Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 14 z 28    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 28  Další
Autor Zpráva
Offline
7195
27 úno 2010 07:40
S Eurolines jsem párkrát jel, vždy trojková nebo čtyřková Setra, případně Mercedes Intouro I, svezení až na jeden exces v pohodě, dostal jsem noviny a vodu, což mi bohatě stačilo.

Tourbus tam jezdí vším možným, základem jsou MANy všeho druhu doplněné v případě nouze Karosami LC 956, případně se tam může objevit i Irisbus Magelys.

Standardně nasazované MANy:
http://seznam-autobusu.cz/vuz/729
http://seznam-autobusu.cz/vuz/715

Doplňkové MANy:
http://seznam-autobusu.cz/vuz/752

Výjimečně nasazé MANy:
http://seznam-autobusu.cz/vuz/683
http://seznam-autobusu.cz/vuz/693
http://seznam-autobusu.cz/vuz/714

Irisbus Magelys:
http://seznam-autobusu.cz/vuz/7658


Offline
1589
18 led 2009 10:06
Robert - a s čím tam vůbec ten Tourbus jezdí?
Mimochodem, máte někdo zkušenosti s Eurolines? To je jediná skutečná konkurence SA v relaci Brno-Praha ale nikdy jsem s nima nejel.
Yakuzza - no jo, každej chce něco jinýho, proto i ty vlaky jezdí poměrně plný, pokud se nepletu.

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
Richie píše:
Yakuzza: Brno-Praha s SA stojí jenom 165. Stačí se zdarma zaregistrovat na zluty.cz (a tím získáš kreditovou jízdenku a celoživotní slevu zdarma na všech linkách SA a RJ)


To je sice fajn, ale tech par petek navrch mi klidne stoji za to vetsi pohodli ve vlaku.


Offline
7195
27 úno 2010 07:40
S Tourbusem na lince 720240 stojí BM-Pha 135 Kč bez čehokoliv. Problém je v tom, že se jezdí jen pár dní v týdnu. Hofmann si účtuje 150, tam je v ceně i dobrodružství. :-) Pod cenu SA se dá dostat i s Eurobusem nebo s linkami na Ukrajinu.

Jinak já vlak beru vždycky jako poslední možnost, nemám je jaksi rád (na jízdu, na podívání jo), takže přechod v relace BM-HK zpátky na autobus mi problém neudělá.

Jinak klima na té Vindoboně minulý týden taky nejela.


Offline
1589
18 led 2009 10:06
Yakuzza: Brno-Praha s SA stojí jenom 165. Stačí se zdarma zaregistrovat na zluty.cz (a tím získáš kreditovou jízdenku a celoživotní slevu zdarma na všech linkách SA a RJ)

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
Robert, michalk: Stáli jsme normálně ve stanici u nástupiště a bylo to EC. Jaké přesně ale, to si fakt nevzpomenu. Mimochodem i personál byl příjemný.

Já jsem obecně zastáncem spíše cesty vlakem než autobusem, od doby, co lístek začal stát kolem 200 Kč, jsem začal jezdit výlučně vlakem. Bohužel musím ale zkonstatovat, že bezproblémových cest bylo tak 20%. Ve zbývajících případech je otázka, na čí straně byla komplikace. Kromě již zmíněné porouchané lokomotivy to byly věci jako nefunkční klima v dost nepříjemných vedrech, překážka na trati, tudiž jakási šílená objížďka, zpoždění z Rakouska/Německa.

Mimochodem dost mě překvapilo, že o akci ČD Praha-Brno spousta mých známých nevěděla, resp. ani teď kolikrát ještě neví a dovídají se to ode mě.


Offline
7195
27 úno 2010 07:40
Jistěže.


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
A stáli jste ve stanici u nástupiště? Ono je něco jiného vystupovat z autobusu na silnici než z vlaku do kolejí. Než průvodčí pomůžou všem vystoupit do kolejiště (ono je to fakt dost vysoko, ne každý to zvládne sám), tak většinou přijede náhradní lokomotiva...


Offline
7195
27 úno 2010 07:40
No, tak přesně toto se minulý týden nestalo. Bylo nám zakázáno vystoupit a jen jsme se dívali na vlaky kolem nás. Nemluvě o tom, že v PU jsme málem nestihli vystoupit, protože z celého vlaku šlo otevřít dveře jen v jednom voze, tlačítka nefungovala.

