Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 163 z 723    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166 ... 723  Další
Autor Zpráva
Offline
7191
27 úno 2010 07:40
Proc trapas? Ono je neco neslusneho pustit i netehotnou?


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Dnes ráno jsem pustil jednu těhotnou ženu sednout a vzpomněl jsem si právě tady na tu diskuzi o odznáčcích.
Přiznám se, že občas asi nějakou těhotnou ženu nepustím sednout, protože nevím, jestli je těhotná, nebo jen tlustá. Takže občas tak dlouho přemýšlím, až nakonec stejně někdo vystoupí a ona si sedne. Některé ženy mají občas takovou postavu, že to není jasné, a tak to já se teda radši trapasu vyhnu. Proto bych spíš byl pro odznáčky - nejsem těhotná, jsem jen tlustá.
A určitě by nebylo špatné, kdyby byly i česky - protože sic mně angličtina nevadí, ale trochu si říkám, že pokud je to cíleno na "ignoranty", které by něco takového ani nenapadlo, tak je pak otázka, jestli když to uvidí anglicky a ne přímo česky, jim to dojde...


Offline
800
12 zář 2014 23:38
A kromě angličtiny ještě i důchodcovské nadávání na společnost... jojo... povídej, dědečku, jak na sebe byli lidi v padesátých letech hodní, jak byla společnost v rozkvětu :D
Proboha je to jen blbej špendlík, žádná dekadence se nekoná.


Offline
2818
01 úno 2006 10:39
Anglicky? Pěkně trapné. A to jsme na tom už tak špatně, že se těhotné ženy musí označit, aby je někdo pustil sednout? Tomu se říká úpadek společnosti. ](*,)


Offline
800
12 zář 2014 23:38
Kocór v tróbě ne? Já prostě nechápu, co proti té angličtině máte :)


Offline
34
16 úno 2008 01:45
peno píše:
Na co? Anglicky přece dneska umí celý svět sarcastic


Asi na nic... akorát nerozumím tomu, proč je nápis v angličtině, když jsme v ČR. To měli raději napsat hantecem (svišť ve vaně).


Offline
7191
27 úno 2010 07:40
Dite na prkne, fajn.:-)


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Na co? Anglicky přece dneska umí celý svět sarcastic

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
34
16 úno 2008 01:45
A bude i jazyková mutace pro ženy, které se chystají navštívit např. německy mluvící země?


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1972
07 dub 2006 09:03
"Promiňte, netušil jsem, že jste těhotná. Jak dlouho, jestli se můžu zeptat?" "Drzoune, už dvě hodiny!"


Offline
Uživatelský avatar

6607
21 pro 2005 17:01
Dítě na palubě, hlásí odznáčky. Těhotné jimi dají vědět, že by si rády sedly


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6168
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Řekl bych, že co je a není odhlučněno závisí zejména na tom kdy byl daný úsek naposledy rekonstruován.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2724
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
A když už jsme u té gumy u kolejí, celou dobu nějak nemůžu pochopit, proč není odhlučněná rychlodráha od Ronda už od zast. Vsetínská až po tunel u zast. Krematorium, ale pouze samotný most nad Vídeňskou, přece od toho tunelu se rachot výhybek musí nést až kilometr dolů a hodně hluku dělají plošky u Kachen při jízdě k nádraží právě po sjetí toho mostu, než dojede osmička na Vsetínskou.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2724
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Ehm, k těm ploškám na kolech a hlučnosti mám jen takovou "blbou" poznámku, že spousta Kachen je má celoročně a některá Varia LF2 taky, plus tuším 1811 nebo některé z nižších čísel Aniter taky. Jinak ty odhlučňovací prvky bych uplatnil všude, kde to dává smysl, protože Křenku nebo Veveří může zatravnit jedině debil, který netuší nic o průjezdu složek IZS zaplněnou ulicí v dopravní špičce (a často i mimo ni).

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

6607
21 pro 2005 17:01
Není sice zveřejněn, ale je stanoven.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1972
07 dub 2006 09:03
Asi jsem měl napsat, že to byl spoj zatahující do vozovny. Ten snad má stanovený JŘ jenom na své trase. Nebo se pletu?


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
Jo, ale to je přesně to, co dostaneš, když je hromada zastávek na znamení. Vyplývá to z pravděpodobnosti a náhodnosti. Jednou to prostě tak vyjde, že nikdo nevystupuje. Opět „náhodně“ nikdy, když tam jsem já, ale i tak. A pak ta šalina může jet dál a předjet JŘ.
Nejsem proti tomu, aby zastávky na znamení byly, pokud je to v nějaké hluché oblasti a čase…proč ne? Jen by to tedy chtělo udělat i to, že pokud teda nikdo, tak se prostě jede dál. A já vím, než to kdokoliv řekne, že to takhle jednoduché fakt není. Nicméně, tohle je prostě problém co nastane. A lidi, co jsou za to placení, by ho měli vyřešit.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

3213
14 čer 2004 18:56
blekfild
goldfinger píše:
když třeba na Kartouzské nebo Šumavské nikdo nevystupuje a nikdo nečeká, stejně zastaví. Tak k čemu potom ten režim je?

pokud by průjezd zastávkou znamenal podjetí jízdního řádu, tak se nedivím...

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1972
07 dub 2006 09:03
By mně zajímalo, co předkladatelé návrhů, jak o jednom takovém píše likin, hulí za matroš. Kromě toho, že podstatnou část noci šaliny (nejpozději od 23.30 do cca 5-6 ráno) nejezdí, tak se tento velehloupý návrh snaží řešit následky a ne příčiny.

