Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 77 z 723    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80 ... 723  Další
Autor Zpráva
Offline
7198
27 úno 2010 07:40
Mně zastavení na širokém chodníku bez ohrožování chodců nijak nevadí, považuji to za ohleduplnější než blokování dopravy.


Offline
Uživatelský avatar

2586
13 črc 2009 13:42
Robert píše:
Jistě, to nepopírám. Jenže za toto si můžou kurýři z velké části sami. Ať už ti, co ty limity nastavili, nebo ti, co je dnes více či méně nadšeně plní, drží hubu a krok a diví se, že je jiní účastníci silničního provozu nemají rádi.

Částečně ano, jenže... Zejména v dnešní době není lehké najít lepší práci. Tak člověk prostě musí brát to, co je, a dělat to aspoň do té doby, než najde něco lepšího.

Jistě, mezi kurýry jsou hovada, která záměrně nedbají předpisů nebo je prostě mají u zadku. Ale uvědomte si, že jsou situace, kdy i ten slušný řidič prostě musí vjet s dodávkou na chodník, aby neblokoval auta a MHD. Nebo když je vchod do paneláku 100 metrů od silnice a vede k němu 5 metrů široký chodník, kde nikoho neomezuju, tak si před ten vchod prostě zajedu. Nebudu se s tím tahat přes půl sídliště na rudlu, a to ještě třeba i do kopce. Sorry. A komu se to nelíbí, může tu práci jít dělat místo mě, lépe a předpisově.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2493
28 lis 2007 23:00
Brno
Zlepšila situaci a bavíme se obecně někdy poddajnost?
Čím větší je strach, tím víc si ti nahoře troufají.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
7198
27 úno 2010 07:40
Jistě, to nepopírám. Jenže za toto si můžou kurýři z velké části sami. Ať už ti, co ty limity nastavili, nebo ti, co je dnes více či méně nadšeně plní, drží hubu a krok a diví se, že je jiní účastníci silničního provozu nemají rádi.


Offline
Uživatelský avatar

2586
13 črc 2009 13:42
Jenže to by se musel spojit tým třeba 50 lidí dohromady a všichni by museli táhnout za jeden provaz. Ve velké firmě, která má odbory, se tohle dá zorganizovat. Ale věř mi, že v nějakém PPL, Dodu, nebo dokonce Rohlíku, kde jsou všichni řidiči formálně živnostníci, fakt ne. "Nelíbí se ti to? Tak táhni do p*dele, už zítra nechoď. Na tvoje místo čeká dalších deset lidí."


Offline
7198
27 úno 2010 07:40
Ano, to, co popisuješ, se stane, když takto přijde jeden. Ale když jich přijede se čtvrtinou nedoručených zásilek třeba 80 %, tak je asi těžko někdo ze dne na den bez náhrady vyhodí. A když se to bude opakovat den co den, bude potřeba udělat systémové řešení, protože to jinak firma odnese na pokutách nebo ztrátě zakázek.


Offline
Uživatelský avatar

2586
13 črc 2009 13:42
Když ono to není tak jednoduché. Kdyby sis v takové nějaké firmě zkusil přivézt zásilky zpátky s tím, že "to prostě nestíháš", tak by s tebou hodně rychle vymetli. To by ti třeba řekli "tak už zítra nechoď" a ze dne na den bys byl bez práce. Navíc toto zodpovědnej loajální člověk prostě neudělá, protože má jisté morální zábrany.

Třeba ti lidé mají dluhy, jinou práci nesehnali atd. atd. Nevíš, co za tím všechno je, co jim brání se vzepřít. A oni ti kurýři skutečně odcházejí za lepším, ne, že ne. Jenže vždycky se najdou jiní blbci, kteří to jdou dělat místo nich.


Offline
7198
27 úno 2010 07:40
Firma toho nakládá, co si řidiči sami v minulosti stanovili. Ať už blbostí, nebo nenažraností nebo z nějaké jiné příčiny. Kdyby se každý den vrátila čtvrtina zásilek od všech řidičů, že se to nestihlo, asi by na to firma musela reagovat najmutím dalších rozvozců. Ale proč by to dělala, když to ti kurýři zvládají? Že za cenu, kterou tu teď diskutujeme, nemusí firmu zajímat.


