Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 661 z 726    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 658, 659, 660, 661, 662, 663, 664 ... 726  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
niximor píše:
Ciste teoreticky... usetris tim, ze zkratis a-45 a k tomu zavedes linku, ktera bude jezdit na tom useku, kde jsi zkratil a-45? Nekde tam nevidim to setreni, spis naopak :)

Když o víkendu tuto linku budu mít, a budou na ní sólo vozy, tak nepochybně něco ušetřím než když budu nadále vypravovat klouby v celém úseku. Ale v pracovní dny má podle mě ten kloub na Lesné smysl. Teoreticky vzato, kdyby přijela plná K2 a všichni dále přestupovali na Lesnou, tak jedno krátké sedmikilo nestačí. Kloub to zvládne.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

872
13 bře 2007 20:20
Brno - Bystrc
Ciste teoreticky... usetris tim, ze zkratis a-45 a k tomu zavedes linku, ktera bude jezdit na tom useku, kde jsi zkratil a-45? Nekde tam nevidim to setreni, spis naopak :)

_________________________________
RT6N1 fanklub :)


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
No tak o a-45 už jsem slyšel. Jsem na to zvědav. O víkendu to jezdí plné hlavně ze Staré osady do Líšně, plné výletníků. Úsek Lesná - Stará osada mě nebude tolik bolet, otázka je, jak ji nahradí o víkendu dopoledne, protože a-46 a a-66 ještě nejezdí. Když zavedou a-46 i v neděli dopoledne, tak bude obsloužena východní strana Lesné ve směru dolů a západní bude směrem Haškova nahoru posílena s a-57. Jenže jak potom nahoru na východní straně, hmm :-k ? Navrhoval bych udělat speciální víkendovou linku, která by jezdila se sólo vozy v úseku Lesná - Stará osada. A a-45 v pracovní dny v celém úseku.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

440
04 zář 2009 13:33
Tetčice
měl jsem na mysli ty spekulace na "diskuzních fórech" :lol:

Novináři nemají o čem psát tak plodí....

_________________________________
www.scitani.cz ...já su moravák !!!


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
sportovecbrno píše:

Venku nic není.
Aspoň nic konkrétního. Vše je opsáno z nedávné diskuze na káčku. Podle mě se odpovědní lidé, co chystají nové JŘ, a to jak vnitroměstské, tak regionální docela smějí... Co všechno se z jedné informace o redukci spojů dá vyplodit...
Vše je zatím jen debata sotoušů a novinový článek poskládaný z těchto návrhů.
Jinak v článku mi chybí jedna důležitá informace a ta, proč se redukce spojů vůbec chystá. A tou je, že socialisticko-zeleno-populistické vedení města odmítlo vyčlenit v rozpočtu města příslušnou částku na veřejnou dopravu. A zaštiťují se krizí.
Prostě musí prachy cpát do Úrazovky a podobných zbytečných projektů...
Doufám, že příští rok na podzim si občané Brna vzpomenou, kdo sliboval levnou komfortní MHD a co z těch slibů zbylo...

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

440
04 zář 2009 13:33
Tetčice
a je to venku...

_________________________________
www.scitani.cz ...já su moravák !!!


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
David Jaša píše:
... v 80. letech jezdily po Veveří tramvaje po 1,5 minutě...

A cestovní rychlost byla menší 6 km/hod (i bez vlivu křižovatek)


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
PvvS píše:
A pokud se segregace od IAD podari, tak narazis na kapacitu trati.

Spíš s kapacitou křižovatek. Kdysi tu kdosi psal, že například v 80. letech jezdily po Veveří tramvaje po 1,5 minutě. Dnes to nejde, protože křižovatky u Tivoli a u bílýho domu. U dalších tratí to bude podobný.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Budeme pokračovat?

Levná tramvajová trať k novému nádraží, nebo drahé podzemní "polometro"? Efekt srovnatelný, peníze nesrovnatelný.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Eda píše:
No, efekt srovnatelný, peníze nesrovnatelný. Co je reálnější a výhodnější? Nechť si každý udělá obrázek sám.