Má to ale racionální jádro - město by zejména na hlavních obydlených třídách (asi nejtypičtější řečkovická radiála, Veveří,Křenová a Cejl s největším provozem mělo podnikat opatření ke snížení hluku - zejména stavebně technický stav tratí (pružné uložení kolejí, tlumící prvky, případně zatravnění, kde je to možné).

A pro futuro dát při výběrovém řízení do zadávací dokumentace hodnotící kritérium vydávaný hluk a přiřadit mu odpovídající váhu. Ze zkušenosti vím, že největší rachot je přes složitá křížení. Tím jsou pověstné hlavně Schadewerky včetně nejnovějších.

Mmch hluk projíždějících vlaků můžou snížit zastávky na znamení, ale někteří šofci jedou postaru a i když třeba na Kartouzské nebo Šumavské nikdo nevystupuje a nidko nečeká, stejně zastaví. Tak k čemu potom ten režim je?


Naposledy upravil xcav8 dne 15 kvě 2017 17:30, celkově upraveno 1
je to marný, příspěvek opět odprasen


Offline
2818
01 úno 2006 10:39
miropiro: celé město a všici na kole, to projde, protože Holan a Žít Brno a jejich nesmysly s kolama sarcastic


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6168
11 dub 2010 15:05
Juliánov
MKzB píše:
O novém vyrábění bych zrovna nemluvil. Celý problém je v tom, že Praha po dokončení předražené zakázky na 250 15T bude mít na nějakou dobu s novými tramvajemi utrum, protože love. Dodávka 14T a 15T má nahradit zrychly, TV1 a T6A5. S Progressy se nadále počítá.
Jenže nejstarší pražské T3R.P jsou z roku 2000 a ty nejstarší byly postaveny z velmi starých skříní, některých i z roku 1962. Tyto kastle jsou dnes znovu zralé na GO, což by v mnoha případech byla spíše novostavba. Takže lépe vychází pořízení nové skříně. A proč kupovat VP skříň, když za stejné peníze jsou na trhu wany.
Progress má sice rozdílné provedení kontejnerů pro T3 a VarCB3xx, ale to prý pražáci umí přestavět.

Mimochodem pokud nebudou v Brně love na nové tramvaje, tak by se mohly některé T3P a K2P modernizovat na Varia s Progressem.

Pokud jsem to správně pochopil, tak DPP prověřuje i variantu výměny vozové skříně u T3R.PV jako náhradu provádění PO na T3R.PV. Ostatně, jedna z těch dvou nových wan bude z T3R.PV.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

2571
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Jsem se díky tomuto článku po delší době podíval na stránky projektu Dáme na vás a našel jsem zajímavý podpořený projekt: Městské bicykly Autor navrhuje vybudování 4 dokovacích stanic, pořízení 30 kol s gps. No jako pokus o hodně malý bikesharing pro centrum snad ano, ale popis je podle mne naprosto mimo realitu:
Odlehčení hromadné dopravě, propojení některých míst, které nejsou dobře propojeny skrz MHD. Poskytnutí levného způsobu dopravy širšímu okruhu obyvatelů města Brna.
S třiceti koly a čtyřmi stanicemi toho fakt moc nepůjde, navíc podle mne v centru máme ulice dobře pokryté MHD. To už i Rekola začínají být použitelná. Smysl bych viděl u projektu na 100 stanic a 1000 kol, což jsem navrhoval v loni obhájené diplomce, ten je však samozřejmě dražší.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
410
29 lis 2014 18:06
Staník píše:

jestli jízda obydlenou částí Brna v rozmezí 22-6h klesne pod nynějších 40km/h, tak tramvaje můžeme v tomto čase už rovnou zrušit :sad:. Je to další z nesmyslných návrhů, jehož výsledky jsou velmi diskutabilní. Zvlášť pokud má vůz plošky na kolech (což má na podzim asi každý druhý, Varia a KT takřka všechna), tak je jedno zda jede 10km/h nebo 50, kravál dělá tak jako tak.


Offline
Uživatelský avatar

1893
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Ondra K. píše:
Pražáci jsou ještě o několik levelů dál, chtějí si retro tramvaje dokonce i znovu vyrábět. sarcastic sarcastic

O novém vyrábění bych zrovna nemluvil. Celý problém je v tom, že Praha po dokončení předražené zakázky na 250 15T bude mít na nějakou dobu s novými tramvajemi utrum, protože love. Dodávka 14T a 15T má nahradit zrychly, TV1 a T6A5. S Progressy se nadále počítá.
Jenže nejstarší pražské T3R.P jsou z roku 2000 a ty nejstarší byly postaveny z velmi starých skříní, některých i z roku 1962. Tyto kastle jsou dnes znovu zralé na GO, což by v mnoha případech byla spíše novostavba. Takže lépe vychází pořízení nové skříně. A proč kupovat VP skříň, když za stejné peníze jsou na trhu wany.
Progress má sice rozdílné provedení kontejnerů pro T3 a VarCB3xx, ale to prý pražáci umí přestavět.

Mimochodem pokud nebudou v Brně love na nové tramvaje, tak by se mohly některé T3P a K2P modernizovat na Varia s Progressem.


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Muž chce zpomalit tramvaje. Aby nerušily Brňany při spánku
http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/muz-chce-zpomalit-tramvaje-aby-nerusily-brnany-pri-spanku-20170514.html


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18058 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166 ... 723  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 čer 2024 10:45
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]