Offline
Uživatelský avatar

2586
13 črc 2009 13:42
pepola píše:
Seš nějakej přepracovanej, koukám. biggrin
U nás na Lesné jezdí PPLkář, který nebere telefon (skáče mu to do schránky), SMS mu psát je taky bez odezvy. Takže stejně pro to musím jít na druhý konec sídliště. A navíc zkrátili výdej jen na 48 hodin.
Proč tady vystupuješ jako NOSITEL POSLÁNÍ? Doteď jsem myslel, že poslání je být lékařem, ale mýlil jsem se...

Jakej nositel poslání? Mně jenom vadí, když někdo pohrdá prací druhých, vysmívá se jí a nazývá druhého kokotem. Urážím snad já trolejbusáky? Pokud jsem teda dobře pochopil, že jsi řidič trolejbusu.

Tak aspoň vidíš, kolik mu toho firma naložila, když ani nestíhá doručit všechny zásilky. Stěžuj si na firmu, ne na zaměstnance. A to ti přijde normální, vyvolávat řidičovi, když s největší pravděpodobností zrovna řídí? Má snad porušit předpisy a zvednout telefon při řízení?

Robert píše:
Bavím se o podélném stání, kde je místa hromada. Vidím to např. několikrát za týden v práci, kde za oknem zastaví dodávka, i když jsou 3 sousední kolmá stání volná, ale dodávka stojí na silnici vedle nich. Jenže ona to je práce navíc, takhle je to nejpohodlnější a nejrychlejší. Co na tom, že se tím zablokuje doprava.

Tak tohle nedělám. Já zastavuju maximálně ohleduplně. Buď na volné parkovací místo, nebo, když není volné, tak radši na chodník, než abych blokoval silnici. Ale někdy holt musím zastavit i v té silnici, když není nazbyt.


Offline
7198
27 úno 2010 07:40
Bavím se o podélném stání, kde je místa hromada. Vidím to např. několikrát za týden v práci, kde za oknem zastaví dodávka, i když jsou 3 sousední kolmá stání volná, ale dodávka stojí na silnici vedle nich. Jenže ona to je práce navíc, takhle je to nejpohodlnější a nejrychlejší. Co na tom, že se tím zablokuje doprava.


Offline
Uživatelský avatar

3704
28 úno 2006 19:00
xxx píše:
Ale když ti ten kok*t dodávkář donese zboží až před rypák, tak to se ti líbí, co? Fajn, dodávkáři se vyserou na svou práci a potom vám ty balíky nebude mět kdo vozit. A buď tak laskav a mírni se.

Seš nějakej přepracovanej, koukám. biggrin
U nás na Lesné jezdí PPLkář, který nebere telefon (skáče mu to do schránky), SMS mu psát je taky bez odezvy. Takže stejně pro to musím jít na druhý konec sídliště. A navíc zkrátili výdej jen na 48 hodin.
Proč tady vystupuješ jako NOSITEL POSLÁNÍ? Doteď jsem myslel, že poslání je být lékařem, ale mýlil jsem se...


Offline
Uživatelský avatar

2586
13 črc 2009 13:42
A co když mají zboží na boku a místo je natolik úzké, že by neotevřeli boční dveře nebo roletu? Anebo otevřeli, ale už by neměli manévrovací prostor pro vyložení zboží? Anebo mají natolik dlouhé auto, že by v té silnici i tak zavazeli? Případně, pokud máš na mysli podélné parkovací místo, tak třeba mají zboží naopak vzadu a neotevřeli by zadní dveře.

Nesuďte dotyčné, když nejste v jejich kůži. Nevíte, co je k jejich počínání vede. Ne všichni kurýři jsou pitomci, kteří neumějí používat mozek. Říkám to všem.


Naposledy upravil xxx dne 29 led 2021 15:08, celkově upraveno 1

Offline
7198
27 úno 2010 07:40
xxx píše:
Ale když ti ten kok*t dodávkář donese zboží až před rypák, tak to se ti líbí, co? Fajn, dodávkáři se vyserou na svou práci a potom vám ty balíky nebude mět kdo vozit. A buď tak laskav a mírni se.

