU_K23vNYL1_lzUKExB1QXmmuccfxufjg


Offline
Uživatelský avatar

2584
13 črc 2009 13:42
b1 píše:
A mimochodem ten "průjezdní" radar funguje v některých dálničních tunelech v Rakousku. Vyfotí vás na vjezdu i na výjezdu, a pokud na základě času vjezdu a výjezdu vypočítá průměrnou rychlost vyšší, než je limit, tak můžete očekávat úřední dopis.

No tak to je obyčejné úsekové měření. To je u nás v každé druhé větší vesnici.

Ale aby nějaký automat rozhodoval o tom, co je a co není průjezd, to je nemyslitelné. Úplně zbytečná administrativa a hlavně úplně zbytečná šikana řidičů.

Ondrah98 píše:
No vůbec nejvíc lidí nezná přednost při vyjíždění z obytné zóny...

To bohužel můžu potvrdit. Vyjíždějí z obytné zóny a vynucují si přednost zprava.


Offline
25
24 pro 2021 09:18
Snahy o důslednou přeměnu ul. Holzovy na klidovou zónu v uplynulých letech byly, ale neuspěly. Poté vše utichlo. Vypadá to, že se tamější občané nakonec spokojili se současným stavem, a možná o další omezování dopravy ve své ulici už ani nestojí...

Jako příčinu současné mrzuté situace vidím toho Ptáka a Oknoservis. Nic proti těmto firmám, ale to tam správně nemělo vůbec co dělat. Kdo to vůbec povolil, stavět na takovém místě halu?! Trať se mohla dostatečně oddálit od obytné zástavby. Zajímavé je, že proti stavbě té haly neprotestoval nikdo. (Evidentně byli všichni přesvědčeni, že se tramvajová linka už nikdy obnovovat nebude...)

Mimochodem, to už je nějak dohodnuté, že tam budou jezdit výlučně vozy EVO2? (Aby jim tam nakonec ještě nehřmotila obutá Varia, a jiné pohromy...)


Offline
7195
27 úno 2010 07:40
To je, Ondro, bohužel úplná pravda. Akorát mám dojem, že úplně nesouvisí s tím venkovem.


Offline
589
25 říj 2019 10:12
No vůbec nejvíc lidí nezná přednost při vyjíždění z obytné zóny...


Offline
Uživatelský avatar

1893
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Navíc spousta řidičů, zvlášť z venkova, tu značku Obytná zóna buď nezná vůbec, nebo nezná rychlostní limit.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6168
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Do stávající zástavby se hodí spíš zóna 30, kde v podstatě stačí stavebně zregulovat rychlost jízdy. Ve srovnání s tím obytná zóna musí mít pěší i silniční dopravu v jedné úrovni a v jednom prostoru a parkovat se smí pouze na vyhrazených místech.

V dnešní době se oproti minulosti už celkem dost dbá na to, aby obytná zóna měla opravdu parametry obytné zóny, což značně omezuje možnosti vytváření obytných zón ve stávající zástavbě.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2730
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Každopádně znamená pomalou jízdu, což je jedna z věcí, které místní chtěli dosáhnout, nebo ne?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
7195
27 úno 2010 07:40
Neznamená třicítku, ale dvacítku. :-)


Offline
2730
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Podle mě je hovadina dělat nějaký semafory a další opatření, je to zbytečně drahý. Stačí tam dát retardéry a značku "obytná zóna," která automaticky znamená jak třicítku, tak přednosti zprava uvnitř.
Co se týká kolaudace té stavby a sjezdu, dalo by se namítnout, že rozhodnutí bylo vydané nezákonně, což je asi jediná cesta, jak ho zpětně zrušit. Odůvodnění mě z hlavy nenapadá, musel bych to vidět.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

275
31 led 2010 23:09
Vždy jezdím po Drčkove a nestalo se mi pokud jsem u křižovatky nechytl třeba tatru s pískem, že bych auto předemnou co jelo na Holzovu nepředjel... když jedu směr Slatina, tak často nemá šanci vyjet vůbec ven z ulice a když jedu do Líšně, tak přejedu přejezd u TMB a hned vím kdo tam jel jako prase jelikož s ním se střetnu v křižovatce a buď je zas předemnou a nebo mi dá tu přednost kterou mám. Jasně není to pravidlo, ale krom nočních hodin jsem nikdy neměl problem.

