Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 93 z 130    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96 ... 130  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Ad nové trolejové armatury: To je boží, konečně!

Ad nevyužívání bus pruhu trolejbusy: Docela škoda. V tomto konkrétním místě asi problém nebude, ale dál po Olomoucké by být mohl - trolejbus bude zbytečně stát v zácpě. Ale třeba se to ještě podaří dodatečně vyřešit.

Ad výměna kolejového křížení: Zaslechl jsem, že cena toho křížení je 20 milionů korun a opravdu je docela problém to i vůbec objednat.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6168
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Předpokládám, že výměna toho křížení stojí na tom, že to nové křížení není k dispozici. Kolejové konstrukce a výhybky se vyrábí na zakázku a dodací lhůty jsou dlouhé.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

80
31 pro 2014 16:57
Brno-Slatina, naproti gS
Na Životského přes víkend proběhla montáž křížení TBUS x TRAM, použito bylo řešení od Eska, které je neizolované, tedy sjízdné pod proudem.
Před ním jsou ještě nové zátěžové úsekové děliče, čili také sjízdné pod proudem. Vedení stopy ale bohužel nahrává myšlence, že trajfy nebudou moci použit vyhrazený pruh na kolejích, faje tak daleko nedosáhnou.
Příloha:
P1070429.JPG
Příloha:
P1070411.JPG
Příloha:
P1070412.JPG


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
800
12 zář 2014 23:38
nechápu to — opravili asfalt asi 2 metry před křížením, opravili přechod přes vlečku pro pěší asi 2 metry od křížení, ale ten přejezd je prostě v dezolátním stavu...


Offline
176
01 lis 2010 18:43
Brno-Líšeň
Počítá se v nejbližší době o opravě křížení s vlečkou na Křence? Nebo tam zůstane ta omezená rychlost na dalších x let? biggrin


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Dovolím si reagovat trochu se zpožděním, bo jaksi poslední dobou nemám čas chodit na fórum:
Podle plánku to vypadá moc hezky, bus pruh logicky oddělený. Doteď (před reko) pomalu každý trajf musel při nájezdu do BUS pruhu nesmyslně čekat, zda ho IGK od Životského pustí nebo se rozhodne to přes koleje vzít do benzinky.
Ještě jednu připomínku bych měl, zda by nešlo od mostu zakázat jízdu pro IGK rovně. Nařídit pouze odbočení doprava k Jeronýmově. Protože, když je v ranní špičce plná čtyřproudovka, tak to spoustu aut objíždí "pod dráty" a ucpává i křižovatku u 1.Brněnské. A než trajf přeskáče od Spáčilovy do BUS pruhu na Olomoucké, má nemalé zpoždění. Současně nějak pouvažovat, zda by nešlo na Ostravské mezi Olomouckou a Tržní ve směru do centra vyčlenit pravý pruh jen pro VHD.
Jinak bude se s reko Olomoucké někdy pokračovat až k Masnému růžku? Obzvláště křížení s posvitavskou vlečkou je už pomalu za hranicí pojezdnosti...

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

533
28 črc 2013 14:13
Info o rekonstrukci Olomoucké: http://www.zidenice.eu/wp-content/uploa ... 083315.pdf


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7586
17 pro 2006 22:32
Brno
Jedno místo je tuším mezi Švermovou a Osovou.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Je. Ale když je problémové místo před stojící kolonou tramvají ve směru z centra, tak je to těžko použitelné :-)


Offline
800
12 zář 2014 23:38
Není jedno takové místo u Krematoria? kus za mostem, směrem do města... je tam taková divná výjezdová cesta nahoru k parkovišti a kus betonového čehosi...


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
No, v té Líšni to možná tak kritické není, ale v Bohunicích docela jo. Jednou se něco stalo s drátama tuším někde u Běloruské a drátenící tam museli jet až z Lískovce, protože nikde blíž nakolejovací místo nebylo.