Ono by stačilo, kdyby u toho mysleli. Třeba že se dá zajet na to parkovací místo, a ne se postavit na vozovku vedle něj. Což vídám snad denně.


Offline
Uživatelský avatar

344
31 kvě 2016 10:01
Brno
Tramvaj v Brně srazila chodce, zemřel ještě před příjezdem sanitky


Offline
Uživatelský avatar

2586
13 črc 2009 13:42
Ale když ti ten kok*t dodávkář donese zboží až před rypák, tak to se ti líbí, co? Fajn, dodávkáři se vyserou na svou práci a potom vám ty balíky nebude mět kdo vozit. A buď tak laskav a mírni se.


Offline
Uživatelský avatar

3704
28 úno 2006 19:00
xxx píše:
No a jak to podle tebe ti zásobovači mají dělat, když zásobují třeba dům č. o. 4? Na takovéto nenávistné řeči vůči řidičům dodávek už jsem docela alergický.

Jsou i jiná, "klidnější", zaměstnání. Nikdo nikoho nenutí s pistolí u spánku, že musí rozvážet balíky.
A prasárna je, když do trolejbusu nastupují lidi, a nějaký ko*ot s dodávkou je začne rozhánět!


Offline
Uživatelský avatar

2586
13 črc 2009 13:42
Alanis píše:
Očividně je to celé systémově špatně nastavené, řidiči mají moc zásilek, které nestíhají rozvést a kvůli tomu porušují všechno možné. Nejde jen o parkování a jízdu po chodnících, ale pro většínu kurýrů nic neznamenají ani přednosti nebo rychlostní limity.

Je to tak, jak říkáš.

Ano, i mezi dodávkáři jsou hovada, která se nedívají napravo nalevo, řítí se přes křižovatku rychlostí světla, přednost zprava pro ně neexistuje, blinkry nepoužívají, a když, tak špatně, a řídí se pouze heslem Pozor, P*čo, Letím. Teď jsem si trochu rýpl do kolegů kurýrů, avšak není to jenom problém kurýrů. Jsou to i třeba různí řemeslníci, zaměstnanci stavebních firem a podobně. Zkrátka hovada, kterým někdo dal moc sednout si za volant dodávky a teď mají pocit neohroženosti.

Třeba zrovna včera v Bílovicích na Soběšické si jeden dodávkář vynucoval přednost zprava při vyjíždění z obytné zóny. Já jsem mu ji nedal, řidička za mnou ano. Toto je naprosto elementární neznalost dopravního značení.

Naopak tam, kde přednost zprava platí, jako třeba na brněnské Soběšické, ji nedávají. Zkrátka Pozor, P*čo, Letím.

Nebo na kruháči na Sportovní blikají při vjíždění na kruhový objezd a naopak při jeho opouštění neblikají. No ale používání blinkrů už je kapitola sama pro sebe.

Jinak to, co jsem uvedl, samozřejmě není problém jenom dodávkářů, ale i některých řidičů osobních aut. Jen ti dodávkáři jsou tak nějak víc vidět.

Chtěl jsem tím hlavně říct, že nějaké zastavení na chodníku je to nejmenší zlo, které někteří páchají. Jak řekl Ondra, ne každé legální stání je úplně nejlepším řešením a rovněž ne každé nelegální stání (zde bych to možná upravil na zastavení) je problém.

