Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 87 z 800    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90 ... 800  Další
Autor Zpráva
Offline
1787
04 bře 2012 23:26
TMB: Vědět tohle, tak bych byl schopen lépe odpovědět. :-)
Mimo jiné: proč používat tisíce km, když mohu použít jednotky Mm? :-)

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
KP je 10 000km..


Offline
809
25 led 2006 09:46
K tomu zdechnutí po vyjetí z vozovny. To si jako představujete, že se každý vůz přes noc nějak důkladně kontroluje? Když večer přijede z linky, tak se jen na kanále zběžně prohlédne, zda někde něco nevisí, neupadáva apod., ráno si řidič zkontroluje že "stěrače stírají, klakson troubí" a vyjede. Pokud řidič po příjezdu večer nahlásí nějakou závadu, pak teprve se vůz odstaví na opravu, která se provede přes noc nebo až druhý den ráno.
Kdyby tedy vůz po vyjetí zdechl na závadu, která byla večer hlášena, pak teprve by bylo možné třeba kritizovat, ale zase ne bez znalosti okolností. Kontrolní prohlídka (KP) se dělá jednou za nějakých 5 000 km a kontrolují se při ni přesně stanovené věci. Takže vůz, který zdechne 6 km po vyjetí z vozovny zdechne taky třeba spíše po 4950 km od poslední KP. Navíc pokud je vůz nepojízdný, tak jde spíše o věc, která v ten moment odešla, ale při předchozí kontrole třeba normálně fungovala (tedy tramvaj asi jela, že) a nikdo nemůže předvídat, že vzápětí odejde.


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Janatak píše:
Proč by se klouby na kruháč na Vaňkovo náměstí nevešly? Křižovatka má přes 40 metrů v průměru, to je místa až až. Vjezdy a výjezdy z ok taky nijak poddimenzované.

Teď už ne, ale ono se to taky předělávalo. Původně se třeba na výjezdu z kruháče ve směru na Lipovou nevešel mezi obrubníky ani sólo ciťák.

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Cracatit píše:
Mám jen drobnou poznámku k aktualitě o Váriích. Ondra_K. tam jaksi vynechal pár slov. Letošní uplynulo... má být prosince letošního roku uplynulo... a možná je tam ještě pár dalších překlepů. 'Díky za opravu.

Za to spíš můžu já, dělal jsem Ondrovi korektury a tohle mi uniklo. Opraveno, díky.

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
goldfinger: Pěkně jsi to teď změnil. :-) Teď se s tím dá už víc souhlasit. Ano, to, že vůz po výjezdu ujede jen 6 km, to je na pováženou. Nicméně, může se to stát jakémukoliv vozu. Ne, prostě… může. Proč by nemohlo? Fyzikálně to možné je. Možná si někdo ve vozovně nevšiml něčeho, nebo to byla nějaká skrytá chyba, nebo, jak říkáš, faktor X. Nemyslím si ale, že by to byl problém s tímhle typem vozů. Tohle konkrétně. To bychom viděli 13T selhávat takhle daleko víc. A vidíme to? Ne. Problém s tímhle typem vozů, jsou nejspíš podvozky a jejich zvuk u vozů, co tu jsou již déle (a kterým se taky vyhýbám, takže vlastně nevím, jestli to ještě je, ale svého času poslední podvozek zněl jako vesmírná loď).
To je fajn, volání po T3 by byl krok zpět. A ehm… je to interiér vozů 1901 až 1919. 1920 je už v pohodě. Je jich 19. Normálně bych řekl něco o tom, že vynechání 1900 nedává smysl, ale tady raději držím hubu, protože buďme rádi, že tu není těch krámů 20. :-D Jízdní vlastnosti… To jako laik nemohu posoudit.
Nejsi jediný, kdo by to tu rád viděl, ale asi musíme přijmout realitu. Takovéhle vozy budou nejspíš zcela mimo finanční možnosti DPMB. A doufejme, že Čína nekoupí Škodovku. Ne, že bych je měl nějak rád, ale myslím, že Čína zrovna nepotřebuje zvětšovat svůj vliv. Bylo by také fajn, kdyby tu byli zahraniční vozy, ale k tomuhle taky musím být skeptický. Nestalo se to doposud, proč by mělo teď?

