Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 136 z 723    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139 ... 723  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3213
14 čer 2004 18:56
blekfild
Robert píše:
Peno: Tak mi řekni jeden přestup, který není možné realizovat jinde než na této zastávce


9 / 32-34-36

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
7195
27 úno 2010 07:40
Peno: Tak mi řekni jeden přestup, který není možné realizovat jinde než na této zastávce. Že při využití výhradně bezbariérových spojů je delší celkový čas cesty, je asi jasné každému.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Ono to není až tak jednoduché, jak si tu někteří malují. Na d-11 jsou bezbariérové tak dva spoje do hodiny, někdy ani to ne, zatímco na d-9 skoro všechny. Další problém je, že d-11 nejezdí pozdě večer a o víkendech. A třetí problém je, že přestup s vozíkem je hodně náročný a může být i hodně zdlouhavý, pokud nemáte štěstí na návazný bezbariérový spoj. Ale toto si zdraví lidé prostě neuvědomí a často si to ani uvědomovat nechtějí.
Další věc je, že současné paskvilní vedení d-9 má k ideálu daleko a bylo by rozhodně záhodno ho změnit, nejlépe celkovou úpravou linkového vedení tramvají. Pokud by se při tom podařila zastávka u Jošta odbourat, tím lépe.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Celá debata mi přijde uplně mimo.
Podívejte se, kolik lidí u Tomáška nastupuje/vystupuje. Poměrně hodně. 99,5 % s tím nemá problém a je jim fuk, zda tam ostrůvek je nebo není, hlavně, že jim ta devítka přijela na čas. Ten nepatrný zbytek, co jim chybí ostrůvek může využít alternativní řešení (přestup na jiné zastávce/jiná linka). Tak o co jde? Přijde mi, že řešit bezbariérovost za každou cenu je zbytečné, hlavně, když někteří zde mají pocit, že jak to není bezbariérové, tak by to nemělo být vůbec a tvrdí, že by se měla zastávka radši zrušit.
Chyba je, pokud okolní zastávky, kde ta možnost je, nejsou vyladěné bezbariérově atd všechno kolem. Alias jak psal Cracatit.


Offline
7195
27 úno 2010 07:40
A když chci jet z Řečkovic, Líšně nebo Modřic, tak udělám co? Přestoupím, ne? Nebo pojedu o obludných 5 minut déle tou jedenáctkou, což je čekačka na devítku. Fakt nevím, v čem tkví ten problém.


Offline
Uživatelský avatar

2585
13 črc 2009 13:42
A když pojedu z Lesné na Českou? Hlavně prosím tě neříkej, že pojedu 11. A 11 z Moraváku? To teda nevím, jak.


Offline
2818
01 úno 2006 10:39
Podle mě je zastávka u Tomáška uplně zbytečná. Pokud jedu z Moraváku, použiju 3,6 nebo 11, pokud na čáru pojedu z nádraží použiju 12, pokud ze Svoboďáku, tak použiju linku 4. Zcela určitě ne linku 9. Pokud budu mít francouzský hole a pojedu na Českou, tak nebudu vystupovat u Tomáška a pak se belhat s berlama na Českou, ale pojedu linkou 4 rovnou k cíli přeci.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1972
07 dub 2006 09:03
Zastávka na Moraváku u stopaře se bude předělávat na bezbariérovou, takže přestup z d9 na d3 i d5 bude komfortní. Zvedat nástupní hranu u Tomáška by asi pokazilo vzhled tohoto jinak vcelku zdařile upraveného náměstí. Navíc další bezbariérovka je u Svoboďáku pár metrů dál.