EDIT pro Yakuzzu: Jel jsi ECčkem? Vůbec by mě nepřekvapilo, kdyby v mém případě ČD nechtěly ukazovat cizincům koženku...


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
V tom se musím ČD zastat, pár měsíců zpátky jsem jel vlakem Brno-Praha a (tuším) v Pardubicích odešla lokomotiva. Hned jsme byli informovaní, že za nějakých 10 minut jede směr Praha nějaký Expres, tak jsme v pohodě přestoupili a jeli dál.

EDIT: Samozřejmě, to je jenom jeden příklad.


Offline
7195
27 úno 2010 07:40
Právě. Když se posere autobus, lidé si okamžitě přestupují, a to často i do busu jiného dopravce. Ale u ČD je to neřešitelný problém.


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Goldfffffinger: Nedávno tu byl článek, že T-mobile připravuje ve spolupráci s ČD a SŽDC posílení signálu právě v okolí této tratě. Jako zákazník tohoto operátora tedy čekám, co vymyslí.

Robert: Jo, to už se mi stalo i se dvěma nejmenovanými uživateli tohoto fóra. Každopádně těm se čekat nechtělo, násilím si otevřeli dveře a přešli těch 100 m do železniční stanice, kde si počkali na rychlík.
Největší problém ČD je operativní řešení a informovanost cestujících.


Offline
7195
27 úno 2010 07:40
Tak já, pokud jedu autobusem, SA pomíjím. Mám rád při cestě klid.

Vindobona za to nemohla, přijela jen s pěti minutami, ale u Č. Třebové nám klekl Taurus. Což bych chápal. Ale co jsem nechápal, bylo, že za dobu, než k nám připřáhli Peršouna, projely přes nádraží tři vlaky ČD, ale nebylo nám umožněno přestoupit. Takže jsme do PU přijeli se skoro hodinovou sekerou, která mi dost zkřížila plány.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1972
07 dub 2006 09:03
Tak signál wifi je v busech FR úplně jinde, než ve starších beulasech nebo irizarech. Koridor z cajzlárny do šalingradu má supermizerné pokrytí signálem, takže na většině cesty si nezavolám. Až toto SŽDC vyřeší a budou jezdit rail jety, tak možná.


Offline
1589
18 led 2009 10:06
No nepříjemná stewardka se taky může objevit a za těch 10 tisíc čistýho cca co údajně berou bych se ani nedivil. A vůbec dělat pro SA je docela peklo co jsem tak slyšel, i jako řidič. A každej má právo na blbou náladu, jak stewardka SA, tak průvodčí ČD.
Je fakt, že s nějakým velkým notebookem se tam člověk nevleze (to bude jiná, až bude RJ jezdit Brno-Praha), ale to to mně třeba nechybí, nepotřebuju furt čučet na net. Ale zase se rád dívám na filmy nebo poslouchám hudbu.

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Naposledy upravil Richie dne 22 kvě 2013 10:14, celkově upraveno 1

Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Rakušáci jedou většinou včas, to já mám velmi špatné zkušenosti se Slováky a Maďary... (viz včera nakonec 100 minut...).

Dřív jsem jezdil z domova do Brna vlakem a zpět přes Prahu s SA a po půl roce jsem od toho upustil. Jednak to bylo dražší, výrazně delší, z autobusu jsem byl vždycky zničenej. Pak jsem nemohl dělat ani na svém počítači, protože na ta malá sedadla se mi prostě 14" notebook do klína nevešel. Už jsem zažil i pár dost nepříjemných hostesek a horkou čokoládou z mizernýho automatu mě fakt neuplatěj...

Na to, jakou mizernou soupravou jsem včera do Třebový jel, tak to byla docela pohoda - klima nebyla potřeba, hezky to tam foukalo, žádný útlum signálu a vlak byl dostatečně dlouhý, abych měl 4 sedadla pro sebe.


