Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 72 z 723    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 723  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

738
27 bře 2010 10:37
Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
No na 100% to neřeší ani na ten Mendlák, protože spojení je potřeba i mimo všední dny 6-18, ale především ne všichni potřebují na 25/26 jen kvůli Mendláku :-k

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Offline
1078
09 lis 2006 18:16
Ale 35 nejezdí pořád (takže neřeší 100 procent) a když potřebuješ dál než na Mendlák, tak z 38 přestup navíc: např. 38-35-25. Hlavně to má pak tu výhodu, že můžeš jet čímkoli a nemusíš čekat na 35.


Offline
7195
27 úno 2010 07:40
Pavel píše:
Částečně to řeší jen linka 35.

Ta to pro cestu na Mendlák řeší 100%. Buď jedeš přímo 35, nebo si na ni přestoupíš na Vaňkecu ze 38.


Offline
589
25 říj 2019 10:12
xxx píše:
Chápu. Tohle se podle mapy špatně odhaduje.
Není nic snazšího než si to v mapě změřit. :wink:


Offline
1078
09 lis 2006 18:16
xxx píše:
Aby nebyla zbytečně blízko zastávce linek 35, 38, 39.

Snad by to mělo být přesně naopak a měly by být co nejblíže, aby se dalo rozumně přestupovat mezi linkami, ne? Na zastávce Úvoz jsou ty zastávky strašně daleko. Přestup 38,39 -> 25,26 je v daném směru tragický. Částečně to řeší jen linka 35.


Offline
Uživatelský avatar

2586
13 črc 2009 13:42
No fakt to vypadá jenom na tři. Tam se asi kloubový trolejbus nevejde. :D


Offline
7195
27 úno 2010 07:40
Já jsem to jen odhadl podle počtu parkovacích míst v zálivu. :-) 3 vs. 5.


Offline
Uživatelský avatar

2586
13 črc 2009 13:42
Chápu. Tohle se podle mapy špatně odhaduje.


Offline
7195
27 úno 2010 07:40
Nebylo. Je tam o cca 10 metrů míň míň místa.


Offline
Uživatelský avatar

2586
13 črc 2009 13:42
Nevím, jestli by nebyla lepší poloha pro zastávku před domem 516/13. Aby nebyla zbytečně blízko zastávce linek 35, 38, 39. Zároveň by se usnadnilo cestování studentům GJGM a NZG.


Offline
2736
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak onby byl prostor, kdyby se uboural kus nárožního baráku, skrz který vede pěší trasa k Ombudsmanovi, pak by se dal přidat jeden pruh. Tohle řešení s Trýbovou je fajn, že aspoň nějak půjde přejet křižovatku s Údolní a pak jít pěšky na Žluťák, aniž bys musel jít pěšky od Mendláku nebo od Gorkého. Jinak, jak psali v debatě na Zdopravy, že je vzdálenost Úvoz (Gorkého) k Úvoz (Údolní u kadeřnictví) dlouhá, naprosto souhlasím. Přestup od Gorkého směr Údolní ke Komenského náměstí je ještě delší, tímhle směrem je rozumnější projít pěšky Gorkého/Grohovou k šalinám na Veveří a poposunout se šalinou na Čáru třeba.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
7195
27 úno 2010 07:40
Škoda, že se nepodařila zastávka mezi Údolní a Tvrdého. Byl by to krásný přestupní flek mezi 25/26 a 38/39. A vlastně i šalinou. I když chápu, že tam moc místa na rozdávání není.


Offline
Uživatelský avatar

6607
21 pro 2005 17:01
V Brně vznikne nová zastávka MHD, zmizí až osm parkovacích míst


Offline
174
23 led 2011 03:17
https://www.youtube.com/watch?v=bmVQ4_ELmZY
Dopravní fotografie z Brna - 80. léta


Offline
Uživatelský avatar

639
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
Citace:
Rekonstrukce tramvajové smyčky Komárov (Dopravní podnik města Brna)
Termín: 2. polovina března – konec června 2021
V rámci projektu DPMB provede kompletní rekonstrukci tramvajového svršku, trolejového vedení a napájecích kabelů. Výstupní i nástupní zastávky ve smyčce budou nově bezbariérové. Rekonstrukce bude DPMB koordinovat s Brněnskými komunikacemi, které současně opraví chodníky v přilehlém parku a autobusovou zastávku Komárov ve směru z centra. Stávající provoz MHD nebude změněn, stavba je koordinovaná v době výluky tramvajového provozu z důvodu stavby v Plotní ulici.
Když se před časem dělala reko smyčky Ústřední hřbitov, přidávali tam kolejovou spojku z pravé koleje na levou a prodlužovali levou kolej u výstupu. Když se bude dělat reko smyčky Komárov, napadlo někoho že by nebylo špatné posunout levou kolej tak aby byla dál od pravé a na obě koleje mohly plnohodnotně jezdit KT8? Nebo prostě jenom vymění koleje, udělají bezbariérové ostrůvky a jinak tam nic upravovat nebudou? Úprava u ústřeďáku je celkem fajn a může se hodit, ale z hlediska "strategičnosti a potřebnosti" (docela fajn místo na ukončení posilových linek) mi případné "dořešení" smyčky Komárov připadá ještě potřebnější?