Offline
2730
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tyhle spory, jestli mít nebo nemít zastávku u Tomáška, jsou tu pořád od doby zrušení třináctky. :smile: Za mě se bezbariérová zastávka Česká před Tomáškem hodí, protože Svoboďák je na krátký přestup během dvou/tří minut moc daleko a vezměte si, že třeba s francouzskýma berlama takovou vzdálenost dáte dost těžko a pomalu. Současná podoba zastávky u Tomáška by nevadila, kdyby byl úplně stoprocentně bezbariérový přestup na Moravském náměstí, což dneska není ani omylem.
Nízkopodlažní přestup se totiž nerovná bezbariérovému přestupu, na Moravském náměstí to má hned několik chyb, přechod větve na Milady Horákové postrádá vodicí linie pro nevidomé včetně chybějícího zábradlí na ostrůvcích umožňujícího chůzi podél něj a snížení ostrůvků je moc daleko od přechodu, elektronické "kvákače" jdou moc potichu, takže třeba při rozjezdu jedničky není kvákání skoro vůbec slyšet, ani při chůzi třeba od trojky na šestku to kvákání není moc dobře slyšet.
Ještě se vrátím k důležitosti použití zábradlí: vzor, jak by to mělo vypadat, je teď třeba na předělané Vlhké, kde je na okraji ostrůvku směrem k silnici vysoké zábradlí s tzv. vodicí tyčí, takže při chůzi pouze s holí bez psa může člověk jet podle tyče nízko u země a nemá pocit, že je vedle díra, nad kterou nahmátne zábradlí jen rukou ve vyšších polohách a nejde pak podle něj jít souvisle a hlavně plynule. V opačném případě, jaký je právě u trojky u Stopařa, je nebezpečí z obou stran: ostrůvek je příliš úzký, buď musím jet holí podle hrany u šaliny, nebo podle hrany do silnice, ani jedno není bezpečné.
Takový popis snad pro představu stačí.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6168
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Od té rekonstrukce prostoru před Tomáškem bych zázraky nečekal. Co se týče samotné kolejové křižovatky, mělo by dojít k výměně kolejnic a k opravě dlážděného povrchu.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2492
28 lis 2007 23:00
Brno
zolex píše:
Netušil som, že Brne existuje mestská časť menom Bronx. Denník menom Křivost tiež nepoznám.


Od tohoto uživatele jsem si zvykl na různé patvary.
Nejsem psycholog, ale třeba si nechá odborně poradit.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

1203
12 lis 2007 00:57
Brno - Židenice
Netušil som, že Brne existuje mestská časť menom Bronx. Denník menom Křivost tiež nepoznám.

_________________________________
:arrow: Online sledování provozu IDS JMK
:arrow: Android aplikace


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1972
07 dub 2006 09:03
Netušil jsem, že na hranicích Bronxu existuje[b]Sedlácká[b] ulice. Pisálci z Křivosti umějí překvapit.
To, že poslední úsek Francouzské stále není zprovozněn, je skandální.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2492
28 lis 2007 23:00
Brno
Opravy kolejí u Vranovské pomalu končí. Dělníci se přesunou do Soběšic

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
7195
27 úno 2010 07:40
Ja bych do toho taky nehrabal. Barierova zastavka pak metru od dvou bezbarierovych snad neni pro nikoho zasadni problem.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1972
07 dub 2006 09:03
Dvacetiminutový interval je kromě Stránské skály nepoužitelný. O změně evdení d9/11 se dá začít uvažovat teprve po prodloužení d5 aspoň na Halasák.


Offline
Uživatelský avatar

6607
21 pro 2005 17:01
Nejčastější triky lidí bez lístku? Hrají revizorům na city, mluví cizím jazykem


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Až na to, že po většině trasy těch linek bude (proložený) desetiminutový interval, někde dokonce kratší (Jugoslávská – Moravák, Tkalcovská Maliňák, Maliňák – Česká). Myslím, že o víkendu to je i v Brně skousnutelné, zejména pokud tím vzniknou spojení, která dnes neexistují a po kterých je poptávka. Mimo to, kolik autobusových linek v Brně má dvacetiminutový interval i v pracovní dny? Tak proč by ho o víkendu nemohly mít dvě tramvajové linky, které jsou po většinu trasy proložené buď jedna druhou, nebo jinými linkami?

PS: Co bych dal o víkendu na hodonínské MHD za dvacetiminutový interval :lol:

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

3213
14 čer 2004 18:56
blekfild
peno píše:
9 od Moraváku přes Maliňák, hlavák a Svoboďák do Bystrce, o víkendu ve dvacetiminutových intervalech
11 současná trasa, ale provoz i o víkendu ve dvacetiminutových intervalech

interval 20 minut je možná dobrý na MHD v Hodoníně, ale FAKT NE na tramvajové linky v Brně, a to v jakoukoliv denní dobu.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
444
24 lis 2017 11:40
Rozumné řešení má jenom na straně u Tomáše, na druhé straně by to bylo zajímavé, ale v intencích norem - nevím, nevím...ale jak jsem říkal, bojím se, že památková péče by byla určitě proti, což je podle zbytečný a trochu škoda.