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Jenže zrovna mezi Prahou a Brnem (bavíme-li se o možnosti jet busem) málokdo "normální" pojede rychlíkem a v Ex/EC, až na maďarské soupravy na dvou párech vlaků, ty zásuvky jsou. Chápu, že někdo preferuje vlak, někdo autobus, ale mám pocit, že ta preference autobusu je postavena na 10 minutách kratší jízdní doby a hlavně neznalosti reality (příp. jedné náhodné špatné zkušenosti) vlaku jezdícím mezi Prahou a Brnem. A v případě velkého zpoždění EC ze zahraničí se vypravuje náhradní souprava, pokud je k dispozici (sice béčka, ale aspoň se jede na čas). Jinak bohužel souhlas, většina ostatních relací dálkové dopravy u nás je tristní...
Až rozkopou úsek kolem Úval, tak to bude více, než srovnatelné s opravou D1.
Nemyslím si. U Úval se bude dělat vždy jen jedna kolej a na zbylých dvou se to v pohodě vyjezdí. Viz letošní JŘ, který je na to stavěný, proto taky některé vlaky přijíždějí do Prahy docela s náskokem...


Offline
7195
27 úno 2010 07:40
Aha, díky za info. Já ovšem po zkušenostech s cestou Vindobonou minulý týden volím pro příště do HK stejně autobus.


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Robert: Včera mělo EC Jaroslav Hašek 90 min zpoždění, tak jsem jel špěšňákem do Třebový. Opravdu jsem ověřil, že nedostatek signálu je dán provedením vagónů EC. Rakouské a německé spoupravy ten signál opravdu brutálně likvidují, včera mi to ale vypadlo jen na několik vteřin v tunelech a hned se to zase připojilo. Dlouho jsem s SA nejel, ale když jsem s nimi jezdil pravidelně, tak ta jejich wifi byla dost k ničemu. V půlce bsů nefungovala vůbec a v druhé ses k ní sice připojil, ale nedostal na internet...

Rozhodně jsem si včera ty 4 hodiny ve vlaku užil víc, jak v busu SA.

PepaZdepa: No a? Od toho mám velkou baterku :D


Offline
140
11 pro 2011 18:53
Fafner píše:
Když mám noťas, tak mám v tom vlaku filmy i hudbu, navíc podle svého gusta. Příjemnou stewardku ať si SA nechá, nějak v tom nevidím tu přidanou hodnotu :)


Akorát si ten noťas ve vlaku většinou nezapojíš, až na pár výjimek EC/IC... a ne vždy je vhodné dojet do cíle s úplně vybitým ntb... Osobně preferuji vlak, ale kvalita na českých kolejích je tristní, takže nemám problém pochopit, že někdo zvolí radši SA.


Offline
7195
27 úno 2010 07:40
Mně vadí na vlaku především jedna věc. Mezi Brnem a Pardubicemi (dál jsem nikdy nejel) prakticky není signál, ani T-Mobile, ani O2.


Offline
1589
18 led 2009 10:06
To pak jo, pokud máš nějaký zařízení na pouštění filmů, ať už noťas, tablet nebo mobil (dnešní "mobily" se pibližujo velikostí obrazovky těm obrazovkém ve Fun&Relax), tak to ti to může být jedno, to je fakt e_smile

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Když mám noťas, tak mám v tom vlaku filmy i hudbu, navíc podle svého gusta. Příjemnou stewardku ať si SA nechá, nějak v tom nevidím tu přidanou hodnotu :)

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
1589
18 led 2009 10:06
Ještě k těm SA, přečetl jsem si to až teď - jo souhlas, pro někoho kdo má široký ramena je to asi na houby, ale pro průměrnýho člověka si myslím že je to lepší. Ale zjevně je to zase jenom otázka názoru, toho co kdo preferuje - já filmy, hudbu, příjemnou stewardku a pěknej autobus. Někdo zase chce radši možnost projít se a nevadí mu nuda ve vlaku. A taky prostě vlakofilové (pro odlišení od lidí,. kteří se zajímají jenom o MHD, nemyslím ten termín nijak urážlivě) radši vždycky pojedou vlakem, klidně starým a špinavím, jako já se rád svezu starou a špinavou 14Tr nebo B732, ale jenom proto, že mě MHD baví.
To že do Anglie slíbili Fun&Relax a jel tam "starej" je dost velkej propadák o nefunkční klimatizaci ani nemluvě (to už je pak lepší koženka vlak s otevíracíma oknama). Nicméně, to byla náhoda, nikdy jsem nic takovýho nezažil.

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Naxashi: Asi všichni bysme chtěli věci jinak, ale jsou tu třeba lidi, kteří mají radši reálná řešení, než že tu plácají kraviny typu necestovat. Pokud je necestovat tvůj sen, posluž si, ale jsou tu lidé, kteří cestují a jsou spokojeni.

_________________________________
Definitivně možná.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 688 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 28  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: bvak a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 25 čer 2024 08:09
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]