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

3980
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Cracatit píše:
Jinak to otáčení kloubáků z 25/26 na kruháči na Vaňkově náměstí mohla být docela divočina, celkem se divím, že se tam ten kloubák vůbec vejde, aniž by si něco odřel, v těch prudkých obloucích to muselo jet tak pět kilometrů v hodině, ne? :lol: :smile:


Proč by se klouby na kruháč na Vaňkovo náměstí nevešly? Křižovatka má přes 40 metrů v průměru, to je místa až až. Vjezdy a výjezdy z ok taky nijak poddimenzované. Spíš je zajímavé, že kruháč není zatrolejován pro potřebu obratu z Úvozu/na Úvoz, tudíž se muselo na kříži z Barvičovy/na Preslovu přebidlovat ručně.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
2807
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Mám jen drobnou poznámku k aktualitě o Váriích. Ondra_K. tam jaksi vynechal pár slov. Letošní uplynulo... má být prosince letošního roku uplynulo... a možná je tam ještě pár dalších překlepů. 'Díky za opravu.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Ještě se vrátím k polemice kolem zdechnutí 13T hned po výjezdu z vozovny. Těžiště sdělení nebylo jen v tom, o jaký typ vozu se jednalo, ale zejména že ta šalina ujela pouhých 6 km. Možná by někdo informovaný mohl přihodit, o jakou závadu se jednalo. Ale opakuju, že nepovažuju za normální, aby vůz zkolaboval hned po výjezdu na šichtu. Důvody vidím v zásadě dva: buď někdo v depu odfláknul údržbu, prohlídku a přípravu, nebo je to nespolehlivý krám. V určitém procentu se může jednat i o tzv. faktor X nebo věci mezi nebem a zemím, stoprocentně není nic spolehlivé.
Rozhodně tím ale nostalgicky nevolám po T3. Na druhou stranu jsem otevřeně několikrát napsal, že se mi na 13T nelíbí interiér (vozy 1901-1920) a jízdní vlastnosti dané pevnými podvozky (anitra včetně). Ale to bychom se zacyklili.
Do budoucna bych rád viděl na tratích 100% NP vozy s otočnými podvozky a klimou. Jestli bude takové výběrko vypsané, kéž se do něho přihlásí kromě domácího (nebo v té době už možná čínského) výrobce taky nějaký zahraniční uchazeč (Stadler, Bombardier).


Offline
2807
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
DPMB aktuálně psali na Facebooku kolem osmé ráno, že zdechla jednička směr hlavas na Divadelní ulici, takže asi někde u Janáčkova divadla.
Jinak to otáčení kloubáků z 25/26 na kruháči na Vaňkově náměstí mohla být docela divočina, celkem se divím, že se tam ten kloubák vůbec vejde, aniž by si něco odřel, v těch prudkých obloucích to muselo jet tak pět kilometrů v hodině, ne? :lol: :smile:

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1291
19 lis 2010 14:53
Cocktown
Nehoda na Úvoze. 25 a 26 se otáčí na Vaňkově náměstí. Doporučuju zdokumentovat.


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
goldfinger: Ale? Jaký ale? Prostě ano, je to jen stroj. Stroje se porouchávají. Je jedno, kdo je vyrábí, jaké zákony jsou apod. Na ně platí jedině zákony fyziky. Tečka, hotovo. Je jedno, jestli to je 13T nebo T6. Porouchat se může oboje.
Teď jsi viděl tuhle poruchu 13T. Ano, je to docela na nic. Ale co jsi třeba neviděl, je to, že podobně se mohly porouchat dvojice T3. To se taky mohlo stát a nejspíš se to i stalo, třeba i daleko hůř. Ale ty o tom jen nevíš. Takže haníš 13T a říkáš „starý dobrý T3“ (v podstatě). Uvědom si širší souvislosti. Dej informace do kontextu.
Chceš hanit 13T? Jdi do jejich interiéru. Nebo do jízdních vlastností. Nebo do čehokoliv jiného, co je vlastní tomu typu.
Tohle mi přijde jako takové „hodí se mi to do krámu, tak to použiju“. A osobně říkám NE takovému přístupu.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Nepopírám, ze tyto vozy rad nemám, ale připadá mi podivné, ze vůz ujede z vozovny 6km poté, co byl ne o měl byt po návratu zkontrolovan a nejde s nim hnout.Jasne, je to jen technika a stát se to muže i u jiných vozu, ale...