Ondrah98 píše:
Nevím jestli mě řadíš mezi "všechny zde diskutující", ale ve stání jako takovém problém nevidím, pokud nedochází k omezování ostatních. Ne každé legální stání je úplně nejlepším řešením a rovněž ne každé nelegální stání je problém. Za stání jako takové ponese případné následky (jejichž pravděpodobnost je velmi nízká) pouze dotyčný řidič, to je jeho rozhodnutí. Problém je pro mě to, že má někdo pocit, že on prostě jinde stát nemůže (a často je to i pravda) a proto se mu musí všichni klidit z cesty - chodci na chodníku jsou obtížný hmyz já parkuju, protože jinde nemůžu. V pořádku respektuju samotné parkování je to vlastní rozhodnutí řidiče, ale jako chodec opravdu necítím ani náznak potřeby někomu uhýbat, kvůli jeho pocitům a domnělým právům, že on "musí". Tudíž mě osobně spíše zaujala poznámka o tom, že dodávka (ale je to vlastně jedno, jakékoliv vozidlo (i kolo je vozidlo)) omezuje a především ohrožuje chodce, protože má domnělé právo, že on je na chodníku nade vše, protože to vlastně jinak ani nejde. Proto jsem přidal ty dvě fotky, kdy je tohle domnělé právo dovedené úplně do extrému. V obou případech by stačilo zastavit maximálně o 5 metrů jinde (i na chodníku) a nebyl by jediný důvod se nad situací nijak pozastavovat. Proto taky vlastně jiné fotky ani nemám... Proč bych fotil někoho, že na minutku zastaví sice v rozporu se zákonem, ale nikomu tím neškodí. To nedává smysl dělat. Shrnuto podtrženo vadí mi omezování a ohrožování ostatních, případně poškozování majetku (i veřejného např. trávy) a s tím nemá výjimka o stání na chodníku nebo samotný zákon v podstatě co dělat. Možná protizákonné ale "v pohodě" a možná v souladu s výjimkou, ale prasárna, konkrétní jednání papír nevyřeší.

Souhlasím s celým příspěvkem. Jen bych k tomu chtěl doplnit, že rovněž odsuzuji bonzáky, kteří takové počínání fotí z okna a posílají buď policii, nebo do stěžovníčku příslušné firmy. Čímž samozřejmě nenarážím na tebe.


Offline
589
25 říj 2019 10:12
Nevím jestli mě řadíš mezi "všechny zde diskutující", ale ve stání jako takovém problém nevidím, pokud nedochází k omezování ostatních. Ne každé legální stání je úplně nejlepším řešením a rovněž ne každé nelegální stání je problém. Za stání jako takové ponese případné následky (jejichž pravděpodobnost je velmi nízká) pouze dotyčný řidič, to je jeho rozhodnutí. Problém je pro mě to, že má někdo pocit, že on prostě jinde stát nemůže (a často je to i pravda) a proto se mu musí všichni klidit z cesty - chodci na chodníku jsou obtížný hmyz já parkuju, protože jinde nemůžu. V pořádku respektuju samotné parkování je to vlastní rozhodnutí řidiče, ale jako chodec opravdu necítím ani náznak potřeby někomu uhýbat, kvůli jeho pocitům a domnělým právům, že on "musí". Tudíž mě osobně spíše zaujala poznámka o tom, že dodávka (ale je to vlastně jedno, jakékoliv vozidlo (i kolo je vozidlo)) omezuje a především ohrožuje chodce, protože má domnělé právo, že on je na chodníku nade vše, protože to vlastně jinak ani nejde. Proto jsem přidal ty dvě fotky, kdy je tohle domnělé právo dovedené úplně do extrému. V obou případech by stačilo zastavit maximálně o 5 metrů jinde (i na chodníku) a nebyl by jediný důvod se nad situací nijak pozastavovat. Proto taky vlastně jiné fotky ani nemám... Proč bych fotil někoho, že na minutku zastaví sice v rozporu se zákonem, ale nikomu tím neškodí. To nedává smysl dělat. Shrnuto podtrženo vadí mi omezování a ohrožování ostatních, případně poškozování majetku (i veřejného např. trávy) a s tím nemá výjimka o stání na chodníku nebo samotný zákon v podstatě co dělat. Možná protizákonné ale "v pohodě" a možná v souladu s výjimkou, ale prasárna, konkrétní jednání papír nevyřeší.


Offline
Uživatelský avatar

3716
08 čer 2005 23:12
Předpokládám, že všichni zde diskutující si ověřili, zda dotčení řidiči dodávek náhodou nemají výjimku, kterou jim bylo povoleno stát na chodníku.