Nad změnama linkového vedení šalin jsem přemýšlel už dřív, ale snažil jsem se pro co nejvíc přímých spojení na nádr (Žabiny, Lesná, Dětská nem.) a současně na nádruh nezvednout provoz na kolejích 1 a 2. Počítá ale s vybudováním spojky od 3. a 4. koleje ke Grandu a tringlem (ale tak, aby jedna linka jezdila z něj a a druhá stejným směrem z běžných nástupišť). Bohužel to uplně neřeší problém Tomáška, jen ho hází na jinou linku, má to holt své chyby, ale když už se nakouslo tohle téma, tak jen tak pro zajímavost...
https://uloz.to/!mkeYRIrP3P2V/new-line-order-pdf


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
No, je fakt, že d-9 je i spojením M. Horákové, resp. hlavně Dětské nemocnice, a centra. Ale že je to ideál pro Lesnou bych tak jistě netvrdil, protože díky tomuto paskvilu nemá Lesná rozumné spojení o víkendu na Cejl a Maliňák. Přestup na Tomkáči je i o víkendu na dlouhé lokte, díky věčným zácpám. Nemluvě o delší jízdní době z Lesné na hlavák a větší zátěži pro 1. a 2. kolej na hlaváku.

Těch řešení dané situace je samozřejmě víc, ale asi by to bylo za cenu výrazných zásahů do současného tramvajového vedení. To nejjednodušší, ale asi také ne zcela přijatelné, co mě teď na rychlo z hlavy napadlo je toto:
3 od Moraváku přes Maliňák do Juliánova
9 od Moraváku přes Maliňák, hlavák a Svoboďák do Bystrce, o víkendu ve dvacetiminutových intervalech
11 současná trasa, ale provoz i o víkendu ve dvacetiminutových intervalech

Bohužel se tím neřeší problém 1. a 2. koleje na hlaváku a Juliánov by získal zastávku na hlaváku odsunutou, což zjevně nechtějí, a navíc by přišli o přímé spojení na Českou. A o přímé spojení na Českou by navíc přišla i Stará Osada. Naproti tomu by Veveří získalo přímé spojení na hlavák, po kterém tam také volají už dlouho, takže je to něco za něco. A pak mám taky obavy, aby takový provoz unesla Rooseveltova. Ale hlavně bychom se zbavili zastávky u Jošta a znovu zavedli o víkendech provoz z Lesné na Cejl a Maliňák (a na Maliňák dokonce dvěma směry).

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

3213
14 čer 2004 18:56
blekfild
Ondra K. píše:
Nemít v dnešní době bezbariérovou zastávku v tak zásadním uzlu je samozřejmě ostuda. Proto si stojím za tím, že nejrozumnější řešení je změna linkového vedení, tak aby ta zastávka nebyla v běžném provozu obsluhována.


jinými slovy, než tam mít bariérovou zastávku, tak raději žádnou. Skutečně tleskám.
Lepší model než je teď pro Lesnou prostě vymyslet nejde. Mimo provozní dobu linky 11 je to na jednu linku a obsloužit Českou a Hlavní nádraží současně jde 3 způsoby:
1) tak jak je to teď
2) přes Husovu - s výrazným prodloužením jízdní doby Hl.nádraží-Lesná
3) přes Cejl a Náměstí Svobody - s výrazným prodloužením jízdní doby Česká-Lesná

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6168
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Ať nad tím přemýšlím jak chci, stále docházím k názoru, že umístění bezbariérové zastávky pro devítku směr Svoboďák nemá rozumné řešení. Zastávka na spojovací trati z Moraváku na Českou vedle Tomáška by neúměrně zdržovala provoz a byla by daleko od uzlu. Zastávka uvnitř trojúhelníku by zcela jistě neprošla z hlediska bezpečnosti a zastávka v současné poloze by znamenala nežádoucí zmenšení už tak malých poloměrů oblouků a posunutá dále po směru jízdy by už byla zbytečně blízko zastávce Náměstí Svobody.

Nemít v dnešní době bezbariérovou zastávku v tak zásadním uzlu je samozřejmě ostuda. Proto si stojím za tím, že nejrozumnější řešení je změna linkového vedení, tak aby ta zastávka nebyla v běžném provozu obsluhována.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
444
24 lis 2017 11:40
Bojím se, že stejně jakékoliv koncepční úpravy a stavba případných nástupních hran např. by byla v rozporu s odborem památkové péče. V odůvodnění záporného stanoviska ohledně proveditelnosti najdete víc:

https://damenavas.brno.cz/projekt/?id=217


Offline
Uživatelský avatar

6932
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Z mého pohledu je dobře, že centrum města obsluhují 2 linky, tzn. spojení do centra je ze 4 různých směrů. Jasně, zastavování před Tomáškem je trochu kočkopes, ale u d-9 není asi žádné vedení ideální. V této situaci je dobře, že zastavuje na klasických nástupištích před hlavasem.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18061 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139 ... 723  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 25 čer 2024 08:18
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]