Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 155 z 723    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158 ... 723  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

399
05 lis 2007 18:35
Bystrc
goldfinger: Že jo? Taky si myslím že ''zvednutí směru Komín - Bastr na úroveň +1'' by úplně stačilo. Úplně zcestné mi připadaly návrhy na zahloubení nebo zvednutí TT, to by hlavní problém neřešilo vůbec.

Ohledně pokračování směr sídliště Bystrc, spíš bych byl pro upřednostnění trasy Obvodová - Rakovecká - Páteřní, samozřejmě po patřičných úpravách a rozšíření. Svého času jsem si taky pohrával s myšlenkou vést směr sídliště Bystrc po Obvodové na Starou Dálnici a v místě kde je most udělat sjezd na Vejrostovu.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1972
07 dub 2006 09:03
Řešení této křižovatky vidím ve zvednutí směru Komín - Bastr na úroveň +1 (podobně jako u Voroněže). Tím se vyřeší kolize IAD od Kníniček, ev. od paralelní komínské komunikace a bylo by vymalováno. Preferenci šalin zachovat, projetí trvá pár sekuned a ostatní SSZ zrušit.

K diskusi ponechávám mimoúrovňové levé odbočení na Odbojářskou. Prostor na vyklesání za křižovatkou moc není.


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Zrovna do Bástru jedeš z centra MHD klidně i přes půl hodiny. Se nediv, že když to autem zvládneš za 10-15 minut (+ čekačka na semaforech do 10 minut), že lidi jezdí autem. Já se spíš divím, že jich autama nejezdí ještě mnohem víc.
Jinak koukám klasika. Nejsme tak bohatí, abychom si mohli kupovat levné věci. Jakékoli jiné řešení než mimoúrovňové oddělení kolizních směrů IAD nic nevyřeší. Pokud by totiž problém byla šalina, tak proč je největší kolona z města směrem do Bystrce, tedy směr paralalně s tratí, a směr Kníničky stojí jednotky aut?


Offline
1589
18 led 2009 10:06
A nebo pochopit že jezdit po Brně autem, obzvlášť ze štatlu do Bástru, je kravina...

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
2736
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Taky by se mohli domluvit na úpravě Staré dálnice, když už chtějí nějaký ten obchvat.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

6607
21 pro 2005 17:01
Řidiče v Bystrci stresuje chaotická křižovatka, řešení je příliš drahé


Offline
Uživatelský avatar

6607
21 pro 2005 17:01
Městská policie Brno píše:
Hlídka předala záchranářům muže, který chtěl skočit pod tramvaj

Dispečink záchranné služby se včera na strážníky obrátil s žádostí o pomoc při hledání psychicky nemocného muže, který prý zůstal nehybně ležet v Křenové ulici. Strážníci ho tam po několika minutách skutečně nalezli a navázali s ním hovor. Z něj vyplynulo, že padesátiletý muž je zcela dezorientovaný. Odhodlaně přitom hlídce tvrdil, že skočí pod tramvaj. Strážníci ho tedy odvedli do bezpečí a v jeho přítomnosti vyčkali až do příjezdu přivolaných záchranářů. Sanita pak muže odvezla do psychiatrické nemocnice


Offline
Uživatelský avatar

6607
21 pro 2005 17:01
Řidič trolejbusu musel prudce zabrzdit. Šest cestujících se zranilo


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
Jakub S.: Aha. No, říkal jsem si, jak jinak by to asi mohlo být. Ještě mě napadlo, že by se to mohlo stát potom, co na tom něco projede. Že podvozek těžké šaliny bude poslední kapkou, ale ten to nejspíš bude držet na místě.
Bylo by fajn vidět to postupný vytrhávání na videu. To by to ale musel natáčet někdo, kdo zná budoucnost nebo pouhým pohledem na kolejnici dokáže vidět síly, co na ní působí. :-D
To vytržení asi zlikvidovalo pražce, co? Nejsou tam náhodou dřevěné? Svého času jsem tam jezdil dost, tohle si už nepamatuji.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

3090
29 srp 2009 19:30
Zjednodušeně to je jak říkáš v poslední větě - na kolej působí více sil, jakmile dojde k překonání jisté kritické síly, dojde k relativně rychlému vyhnutí koleje (v řádu několika málo desítek sekund) - ale není to tak, že by to najednou vystřelilo...

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
Ty poslední 2 články… Proč že existují? Nebylo tam řečeno nic nového, spíš jen podmnožina toho, co bylo řečeno jinde.
U toho Sem. bych očekával nějakou mapu, jak bude prostor organizován, zastávky, silnice, koleje apod. Nope. Nic. Ani popis.
Koleje u Osové viděl nejspíš každý na FB nejdřív, kdekoliv jinde později.
Když jsme u těch kolejí, zajímalo by mě, jak se to stalo. Teplo roztahuje kolejnice pozvolna, není to tak, že mají nějakou délku a pak najednou o 10 cm víc. Zajímal by mě ten průběh přechodu z původních kolejí na to, co vidíme na fotkách všude. To se to jako „vnitřně” nějak roztahovalo až to pak překonalo svoje upevnění a najednou se to takhle hýblo?

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2493
28 lis 2007 23:00
Brno
Vedro hýbe tramvajovými kolejemi.

