Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 154 z 723    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157 ... 723  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2493
28 lis 2007 23:00
Brno
Dopravní podnik pořídí nové klimatizované autobusy.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

6607
21 pro 2005 17:01
Městská policie Brno píše:
Událost, která se poněkud vymykala, se stala na nároží Žerotínova náměstí a Veveří ulice. Hlídka městské policie, která tudy před půlnocí projížděla, si všimla, že silný vítr strhl z lešení u budovy krajského úřadu velké krycí plachty. Ty ve vzduchu nabraly tak nešťastný směr, že se namotaly přímo na trolejové vedení ve Veveří ulici, a tak strážníci informovali dispečery dopravního podniku. Vyslaní pracovníci potom plachty sundali. Hasiči následně odstranili i vodou nasáklé povlávající plachty, které ještě zůstaly částečně připevněné na lešení a reálně hrozilo, že je poryvy větru strhnou. Během přibližně dvouhodinového zásahu strážníci na místě usměrňovali provoz a ojedinělé noční chodce posílali na bezpečnější stranu ulice.


Offline
Uživatelský avatar

6607
21 pro 2005 17:01
Revoluce v městských firmách. Slib ANO, který způsobil konec koalice, jde do finiše


Offline
Uživatelský avatar

6607
21 pro 2005 17:01
Městská policie Brno píše:
Strážníci vyzvedli u nádraží křížence, který sám jezdil tramvají po centru města

Dispečer dopravního podniku se dnes dopoledne spojil s operačním střediskem městské policie, aby strážníky upozornil na osamělého zvířecího pasažéra. Tramvají linky číslo čtyři jel z náměstí Svobody středně velký kříženec, jehož ovšem nedoprovázel žádný lidský společník. Pes si ve vozidle lehl pod sedadlo a tam během jízdy k hlavnímu nádraží bezstarostně odpočíval. Vzhledem k tomu, že hlídky městské policie působí v okolí Nádražní ulice téměř nepřetržitě, jedna z nich se tam zrovna nacházela a klidného psa vyvedla na ulici. Protože v danou chvíli nebylo možné určit, kdo je jeho majitelem, převezla voříška odchytová služba do útulku městské policie. Personál se nyní bude snažit získat indicie o tom, kdo je jeho vlastníkem.


Offline
2736
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Správně, Maleček je jak na Jmk, tak na Brno-sever, takže v maximální možné pozici, v jaké může populisticky škodit a nahánět body. crazy Jinak k trati Zemědělská - Čertova rokle, doufám, že jednou někoho napadne tam tu trávu nakonec dát, protože mít jen štěrk a žádnou trávu, znamená jednak hluk a pak taky prašnost a koneckonců i horší vzhled.
Jo a četl jsem, že se budou opravovat kasárna na Provazníkové, protože v nich bude bývalá odnož NBÚ soustředící se na ochranu internetové infrastruktury.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1972
07 dub 2006 09:03
Cracatit: V posledním čísle Severníku se Maleček bil v prsa, že šalinu do Čertovy rokle jo, že by se byla bývala hodila už při probíhající výluce, ale že to až tak nezáleží na nich, bo most přes 250 patří kraji. Ale tam on sedí tuším taky.


Offline
Uživatelský avatar

3716
08 čer 2005 23:12
Absence přístřešku u "Tomáška" je cena za politicky prosazené trasování linky 9. Komu chybí přístřešek, může jet ze zastávek v ulicích Joštově nebo České s přestupem.


Offline
2736
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak některý nápady nejsou úplná pitomost, ale přístřešek před Tomáškem určitě nechci, protože by tam působil jak pěst na oko, komu prší za krk, může se jít schovat pod Jošta, nebo je přístřešek o kousek zpátky u Jakuba na zastávce nám. Svobody, pokud se teda bavíme o devítce, pokud se bavíme o cestě čtyřkou, je přístřešek ještě blíž, přímo na Joštové. A s tou Rybkovou se dá dočasně situace řešit obchůzkou po okolních uličkách, co jsou za Stavárnou VUT.
Jinak participativní rozpočet je fajn věc, akorát lidi musí pochopit, že se ty prachy proinvestují na základě buď už rozběhnutých projektů, nebo se bude čekat a čekat, protože zařídit nový projekt hlavně v oblasti staveb hrozně dlouho trvá, zvlášť s absencí územního plánu, resp. s existujícím zastaralým plánem.
P.s. Nevíte někdo, je něco nového s šalinou z Merhautky na Lesnou, nebo to zas zamrzlo na mrtvým bodě po těch posledních výplodech od starosty Malečka?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2493
28 lis 2007 23:00
Brno
Zastávku úředníci zamítli.

