Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 114 z 130    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117 ... 130  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6933
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Xcav8: to by se o ni někdo musel starat, což se v podstatě neděje.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2493
28 lis 2007 23:00
Brno
Je pozoruhodné, jak za pár let takovou pěknou zastávku dokázali zničit.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
888
21 led 2006 12:26
http://foto.bmhd.cz/list.php?mesto=Brno&zastavka=J%EDrova,%20%FAvra%9D


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Prostě konec kolejí, nic zvláštního :-)

Foto třeba tu nebo tu


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6169
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Měl by někdo fotku, či odkaz, jak vypadalo ukončení odstavných kolejí na Jírové, před začátkem stavby prodloužení na Mifkovu? V té době jsem tu nežil, a na netu jsem nic nenašel. Dost by mě to zajímalo. :-)

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
71
11 zář 2006 23:20
MartinV: Tak to je mi samozřejmě jasné, jen uvažuju nad přínosem pokud by se to realizovalo.
Větší smysl by mi dávalo vytvoření obsluhy celého areálu nějakou formou jednosměrné okružní linky č.53. Ale po všech těch snahách v posledních letech už v to moc nevěřím.


Offline
Uživatelský avatar

6933
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
To, že je něco zanesené v územím plánu pouze znamená, že pokud by bylo potřeba, realizovalo by se to. Neznamená to, že se to v budoucnu postaví.


Offline
71
11 zář 2006 23:20
Spíš přemýšlím nad složením budoucích lidí v této lokalitě - výzkum a Hi-tech průmysl, podle mě tito lidé moc MHD nejezdí, ale nevím...


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Stále by se to dalo řešit vhodnou modifikací trasy linky 53. Ovšem (například) při excesech s linkou 65 v Medlánkách si nedělám naděje, že by to dopadlo použitelným způsobem...

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

3977
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Cj píše:
Pochybuju, že bude nějaká větší poptávka po MHD v těch končinách. :-)


Pokud se v těch končinách začne stavět ve větším měřítku, poptávka vznikne.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
71
11 zář 2006 23:20
Mělo by prodloužení, co je v územním plánu nějaký smysl? Mě se zdá, že moc velký ne. To už raději pokračovat nahoru po cestě ve směru současné trati a udělat smyčku až nahoře na konci areálu. Nebo to spíš nechat jak to je. Pochybuju, že bude nějaká větší poptávka po MHD v těch končinách. :-)


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
To už by to rovnou bylo zajímavé napojit trať na Řečkovickou smyčku. Místa na to moc není, ale dobrý bagr ho udělá :-D


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2493
28 lis 2007 23:00
Brno
Cj píše:
Pochybuju, že se bude konečná u Technologického parku posouvat, na odkaze níže vidíte současný záměr s dotčeným územím, posun konečně to v podstatě zabíjí.

http://www.technologypark.cz/o-projektu/uzemni-plan/


Pokud se podíváš na ÚP Brna tak posun tam je.
Je to tam asi takto:


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
71
11 zář 2006 23:20
Pochybuju, že se bude konečná u Technologického parku posouvat, na odkaze níže vidíte současný záměr s dotčeným územím, posun konečně to v podstatě zabíjí.

http://www.technologypark.cz/o-projektu/uzemni-plan/


Offline
1347
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Fafner píše:
jednička posunutá "kamsi dál"?

U té 1 by to nebyl špatný tah,přecejenom na Žilkové nastupuje dost lidí,třeba smyčka u Ivanovic by pomohla i v dostupnosti do nového Bauhausu u Ivanovic.Ale to už jsme budoucností hodně daleko(možná i v kategorii scifi).S těmi Medlánkami souhlasím,dosavadní smyčka tam stačí.Ale jsou místa,kde to prodloužení by pomohlo víc než dost-viz třeba Kamechy,Univerzitní Kampus,atd.Ale situace je taková,však známe.......


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Proč by se to prodlužovalo, kdo by tam jezdil? Zejména ta 12 a 13 tam má prakticky jenom pole... Kdyby byly prachy na nový tratě, tak tu jsou pořád prioritní místa, jako je Žebětín, Lesná a Stará Líšeň, a samozřejmě Plotní. Tam jsou ty tratě opravdu potřeba, nemluvě o nutnosti opravit stav tramvajových tratí prakticky v celém Brně. Koho by podle tebe měla vozit ta šalina posunutá "k Medlánkám" nebo jednička posunutá "kamsi dál"? A i kdyby někoho navíc náhodou vozila, kam by se potom vešli ti cestující, co tím cestují už dnes a mají problém se vejít?

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
V horizontu následujících 10 let vidím reálně maximálně trať k bohunickému kampusu. O tom, co bude potom, se dá jen spekulovat.


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
Nemá tu někdo informace, kdy/jestli se bude jakákoliv trať prodlužovat?
Resp. kdy bude 12 a 13 z Technologického parku posunuta k Medlánkám a 1 z Řečkovic ještě kamsi dál? Z územního plánu jsem jen vykoukal to, že všechny ty prodloužení by byly fajn, ale otázkou je, jestli se toho dožiju…

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

565
12 črc 2008 21:51
Brno, Černá pole
Při prohlížení stránek bazénu za Lužánkami jsem objevil zajímavé historické schéma plánovaného sportovního areálu. Za pozornost stojí smyčka v ulici Rybníček a prodloužená trať ze smyčky Zemědělská:
Příloha:
Projekt areálu Lužánky.jpg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Vario (ať už LF2 či LF). Rozměr si najdeš v tabulce, ale je to přibližně o schody :-)


Offline
Uživatelský avatar

3074
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Je to zákaz míjení cokoliv s KT8 (variem, RT6).


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6169
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Vário je delší, má větší vzdálenost mezi podvozky a tím pádem víc vybočuje středem skříně.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
151
07 říj 2009 23:14
Jen bych se chtěl zeptat, proč i pro Vario? Vždyť má velmi podobnou stavbu jako K2, ne?


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Tak je to tuším v Praze. V Brně jsem se s T-KT nesetkal. Haló, řidiči, ukončete to ;)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6169
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Proto jsem psal, jestli tu návěst chápu dobře. Moje představa je taková, že: Když není psaný nic pak se nesmí míjet nic. KT8 platí pro 2 KT8, nebo Vario, či RT6 a zákaz míjení s všeho s KT8 by byl T-KT.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3242 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117 ... 130  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 05 črc 2024 16:39
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]