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
goldfinger: Nenávist na 13T je asi v módě.
To, že podobně může selhat jiný vůz, to… pššššt. To se nesmí říkat. To, že 13T je nový typ, a podobné věci se jistě děly všem novým typů, to opět raději nezmiňovat.
Ne, hele, já to chápu. 13T si díky vozům 1901 až 1919 nevysloužily moc velkou oblibu. Myslím ale, že je třeba se podívat víc do hloubky.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Čas události jsem napsal úmyslně - dovedu pochopit, že šalina klekne po celodenní nebo i půldenní šichtě, zejména v náročnějších podmínkách. Ale tenhle krám ujel z maštale celých 6 km! Opravdu úctyhodný výkon.


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Statistiku poruchovosti nevedu a ani šaliny neřídím, ale co si tak nějak pamatuji, tak napadly 3cm sněhu a jako první vždy zdechl krám 13T. Napadlo 5mm srážek, 2 kroupy a jednou se blýsklo, zdechl krám 13T. Bylo vedro, tak pro změnu stejný typ vozu vykolejil. Třeba jsem byl vždy ve špatnou dobu na špatném místě. Tím nechci říct, že jiný typ vozu nemůže mít poruchu.
Ale podvědomě vím, že od takové podrazácké společnosti, jaká “Schoda“ je, bych si nekoupil ani vozíček na nářadí, natož šalinu. :-)

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Pobavilo. Když zdechne cokoliv jiného, taky se děkuje ČKD nebo Tatře? :D
Nezdá se mi - rozhodně, že by porscháky měly větší poruchovost, než jiné vozy.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Z celého srdce děkuji dopravnímu podniku a plzeňské Škodě za dnešní ranní sprint (6:20 hod.)od Slovanu ke grandu. Odstartoval ho nepojízdný krám porsche. Hlavně, že jich je o dvacet víc.


Offline
1363
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Byla to určitě 7818, číslo 7818 snad z 30cm poznám (sice byla už tma,ale číslo krásně vysvitlo pod odrazem světla z našeho interiéru z Urbanu).


Offline
1476
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Bus jsem dneska potkal u Zoo, poznávacím znamením byla jakási pažitka zaklesnutá pod PP rohem vozu.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
1291
19 lis 2010 14:53
Cocktown
Já jsem to zkoumal aji z druhé strany a na první pohled to vypadalo, že nabral jenom hlínu, jinak nic.


Offline
Uživatelský avatar

142
09 kvě 2014 17:24
Nowy Dwór Mazowiecki
Opravdu jo :) 4/303 točí o víkendu na a-52 čtyry kola, a navíc pokud máš štěstí a akorát s tím "lehneš na břucho", tak ani nemusí dojít k žádnému poškození. Sám jsem takhle dva roky zpátky tahal z příkopu feldu, a po vytahání trávy z nápravy byla naprosta v pořadku :)


Offline
Uživatelský avatar

378
29 led 2015 21:34
Brno - Žebětín
Opravdu šlo o 7818? Dnes jezdí na 52 a podle vypravenosti včera jezdil na 303. Předpokládám, že tu k nějakému poškození došlo a že by hned další den nevyjel...

_________________________________
http://seznam-autobusu.cz/uzivatel/odd


Offline
2807
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak to mohlo být dobrý svezení, rychlá jízda zatáčkama v Kohoutkách. :smile:

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1363
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
I řidiči autobusů. Třeba dneska jsme tam v koloně vystáli asi 5 minut a řidič to doháněl stylem "rallye" přes Kohoutky a Pisárky. Což o to, já takovou jízdu mám rád, ale cestující asi nepřivítají, když jsme najížděli do zastávkových zálivů v 50 a pak brzdili stylem "hurá brzda". A to nepočítám ty zatáčky v Kohoutkách. sarcastic


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20000 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90 ... 800  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 29 zář 2024 10:22
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]