Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 82 z 723    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85 ... 723  Další
Autor Zpráva
Offline
444
24 lis 2017 11:40
Ale i s tím jsme pořád u toho, že do takové čtvrti by se tam dnes šalina jako novostavba rozhodně nebudovala, kdyby tam už nebyla z dřívejška. Nebo se mýlím?


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6168
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Ad Maloměřice: Obytný komplex Maloměřické nábřeží mezi Olší a Obřanskou je už z větší části hotový a obývaný. Další komplex Zelené nábřeží, který bude umístěný vedle mezi Parkovou a Kusákovou by měl být v povolovacím procesu. Obojí dohromady by mělo mít kapacitu cca 1500 obyvatel, což není zrovna málo. Pokud mě paměť neklame, tak nějaká výstavba se plánuje i naproti přes Obřanskou vedle teplárny.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
122
23 čer 2014 12:31
xxx:
Zrovna v prázdninovém režimu ne. Takže je tam paradoxně lepší interval, než za běžného provozu. O víkendech také 100% spojů až do Obřan.


Offline
Uživatelský avatar

2584
13 črc 2009 13:42
Moment. Každá druhá čtverka končí na Maloměřickém mostě, ne?


Offline
122
23 čer 2014 12:31
Cracatit:
Jaké jen výstupní zastávky? Ráno tam tedy nastupuje celkem slušné množství lidí, zejména se to týká určitých spojů.

Přetrasování a-57 do Obřan natrvalo byl absolutní nesmysl. Nechápu, kdo si to vyřval a proč, ale obzvlášť odpoledne tím jezdí minimum lidí, takže očekávám, že při dalším šetření zůstane možná u několika účelových spojů ráno z Obřan a zbytek se zruší.


Offline
2730
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Peno, nevím, čemu říkáš velké sídliště, ale Obřany jím rozhodně nejsou, ani v měřítku Brna ne. Mimochodem ten bus v nich má jen dvě zastávky a ještě jen výstupní. Počítám teda jen úsek bokem šaliny. Jinak jede výstavba taky v Husovicích, zrovna něco staví kousek od vozovny a na té uličce, kde je jednokolejný úsek čtyřky, jak je ten pravoslavný kostel ve vnitrobloku, tak tam taky cosi staví. No a na Cejlu ve vnitrobloku místo pekárny taky má být nějaká nová bytovka.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Myslím, že Obřanům by nejvíc pomohla tramvajová linka na sídliště. Linka do smyčky u lesa je prostě mimo. A pro obsluhu sídliště by se pak nemuseli vymýšlet šílenosti typu přetrasování části a-57. Jenže v dnešní době je takové přetrasování nereálná megalomanie a tak holt máme stav, kdy velké sídliště obsluhují autobusy, které sice jedou podél tramvaje, na kterou mohou lidi přestoupit, ale většina z nich raději tím autobusem dojede na Starou osadu, Štefánikovu čtvrť nebo Halasovo náměstí a d-4 ignorují, což je koncepčně špatně, ale nic moc se s tím dělat nedá.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
122
23 čer 2014 12:31
Zrovna v Obřanech teď mezi zastávkami Obřanská, u školy a Čtvery hony poměrně slušná výstavba vznikla / vzniká, takže nouze o nové potenciální cestující by být nemusela.

V rušení již existujících tratí nevidím smysl. Koncové úseky vždy budou generovat menší počty cestujících. Ani d-8 z Mifkovy nejezdí natřískaná, neznamená to ale, že ji budeme někam zkracovat.

Osobně si ale dovedu představit nějakou optimalizaci v úseku Maloměřický most - Obřany, Babická, ideálně rozdělením d-4 na dvě samostatné linky, kdy by do Obřan mohly být ty intervaly delší, kapacita nasazovaných vozů menší a nic by se nestalo.


Offline
589
25 říj 2019 10:12
PvvS píše:
A zamyslet se proč některý linky jsou našlápnutý pomalu od konečný a jiný vozej vzduch. A co s nima. Ukázkový jsou d-4 a d-10. D-4 od Maloměřickýho mostu do Obřan je ve většině případů stěží na sólo.
No tak na tom není zrovna co k zamýšlení, z "konce světa" holt pojede méně lidí než ze obrovskýho sídliště a na konci trasy pojede méně lidí než přes centrum. Zajímalo by mě, co bys teda navrhoval jako řešení?