Na křižovatku u Semilassa vjedou bagry.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Tramvaje znovu staví u náhradní zastávky. Kvůli opravě čtvrtého nástupiště
http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/tramvaje-znovu-stavi-u-nahradni-zastavky-kvuli-oprave-ctvrteho-nastupiste-20170731.html

Dopravní podnik zavádí zájezdový autobus pro vozíčkáře
http://www.brnenskadrbna.cz/zpravy/doprava/8448-dopravni-podnik-zavadi-zajezdovy-autobus-pro-vozickare.html


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6169
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Po tom, co jsem měl možnost zažít fungování obdobné státem zřízené a financované odborné a poradenské firmy, nevěřím, že nějaká taková firma může být levnější a lepší, než soukromník.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

6607
21 pro 2005 17:01
Ani jsem o tomto podniku neměl tušení.
Šéf státního podniku: Může se z nás stát trafika


Offline
Uživatelský avatar

2571
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Mouka píše:

Zajímavé, kam se pan Jan Paroubek dostal. Od soukromých dopravců do státního podniku Cendis.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

6607
21 pro 2005 17:01
Chystáme jednotnou jízdenku pro vlaky, autobusy i MHD. Pro vlaky začne platit v prosinci 2019, říká šéf projektu


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
miropiro: „Pořádná okna, kterými bude vzduch do vozu efektivně proudit.“ Odvolal bych se na fyzikální zákony. Pokud je vzduch horký, nemůže odvádět teplo. Teplo bohužel/bohudík (to nechám na vás), proudí z teplejšího do chladnějšího. Pořádný průtok teplého vzduchu je k ničemu.

Já si jen říkám…díky bohu za fyzikální zákony. Platí všude a pro všechny stejné. Ukazují nám, jak pokrytecká naše společnost je. Je jim jedno, jestli máš prachy nebo ne…

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

2571
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Fantomas píše:
A zase tento dokola omílaný nesmysl. V České republice zřejmě platí jiné fyzikální zákony než na západ i na východ od nás.

Já bych s absencí klimy neměl problém. Ale to by musely být splněny tyto podmínky:
1. Pořádná okna, kterými bude vzduch do vozu efektivně proudit.
2. Vozy by neměly stát v kolonách, ale jet plynule. Ono je o něčem jiném sedět v koloně a popojíždět z Tomkova náměstí na Starou osadu v pracovní den a jet třeba během víkendu. Nebo i plynulost trolejbusů na Úvoze - chápu, že když trolejbus jen pomalu popojíždí, tak jsou okna u 22Tr opravdu k ničemu.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

1342
17 črc 2010 21:41
Krno
Citace:
„Ve městech to postrádá smysl. Autobusy každou chvíli zastavují, otevírají dveře, takže se pořádně ani nestačí vychladit. Osobně bych volil jen klimatizaci u řidiče,“ prohlásil ředitel společnosti Psota, která i přes jeho nesouhlas disponuje čtvrtinou klimatizovaných vozů.

Zdroj: http://brno.idnes.cz/klimatizace-mhd-br ... etver=full

A zase tento dokola omílaný nesmysl. V České republice zřejmě platí jiné fyzikální zákony než na západ i na východ od nás.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Citace:
V Hodoníně i ve Znojmě mají část autobusů městské hromadné dopravy klimatizovanou.

Zdroj: http://brno.idnes.cz/klimatizace-mhd-br ... etver=full

Jako Hodoňák mohu ujistit, že to není pravda. Na MHD v Hodoníně se klimatizovaný autobus objeví jen velmi výjimečně a i tyto výjimky zpravidla nastávají v chladnějších částech roku.

Citace:
„Nedávno schválil nová pravidla, podle kterých bude každý nový autobus zakoupený po začátku roku 2018 opatřený klimatizací. Proto například na Znojemsku vyjedou na silnice pouze autobusy, v nichž cestujícím nebude horko,“ poznamenal mluvčí společnosti Kordis Květoslav Havlík.

Zdroj: http://brno.idnes.cz/klimatizace-mhd-br ... etver=full

Což vysvětluje, proč ČSAD Kyjov teď ve velkém nakupuje autobusy bez klimatizace, dokud to ještě jde. Holt chtějí hlavně ušetřit, co je jim po cestujících, kteří se v těch jejich nových autobusech budou potit minimálně do roku 2023, kdy (snad) bude nové VŘ na Hodonínsku a v jejich podmínkách snad již klimatizace bude povinná a tyto, v té době, 6 - 7 let staré autobusy ČSAD Kyjov, budou vhodné tak akorát do šrotu :-P Každopádně to jen umocňuje můj názor na to, že ČSAD Kyjov je ten nejhorší dopravce v kraji a pokud to je jenom trochu možné, snažím se jeho službám vyhnout.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Konec sauny v MHD. V Brně testují první klimatizovaný autobus
http://brno.idnes.cz/klimatizace-mhd-brno-autobusy-trolejbusy-fgx-/brno-zpravy.aspx?c=A170721_2340140_brno-zpravy_dh&setver=full


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7586
17 pro 2006 22:32
Brno
Asi Pepa popisuje rozdíl v ovládání starší lodi a nového typu. Ale o tom se ví už dávno, že ty nové mají horší manévrovatelnost.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
2818
01 úno 2006 10:39
Já myslel, že jsou všechny lodě Jesko stejné? Podle článku se zdá, že ne.


Offline
Uživatelský avatar

6607
21 pro 2005 17:01
Jednou jsme nechtíc utopili rudl alkoholu, říká kapitán brněnské lodi Stuttgart


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18062 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158 ... 723  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 02 črc 2024 18:29
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]