Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 128 z 723    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131 ... 723  Další
Autor Zpráva
Offline
1787
04 bře 2012 23:26
peno: Nemohu než souhlasit.
Jsem rád, že to říká někdo další.
goldfinger: Ta 4 by tě mohla překvapit. K2 tam stačit nebude.
Tak na 53 by stačila spíš EVO1, tam je problém hlavně interval. :-)
A když jsme u toho, ty K2 bych v 5 minutovém intervalu nasadil na 44/84 a možná i na 25/26, tady bych ale popřemýšlel o KT8-like kapacitě. Na druhou stranu, tady by pomohl spíš kratší interval. A na 67 budou stačit T3 sóla. Ale opět, v rozumném intervalu.
Kde by K2 mohly najít uplatnění, je hlavně 31/33. Po 5 minutých, samozřejmě.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

2626
13 črc 2009 13:42
U 53 si taky nejsu úplně jistej. Myslím si, že to není úplně vhodná linka pro EVO2... Nejspíš by si tam neporadila s terénem.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
peno píše:
No a v tom právě vidím ten největší problém. Znovu zopakuji to, co jsem tu napsal už dříve: Brno nepotřebuje další tramvaje kapacity K2, resp. v případě EVO2 dokonce kapacity ještě nižší. Brno potřebuje zvýšit kapacitu na většině tramvajových linek. A jelikož zkracovat intervaly již mnohde nejde, protože tratě jsou již na kapacitním limitu, musíme jít cestou navyšování kapacity tramvajových souprav. To znamená, že tam, kde dnes jezdí K2 či ekvivalentní by měla v budoucnu jezdit souprava minimálně o kapacitě 13T, spíš ale rovnou dvojčete a tam kde dnes jezdí dvojčata či ekvivalenty, tam by v budoucnu měly jezdit tramvaje minimálně kapacity LF2+LF1, spíše ale ještě větší. Místo toho se tady za vysoké peníze dále snižuje kapacita linek, na kterých dnes jezdí K2. A to je špatně. Takto by se veřejnými financemi plýtvat nemělo.

Na některé linky mi kapacita a la K2 přijde tak akorát. Určitě d4,d11 a d10 (ta po prodloužení na Holzovu). U d2, a 53 si nejsu úplně jistej, ale minimálně mimo špičku taky kapacitní problémy nejsou. Přidaná hodnota je nízkopodlažnost, ta chybí zejména na d4 a doufejme, že i to budou první šaliny s klimou salónu.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
No a v tom právě vidím ten největší problém. Znovu zopakuji to, co jsem tu napsal už dříve: Brno nepotřebuje další tramvaje kapacity K2, resp. v případě EVO2 dokonce kapacity ještě nižší. Brno potřebuje zvýšit kapacitu na většině tramvajových linek. A jelikož zkracovat intervaly již mnohde nejde, protože tratě jsou již na kapacitním limitu, musíme jít cestou navyšování kapacity tramvajových souprav. To znamená, že tam, kde dnes jezdí K2 či ekvivalentní by měla v budoucnu jezdit souprava minimálně o kapacitě 13T, spíš ale rovnou dvojčete a tam kde dnes jezdí dvojčata či ekvivalenty, tam by v budoucnu měly jezdit tramvaje minimálně kapacity LF2+LF1, spíše ale ještě větší. Místo toho se tady za vysoké peníze dále snižuje kapacita linek, na kterých dnes jezdí K2. A to je špatně. Takto by se veřejnými financemi plýtvat nemělo.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Dle mého není důvod, aby to mělo jinou výzbroj, než Škoda. V požadavcích VŘ byl požadavek na možnost vytvoření soupravy s tramvají stejného typu.

Btw. EVO 2 by měly soužit jako náhrada za K2, takže úvahy o nasazení na d-1 jsou zbytečné. :-)

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

1895
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Jiricek píše:

Budou mít výzbroj Europulse, nebo si tam Schade protlačí svoji?
Bude mít mnohočlen? (Už vidím na D1 soupravy EVO2+EVO1)


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
Trochu drahé na stavebnici...


Offline
Uživatelský avatar

3738
08 čer 2005 23:12
Cracatit píše:
No, on hlavně starosta Brna-sever říkal, že občani nic nechcou, tak žádná šalina nebude a tečka! (fakt dobrej ##MLUVÍM SPROSTĚ##)
Starosta se za měsíc může změnit.