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
Uživatelský avatar

635
15 dub 2013 15:57
Celkem hezký a přehledný seznam investičních akcí v Brně na letošní rok (včetně plánu Tramvaj Plotní, Semilasso, Kampus, trolejbusů Slatina - Šlapanice a Jedovnická):

https://zdopravy.cz/stavby-v-brne-triangl-semilasso-provizorni-trolejbusova-trat-a-okruh-na-tomkove-namesti-76780/

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2493
28 lis 2007 23:00
Brno
Něco z historie: 100 let DP města Brna (1969)

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
2818
01 úno 2006 10:39
na youtube mě vylezlo toto:
https://www.youtube.com/watch?v=8_kiQ-WQ1RE
je to asi pro představu k té lanovce.


Offline
Uživatelský avatar

344
31 kvě 2016 10:01
Brno
Dnes 12.3. v Dobrém ránu (ČT) v čase 7:17 byla informace, že "za čtrnáct dnů" bude retroreportáž o mhd v Brně! Dnes tam byla retroreportáž o autech, ale dost - alespoň pro mě nových záběrů tehdejší mhd.


Offline
Uživatelský avatar

2586
13 črc 2009 13:42
No teda. Ta třílanová Pardatschgradbahn je ohromující monstrum.

No já jsem tam byl někdy před 15 lety. Asi nejvíc mi utkvěla v paměti ta černá dvoulanová a dvoupodlažní kyvadlová na švýcarské straně. Fimbabahn na mě působila dost staře, ale 30 let jsem jí teda ani omylem netipoval.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1972
07 dub 2006 09:03
Tak tos v Ischglu nebyl hooodně dlouho. Vyměněná je nejen Fimbabahn, ale taky Pardatschgradbahn (úplná bomba), Palinkopfbahn, Gampenbahn (úplně vzadu), nově postavili gondolu na Piz val Gronda (Siemens pro 150 lidí) a loni vyměnili Velileck a Vissnitzbahn švýcarskés traně.


Offline
Uživatelský avatar

2586
13 črc 2009 13:42
goldfinger píše:
Mám zkušenosti z Ischglu (Silvettabahn, Fimbabahn), Tam je ale mezistanice dělená tak že málokdo vystupuje i nastupuje, tak to může být rychlejší (délka výstupní a nástupní hrany je kratší). Rychlost posunu na dolní a horní stanici i mezistanici je stejná, čas ve stanici je dán délkou nástupní a výstupní hrany, která je například na dolní stanici delší, aby všichni stihli nastoupit.

Teď se dívám, že Fimbabahn je vyměněná za úplně novou. Já jsem jí jel ještě tehdy, když tam byly ty staré červené čtyřmístné kabinky. Zní to neuvěřitelně, ale právě jsem zjistil, že to byla lanovka z roku 1976. Kabinky měly z výroby automatické dveře a ve stanicích je posouvaly automatické dopravníky. V té době byly ještě zcela běžné bouchací dveře a ruční posun (Transporta).

Zdroj: https://www.remontees-mecaniques.net/bd ... -6997.html

P. S.: Navrhuji založit nové téma s názvem Lanovky. :D


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1972
07 dub 2006 09:03
Pro lepší představu: https://www.youtube.com/watch?v=d2sK_ZFYWCI


Offline
Uživatelský avatar

3716
08 čer 2005 23:12
Robert píše:
A nebavíte se jeden o mezistanici a druhý o konečné?
Podotýkám, že o lanovkách nic nevím. :-)

U takovýchto lanovek funguje mezistanice a konečná na stejném principu. Akorát na konečné vede trasa kabinky v oblouku a v mezistanici přímo nebo po menším oblouku.

U těch lyžařských lanovek se stanice zpravidla liší i velikostí resp. délkou úseku pro nástup a výstup, protože tam je obvykle na konečných větší poptávka pasažérů než v mezistanicích.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1972
07 dub 2006 09:03
Mám zkušenosti z Ischglu (Silvettabahn, Fimbabahn), Tam je ale mezistanice dělená tak že málokdo vystupuje i nastupuje, tak to může být rychlejší (délka výstupní a nástupní hrany je kratší). Rychlost posunu na dolní a horní stanici i mezistanici je stejná, čas ve stanici je dán délkou nástupní a výstupní hrany, která je například na dolní stanici delší, aby všichni stihli nastoupit.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18062 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 723  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 29 čer 2024 06:29
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]