Offline
Uživatelský avatar

6932
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Jak už tu padlo, špatné pracovní podmínky by neměly být záminkou pro porušování předpisů. Na druhou stranu infrastruktura našich měst není uzpůsobena současným potřebám. Kurýři by potřebovali K+R parkoviště sloužící právě krátkodobému zastavení.
Bohužel si každý zvyká zastavit kdekoliv a hodit blikačky (v tom jsou horší řidiči osobních aut) - což na druhou stranu chápu právě těmi chybějícími místy ke krátkodobému zastavení.

Což se okrajově dotýká přepravní rychlosti MHD v Brně. Teď se mi stalo dvakrát, jednou ve večerních hodinách, že jsem jel MHD krokem, protože jsme nemohli podjet čas v JŘ. Vím, že nechceme vytvářet zpoždění, ale myslím, že v některých případech by byla možná optimalizace. A rychlejší MHD může některé lidi motivovat přesednout do MHD.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Pracuji na Horově a pro většinu zásilek musím stejně na poštu, nebo do parcelshopu, takže bych to s tím doručováním tak žhavě neviděl.

Očividně je to celé systémově špatně nastavené, řidiči mají moc zásilek, které nestíhají rozvést a kvůli tomu porušují všechno možné. Nejde jen o parkování a jízdu po chodnících, ale pro většínu kurýrů nic neznamenají ani přednosti nebo rychlostní limity.

A dokud bude většina řidičů blbá a podlehne tlaku zaměstnavatele, tak se nic nezmění ](*,)

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
2736
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Dobrý video, ten Ecrafter, viděl jsem celé asi před měsícem a pobavily komentáře v průběhu jízdy, no ale jako ukázka na pár minut fajn. Mně by z toho po celým dni asi jeblo, protože v jednom kuse telefon se zákazníkama, někdy dost otravnýma, ale borec na videu to mentálně zvládal docela dobře. :smile:

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2586
13 črc 2009 13:42
Samozřejmě, všechno má své meze. Pokud je na parkovišti v sídlišti volné místo, zaparkuju to tam. Ale pokud je všude plno, dám to na chodník. Už jsem to párkrát dal i na trávu. Ovšem to jenom z ohleduplnosti vůči ostatním účastníkům silničního provozu. Zkrátka proto, abych nezavazel. Za normálních okolností po trávě nejezdím.

Výše uvedené fotografie jsou už extrém. Ten chodník evidentně není dostatečně široký na to, aby tam projelo auto a ještě se mu vyhnuli chodci. Navíc oba museli částečně "zorat" trávu. Toto neschvaluju.


Offline
589
25 říj 2019 10:12
To, že někde zastaví poněkud blbě (pokud nezavazí) mě osobně nevadí, za minutku jsou pryč. Ale ježdění po chodníku (ne za účelem parkování, ale prostě jízda, protože je to buď kratší nebo "nebudu sjíždět z chodníku" když bych na něho zase najel) a totální s*aní na chodce, prostě uhněte nebo vás přejedu (v lepší případě srazím zrcátkem) nebo ježdění po trávě, která pak vypadá jak zoraný pole jenom proto, abych dojel o 5 metrů blíž ke vchodu do paneláku a o to dýl se pak musel otáčet. To si prostě mou toleranci nezíská nikdy - sorry jako. Nějaké relativně málo nebezpečné porušení §361/2000 budiž (kdo to nedělá), ale ohrožování chodců na chodníku nebo projevy absolutní hlouposti, to opravdu ne. Absolutní hloupost je za mě třeba takovéto parkování:
Příloha:
20201011_133602_.jpg
Příloha:
20200820_111422.jpg


Jinak k té práci respekt, je to náročná práce, ale to opravdu neopravňuje k tomu o čem mluvím výše. Pro představu, co to obnáší je dobré třeba toto video https://www.youtube.com/watch?v=WNQTX_jLhwQ


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

2586
13 črc 2009 13:42
Věřte mi, že zastavení na chodníku pro vyložení nákladu je mnohdy to nejmenší zlo, které lze za dané situace provést. Lepší je blokovat chodce než auta, nebo dokonce MHD. Bývá to tolerováno i městskou policií.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18062 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80 ... 723  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 03 črc 2024 10:13
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]