Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 102 z 132    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105 ... 132  Další
Autor Zpráva
Offline
340
21 dub 2009 20:30
Dneska jsem se náhodou vyskytl nahoře na Minské a co jsem neviděl: všude kolem zuří stavba, spousty bláta, bagrů, plotů a výkopů, ale tramvajové koleje položeny od (ne)zastávky Králova až někam hodně daleko směrem ke kapličce...


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Jestli si to dobře vybavuju, tak z bus pruhu na MH od Koliště se dá vyskočit ještě před ostrůVkem na 28. října. Na vozovce je žluté šrafování právě kvůli tomu, aby se a-67 mohla zařadit do levého odbočovacího pruhu. Úprava SSZ by byla zbytečná a snížila by kapacitu křižovatky. Maximálně bych uvažoval o ovládání SSZ Risem, přece jen ten bus tam projede jednou za x minut.
Totéž by se mohlo udělat na křižovatce Vídeňská/ Poříčí. Když tam žádný bus nebude, vypadne odbočovací fáze, když bus přijede, hodí si čočky Risem.
Mmch u Ronda by to chtělo vyklizovací fázi ve směru Poříčí/ Nové sady. Vlevo tam stihnou odbočit buď dva osobáky, nebo jeden bus - a to už má zelenou směr od nových sadů na Opuštěnou.


Naposledy upravil chat-maniac dne 09 pro 2015 18:00, celkově upraveno 3
Odpraseno/odpraseno znovu


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Dám to asi sem.
Včera na exkurzi do měnírny na údolní zazněl dotaz, proč nemáme vyhřívané troleje, které by zabránily loňské ledovkové kalamitě. Tady je k tomu ten článek, o jsem tam zmínil.
Nejdražší recept proti ledovkové kalamitě: vyhřívaná trolej

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

3731
28 úno 2006 19:00
b1 píše:
O tom, že autobusáci celkem bežně při přejíždění z nebo do vyhrazeného pruhu nerespektují plnou čáru, raději pomlčíme, že?


Plnou čáru... Nemají náhodou svislé dopravní značky přednost před vodorovnými? Takže když napadne sníh, tak se mávnutím kouzelného proutku BUS pruhem jezdit může?
Btw. jezdím jako blbec v koloně mimo BUS pruh...


Offline
Uživatelský avatar

2660
13 črc 2009 13:42
Teoreticky asi ano, prakticky je to nesmysl. Je to pouze dvouproudovka, je tam prudší svah, o kus vedle je devítka...


Offline
Uživatelský avatar

2578
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
xxx píše:
Proč by ji měla objíždět? Pokud vím, tak se má protahovat po východní straně, tedy po trase linky 46, která bude zrušena. O západ se postarají linky 9, 11 a 57. Tak mi to aji přijde nejrozumnější.

Tak jistě, že ano. Ale jen že mi přijde, že i ta západní část by teoreticky pro tramvaj byla použitelná. Nebo ne?

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

2660
13 črc 2009 13:42
Proč by ji měla objíždět? Pokud vím, tak se má protahovat po východní straně, tedy po trase linky 46, která bude zrušena. O západ se postarají linky 9, 11 a 57. Tak mi to aji přijde nejrozumnější.


Offline
Uživatelský avatar

2578
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Co jsem dnes byl na setkání vedení části Brno-sever, tak jsem se dozvěděl, že varianta linky 5, která by celou Lesnou objížděla, je nesmyslná, protože prý DPMB řekl, že západní část Lesné není ideální po sklonové stránce a asi po stránce případných oblouků. No, nějak se mi to nezdá - přijde mi, že z Náměstí míru je to větší pruďák na Úvoz než z Haškovy na Halasovo náměstí...

Nebo se pletu?

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

3771
08 čer 2005 23:12
Jezour píše:
Jak jste sám napsal, vzhledem k vodorovnému dopravnímu značení V1a podél celé ulice je realizace Vašeho návrhu hrubým porušením zákona o provozu na pozemních komunikacích. Jedinou legální cestou je být v koloně se všemi ostatními vozidly.

O tom, že autobusáci celkem bežně při přejíždění z nebo do vyhrazeného pruhu nerespektují plnou čáru, raději pomlčíme, že?


Offline
Uživatelský avatar

1344
17 črc 2010 21:41
Krno
Problém ovšem nastává, pokud je ten pás zvýšený (přiznám se, že si teď nejsem jistý, po opravené Miladě jsem ještě mockrát nejel).
"Tramvajový pás zvýšený nad nebo snížený pod úroveň vozovky nebo od vozovky jinak oddělený například obrubníkem se smí přejíždět jen příčně, a to na místě k tomu přizpůsobeném."
To je pak stejný problém jako třeba na Lidické, teoreticky na ten pás člověk nemůže najet, aby mohl objet toho vola, co to tam zaparkoval, v praxi to asi žádný policajt řešit nebude (a bohužel ani toho parkujícího vola).

