Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 104 z 130    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107 ... 130  Další
Autor Zpráva
Offline
800
12 zář 2014 23:38
Ty držej jen silou vůle a silou dětské fantazie ☆☆☆☆ magieeeee ☆☆☆☆ :D


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7586
17 pro 2006 22:32
Brno
Jak bez pražců? Dyť nějak musí držet koleje u sebe, ne?

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
Těch 100 metrů na Obřanské od/do smyčky "na boso" není?

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

3704
28 úno 2006 19:00
Trať na Kosmově byla poslední tratí v Brně, položenou "na boso" - rovnou na hlíně, bez pražců.
Je to viditelné po jejím odkrytí.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6168
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Prostě zavařený lom kolejnice. Nic zvláštního. :-)

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

1339
17 črc 2010 21:41
Krno
To vypadá, jak kdyby to zasádrovali. :mrgreen:

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
1291
19 lis 2010 14:53
Cocktown
Poškozená kolej na Mendláku. Naštěstí to alespoň provizorně spravili. Snad to později nějak dodělají a nenechají to v tomto stavu...
Příloha:
20150406_122952.jpg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Budou se tam řezat zatáčky, pardon oblouky... sarcastic

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1972
07 dub 2006 09:03
Pilony - tam se bude něco řezat? sarcastic


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Pilony na podzemní zastávku, viz plán na Brněnské metro. Hašek do toho pořádně kopnul. Volby se blíží. A ANO hrozí ... sarcastic
BTW: drtivou většinu dnešních mých příspěvků nutno přičítati dnešnímu datu... :dancing:

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

533
28 črc 2013 14:13
Na úseku trati Líšeň-Hlavas jsou na několika místech mezi zastávkami Krásného a Židovský hřbitov vykopané díry v kolejišti a vedle kolejiště. Neví někdo, co to je?


Offline
Uživatelský avatar

220
19 led 2011 14:26
Rem píše:
Přístřešek na Masarové vydržel bez poškození 3 dny. Po noci ze včerejška na dnešek je počmárán.

Přístřešek opět vypadá jako nový. Uvidíme na jak dlouhou dobu tentokrát.

_________________________________
http://www.smpd.cz


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1972
07 dub 2006 09:03
Mechoš: most přes trať 250 je jednak příliš úzký, takže by v nezměněném šířkovém uspořádání vznikla kolizní místa, jednak si nejsem jist, jak to je s jeho aktuálním stavem a nosností. Laicky odhaduju, že na tom moc dobře není na rozdíl od kolejí nad husovickým tunelem, kterým určitě nic není a spodek taky nevyžaduje žádný radikální zásah. Přece jen se jedná o relativně novou stavbu. Ale nebýt problému s mostem, možná jsme dnes už pětkou jezdili aspoň do Čertovy rokle.
Souhlasím, že obnova svršku a spodku na líšeňce nemusí být až tak složitá. Důležité je, že se nemusí provádět rozsáhlé a tudíž drahé zemní práce. Obnova svršku a spodku samozřejmě taky není úplně levná, navíc se jedná o poměrně dlouhý úsek, ale ve srovnání s tratí na Kamechy nebo Kampus to je marginálie. Samozřejmě že život je otázkou priorit a obnova této trati přijde na řadu (nejdříff) po Kamechách, Kampusu a asi i Lesné. Záležet bude asi i na tempu výstavby na východním okraji Lösch.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6168
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Podle mě to není tak hrozné jak to vypadá. Hlavní je, že ta trať není papírově zrušená a pozemky rozprodané. Obnova svršku a spodku není žádná velká věda.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

533
28 črc 2013 14:13
Co se dá dělat...


Offline
Uživatelský avatar

1894
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Pro porovnání:
Fotky z roku cca 2003, autor: PvvS
Forky z roku cca 2005, autor: Tonda Ježek


Offline
Uživatelský avatar

496
31 led 2011 13:46
Občas se tu vedla diskuze o stavu trati ze Stránské skály do Líšně. Minulý týden jdem si ji prošel, takže koho zajímá současný stav, čtěte dál.

