Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 705 z 801    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 702, 703, 704, 705, 706, 707, 708 ... 801  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Před šestou projela služebně Husovou a Pekařskou dál do Pisárek 00122 1583+76.


Offline
Uživatelský avatar

873
07 čer 2006 12:14
Brno
Dnes cca kolem 16.20 odstaven na přechodu před zastávkou Štefánikova čtvrť autobus B941 - 2335 (linka 84). Vypadá to, na sražení chodce.


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Už je mi to jasný, jen ještě malá poznámka. Znamená to tedy, že když jsou mizerný čelisťovky, vypnou proud a vybije se za tu dobu baterka tak nemám čím brzdit, dokud to nezapnou?. Existuje-li nějaký ve městě použitelný klín, tak je to jednoduchý: záloha na Pekařské založí klíny a mezitím se Kačena přestartuje. otázkou je, zda by nemusela mít založený všechny čtyři podvozky, přece jen je to nějaká váha, tak aby to nejelo i s klínem.

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
Uživatelský avatar

9323
10 čer 2004 11:19
Je to jednoduchy. Magnety jsou NOUZOVA brzda a proto nesmi byt zavisly na napetti z troleje,musi fungovat i bez napeti v troleji (strzeniu vypadek) . tedy i tam kde EDB nefunguje .Proto baterie. Je to sice obycejna civka, bohuzel ale s dost brutalnima proudama. Navic se nemalo zahriva....
Kolejovky jsou az ta posledni moznost jak zastavit vozidlo. Pri jejich pouziti je decelerace vozidla tusim 4,5-5.2 m/sec . normalne je to do 2m/sec .To pak probiha komprese cestujicich na stav zhruba 1T3 an 3 metry ctverecni.
Obcas si s nima , klepe skluzova ochrana, ale tam by to u K2 mel byt pouze posledni podvozek , stejne jako u T3 (modernejsi vyzbroje , TV8/TV14/Progress/Europulse).


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Všichni máte určitě pravdu, ale nechápu co se na tom magnetu může porouchat. Magnet je přece obyčejná cívka, do které buď pustím proud, nebo ne. Když je to takový zápřah na baterku, proč to neni udělaný, aby tam šlo těch 600V přímo z vedení? Tuším, že tam určitě bude zas nějaký omezení.

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Emperror píše:
To snad nejde nechat magnety přilepený, ikdyž se otevřou dveře, tedy po celou dobu stání?????????????? jestli ne tak je to tedy s prominutím pěknej zmetek. Řidič by přece měl být ten, kdo řekne" tak magnety, teď se přisajete. "a potom zase "Tak magnety, pusťte se."

Mělo by to jít, ale kolejnicové brzdy mají obrovský odběr proudu, nemusela by to vydržet baterka, STM popř. MG by nemusel stačit dobíjet.
A pokud by to byla T3 s nožním řadičem (pedály) nebo KT8, tak by po celou dobu ještě zvonil zvonec.


Offline
21
03 kvě 2007 15:37
Emperror píše:
To snad nejde nechat magnety přilepený, ikdyž se otevřou dveře, tedy po celou dobu stání?????????????? jestli ne tak je to tedy s prominutím pěknej zmetek. Řidič by přece měl být ten, kdo řekne" tak magnety, teď se přisajete. "a potom zase "Tak magnety, pusťte se."
To máš sice pravdu, ale ne vždy poslechnou. Případy, kdy magnety nepustí, v horším případě nechytnou, nejsou bohužel až tak vzácné..


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
To snad nejde nechat magnety přilepený, ikdyž se otevřou dveře, tedy po celou dobu stání?????????????? jestli ne tak je to tedy s prominutím pěknej zmetek. Řidič by přece měl být ten, kdo řekne" tak magnety, teď se přisajete. "a potom zase "Tak magnety, pusťte se."

