Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 115 z 130    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118 ... 130  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1111
05 čer 2005 13:18
Mám pocit, že to míjení je KT8 + cokoliv.


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Znalejší potvrdí, ale to, že se tam nesmí míjet KT8 podle mě neznamená jen zákaz KT8+KT8, ale KT8+cokoli.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6169
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Jestli dobře chápu návěsti, tak na Mendláku v odbočení Veletržní - Křížová je zákaz potkávání jenom pro KT8. Nicméně dneska byl svědkem toho, že to KT8 nevyjde ani proti K2. Cvičná jízda 1730 jedoucí od Pisárek na Václavskou se potkala s nějakou pětkou mířící od Poříčí na mendlák. Naštěstí to ubrzdili, ale u zrcátek by to zřejmě neskončilo.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

3977
25 led 2006 16:11
všudezdejší
:applause:

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
200
04 čer 2009 13:05
V úseku mezi Bráfovou a Pisárkama jsme v sobotu viděl dokonce dvě podbíječky, když jsem jel okolo. Takže se to i podbíjelo. ;)


Offline
Uživatelský avatar

3977
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Všiml jsem si dneska cestou ze Žabin do Pisárek, že ta víkendová revitalizace tratě dost pomohla, vůbec to tam neházelo. Tedy v úseku Bráfova - Pisárky. To se tu rovnou podbíjelo? A ještě dotázek, co bude s úsekem tratě na Hlinkách, tam jsou napůl vysazené panely - ono to právě na tom zapanelovaném vršku dost hází...

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
85
10 úno 2009 22:38
To se pleteš, ukončení 4 na Náměstí míru, její pokračování směr Tábor přes mučednickou, smyčky u tří věžáků, navázání na Jana Babáka na 12ku a 13ku, popř. trolejbus Komenského náměstí - Náměstí míru - Mučednická - Tábor - Slovanské náměstí - Královo Pole, nádraží a podobné alternativy se poměrně dost řešili myslím v tomhle vlákně ( viewtopic.php?f=28&t=164 ), zkus prostudovat, já teď nemám čas to hledat ;)


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
Měl jsem na mysli možná spíše manipulační účely, pro situace kdy odpadne uzel Česká nebo třeba Veveří by to ideální bylo. Ale nějaká linka by tam vést taky mohla, aktuálně je spojení z Náměstí míru směrem do Žabovřesk stylem "seběhni kopec".

(Je mi jasné, že aktuálně jsou v plánu tratě na Lesnou, Kamechy apod, spíš mi je divné, že se to neřešilo nikdy v minulosti.)


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Poměr cena/přínos je v případě takovéto potenciální stavby velmi nevýhodný. Moc velké výhody v tom nevidím. Tohle spojení je možná tak na mikrobus jednou za 15 minut, ne na tramvajovou trať. Nehledě na to, že místní by s tím nesouhlasili...


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
Dotaz - už mě to napadlo několikrát - proč vlastně nikdy nedošlo k propojení Náměstí míru a Minské ulicemi Březinova a Mučednická? Že by moc velké stoupání? Nebo to souvisí s tím, že s tratí na Náměstí míru se do budoucna nepočítá?
Přineslo by to podle mě jen samé výhody, ať už třeba při výlukách apod...


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7586
17 pro 2006 22:32
Brno
Ve smyčce Čertova rokle se dělá komplet novej chodník.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

565
12 črc 2008 21:51
Brno, Černá pole
Ve smyčce Lesná se právě posunují vnější obrubníky (stějně jako o prázdninách v Komárově), takže by už nic nemělo bránit provozu RT6 na d-9 :-)


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2493
28 lis 2007 23:00
Brno
Koukal jsem se na územní plán a docela mě překvapila myšlenka vrátit tramvaj na ulici Masná.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

409
27 lis 2007 03:31
Pořád někde jinde
Celá půlka by to asi nebyla, tak něco kolem stovky.

_________________________________
Máte dopravní problém. Řeknete si, aha, postavím další silnici! Teď máte problémy dva.


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
miropiro píše:
O tom nepochybuji, nicméně přijde mi logičtější investovat do fungl nové trati či prodloužení nějaké stávající než překopávat současné na variantu levostranný provoz [-(

Jen tak trať předělávat jsem nikde nenavrhoval. Ovšem kdyby se od zprovoznění Jírovy opravdu kupovaly jen obousměrky a byla jich ve vozovém parku jak píše thingie zhruba půlka, mohlo se to například předělat v rámci předloňské a loňské rekonstrukce mostů. Stejně tak bude-li se v blízké budoucnosti šahat do Osové, hodilo by se, aby tam vedlo jediné schodiště. Atd.