Za to jsem rád, krytá zastávka před kostelem by nevypadala moc dobře.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

635
15 dub 2013 15:57
Naprostej souhlas. Ty by měl někdo upravit ...

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6169
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Křižovatku vem čert, ta se dá kdykoliv upravit. Daleko horší paskvil jsou pánové Bielko a Maleček.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2736
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Strašnej paskvil tenhle pakruháč pod Lesnou.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
Nekruháč pod Lesnou:

Okružní křižovatka na Lesné: Silničáři opraví povrch. Značení ale nezmění.


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Zkoušel jsem pohledat dopravní intenzity a našel jsem sčítání z roku 2012 (novější buď neexistuje, nebo se ním nikdo nechlubí), počty jsou za špičkovou hodinu odpoledne. Zdroj je diplomka ze stavárny z roku 2014 (https://core.ac.uk/download/pdf/30305104.pdf), čísla převzal dotyčný od BKOMu.
Křižovatka s hlavní cestou:
centrum -> Bystrc 937(!!) vozidel, -> přejezd 181 vozidel
přejezd -> Bystrc 280 vozidel, -> centrum 179 vozidel
Bystrc -> centrum 539 vozidel, -> přejezd 176 vozidel
kolizní směry jsou tedy celkem v síle 1292 vozidel (jedno vozidlo každých 2,8 s). Pokud povedu směr centrum -> Bystrc mimoúrovňově, pak 355 vozidel (jedno vozidlo každých 10,1 s).

Pro úplnost ještě křižovatku za přejezdem (u benzinky):
Kníničky -> přejezd 415 vozidel, -> Komín 120 vozidel
přejezd -> Kníničky 302 vozidel, -> Komín 46 vozidel
Komín -> Kníničky 129 vozidel, -> přejezd 116 vozidel
směr do benzinky je zanedbatelný, do 10 vozidel ze všech směrů.
kolizní směry celkem 538 vozů (jedno vozidlo každých 6,7 s)

Taky je tam zmíněn signální plán bez preference tramvaje (maximální doba stůj tramvaje 40 s), při kterém však křižovatka údajně kolabuje. Ona totiž ta preference tramvaje zajišťuje i volný směr v nejvytíženějším směru křižovatky (samozřejmě na úkor ostatních směrů).
Průměrné obsazení křižovatky tramvají je 16s z jedné minuty, zelená se tramvaji přiřazuje na 22 s.

Délku nadjezdu pro mimoúrovňový směr centrum -> Bystrc tam spočítal na 280 metrů od křižovatky na každou stranu.


Offline
Uživatelský avatar

496
31 led 2011 13:46
Já souhlasím s Goldfingerem, zvednout jeden pruh směr Bystrc, hlavní silnici dát jak jezdí trajf. Semafory by se mohly úplně zrušit, ještě na Bystrcké směr město udělat připojovací pruh. Všechna odbočení na/z vedlejší by pak dávala přednost jen jednomu směru, to se běžně zvládá bez signalizace.

_________________________________
*** I am a signature virus. Please help me spread by copying me into your signature.


Offline
Uživatelský avatar

1894
01 srp 2006 14:13
Bezkov
OndraS píše:
...ZRUŠIT preferenci šaliny...


Ideální by bylo, kdybychom mohli na pár dní vyloučit šaliny úplně a pozorovat. Pak by se zjistilo, že by možná stačilo současné řešení křižovatky s mimoúrovňovým křížením šaliny.
A nebo můj návrh jednoduchého kruháku bez přídavných přímých pruhů. Sice by se občas tvořily kolony, ale ty bývají na kruhácích z pohledu řidiče chvilkové - nesmí tam být žádné přechody pro chodce.


