Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 140 z 723    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143 ... 723  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1895
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Nabízí se možnost nyní koupit ekvivalent K2, který půjde v budoucnu prodloužit vložením dalšího článku, jak tomu bylo u K3R.N.


Offline
99
07 srp 2013 14:49
Ad kapacita, v špičke problém nemám (d-8 nejazdím), ale zle sa cestuje zo Žabín večer po 18:00. Dovtedy jazdia na d-3/d-11 v 5min. intervale na striedačku 20 a 30m vozy, ale potom je z toho naraz dvojnásobný interval v K2. Keď sa veziem pred siedmou večer, tak medzi Burianovým a Konečného námestím často nastúpi dôchodca a ani ten si nemá kde sadnúť, lebo kam sa pozrie, tam už iný dôchodca sedí... s miestom na státie je to podobne tragické. A nie je to problém nedostatku vozov, ale toho, že súpravy a 13T sa posielajú do maštale, aby sa náhodou nevozil v okrajových častiach vzduch.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
S K2 na věčné časy a nikdy jinak je přesně to, co jsem si pomyslel, když jsem poprvé viděl toto podivné VŘ. Budoucnost opravdu není ve vozech délky a kapacity K2, resp. zde dokonce kapacity ještě menší, než K2! Budoucnost je v dlouhých vozech 30 m a více. V Ostravě to pochopili už dávno, v Bratislavě to už také začínají chápat, jenom v Brně to pořád ne a ne pochopit.
A nejhorší co do překračování kapacity je v současné době d-8. Zkrátit na ní intervaly nejde, protože za prvé není dostatek obousměrných vozů a za druhé, Křenová už víc neunese. A delší soupravy také nepřipadají v úvahu, protože nejsou k dispozici. Sem by se měli dávat peníze, na kapacitní tramvaje pro d-8. Plus pak do modernizace vozoven, aby ty nové dlouhé tramvaje dokázaly pojmout a udržovat (případně i stavby zcela nové vozovny). Pořizování dalších K2 ekvivalentních tramvají je jen nekoncepční mrhání peněz a udržování současného nevyhovujícího stavu na věčné časy.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
809
25 led 2006 09:46
Jasně, s padesátiletými K2 na věčně časy a nikdy jinak! Prostě je zde přes 40 vozů K2, které nyní představují nejstarší tramvaje, a je třeba je nahradit. Navyšování kapacity delšími vozy je sice hezké, ale naráží na kapacitu vozoven. Schválně si spočítejte celkovou délku všech tramvají kolem roku 1988 a dnes.
A cena 40 třicetimetrových vozů minimálně kolem 2 miliard je taky někde jinde - resp. za těch 1,1 mld jich nebude ani 20. Tramvajemi jezdím denně a nevidím, že by někde byly na hranici kapacity (vyjma zpožděné spoje, což je otázka preference MHD). Vytížene jsou linky 1 a 12, na první máte skoro komplet soupravy LF2 + LF1, na druhé zkrácený špičkový interval. Takže tam, kde je kapacita na hraně třeba v ranní špičce, to lze řešit úpravou intervalů, vloženými spoji apod.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Vzhledem k tomu, jak úzké požadavky DPMB jsou, tak je pořád naděje, že si někdo bude stěžovat a ÚOHS ten tendr zruší ;-)

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
99
07 srp 2013 14:49
Staník píše:

Pekné zhrnutie, aké má DPMB s tým svojím výberkom na trhu možnosti. Čo to Ondra hovoril o najblbších variantách? sarcastic


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Brno za 200 mil. plánuje rekonstrukci trolejbusové vozovny Komín
https://www.archiweb.cz/en/n/home/brno-za-200-mil-planuje-rekonstrukci-trolejbusove-vozovny-komin


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Brno chce 41 nových tramvají. Kompletovat je hodlá samo.
http://www.cs-dopravak.cz/zpravy/2018/4/18/brno-chce-41-novch-tramvaj-kompletovat-je-chce-ale-samo


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
V tramvaji se ohlédla, kdo se tak hlasitě směje. Dvojice ji pak měla napadnout


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Chtěl na Valchařskou dřív než skončí oprava. Opilý řidič v rozkopané ulici uvízl
https://brnensky.denik.cz/nehody/chtel-na-valcharskou-driv-nez-skonci-oprava-opily-ridic-v-rozkopane-ulici-uvizl-20180415.html


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Řidič autobusu, který v opilosti v Brně smetl auto, půjde k soudu


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
K šaině na Kamechy: nj, obvvyklá kolečka. Studie a dokumentace. Daná varianta je nereálná. Tak necháme zpracovat novou studii a dokumentaci. A furt dokola.


