Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 67 z 726    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 726  Další
Autor Zpráva
Offline
126
18 srp 2019 17:01
TMB píše:
Tak rychlostní výhybku očekávám na Osové. Zřejmě by to bylo z jiných peněz, kde se to ztratí, a hlavně nějaká signalizace by se tam hodila. Při výjezdu z tunelu asi vpravo směrem k Dunajské moc dobře vidět nebude.

Rychlostní výhybka na Osové bude kvůli rozhledovým poměrům.


Offline
830
25 led 2006 09:46
Tak rychlostní výhybku očekávám na Osové. Zřejmě by to bylo z jiných peněz, kde se to ztratí, a hlavně nějaká signalizace by se tam hodila. Při výjezdu z tunelu asi vpravo směrem k Dunajské moc dobře vidět nebude.


Offline
Uživatelský avatar

6990
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Rychlostní výhybky by se opravdu hodily. A stejně tak nějaké rozumné odhlučnění tratě. Obojí by se předpokládám projevilo na rozpočtu opravy, takže je otázka, jaké jsou možnosti.


Offline
Uživatelský avatar

344
31 kvě 2016 10:01
Brno
Alanis píše:
Mimochodem když dělají tu rekonstrukci tratě z gruntu, tak mě napadají 4 místa, kde by...

No nevím... V tunelu kolej od Kremačky směrem do centra vytržená není a vexlů za tunelem si jeřáb taky nevšumnul...


Offline
Uživatelský avatar

3772
08 čer 2005 23:12
Pavel píše:
Nové sady malé (nevím nevím, zda by se tam zvládla otáčet komplet linka 8),

Zvládla, protože to už jednou zvládla, a to při kratším intervalu než nyní.
Pavel píše:
Maliňák nemá vyrovnávací čas.

I tam končily zkrácené spoje linky 2 v pracovní dny při výluce Zábrdovického mostu.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Mimochodem když dělají tu rekonstrukci tratě z gruntu, tak mě napadají 4 místa, kde by mohla vzniknout rychlostní výhybka (Celní, Krematorium, Švermova, Osová).

Kodrcat se v roce 2021 10/15km/h přes výhybky mi přijde katastrofa, alespoň těch 30/40 proti hrotu a neomezeně po hrotu, no nebyla by to paráda? :-"

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
2890
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Minimálně broušení probíhá pravidelně a podbíječka byla naposledy na Dunajské někdy v roce 2015 (tuším, nepamatuju přesně), potkal jsem ji asi dvakrát, když jsem při poslední minulé výluce Sl. jel náhradním busem na Dunajskou na regionálky 401/402.
Interval dvacet minut všeobecně by nevadil, kdyby šalina jela po desíti, tj. byl interval dělitelný.
Sedmička mi připadá hodně vtipná a souhlasím, že čtyřicítka odkloněná na Hlavas mohla ještě vydržet.
Podle mého názoru by teda bylo fajn, kdyby čtyřicítku podrželi na Hlavním nádraží trvale, připadá mi ta trasa po Dornychu a Nádražní rychlejší, než zácpy na Opuštěné/Uhelné, ale může jít o subjektivní dojem, to připouštím.
Přecejen by se to pořád na koleje vešlo, osmička s dvanáctkou sice jezdí hustě, ale ještě pořád ne tak příliš zahuštěně, aby se nestíhal v mezičase šestkrát do hodiny odjezd na Kampus jedním směrem.
Jasně, bude osmička přímá do Kampusu, ale do doby, než dojde ke spuštění, to mohlo zůstat.
Jinak mě pobavil ten týpek z Rovnosti, který si stěžuje na přestupy směrem do špitálu.
Může jet se Senior taxi, je přece občan našeho úžasného města. sarcastic Pokud nezvládne ujít přestupy a není z Brna, tak může objednat převozovou sanitku.
Teď ještě poznámka ke Čtvrtím/Mendláku, přeskok z 26 na 50 jedoucí na Osovou jsem využil mockrát a dost by mě minutová nenávaznost ##MLUVÍM SPROSTĚ##, nejsem sám, kdo takhle přestupoval při zjištění nepravidelností na 25, abych stíhal regionálku.
Podobně dokázalo člověka ##MLUVÍM SPROSTĚ## před dvěma lety o jarním víkendu, když mě jednička od Bystrce vyklopila na Mendláku a trajfl na 25 směr Úvoz a Provazníkova nikde, protože ujel asi o dvě minuty. Příště jsem jel radši tágem a stejná trasa od Staré dálnice (Štouračova) na Lesnickou mi trvala tím tágem třetinu času, asi dvacet minut.
Co se týká x6/x8, tam se nedá moc vyčkávat, ale dalo by se jet trochu expres, vynechat pár zastávek dole na Jihlavské a víc využívat trasu po Lánech, ale to je jen takový návrh, je mi jasné, že momentálně asi nikdo hotové DIO měnit nebude.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

9317
10 čer 2004 11:19
Kdyby DP nes***al na údržbu a aspoň pravidelně přebrousil hlavy, tak rozdíl bude trvalej. A o tom, že tratě od postavení do snesení neviděj podbíječku, je další věc.