Offline
Uživatelský avatar

6933
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Já myslel na to prodlužování. Ale i tak se tyto prostředky utopí v projektování.


Offline
Uživatelský avatar

2572
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
MartinV píše:
Miropiro: no pníze by se někde našly.

O tom nepochybuji, nicméně přijde mi logičtější investovat do fungl nové trati či prodloužení nějaké stávající než překopávat současné na variantu levostranný provoz [-(

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

6933
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Miropiro: no pníze by se někde našly. Ale naši páni radní (a spol.) je radši investují do opakovaného plánování, takže na stavbu samotnou nic nezbude. V posledních letech mi to tak připadá. Furt jsou jenom vydávány nové plány, prospekty a já nevím co, ale nakonec se stejně řekne, že nejsou peníze. A za nějaký čas se udělá další projekt.


Offline
Uživatelský avatar

2572
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
David Jaša píše:
Jinak další výhoda obousměrných vozů je možnost ostrovních nástupišť mezi kolejemi na zastávkách s mimoúrovňovým přístupem, třeba taková modřická trať je z pohledu cestujícího opruz největší, a i takový uzel hl. n. by byl s dvojicí ostrovních nástupišť mnohem prostornější.

V čem je to opruz - ta trať do Modřic? Já s tou tratí jako cestující nemám problém. Nicméně myšlenka jednoho nástupiště pro oba směry není nutně špatná (blíží se to metru a v případě, že k zastávce nevede jiná cesta než podchod či nadchod, ušetřím na jedněch schodech), ale jen za předpokladu, že tam (a) budou jezdit obousměrné vozy anebo (b) bude jedno společné nástupiště a tramvaje budou mít na daném úseku levostranný provoz s tím, že v místech, kde by se požadoval pravostranný provoz (v ulicích města by asi levostranný problém mohl být problém) tramvají, by byla změna na pravostranný provoz. Ale než překopávat takto líšeňku nebo modřickou dráhu, to už tramvajové tratě prodlužujme :) Výhledově by to šlo aplikovat pro nové tratě na samostatném tělese, ale kolik jich bude...

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
David Jaša píše:
takže objíždění nebo "zapomínání".

... se nevyplatilo a nějak se to muselo řešit. Kapacitní vozy ještě nebyly, tak řešením byly jednosměrné plecháče s vleky a smyčky.


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
thingie píše:
Nebylo by lepší, kdyby vůz jednou projel přes výhybku a pak byl ticho? Asi ne, předkové to z…řešili takhle.

Smyčky a jednosměrné vozy jsou pozůstatek z dob vlečňáků, když se začala zvedat cena práce a potřeba rychleji obracet vozy, takže objíždění nebo "zapomínání".

Jinak další výhoda obousměrných vozů je možnost ostrovních nástupišť mezi kolejemi na zastávkách s mimoúrovňovým přístupem, třeba taková modřická trať je z pohledu cestujícího opruz největší, a i takový uzel hl. n. by byl s dvojicí ostrovních nástupišť mnohem prostornější.


Offline
Uživatelský avatar

2109
20 zář 2006 19:51
V Ostravě je největší sklon 64,6 promile, a to mezi Poděbradovou ulicí a Frýdlantskými mosty (zastávka Náměstí Republiky).


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
Honza na k-repu píše:
V Liberci u zastávky Riegrova (70 promile) a na meziměstě úsek za zastávkou Nová Ruda směr Liberec (70 promile).

Nepředpokládám, že v Ostravě, Plzni nebo Mostě by mohlo být takovýto příkrý sklon tratě. Takže tu máme asi nejprudší tramtrať v ČR :twisted:


Offline
Uživatelský avatar

3977
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Největší sklon tramtratě v Liberci by mohl být ten od nádraží k Viaduktu.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
Mám jeden dotaz pro znalé: Je možné, že je trať na Údolní nejstrmější tramvajová trať v ČR?
Miky píše:
Nejstrmější úsek v Brně je na Údolní mezi domy č. 93 a 95, a to 95 ‰. Už od domu č. 80 se sklon pohybuje mezi 85 ‰ a 90 ‰.
Největší sklon v Praze má dle wikipedie Trojská s 80,15 ‰ (je pravda, že na dlouhém úseku). Prudší trať by mohla být někde v Liberci, kopců je tam dost. Nikde ale nemůžu najít žádné číslo, ani kde je tam největší sklon. Všude je jen historický rekord 108 ‰ z Jablonce. Neví někdo? :wink:


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3242 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118 ... 130  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 05 črc 2024 17:29
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]