Jinak s tím radarem... abych použil nějaký který všichni znají, tak stačí dát úsekové měření na 30km/h. V tu chvíli se to nevyplatí ani v noci ani ve dne. Kdo spěchá by jel okolo a ostatní se povlečou potichu kolem. Nevim, nic moc složitýho v tom nevidím. Před prvním přejezdem (blíže Slatině) by byl semafor ještě před odbočkou na Holzovu - tím pádem by při přejezdu šaliny nikdo nemohl odbočit na Holzovou a zatížit místní klid. Pojištění cedulí průjezd zakázán je už jen bonus.


Offline
Uživatelský avatar

9272
10 čer 2004 11:19
Spíš to je o přístupu úřadů. Stačí se podívat kolik černejch staveb bylo později schváleno a kolik odstraněno. A docela by mě zajímalo, jak někdo mohl zkolaudovat stavbu (31.08.2020) na parcele 3168/6. A případně i schválit ten sjezd z Drčkovy..


Offline
Uživatelský avatar

738
27 bře 2010 10:37
Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
Taky to nechápu, když přes noc postavím někde u Krematoria na kolejích krmelec nebo kadibudku, tak se se mnou taky někdo bude snažit domluvit a nebude možnost to urychleně odklidit?

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Online
Uživatelský avatar

Administrátor
2492
28 lis 2007 23:00
Brno
Podnik udělal vůbec chybu, že jim chtěl vyjít vstříc.
Měl tam natvrdo vjet buldozerem a co tam nepatří srovnat se zemí.
Trat není a nikdy nebyla úředně zrušena, tak o co jde?

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
796
25 led 2006 09:46
Odpůrci tratě budou dělat vše, aby obnově zabránili. A neuspokojí je vůbec nic. Nákonec mají přislíbenu souběžnou obslužnou komunikaci kolem zahrádek, nezájem.
A údajné zvýšení provozu na Holzově kvůli tramvajovým přejezdům považuji za nesmyslný argument. Teď tam jsou dva rozbité nepoužívané přejezdy, pak by tam byly přejezdy opravené - co je pro průjezd aut lepší a jak často tam projede tramvaj? Třeba ve srovnání s přejezdem u zastávky Branka.


Offline
Uživatelský avatar

3713
08 čer 2005 23:12
mnadenicek píše:
Kurýr apod. musí vyjet tou samou stranou jako přijeli :), to by byl důkaz, že neprojíždí a nezkracují si cestu. Muselo by to tam být nějak stručně a srozumitelně pospaný, ale stejně by asi byly problémy..

Na co potřebuje důkaz? Důkazní břemeno leží na orgánech činných v trestním řízení (jinými slovy platí presumpce neviny).

A příslušné dopravní značení dávno existuje (B32), ale bez důkazu o porušení zákazu průjezdu jsou orgány prakticky bezmocné.

Obrázek


Offline
Uživatelský avatar

6931
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Pokud je někde průjezd zakázán, je to snad dostatečně srozumitelná značka, aby se to nemuselo dále vysvětlovat. Kurýr, který přijede do oblasti, by musel být fakt rychlý, aby jej kamery případně načapaly za "průjezd" i při vykládce zboží (takový kurýr samozřejmě můře do oblasti vjet).


Offline
7195
27 úno 2010 07:40
To jako myslíš, že když tam někdo přijede s velkou dodávku nebo i šestitunou, tak se tam bude otáčet, když má další vykládku o 200 metrů dál?


Offline
444
24 lis 2017 11:40
xxx píše:
No a jak by to jako fungovalo? Že by tam byl nastavený nějaký časový interval, po kterém můžeš ulici opustit? Protože co třeba, když tam přijede kurýr, vyloží balík a pak hnedka pojede dál? A nemusí to být jenom kurýr samozřejmě. Mohl by to být kdokoliv. Třeba místní. Nebo návštěva místního. Vyloží doma (nebo u příbuzného) nákup a hnedka druhým koncem ulice vyjede. Jak by toto bylo podchycené, aby řidičům nechodily neoprávněné pokuty?