Jinak pokud se prodlouží trať ze ŠČ na Halasák, tak se určitě bude muset zásadně překopat křižovatka s tř. gen. Píky, čímž by se mohla zastávka Halasovo nám. přesunout před křižovatku, takže by si dvě ze tří linek vzájemně přehodily číslo na Halasáku, a do Čertovy rokle by jezdila jen jedna linka, což by zřejmě i stačilo, protože by tak jako tak musely stále jezdit autobusy jak Okružní, tak Seifertovou.


Offline
Uživatelský avatar

535
28 črc 2013 14:13
Stavebnice tramvají EVO2 pro Brno za 1 mld. Kč


Offline
7286
27 úno 2010 07:40
Jestli v roce 2018 někam jezdí dýmící autobus, je to spíš ostuda dopravce. Na druhou stranu by ve všech civilizovaných městech jezdily po Lesné dvě okružní linky z Haškovy přes Halasák a Arbesku (a zpět) a nazdar. Přestup na linky směr nádraží i centrum zajištěny, jediné, kam by se lidi oproti dnešku nedostali na jeden přestup, by byla Stará osada. Vlastně dostali, máme linku 57.


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Pokud vím, tak trať bude postavená tak, aby se dalo napojit prodloužení na Haškovu, jakmile se změní vedení radnice (takže tohle je taková fajn I. etapa). Mimochodem starosta Lesné je členem STAN a po zhlédnutí jejich volebního programu je rozhodně nedoporučuju - jeden z hlavních bodů totiž je zavedení přímých autobusových linek do centra města, tedy návrat někam před rok 1995, což by znamenalo rozvrat dobře fugujícího systému. Holt pan starosta Lesné nechce tramvaje, které by jezdily přímo do centra, nevázly v kolonách a byly ekologické, on si tam chce nechat dýmit autobus, ale aby jezdil až do centra ](*,) .

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
MKzB: O tom jsem se vlastně taky chtěl zmínit. Smyčka to tam bude mít zajímavý. Leda tak nějaký proklad.
xxx: Musíme jedině doufat, že na to pak naváží protažením dál.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
2805
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No, on hlavně starosta Brna-sever říkal, že občani nic nechcou, tak žádná šalina nebude a tečka! (fakt dobrej ##MLUVÍM SPROSTĚ##)

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2626
13 črc 2009 13:42
Jo, to by mě taky zajímalo. Musely by se jinak pořešit pauzy. Hlavně by ta pětka od polikliniky do rokle vozila vzduch. Takové řešení dopravní obslužnosti Lesné mi přijde poněkud... polovičaté.


Offline
Uživatelský avatar

1895
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Hlavě by mě zajímalo, jak to potom bude stíhat smyčka v Čertově rokli. Přece jen tři linky na dvě koleje je trochu moc.


Offline
449
24 lis 2017 11:40
Pokuď ten most (ten vodovodní s chodníkem) dřív nespadne sám, bo je v crashu už řádku let. Jediný řešení jsou betonový zátarasy, co tam dali, aby tam nezajelo nějaký auto, to by letělo takřka na beton.


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
„Plánují opravit most do 2 let.“ → Pokud se za 4 roky s mostem něco stane (pozitivního jako rekonstrukce), bude to zázrak.
…a jak budou prodlužovat tu trať na Lesnou, tak předpokládám, že o Halasáku vznikne Ačkové křížení (aka trojúhelník). A že to je jen první etapa, kdy další budou navazovat a bude se to tam protahovat dál, že ano.
Ah, realita. Nevermind.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

2626
13 črc 2009 13:42
Pokud to neprodlouží až na Majdalenky, tak to nemá smysl.


Offline
1205
17 lis 2008 17:19
Brno-Bystrc (30, 50, 51, 52, N92)
Plánují prodloužit tramvaj linky 5 až na Lesnou. Nejdřív opraví most
Zdroj: https://brnensky.denik.cz/zpravy_region ... 80913.html


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Autobusové nádraží Zvonařka čeká příští rok rekonstrukce

Židlochovice: Provizorium potrvá ještě měsíc. Konec oprav autobusového nádraží se protahuje


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Chytrou tramvajovou zastávku ovládli vtipálci


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
A byla mezi nimi i ta aktivistka, co se koncem května svlékla při proslulém představení donaha?


Offline
Uživatelský avatar

3738
08 čer 2005 23:12
A do toho ten samý den bezohlední cyklopičusové zablokovali Koliště :roll:


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
První školní den: čtrnáctikilometrová kolona na D1, padesátiminutová zdržení MHD
https://brnensky.denik.cz/nehody/prvni-skolni-den-linky-mhd-nabiraji-az-padesatiminutova-zpozdeni-20180903.html


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Opravy tramvajových tratí v Brně finišují. Prázdninové výluky skončí za tři dny


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18062 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131 ... 723  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 25 zář 2024 01:23
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]