Nové nádraží bez pořádného napojení na MHD a nové nádraží s pořádným napojením - peníze srovnatelný, efekt nesrovnatelný ...
Co je reálnější a výhodnější? Nechť si každý udělá obrázek sám.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
PvvS píše:
...tak to by pomohlo doprave vic jak kdyby byly vyhrazeny pruhy po cely delce.

No, efekt srovnatelný, peníze nesrovnatelný. Co je reálnější a výhodnější? Nechť si každý udělá obrázek sám.


Offline
Uživatelský avatar

9305
10 čer 2004 11:19
A pokud se segregace od IAD podari, tak narazis na kapacitu trati. A s tou je problem uz dneska. Sice ji DP salamounsky vyresil prodlouzenim intervalu, ale pokud by byla volba reckovice/nadrazi/novy nadrazi .. rekneme na 3-5 zastavek, tak je to jasna volba. A povrchovy by zustala napajecova a rozptylna fuknce v okoli. Tam to pak muze stavet u kazdyho patniku. Ale pokud by byla trat plne segregovana , v centru pod zemi , mimo centrum uz jsou samostany useky, tak to by pomohlo doprave vic jak kdyby byly vyhrazeny pruhy po cely delce.


Offline
Uživatelský avatar

872
13 bře 2007 20:20
Brno - Bystrc
Ano, mas samozrejme pravdu... A to jsem tam dneska vecer jel (autem), a jeste jsem na ten obrubnik koukal - z toho mi asi zustalo v hlave, ze je po cele pekande :)

_________________________________
RT6N1 fanklub :)


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Pa Pekařské žádné oddělující obrubníky nejsou. Jediný oddělující obrubník, který byl při této megarekonstrukci použit je tan, který odděluje tramvajové směry při vjezdu do Husové směrem na Českou z křižovatky na Šilingrově nám. Je dlouhý odhadem asi 5 metrů. Tento typ "výstupku", kdyby byl po celé délce ulice Pekařská i Husova, bylo by to velmi přínosné.


Offline
Uživatelský avatar

872
13 bře 2007 20:20
Brno - Bystrc
Ono by docela stacilo, kdyz by na husove byly stejne oddelujici obrubniky, jako jsou na Pekarske. Vazne netusim, proc je tam taky nedali.

_________________________________
RT6N1 fanklub :)


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Janatak píše:
Dále, že magistrát se do omezování iad (striktní oddělení tramvajových pásů u čerstvě rekonstruovaných ulic - Husova, Křenová, Palackého, Rooseveltova, atd..) nijak nehrne, je celkem jasně vidět.
Eda píše:
No, to všichni vidíme a já to nepopírám.

Přitom to je základ preference MHD. Oddělený tramvajový pás na Lidické-Štefánikově-Palackého nebo Plotní by ušetřily pěkných pár kurzů při zachování kapacity.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Janatak píše:
Nesouhlasím, že nejde o neopodstatněnou investici. Řidiče nepůjde jen tak lehce vykopat z centra a okolí, naopak, jejich počet bude v budoucích letech růst. Jaký to bude mít dopad na plynulost a přepravněčasovou efektivitu mhd, je asi jasné.

A hlavně kvůli tomu je nutné řádně preferovat MHD. Věřím, že to jde i tak, aby nějak výrazně nebyli omezeni řidiči s IAD. Lidé, co jezdí MHD totiž ve většině případů na výběr moc nemají, řidiči IAD ano. MHD můžou využít vždy. Je nesmysl vynucovat u lidí využívání MHD, to je zřejmé, ale nabídnout lidem, kteří nemůžou jezdit autem, alternativu už nesmyslné není.
Pokud se MHD dostane do styku s IAD jen minimálně, tak zvýšená frekvence aut nevadí.
Janatak píše:
Auta prostě početně prostředky mhd jaksi "pohltí" a chci vidět, jak v takovým prostředí chceš preferovat mhd.

Všechno jde, když se chce. Jde mi samozřejmě hlavně o klíčovou kapacitní tramvajovou dopravu. Vždyť i dnes tramvaje např. na zmíněné Husové kolony aut předjedou "ve svém pruhu", tak proč by to tak nemohlo fungovat dál, víc a všude?
Janatak píše:
Dále, že magistrát se do omezování iad (striktní oddělení tramvajových pásů u čerstvě rekonstruovaných ulic - Husova, Křenová, Palackého, Rooseveltova, atd..) nijak nehrne, je celkem jasně vidět.