Kurýr apod. musí vyjet tou samou stranou jako přijeli :), to by byl důkaz, že neprojíždí a nezkracují si cestu. Muselo by to tam být nějak stručně a srozumitelně pospaný, ale stejně by asi byly problémy..


Offline
589
25 říj 2019 10:12
Alanis píše:
Nesouhlasím s tím, že přes Holzovu je to rychlejší. Vždy když jedu po hlavní doleva po Drčkově a pak odbočím vpravo na Holzovu, tak mi dávají na křižovatce Holzova x Letecká z ulice Holzova přednost.

Poté co bude tu trasu okolo dvakrát křižovat šalina, tak už budou všichni jezdit přes Holzovu.

Tak to mám opačnou zkušenost, vyjedu z Holzovy a auto, které jelo původně přede mnou a pak dokola po Drčkově, teprve odbočuje z té čtyřproudovky. Takže to stihnu. Samozřejmě to neplatí absolutně a jednotlivý varianty se liší o pár sekund...

kazlik píše:
Ondrah98: Třeba v centru města jsou kamery co sledují vjezd, ne? (podobný princip)

A stejně si tam kde kdo jezdí jak chce... Ale ro je jiný problém. Každopádně na to, aby mělo pár lidí v domech u silnice klid mi to přijde jako trošku přehnané řešení.


Offline
Uživatelský avatar

3713
08 čer 2005 23:12
xxx: Tak by ty pokuty nerozesílal automat, ale člověk na základě upozornění z toho automatu. A proti neoprávněně uložené pokutě se lze právně bránit, čehož by zajisté kurýrní firmy využívaly.

A mimochodem ten "průjezdní" radar funguje v některých dálničních tunelech v Rakousku. Vyfotí vás na vjezdu i na výjezdu, a pokud na základě času vjezdu a výjezdu vypočítá průměrnou rychlost vyšší, než je limit, tak můžete očekávat úřední dopis.


Offline
Uživatelský avatar

2584
13 črc 2009 13:42
Maulincio píše:
Vézt šalinu po Holzove by asi šlo, ale jako rychlejší a lepší řešení bych viděl zneprůjezdnění Holzovy jako takové - zákaz vjezdu z obou stran mimo MHD a majitele nemovitostí... čili by z Holzove zmizely všichni ti průjezdníci co si tama chtějí "zkrátit cestu" a zůstal by tam akorát projíždějící bus a jinak v podstatě nikdo. Stala by se z toho klidná ulice a za zahradou by jim jezdilo tichý EVO... Holzova jako taková totiž není vůbec důležitá, začíná a končí prakticky na stejné ulici a tak by jen víc lidí využívalo Drčkovu, která je kapacitnější a dál od zástavby. Dalo by se to ještě podchytit průjezdovým radarem, který by průjezd trestal (podobně jako radar rychlostní).

No a jak by to jako fungovalo? Že by tam byl nastavený nějaký časový interval, po kterém můžeš ulici opustit? Protože co třeba, když tam přijede kurýr, vyloží balík a pak hnedka pojede dál? A nemusí to být jenom kurýr samozřejmě. Mohl by to být kdokoliv. Třeba místní. Nebo návštěva místního. Vyloží doma (nebo u příbuzného) nákup a hnedka druhým koncem ulice vyjede. Jak by toto bylo podchycené, aby řidičům nechodily neoprávněné pokuty?


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Nesouhlasím s tím, že přes Holzovu je to rychlejší. Vždy když jedu po hlavní doleva po Drčkově a pak odbočím vpravo na Holzovu, tak mi dávají na křižovatce Holzova x Letecká z ulice Holzova přednost.

Poté co bude tu trasu okolo dvakrát křižovat šalina, tak už budou všichni jezdit přes Holzovu.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
102
23 bře 2014 19:59
Ondrah98: Třeba v centru města jsou kamery co sledují vjezd, ne? (podobný princip)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3242 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 130  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 24 čer 2024 14:43
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]