Offline
Uživatelský avatar

565
12 črc 2008 21:51
Brno, Černá pole
Další díl ze seriálu Tramvaj na Lesnou z měsíčníku Brna-severu:
Příloha:
lesna.jpg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
1471
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Z pozice trolejbusáka s tebou souhlasím bez výhrad a mimojiné jsem toto už několikrát navrhoval i celkem kompetentním lidem v DP. ZRUŠIT preferenci šaliny a interval pro její volno napevno zabudovat do signálního plánu křižovatky. S tím, že když žádná šalina zrovna nepojede a do úseku se nenačte, tento interval to vynechá. Nejlevnější řešení, neřeší sice problém propustnosti křižovatky jako takové, ale odpomůže aspoň těm situacím, kdy mě to s trolejbusem "zazdí" uprostřed křižovatky a já tam stojím jak broušená váza.
Mimochodem úplně nejlíp ta křižovatka funguje, když spadne do režimu blikající oranžové.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

2774
07 kvě 2008 20:25
Čebín
goldfinger píše:
Nákres jsem viděl, pozitivem určitě je mimoúrovňové křížení se šalinou, to ale zásadní problémy nepůsobí.


Jel jsi přes tu křižovatku někdy?
Tohle je ten největší problém téhle křižovatky!
Šalina, ta jede každé 2 minuty a každá projíždějící šalina tam "zhodí" křižovaku. Auta směr Kníničky která už jsou odbočená ti zablokují směr Bystrc - a věř, že to nejsou vyjímečné situace.

Ono by podstatně pomohlo zrušit preferenci pro šalinu. Sice by musela zastavit a chvilku počkat ale zrychlilo a zlepšilo průjezd křižovatko.

PS: pro případné rejpálky - stále řídím brigádně šalinu takže to mohu zhodnotit z obou úhlů - tedy jak šalináře tak řidiče auta.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1972
07 dub 2006 09:03
Nákres jsem viděl, pozitivem určitě je mimoúrovňové křížení se šalinou, to ale zásadní problémy nepůsobí. Kruháč v úrovni +1 považuju za stavebně neúměrně složitější, než prostý rovný přeskok pásu směr Bastr s připojovacími a výjezdovými pruhy. Jediným kolizním směrem by zůstalo levé odbočení od Bastru k pumpě. To bych kvůli trajfu udělal jako hlavní nebo by mohl zůstat vedlejší s tím, že by se tam dala světelná signalizace s preferencí trajfů.


Offline
Uživatelský avatar

2774
07 kvě 2008 20:25
Čebín
Godfigře (já vím šílená čeština - doufám, že budu patřičně kamenován ;) ) Mrkni na link.

Tak je to sice kruháč, ale směr bystrc je veden rovně pod kruháčem. Tohle řešení pokud by došlo k vytvoření dostatečně dlouhých připojovach pruhů by bylo ideální ;)
Ano každé řešení má své PRO a své PROTI, ale tohle řešení zdá se mi rozumné. Neříkám super bomba, ale přijatelné ;)


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1972
07 dub 2006 09:03
Všechno, jenom ne kruháč. Při intenzitě dopravy by před ním stála kolona až na Jundrovskou. U Voroněže byl stejný problém a jedna rampa to vyřešila. Kruháč tam sice je, ale pouze pro místní frekvenci a nijak se neucpává. Jako alternativní doplněk by se o něm dalo uvažovat i na této křižovatce, ale obávám se, že na ní je málo místa.


Naposledy upravil xcav8 dne 03 srp 2017 14:08, celkově upraveno 1
odpraseno


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Protože než jsem to našel, nejde už příspěvek editovat, tak aspoň link na původní plán zveřejněný v deníku: http://g.denik.cz/50/e0/1208-krizovatka.jpg
Bavili jsme se tady o tom na konci roku 2016.


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Podobné řešení (s oddělenými přímými pruhy Bystrc - město a zpět, viz obr.) se navrhovalo a kraj frflá, že je moc drahé...


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

1894
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Možná kecám blbě, ale co to vyřešit kruhákem s pod(nad)úrovňovou tratí, viz schéma z Bahnu.

Případně příjezd do dvou pruhů, levý na kruhák, pravý přímo oddělený, od kruháku, aby nedocházelo ke kolizím.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18062 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157 ... 723  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 02 črc 2024 18:36
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]