Offline
Uživatelský avatar

9272
10 čer 2004 11:19
Jenže kapacita 1 1/2vj je vcelku na houby. 2-3 linky max. Ostatní potřebuji 2vj nebo i víc. Spíš bych uvítal nákup 40m+ a to v jedno i obousměrným provedení. Na míň obsazený linky nasadit poršata. A zamyslet se proč některý linky jsou našlápnutý pomalu od konečný a jiný vozej vzduch. A co s nima. Ukázkový jsou d-4 a d-10. D-4 od Maloměřickýho mostu do Obřan je ve většině případů stěží na sólo. A nějaký prodloužení, nebo větší výstavba v okolí nějak nehrozí. D-10 podobnej případ skoro v celé trase. Po Gailserovu jenom vychytává mezeru mezi 2 kapacitníma linkama. A při jejím intervalu si i lidi z podstránske radši dojdou na autobus, nebo na Bělohorskou. Ale tam to může trochu zachránit prodloužení do staré Líšně. Tyhle úseky jsou obsloužený jinou dopravou a povětšinou podstatně líp.


Offline
589
25 říj 2019 10:12
Tak ono na druhou stranu při počtu cca 300 tramvají a životnosti třeba 30 let je těch 9ks/rok celkem dostatečný počet. Udržovat takto průběžně toto tempo mi přijde koncepčnější než nějaké mega nákupy jednou za uherský rok. Ale samozřejmě takhle úvaha nereflektuje realitu v tom, že tu máme hromadu vozů, který tu už dávno nemají co dělat a je třeba to pokud možno vymýtit co nejrychleji.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
No to je tedy tempo. Devět tramvají za rok. To svět neviděl.

Kdyby se místo těchto samo-domo krátkých paskvilů raději pořídilo 60 30 m tramvají, které by nahradily nejen K2, ale i nejhorší T3 a T6, od nějakého solidního výrobce (což zjevně vylučuje Škodu, která teď také nestíhá), tak už jich tu polovina mohla být, dílny by měly volné ruce na důležitější práci a hlavně by nebylo potřeba kupovat další a další ojetiny z Prahy. Ale to se zase dostáváme k mému oblíbenému tématu neexistence koncepce obnovy vozového parku, kdy se pak všechno řeší za pět minut dvanáct, nebo dokonce pět minut po dvanácté (což už dnes je případ 21Tr a 22Tr) a co možná nejlevněji.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

6930
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Docela vydařené video o Dracích.

Luda: podobně utekly první jízdy šesté trojice T6.


Offline
153
30 říj 2019 16:42
Je 9 zkomletovaných vozů a dokonce 1830 měl být na klasické TBZ venku ale nedokážu si vysvětlit jak to že toto vyprávění uteklo místním záznamovačům vypravy.
Ale 7 jich je provozních.


Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
1822, 1823, 1824, 1825, 1826, 1827, 1828, 1829, 1830. Mně to teda vychádzá.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
31
30 kvě 2019 09:36
Do brněnských ulic vyrazí příští rok dalších devět Draků. Tramvaje poskládají sami zaměstnanci dopravního podniku

Česká televize

Píšou, že Draků už je devět, to mi nějak nevychádzá...


Offline
Uživatelský avatar

6607
21 pro 2005 17:01
Tramvaj zapomenutá v divočině měla sloužit lidem. Místo toho obrůstá křovím


Offline
2730
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Mimochodem, kdyby se chtělo, tak i město samo může mít vlastní subjekt, třeba akciovku jakou je dopravní podnik nebo SAKO, která by to dělala o něco rychleji a mohla se tím zabývat konzistentně. :smile: U tak velkého města, jako je Brno, už samostatný subjekt na správu a výkup pozemků dává smysl.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2730
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Nevím, co zastupitelstvo řeší aktuálně nejvíc, ale souhlasím, že soukromá právnická osoba může vykupovat rychleji, akorát kdyby koupila za vyšší cenu, než je odhad a byla ta cena o hodně vyšší, tak převodem na město se zastupitelé můžou dostat do problémů úplně stejně, jako kdyby samo město nepostupovalo podle odhadů. Takže ta rychlost spočívá spíš v technickém vyjednávání a schvalování, než v samotných penězích.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

6607
21 pro 2005 17:01
Ojin píše:
Mimochodem, část těch nevykoupených pozemků (např. parcela 1749/549) patří podle katastru Kohnovým dědicům. Když se stejný problém vyskytl na jaře na Osové u stavby šaliny do kampusu, tak to měli vykoupené během pár týdnů, jenomže to řešila zhotovitelská firma, která musel plnit termíny ve smlouvě - město to je v tomto zjevně mnohem laxnější.