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Mc.lain píše:
Napsané to je přesně, jen ta praxe je jiná. :oops:
To, že si řidiči pomáhají magnetkama není jiná věc, ale právě slabé čelisti. ( zejména u kloubáků ) na Šilingrově nám. stála nejedna tramvaj v zastávce v kopci a řidič-čka se staženou prckou zda to bude dál couvat do za ním stojících aut.

slova "téměř vyloučeno" sice sedí ale i to se již několikráte stalo. Inu KT8.

Bohužel, vím jak to občas chodí.

Jako odstrašující případ bych rád uvedl jednu věc:
V době letních výluk jsem jel soupravou T3R 1661+1662 z Náměstí Míru. Na Heinrichově po přechodu z EDB na čelisťovky sourava jela stále rychlostí cca 3km/h, řidička proto přiklepla kolejničky (na řadičích Schaltbau pouze jeden stupeň na všechny 7t magnety, takže všichni stojící letěli dopředu), otevřela dveře a souprava se opět dala do pohybu... Bohužel ani odstavení ani zavolání o výměnu nenásledovalo.
O kolo později měla údajně nějaké potažení chodce...


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Mohlo by to být naplánováno tak, aby vždy byl průjezd přes oblouk aspoň na jednu kolej na Husové, kde by se kačena přestartovala a jela zpět. Pokud to nejde, tak by šlo třeba využít klínky, kterými by řidič (případně jiná služba na místě) před přestartováním kačenu zablokoval, aby neujela.
Asi by ale byl problém s protijedoucí šalinou na běžné silnici, to by bylo potřeba ještě něják ošetřit.


manil píše:
PvvS:
Tramvaj musí na všech místech stát, případně z jízdy zabrzdit na čelisťovky! Pokud tomu tak není tak je to na okamžité odstavení. To, že si na Pekařské, Heinrichově apod. řidiči pomáhají magnetkama je jiná věc.

ad rozbrždění při startu: Pokud jsou oba pedály zaparkovány, je téměř vyloučeno, aby se něco podobného stalo.


Napsané to je přesně, jen ta praxe je jiná. :oops:
To, že si řidiči pomáhají magnetkama není jiná věc, ale právě slabé čelisti. ( zejména u kloubáků ) na Šilingrově nám. stála nejedna tramvaj v zastávce v kopci a řidič-čka se staženou prckou zda to bude dál couvat do za ním stojících aut.

slova "téměř vyloučeno" sice sedí ale i to se již několikráte stalo. Inu KT8.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
PvvS:
Tramvaj musí na všech místech stát, případně z jízdy zabrzdit na čelisťovky! Pokud tomu tak není tak je to na okamžité odstavení. To, že si na Pekařské, Heinrichově apod. řidiči pomáhají magnetkama je jiná věc.

ad rozbrždění při startu: Pokud jsou oba pedály zaparkovány, je téměř vyloučeno, aby se něco podobného stalo.


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Nebo tam nahoře zakázat parování a třeba by se tam aspoň nekloubový bus nějak otočil. Nebo to prvně rozkopat od české po šilingrák tzn. od nádraží by tam mohla být úvrať. a až to dodělají tak rozkopat ten zbytek - úvrať pod špilasem. a u sv. Anny se NAD otočí.

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
Uživatelský avatar

9323
10 čer 2004 11:19
Nahore to bude rozkopany a kuplovat v kopci a oblouku, to by asi nemeli radost. Mozna by to slo docasne , nez by to vykopali, tak otacet na kopci, pak uz tak max u svaty anny a to nema smysl.


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Eště mě napadá, ale to je spíš utopie dát na šilingrák na kopeček t3. Příjíždějící kačena by se do ní zapojila, jen spřáhlem a zabrzděná T3 ji podrží, dokud se kačena nepřestartuje. Ale nevím jestli by to vůbec v praxi bylo možná, spíš je to nereálné.

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
Uživatelský avatar

9323
10 čer 2004 11:19
Maji celistovky. Ovsem jen do urcityho klesani, jinak si musej pomahat magnetama. Navic pri prestartovavani muze dojit ke kratkodobymu odbrzdeni, proto konecny a smycky nesmej byt na svahu (jirova byla na vyjimku). A zrovna pekarska ma jedno z nejprudsich klesani v brne.