V úseku od muzea po Holzovu je trať dobře přístupná a kolejnice jsou stále na svém místě. Bohužel se totéž nedá říci o pražcích, ty víceméně chybí. Na přejezdu Holzovy je trať zjednokolejněná.
V úseku mezi Holzovou a Drčkovou je trať dvojkolejná, všechny čtyři kolejnice jsou bez přerušení (alespoň co je vidět) na svém místě. Z počátku je trať zarostlá neprostupným houštím a je nutné to obcházet podél náspu. Stav trati zde odpovídá ochotě sousedních obyvatel starat se o své okolí či ho zneužít ke svému prospěchu.
Později tento úsek nabývá takřka parkovou úpravu, pás zeleně zde slouží jako vycházková zóna. Současně se ale zdá, že obyvatelé jsou přesvědčeni, že po kolejích už nikdy nic nepojede.
Za přejezdem Drčkovy trať končí. Dál pokračuje pouze zarostlý násep se zbytky pražců (bezprostředně u silnice krytý množstvím bordelu). Vypadá to, že poslední zachovalé pražce jsou právě odklízeny. Vychozená pěšina většinou vede po pravém kraji bývalé levé koleje (pohled směrem k městu). Pozůstatky po pravé koleji jsou velmi zarostlé. Většina pražců ve středním úseku by už nikomu nestála za námahu, některé se rozpadají pod nohama. Nicméně pěšinka je dobře prochozená, trať tedy není opuštěná.
Za obloukem ke Stránské skále se podél levé koleje občas objeví zbytky sloupů a návěstidel. Stromy ve spodní části jsou vzrostlejší (v horním úseku to byly jenom keře), v pravé koleji roste mezi pražci i několik vzrostlých stromů.
Skoro na konci se znovu objevují lepší pražce, posledních pár je betonových. Následuje volné ukončení moderní tratě. Jakékoliv stopy po pravé koleji se vytrácí někde podél plotu a vedle smyčky v hustém křoví, nepodařilo se mi zjistit kde přesně.

Hromádka fotek viz https://www.facebook.com/media/set/?set ... 03b6086b16 (na začátku je pár z Kotlanovy a Líšně)

_________________________________
*** I am a signature virus. Please help me spread by copying me into your signature.


Offline
Uživatelský avatar

2774
07 kvě 2008 20:25
Čebín
Jakub S. píše:
Počkej. Proč by se ty koleje odnikud nikam měly vytrhávat? Očekával bych maximálně nějaký sondy pod asfalt, aby se DP přesvědčil o stavu pod vozovkou (jestli to třeba nestihlo za těch (jak dlouho tam ty koleje vlastně jsou? od stavby tunelu?) x let úplně jít do kytek.


Když jsem bydlel kousek od toho (8 let zpátky) tak už tenkrát mi připadaly ne uplně v poho takže předpokládám že za těch 8 let co tam nebydlím tedy nemůžu posoudit jejich stav na tom nebudou líp ba naopak ....
Třeba někdo kdo se tam vyskytuje častěj posoudí v jakém jsou stavu ale moc iluzí o jejich stavu fakt nemám ....

a navíc než se začne stavět (zda vůbec) bude ještě určitě min několik let ...


Offline
Uživatelský avatar

3090
29 srp 2009 19:30
Počkej. Proč by se ty koleje odnikud nikam měly vytrhávat? Očekával bych maximálně nějaký sondy pod asfalt, aby se DP přesvědčil o stavu pod vozovkou (jestli to třeba nestihlo za těch (jak dlouho tam ty koleje vlastně jsou? od stavby tunelu?) x let úplně jít do kytek.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

2774
07 kvě 2008 20:25
Čebín
Jakub S. píše:
Troufám si tvrdit, že se čeká na impuls v podobě stavby TT, protože ten most na tom (očividně) až zas tak špatně není. A je blbost to dělat deset let dopředu jako koleje nad smyčkou ;-).


Spíš bude zajímavé sledovat (pokud to projde) za ty koleje co vedou od nikud nikam budou vytrhány a dány nové nebo budou použity ty staré :-D
Vůbec bych se nedivil když by ministerstvo úspor a škrtu rozhodlo nechat tam koleje původní ....


Offline
Uživatelský avatar

3090
29 srp 2009 19:30
Troufám si tvrdit, že se čeká na impuls v podobě stavby TT, protože ten most na tom (očividně) až zas tak špatně není. A je blbost to dělat deset let dopředu jako koleje nad smyčkou ;-).

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Jak je na tom most přes železniční trať? Co vím, tak by se s výstavbou tramvajové trati měl kompletně rekonstruovat a ČD/SŽDC/ŘSD (nebo kdo jej vlastní) se k tomu finančně jaksi moc nemá.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
121
29 črc 2014 19:57
Ještě doplnění ze zápisu z rady:
Citace:
6. RMB ukládá vedoucímu Odboru dopravy prověřit možnost rozšíření zadávacích podmínek o propojení tramvajových linek ze smyčky Merhautova - Štefánikova čtvrt a smyčky Lesná - Čertova Rokle .


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Super! Je to sice jen první krok, ale aspoň se něco reálného děje :applause:


Offline
121
29 črc 2014 19:57
Předběžné oznámení na PD prodloužení Lesná: http://www.vestnikverejnychzakazek.cz/c ... lay/570868


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3242 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107 ... 130  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 26 čer 2024 12:14
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]