Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 107 z 130    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110 ... 130  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3977
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Dotaz, kde se na Cejlu opravovaly koleje ten víkend před uzavřením Milady Horákové? Ta trať na nějaké opravy vůbec nevypadá, zejména mezi Kolištěm a Radlasem...

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

496
31 led 2011 13:46
ono to jde, donutit firmu plnit termín. Zkuste si zjistit, jak se v Havlíčkově Brodě opravoval most. Začalo se na jaře s tím, že na podzim bude hotovo. Práce samozřejmě nabraly zpoždění, až do toho nasněžilo... Protože pokuta za zpoždění byla 25000 za den, firma ten most radši rozmrazila, než by čekala na jaro. Takže to jde, donutit firmu plnit termín.

http://zpravy.idnes.cz/oprava-mostu-v-h ... zpravy_mkk

(PS: most zatím stojí)

_________________________________
*** I am a signature virus. Please help me spread by copying me into your signature.


Offline
Uživatelský avatar

738
27 bře 2010 10:37
Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
Mě v téhle zemi nejvíc baví, že když stavební firma nestihne termín, tak místo toho, aby dostala mastnou (ale ne likvidační) pokutu, tak dostane peníze navíc (vícepráce apod.)...

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Rorschach: Takhle mi připadají nekonečné jen ty dny v práci, kdy mi pod oknem někdo dělá kravál takový, že ho ani sluchátka s Rammsteinama na plný pecky nepřehluší. Kdybych dostal dopředu informaci, že noc tu a tu bude kravál, protože je potřeba to a to, tak se podle toho zařídím - buď tak, abych nepotřeboval být druhý den stoprocentně fit, nebo tak, abych se někde vyspal. Navíc, když chceš argumentovat prací - co páteční nebo sobotní noc?

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
125
06 srp 2013 22:29
Fafner: Tohle si říkej a opakuj až se něco bude dít a ráno budeš muset brzo ráno vstávat do práce a tam budeš muset bóchat a ne chrápat. Pak ti i ta jedna noc bude připadat nekonečná.
MartinV: Ale prdičky naší babičky ať opravují a způsobí klidně i hluk, ale trochu rozumně a ne, že o půlnoci někdo vezme sbíječku a začne tam likvidovat asfalt.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Někteří asi žijí v představě, že když by rekonstrukce MH proběhla za 6 měsíců, nebo i dříve, že by cena rekonstrukce zůstala stejná :lol:

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Pořád radši na dělníky budu nadávat jednu noc, než 400 dní.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

6932
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Rorschach: no a to je bohužel český přístup. Ať mi to opraví rychle, ale běda, jak způsobí nějaký hluk nebo mě jinak omezí. :pray:
Když jsem bydlel v Kr. poli, Tyršovu ulici opravovali celý 1 dlouhý rok. Takovou relativně malou ulici. Takže taky nikam nespěchali.


Offline
125
06 srp 2013 22:29
No musíš zase uznat, že ČR není Kalifornie a osobně kdyby mi takhle naběhla parta dělníků na ulici před dům takhle v noci kde bych bydlel okamžitě si stěžuju a určitě nejen já. Tohle jde možná praktikovat u ulic kde nejsou bytové domy. Idea není špatná, ale u nás neproveditelná protože není chuť a vůle.


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
marecek.00 píše:
Osobně bych řekl, že nemusí být až tak problém v tom, jak se na stavbě maká (byť netvrdím, že to nemůže být lepší), ale v tom, jaké je nasazení. Když jsem včera šel kolem třetí hodiny kolem, pracovaly na celém kilometrovém úseku dva bagry a kolem nich tak deset, maximálně patnáct dělníků. Myslím, že vzhledem k velikosti stavby by jich tam opravdu mohlo být o něco více... Ale to jsme zase u onoho harmonogramu.

Ať mi nikdo netvrdí, že při prodloužení směn na 12 hodin denně 7 dnů v týdnu, a při nasazení více techniky, by se rekonstrukce nedala zvládnout za 6 měsíců. Daňovým poplatníkem volené zastupitelstvo jde na ruku raději stavební firmě, která má jistě plnou hubu keců o tom, jak náročné jsou přeložky sítí atd, místo toho, aby se starali o blaho svých voličů.

Jako námět k inspiraci uvedu příklad z Kalifornie, kde jsem nějakou dobu pobýval:
Všechny důležité dopravní tepny se opravují tak, že se přes den všechno připraví na noc (lidi, technika, materiál, osvětlení stavby, atd), v 8 hodin večer se celá silnice uzavře, a opravuje se vždy takový úsek, který bude do 7 hodin ráno dokončen, aby se lidi (daňoví poplatníci) dostali v pohodě ráno do práce. Pokud se oprava zpozdí, stavební firma platí značné penále.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Řekl bych, že se kolega mýlí, to je jen tradovaná pověra řidiček z knédlšůle, jediné plus je, že se žlábková kolejnice bočně ojede cca za 2x delší dobu než vignolová, ale ta jde obrátit. Takže kolejnice žlábková je dražší (více váží), ale ušetří se za otáčení


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6169
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Jestli se nemýlím, tak žlábek se uvažuje v rámci bezpečnosti proti vykolejení, podobně jako přídržné kolejnice na mostech a v obloucích o malých poloměrech.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2736
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Všiml jsem si toho v Bastru u Přístaviště, ale asi je to i jinde na nezávislých tratích. Jaký je důvod na otevřeném svršku k přechodu z bezžlábkové kolejnice na žlábkovou? A v Líšni, tam to má nějaký bezpečnostní důvod v tom kopci a v zatáčce? Díky za objasnění.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
176
01 lis 2010 18:43
Brno-Líšeň
Když tak mluvíme o bezžlábkových kolejích. Mezi zastávkami Masarova a Novolíšeňská (směrem dolů) vyměnili koleje na žlábkové místo bezžlábkových. Udělali to v místě, kde byly dřív koleje otočené o 90° a sloužily jako bezpečnostní prvek (teda aspoň tak to chápu). Je to v oblouku asi takových 100 metrů.