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
Uživatelský avatar

1344
17 črc 2010 21:41
Krno
"značku č. V 1a je zakázáno přejíždět nebo ji nákladem přesahovat, pokud to není nutné k objíždění, odbočování na místo ležící mimo pozemní komunikaci nebo vjíždění na pozemní komunikaci z místa ležícího mimo pozemní komunikaci; "

Myslel jsem, že je to všeobecně známý fakt.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
Uživatelský avatar

3731
28 úno 2006 19:00
Jezour píše:
Jak jste sám napsal, vzhledem k vodorovnému dopravnímu značení V1a podél celé ulice je realizace Vašeho návrhu hrubým porušením zákona o provozu na pozemních komunikacích. Jedinou legální cestou je být v koloně se všemi ostatními vozidly.

A co, když tam stojí dodávky? Tak stejně musím na tramvajový pás, čára-nečára, vyskočit. Nebo mám počkat, až dodávky odjedou?


Offline
83
04 říj 2011 22:53
Napsal jsem to nešikovně - šlo mi především o to, jestli místní situace nějak brání zrušení značení V1a před ostrůvkem (případně i v místě nájezdu busu do BUS pruhu v začátku ulice, nemůžu si teď aktuální stav vybavit) a jeho nahrazení značením V2a tak, aby můj návrh byl legálně realizovatelný. Tedy také jestli je smysluplné začít vyvíjet nějaký tlak na příslušné úřady, aby ke změně došlo, či zda je aktuální stav značení nějak opodstatněný a neměnný.


Offline
1111
21 zář 2009 15:23
Jak jste sám napsal, vzhledem k vodorovnému dopravnímu značení V1a podél celé ulice je realizace Vašeho návrhu hrubým porušením zákona o provozu na pozemních komunikacích. Jedinou legální cestou je být v koloně se všemi ostatními vozidly.


Offline
83
04 říj 2011 22:53
Pokud není (a nebude) pro busy možný vjezd do křižovatky z tramvajové trati až za ostrůvkem, tak by snad aspoň neměl být problém předjet BUS pruhem kolonu, před ostrůvkem se řadit zpět do běžných pruhů a křižovatku projet z nich, ne? K dokonalosti tomu chybí jen vytvořit před ostrůvkem pár metrů přerušované čáry, aby bus přejížděním mezi pruhy neporušoval předpisy a je to. Nebo mi něco uniká?


Online
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Ani se předělávat nebude.

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

3731
28 úno 2006 19:00
Jezour píše:
Přesně naopak - nesmí, dokud nebude předělána SSZ M.Horákové / Příkop.

No, jestli to bude jako pro linku 44 na Poříčí, tak tam budu stát jak trouba a za mnou tři šaliny, než mi to "slavnostně" hodí čočky doleva...


Offline
1111
21 zář 2009 15:23
Přesně naopak - nesmí, dokud nebude předělána SSZ M.Horákové / Příkop.


Offline
Uživatelský avatar

6990
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Mohou řidiči autobusů na a-67 využívat BUS pruh na M. Horákové? Člověk by řekl, že BUS pruh je určen pro využití i autobusy DP. Dnes jsem viděl (jo, možná jen výjimka) autobus popojíždět v koloně od Moraváku, na koleje nevjel. Trochu škoda, když tu ty BUS pruhy máme, aby MHD byla rychlejší.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
MKzB: Jednak by to bylo neekonomické a (nelogické) ale hlavně by byl narušen každoroční, prázdninový zvyk, přerušit kolejovou dopravu na Modřice sarcastic Takže si troufám odhadnout, že příští rok by se rekonstruoval tankodrom do smyčky Ústřední Hřbitov, když se zadaří tak i samotná smyčka ÚH a pokud by se to letos jen zaflikovalo, příští rok by mohla přijít na řadu nějaká větší úprava smyčky Modřice. biggrin

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Obavam se, ze stavba a likvidace takového prejezdu a potřeba mít d-5 v kacenach, kdyz je kousicek Svermova(rozdíl par set metru) by bylo dost ekonomicky nezodpovedne.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

1904
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Myšleno takto: Aby se mohl zrekonstruovat tankodrom ke smyčce UH a aby se nemusela d-5 točit až v Modřicích,
napadla mě možnost udělat dočasný přejezd za zastávkou UH, na které by se mohly "otáčet" KT8.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Proč proboha?

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

1904
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Takže příští léto se za zastávku UH vloží kolejový přejezd a na d-5 nasadí Kačeny?


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Zůstane jen tankodrom do smyčky Ústřední hřbitov.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3289 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105 ... 132  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 pro 2024 20:51
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]