Možná se na mnohých místech fyzicky v pohodě nakolejit jde, ale pokud tam není oficiální nakolejovací místo, tak to málokdo udělá. Kdyby se věžka nějak poškodila, tak by to bylo na jeho zodpovědnost. A to si v dnešní době nikdo netroufne.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7586
17 pro 2006 22:32
Brno
Prostě na Kotlanove byla luxusní příjezdovka, plac a někdo si chtěl udělat v projektu asfaltový pás přes koleje, aby to vypadalo a bylo to sofistikovaný, a je to.
Jedno místo možného nakolejení je na oné Mifkově, Kotlanova, i na Novolíšeňské u květinářství, pak u zastávky Bílá hora, další u juliánovského fotbalového hřiště.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Naposledy upravil chat-maniac dne 07 dub 2016 19:35, celkově upraveno 1
Oprava Mifkove :-)


Offline
Uživatelský avatar

639
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
díky za odpověď :-) dává to smysl, ovšem trochu to snižuje "velký význam koleje na Kotlanově" (viz Eda), což znělo trochu jako kdyby kvůli nějakým technickým důvodům bylo potřeba najíždět na trať na nějakých super truper magickými zaklínadly očarovaných místech

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7586
17 pro 2006 22:32
Brno
Boha jeho sarcastic
Věžka může najet na koleje kdekoliv v Brně, kde je asfalt, panely, štěrk, našteluje se a spustí druhý podvozek. Ovšem v centru to je nějak pasé, když je všude trať (99%) zakrytá. A on je to kupodivu náklaďák, tak by neměl mít problém odkrytou kolej přejet a najet si nad ni kdekoliv. Ale pro minimalizaci zničení nebo velkého opotřebení pneu jsou nakolejovací místa, dost nečekaně někde uprostřed v pusté pláni , kde je odkryté těleso a dá se dojet na jednu nebo druhou stranu. Aby to bylo blízko. Jeho podvozek není vhodný zrovna na štreky.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

639
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
Pro zajímavost, na kusé koleji na Komenského nám. by to šlo (resp. je to oficiálně možné)? Z uvedených míst jich v centru moc není... a v blízkosti Medlánek nějaké je?

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
U zastávky Bráfova.
https://mapy.cz/s/zsUQ


Offline
89
06 led 2015 17:23
Další místo pro nakolejování je Výstaviště z ulice Hlinky


Offline
Uživatelský avatar

3074
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Další je na modřické trati, ale teď si nevybavuju u jaký zastávky. Prostě místo s panelama mezi kolejemi. Pak třeba na Mifkové se dá taky dostat na koleje vratama v protihlukové stěně. A ty místa nejsou jenom pro dráteníky, ale třeba i pro pisoárecký nakolejovač.
K tý Kotlanové. Je to pár měsíců, co tam v noci 2x trolejáři vykolejili. Dávalo se to zpět pisáreckým nakolejovačem.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1972
07 dub 2006 09:03
Vybavuju si nakolejovací místo v kopci mezi Zoo a Přístavištěm. Je tam zpevněná plocha a během ohňostrojů tam stává v pohotovosti věžka dráteníků.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2492
28 lis 2007 23:00
Brno
Zeptám se, jaké jsou další oficiální nakolejovací místa?

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
No asi aby mohli vjet drátaři na trať, ne? Ono se na ně celke těžko z náklaďákem naskakuje.
Některé vozy, jestli vím správně, jsou dvoucestné - kromě "gum" mají i pojezd na koleje.


Offline
Uživatelský avatar

639
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
Eda píše:
Mimochodem, ta kolej má velký význam, je to totiž jedno z nemnoha oficiálních nakolejovacích míst pro drátaře.
k čemu je takové nakolejovací místo dobré?

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6168
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Jestli si to dobře vybavuju tak v napojení výjezdu ze smyčky Kotlanova na prodlouženou trať byl nějaký problém se splněním norem. Takže zřejmě by ta smyčka v původní podobě být zachována ani nemohla.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Edo, jestli máš na mysli mě, tak já jsem rozhodně nehejtoval. :-) Já jsem jen popsal pravdu, že často dochází doslova k “zneužívání“ starých smyček, které mají velký význam pro výměny, cvičky, zdechliny, posilové spoje atd..., ale využívány jsou k ukončování běžných linek, což je padlé na hlavu.... :)

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Fascinuje mě, jak někteří začnou automaticky hejtovat, aniž by si zjistili fakta.

Ta smyčka byla kvůli výškovým poměrům neslučitelná s prodloužením tratě. Tak se nechala aspoň kusá kolej. Můžeme být rádi aspoň za to.

Mimochodem, ta kolej má velký význam, je to totiž jedno z nemnoha oficiálních nakolejovacích míst pro drátaře.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3242 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96 ... 130  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 26 čer 2024 12:26
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]