1. Město nemůže kupovat za vyšší cenu, než je místě a čase obvyklá, takže si třeba nechá udělat posudek soudním znalcem, aby se zastupitelé nedostali do problémů.
2. Musí to schválit zastupitelstvo a to se schází zpravidla 1x měsíčně, nebo ještě méně. Musí se to zařadit jako bod jednání, možná teď zastupitelé řeší jiné (a do jisté míry podstatnější) problémy.

Nebo se pletu?


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1972
07 dub 2006 09:03
Cracatit píše:
Říkal mi kamarád, že Tomkáč je opět posunutý, tak bude otevírání obálek na svatýho Dyndy. Bylo by vtipný, kdyby nakonec třeba tunely pod Vinohradama byly dřív, jak etapy okolo Tomkáče.

Je to tak. Na fóru ceskedalnice.cz je už kdovíjaké posunutí termínu na 22. 12.2020, ale nevím, jestli vůbec někdo věří, že se obálky skutečně otevřou.Navíc situaci komplikují ta odvolání.
Je pravdou, že spojka Jedovnické a Černovické se má stavět před tunelem. To bude mít za následek, že většina dopravy pojede přes Vinohrady a bude poskakovat na záměrně nezkoordinované SSZ na Žarošické, případně vznikne špunt na křižovatce Novolíšeňská - Jedovnická. Město to netrápí, místo toho vydává idiotské vyhlášky o pyrotechnice.


Offline
Uživatelský avatar

3090
29 srp 2009 19:30
Harmonogram počítá s tunely pod Vinohrady až v roce 2035. Doufám, že tak dlouho se s Tomkáčem a Rokytovou mazlit nebudou. Dříve má být i navazující úsek od MÚK Bělohorská až po MÚK Průmyslová (2030). Samozřejmě 2030, tak i 2035 jsou optimistické odhady...

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
2730
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Říkal mi kamarád, že Tomkáč je opět posunutý, tak bude otevírání obálek na svatýho Dyndy. Bylo by vtipný, kdyby nakonec třeba tunely pod Vinohradama byly dřív, jak etapy okolo Tomkáče.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1972
07 dub 2006 09:03
Žabovřeská už je za vodou, ale s Tomkáčem je to dost nejisté. Na úřední desce visí odvolání husovických sokolů a fyzických osob proti stavebnímu povolení na související stavby (reko bří Mrštíků, Kaloudovy a další). Jestli je pravda, co se v těch odvoláních píše (a právní zástupkyni sokolů znám osobně, tak bych řekl že jo), tak je to další důkaz neschopnosti ŘSD i toho, kdo připravoval podklady pro stavební povolení. Naštěstí hlavní trasa se odvolání zřejmě netýkají.


Offline
Uživatelský avatar

427
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Mimochodem, část těch nevykoupených pozemků (např. parcela 1749/549) patří podle katastru Kohnovým dědicům. Když se stejný problém vyskytl na jaře na Osové u stavby šaliny do kampusu, tak to měli vykoupené během pár týdnů, jenomže to řešila zhotovitelská firma, která musel plnit termíny ve smlouvě - město to je v tomto zjevně mnohem laxnější.

Vyjádření "Rádi bychom to stihli, ale víte, jak to je." krásně ilustruje, že pro současné vedení města to zdaleka není priorita. Nebo si dovedete představit, že by něco podobného řekl třeba o stavbě "VMO Žabovřeská"?

Spíš než zamezením přístupu by se měli zabývat zajištěním provizorního přístupu (nějaká provizorní dřevěná lávka, sypaný chodník) - jako např. u nově vznikající zastávky Praha-Eden

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18058 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85 ... 723  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 čer 2024 22:13
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]