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
To šalina nemá něco jako ruční brzdu, která by držela pořád, dokud se neodbrzdí??? Co je potom drží když vypnou proud??

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
Uživatelský avatar

9323
10 čer 2004 11:19
Nejsem si jistej jestli je ve sklonu povoleny prestartovavat vuz z druhy kabiny . Aby to pak neujelo jako v lisni ...


Offline
Uživatelský avatar

1904
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Kari píše:
Tak už je oprava Husové venku. Co jsem zaslechl z vyšších míst, tak kvůli tomu nebude obsluhovaná Pekařská, protoře kvůli sklonu tam nemůžou poslat kačeny a ukončit úvratí.

Pokud tam nemůže být úvrať, tak mě napadá, zda by tam po jedné koleji nemohla pendlovat jedna kačena z Mendláku.


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
To zlatak: Včera v Kr.Poly na nádraží v nádražní budově na info tabuli linka x6 směr česká

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Tasa píše:
A zastavení, je doba pro naložení a složení nádkadu nebo nastoupení a vystoupení osob


Jsme se o tom bavili s právníkem. A prej je to:
Zákaz stání: můžeš zastavit, vypnout motor, vyložit babičku, doprovodit ju nahoru do bytu, zase se vrátit a odjet.
Zákaz zastavení: Můžeš zastavit, vyložit babičku a odjet.

Nějak mi to nešlo do hlavy, že na zákazu ZASTAVENÍ můžeš zastavit. Ale prej už to aj nějakýmu kořeňovi vyhrál u soudu.

Já jsem myslel, že na zákazu stání může člověk vyhodit věci a hned jet pryč a na zákazu zastavení nesmí ani zastavit.


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Na Hl. nádraží nějak zapomněli, že už výluka "česká skončila". Sice jsou tam nové jízdní řády, ale cedule pro linky 12 a 13 jsou pořád přelepeny oranžovou páskou a mezi jízdními řády je pořád výluková mapa tras.


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
A zastavení, je doba pro naložení a složení nádkadu nebo nastoupení a vystoupení osob

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7592
17 pro 2006 22:32
Brno
mh píše:
Opravím: od 5.00-19.00 je zakázáno stání tam, kde by nezůstal mezi vozidlem a nejbližší tram. kolejnicí volný jízdní pruh nejméně 3,5 m, řidič však může v jízdním pruhu zastavit, i když prostor bude užší než 3,5 m. V době od 19 do 5 hod se tímto způsobem smí i stát...

jinak na silnici musí při stání zůstat pruh 3m pro každý směr, při zastavení alespoň jeden pruh 3m pro oba směry..

A teď mi vysvětli ty pojmy stání-zastavení :-) Pokud vím tak stání je uvedení vozidla do klidu nad dobu určenou pro zastavení že :-) Takže takový ty parkující autíčka třeba na Hybešce/Václavské tam porušují zákon všechny, ale nikoho, vůbec nikoho, to netrápí.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

3346
13 lis 2004 11:58
Tasa píše:
...A co říkají předpisy: Je zakázáno zastavit a stát na místě kde mezi vozidlem a nejbližší kolejnicí nezůstane jízdní pruh široký 3,5 m ( nebo 3m, takhle z hlavy nevím). Opravte mě, jestli se pletu. Takže, jaký pak jen zastaví na Veveří na silnici. Ani zastavit by neměl


Opravím: od 5.00-19.00 je zakázáno stání tam, kde by nezůstal mezi vozidlem a nejbližší tram. kolejnicí volný jízdní pruh nejméně 3,5 m, řidič však může v jízdním pruhu zastavit, i když prostor bude užší než 3,5 m. V době od 19 do 5 hod se tímto způsobem smí i stát...

jinak na silnici musí při stání zůstat pruh 3m pro každý směr, při zastavení alespoň jeden pruh 3m pro oba směry..


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20005 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 702, 703, 704, 705, 706, 707, 708 ... 801  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 10 led 2025 17:24
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]