No, to všichni vidíme a já to nepopírám.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Eda píše:
nehledě na neodladěnou signalizaci např. na Šilingráku.

i když to zatím nefunguje. alespoň se o něco pokusili...i když mohl být na Husově tram. pás výškově oddělen


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Eda píše:
Investice do podzemní rychlodráhy je v Brně neopodstatněná a zůstane to tak i s vybudováním nového nádraží....

S takovými názory by tu nevznikla ani tramvaj, ta taky ve svém počátku byla neopodstaněná, z německy mluvících části se dalo snadno dojít pěšky a stavět pro česky mluvící bylo neopodstatněné. Nové nádraží bez kvalitní dopravy k němu taky nemá smysl pro Brno, ale pro dráhu, tak proč by Brno mělo stavět nové nádraží? Když chce někdo nové nádraží, tak by se měl starat, aby bylo i pro Brňáky.


Offline
Uživatelský avatar

3984
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Eda píše:
Investice do podzemní rychlodráhy je v Brně neopodstatněná a zůstane to tak i s vybudováním nového nádraží. Je to zkrátka zbytečné. Mnohem levněji můžeme dosáhnout srovnatelného výsledku pokud začneme tvrdě pracovat na preferenci tramvajové povrchové dopravy a ne jako doteď, kdy při zásadních rekonstrukcích nejsou vybudovány ani symbolické překážky po IAD proti vjezdu na tramvajové těleso, nehledě na neodladěnou signalizaci např. na Šilingráku.


Nesouhlasím, že nejde o neopodstatněnou investici. Řidiče nepůjde jen tak lehce vykopat z centra a okolí, naopak, jejich počet bude v budoucích letech růst. Jaký to bude mít dopad na plynulost a přepravněčasovou efektivitu mhd, je asi jasné. Auta prostě početně prostředky mhd jaksi "pohltí" a chci vidět, jak v takovým prostředí chceš preferovat mhd. Dále, že magistrát se do omezování iad (striktní oddělení tramvajových pásů u čerstvě rekonstruovaných ulic - Husova, Křenová, Palackého, Rooseveltova, atd..) nijak nehrne, je celkem jasně vidět.

Pomůže hodně, až bude kompletní VMO, ale to je otázka následujících dvaceti let a to kdoví jestli vůbec. Podzemka ovšem taky nebude zrovna za chvíli.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Investice do podzemní rychlodráhy je v Brně neopodstatněná a zůstane to tak i s vybudováním nového nádraží. Je to zkrátka zbytečné. Mnohem levněji můžeme dosáhnout srovnatelného výsledku pokud začneme tvrdě pracovat na preferenci tramvajové povrchové dopravy a ne jako doteď, kdy při zásadních rekonstrukcích nejsou vybudovány ani symbolické překážky po IAD proti vjezdu na tramvajové těleso, nehledě na neodladěnou signalizaci např. na Šilingráku.


Offline
Uživatelský avatar

440
04 zář 2009 13:33
Tetčice
A ještě jednou o SJKD

_________________________________
www.scitani.cz ...já su moravák !!!


Offline
Uživatelský avatar

872
13 bře 2007 20:20
Brno - Bystrc
Na tomhle clanku me zaujalo, ze se uvazovalo o propojeni Tisnova se Slavkovem... Vzhledem k tomu, jake ma mesto problemy zafinancovat blbe protazeni tramvajove trati o jednu zastavku (treba Kamechy v Bystrci), uz vidim, jak chtelo sehnat penize na stavbu 30km nove trati. Ale jako utopie dobre :)

_________________________________
RT6N1 fanklub :)


Offline
Uživatelský avatar

9305
10 čer 2004 11:19
http://brnensky.denik.cz/serialy/tramva ... 91018.html


Offline
Uživatelský avatar

440
04 zář 2009 13:33
Tetčice
http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/ ... 91019.html

_________________________________
www.scitani.cz ...já su moravák !!!


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18131 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 658, 659, 660, 661, 662, 663, 664 ... 726  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 15 lis 2024 18:58
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]