Offline
Uživatelský avatar

3090
29 srp 2009 19:30
http://www.bmhd.cz/vyluky/vyluka.php?vyluka=1153, měla by tam být jednokolejka.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

3977
25 led 2006 16:11
všudezdejší
k.ondra89 píše:
V Pisárkách je pracovní tempo slušné. Po poledni už byla kolej do města částečně snesená. Jinak kolem tratě jsou již nachystány nové kolejnice, a jsou bezžlábkové. :-)


Kde se co děje v Pisárkách? Něco mi uteklo...

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6169
11 dub 2010 15:05
Juliánov
V Pisárkách je pracovní tempo slušné. Po poledni už byla kolej do města částečně snesená. Jinak kolem tratě jsou již nachystány nové kolejnice, a jsou bezžlábkové. :-)

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1972
07 dub 2006 09:03
To nasazení na MH je skutečně tristní. Nabízím malé srovnání - ŘSD jako investor rekonstruuje Dobrovského od Palackého až po Jana Babáka. Jenom v úseku Palackého - Charvatská obvykle pracuje jeden pásový bagr, jeden traktorbagr a další jeden až dva minibagříky a lopaťáků je tam hafo.

Na úseku MH od Traubovy k DN je situace výrazně jednodušší, že se tam bude dělat minimum přípojek (tak možná slovy dvě), takže stačí vyměnit řady (kanalizační, vodovodní, případně plyn, pokud tama vede). To by mohlo být hotovo ruk cuk a pak by se na nedefinitivním povrchu dala ulice zprůjezdnit od DN k Francouzské a Příční (s možností jednosměrného vedení např. nočních busů).

V další fázi totéž (ale už s přípojkami) mezi Traubovou a 28. října. Je to pár metrů a do půl roku by se třeba dalo jezdit od DN až na Příkop.

Ale to by někdo musel myslet a tlačit na dodavatele.


Offline
Uživatelský avatar

3342
13 lis 2004 11:58
ReZ:

samozřejmě, nic z toho nejsem, a taky je mi jasný, že existuje spousta různých technologických přestávek, zádrhelů a dalších nesmyslů. Ale takto dlouho, to by tam snad museli ještě těžit zlato.. Stačilo mi sledovat (a trpět) stavbu kanalizace v bohunicích. To tempo myslím bude podobné...


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Osobně bych řekl, že nemusí být až tak problém v tom, jak se na stavbě maká (byť netvrdím, že to nemůže být lepší), ale v tom, jaké je nasazení. Když jsem včera šel kolem třetí hodiny kolem, pracovaly na celém kilometrovém úseku dva bagry a kolem nich tak deset, maximálně patnáct dělníků. Myslím, že vzhledem k velikosti stavby by jich tam opravdu mohlo být o něco více... Ale to jsme zase u onoho harmonogramu.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Nechci se magistrátních "odborníků" zastávat (jejich šéfíka bytostně nesnáším...), ale kolik z vás je staveních inženýrů a projektantů, že kritizujete harmonogram prací? Který jste ani neviděli.
Já tomu nerozumím (jsem elektro a ekonom ing.) a i když si myslím, že by to šlo dělat rychleji, nekritizuji spoza klávesnice...
V práci (mám na starosti proces výroby) vidím prostoje, mám za úkol je hledat a minimalizovat, ale vím, že normální typický čech není pilný jako včelka, že nebude makat do roztrhání těla, že to rychleji nepůjde a není v naší národní povaze makat jako asiat a kdybych nad lidmi stál jako dráb s karabáčem, postaví se proti mě a nic s tím nezmůžu.
Harmonogram je prostě jednou daný, s ohledem na technologie, s ohledem na národní mentalitu a nikdo s tím nic nenadělá. A když nadělá, odvedená práce (práce kvapná málo platná, říkaly naše babičky) nebude kvalitní a za dva-tři roky to bude zase tankodrom...
Toť můj názor a moje přesvědčení...
BTW: prosím přesun debaty do jiného vlákna.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
2736
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No právě proto říkám, že to chce nakopnout město, nebo být uvědomělým voličem v komunálkách, letos je k tomu zrovna příležitost. Ale to je už offtopic, sorry.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

6932
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Cracatit: ano, chyba je ve velmi benevolentním harmonogramu.


Offline
2736
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
A co má být? Pokud postupují podle harmonogramu, tak je spíš důvod kopnout do zadnice někoho z hlavní radnice (náš slavný magič v čele s Ondatrou bakalářem).

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

6932
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Mh: aneb jak sami řekli pro brněnský deník, postupují přece podle harmonogramu. :pray:


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3242 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110 ... 130  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 29 čer 2024 06:48
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]