Offline
450
24 lis 2017 11:40
A co přední 4 sedačky v Urbanech?


Offline
2807
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Že by přecejen na Kamechy zvítězila lanovka? :mrgreen: K sedačkám: starou koženku a la Karosy 700 jde zažít ještě v posledních 15Tr, co ještě občas vypomáhají ve špičce na T-25/26, za mě docela klouže při ostřejším zatočení, protože nemá absolutně žádné tvarování na rozdíl od Kahovce, občas se mi stane, že kloužu pozadím i v 13T třeba při rychlejším projetí šestky Šilingrákem, ale úplně nejvíc kloužu v Prahe na těch dřevěných netvarovaných nesmyslech v 14T a 15T. Takže jestli volit koženku, tak raději perforovanou s pořádným sedákem.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1205
17 lis 2008 17:19
Brno-Bystrc (30, 50, 51, 52, N92)
Brno znovu řeší tramvaj na Kamechy, tunel se ukázal jako příliš složitý a drahý
http://zdopravy.cz/brno-znovu-resi-tramvaj-na-kamechy-tunel-se-ukazal-jako-prilis-slozity-a-drahy-10190/


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Policisté hledají svědky nehody. Tramvaj tehdy přejela muže ležícího na kolejích


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Přetahovaná o řidiče. Brno nabízí nově příchozím šoférům do MHD až 100 tisíc korun


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
To je zajímavé, já na pražské kožence problém neměl, ani kamarád co žije v Praze a jezdí s tím každý den na jejich kožený sedadla neřekl nikdy nic špatného, ba naopak.


Offline
450
24 lis 2017 11:40
Ale ty koženky, co byly kdysi v Karosách, ty moc neklouzaly, pokud vím..


Offline
116
27 čer 2017 19:11
Bílovice
Podle mě teda pražský sedačky kloužou ještě víc než naše plasty, jel jsem s tím na kruháči a málem jsem se neudržel. Nějak extra měkký taky nejsou


Offline
450
24 lis 2017 11:40
Hodně pomůže volba nějakého světlého odstínu, který se tolik nezahřívá...


Offline
2807
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Výborně, konečně tu někdo odkazuje na stránky Sjednocené organizace nevidomých a slabozrakých. Jinak já jel kdysi na koženkové verzi Kahovce, úplně stejná skládačka, jakou máme v Brně v Anitrách, devítikilech a starších trolejbusech, jen má místo plyše perforovanou koženku, celkem fajn, dokud to nezačne být v létě rozpálené na padesát stupňů, po většinu roku příjemný povrch.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
450
24 lis 2017 11:40
A navíc neřeší tvrej posaz a s čištěním jsme zase tam kde jsme byli. Koukám, že v Praze, jestli mě nešálí zrak, mají koženku (ta půjde omýt) a vypadáto i i trochu vycpanou. Při půlhodinovým jízdě, bych si radši sedl na tohle:

https://www.sons.cz/Predvedeni-novych-t ... rettyPhoto[Predvedeni-novych-typu-autobusu-SOR-pro-Prahu]/8/

Už někdo měl tu čest?


Offline
Uživatelský avatar

1342
17 črc 2010 21:41
Krno
Citace:
„Jsou tu moderní sedačky s podsedáky, které v zimě budou cestující zahřívat,“

To skoro zní, jak kdyby to mělo vyhřívané sedačky... Látkový podsedák nic nevyhřívá, jen zpomaluje odvod tepla ze zadnice cestujícího.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Do brněnských ulic vyjedou trolejbusy, které nepotřebují troleje. Pomůžou třeba při výlukách


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18062 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143 ... 723  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 zář 2024 23:37
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]