Offline
Uživatelský avatar

344
31 kvě 2016 10:01
Brno
M píše:
Je fakt, že celá ta reko tratě do Lískovce mě překvapila, mění se vše, jde v....

Mě to taky překvapilo, ale když jsem se po vyloučení provozu po kousku prošel, bylo to potřeba. Každý druhý pražec byl shnilý! Nově bude všude beton a pořádný štěrk, obrousí koleje, po půl roce by to měli ještě jednou podbít a na 5 let bude klid.


Offline
2826
01 úno 2006 10:39
Je fakt, že celá ta reko tratě do Lískovce mě překvapila, mění se vše, jde v podstatě o stavbu nové trati, mění se troleje, sloupy, koleje, pražce, podloží, štěrk, dělá se to celé odznova. Su zvědav, zda bude trať tišší či ne. Když naposled odhlučňovali trať, je to 2 nebo 3 roky zpět, tak se to moc nepovedlo, protože randál byl stejnej jako předtím.


Offline
Uživatelský avatar

344
31 kvě 2016 10:01
Brno
Autobusáci nepadají z nebe, to prodloužení intervalu se netýká jen busů, ale linek všeobecně. a-50 byla jako příklad. Tím jsem chtěl poukázat, že nastavený takt z 95 polevuje a začíná se blížit schématu dopravy, který tu byl před 95 veden jako nepřestupný. Z toho jsou plynoucí uvedené problémy pro cestujícího, který v případě zpoždění čeká u některých linek 20 minut.

Současná výluka do Lískovce je extrém, kdy se nejedná o pouhou výměnu traťového svršku, ale o značné stavební úpravy, takže v úseku Švermova - Lískovec by tam musela být zavedena NAD tak jako tak. A když už byla zavedena, tak se během prázdnin "sfoukne" úsek Švermova - Krematorium. Pokud by se nedělala odbočka Osová, tak i pro cestující by byla příjatelnější jednokolejná výluka s víkendovým vyloučením veškerého provozu, byť by to trvalo déle, ale nebylo by potřeba tolik autobusů.


Offline
Uživatelský avatar

1665
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
Jara255: ano, máš pravdu, v roce 1995 linka neměla linka 50 interval 20 minut, ale rovných 25 a na inzerval 30 minit přecházela ještě dříve, než dnes.

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
830
25 led 2006 09:46
Jenže právě za situace, kdy nelze intervaly zkracovat, by měla návaznost (a proklady linek) fungovat. Samozřejmě při konstrukci JŘ, ale i při čekání na přípoj - řekněme do dvou minut zpoždění. To by při využití informací RISu být problém neměl.


Offline
2826
01 úno 2006 10:39
Pořád zapomínáte na to, že se musí ND v co největší míře dělat tramvajová, za 1, je to ekologické a za 2, řidiči autobusů jaksi z nebe nepadají a pořád je jich nedostatek. Takže nějaké protahování autobusů bůh ví kam míston tramvaje co tam může pendlovat je totální utopie a bohužel to tak musím říci i zkracování intervalů je utopie, jinak mimochodem jak jsem už psal i řidiči MHD jsou jen lidi a i ti by rádi měli v létě dovolenou a pokud nějakého řidiče AD znáte, můžete se optat kolik dovolené bude mít toto léto.


Offline
Uživatelský avatar

344
31 kvě 2016 10:01
Brno
1.) Návaznost jednotlivých linek a tím i dostatečný čas na přestup je nutné řešit (diskutovat) dle jízdního řádu, nikoli dle aktuální situace, kdy má spoj zpoždění. Berte prosím v úvahu, že ne na každé konečně má řidič čas na obrat min. 15 minut. Mnohdy je to míň než 10.

Dále je třeba si uvědomit, že když v 1995 nebo 96 se zaváděl přestupný tarif a byla provedena reorganizace linek, tak např. a-50 rozhodně o víkendech nejezdil jako dnes po 20 minutách. Za těch X let došlo potichu k prodloužení taktu linek, které se v některých případech blíží provozu před 1995! Potom se nedivme, že nám dnes vadí, že spoj nepočká.

Nebylo by na škodu, kdo má tu možnost porovnat dnešní jízdní řád s tím z 1995.

2) Co se týče x6 a x8 napadá mě tato varianta. Jízda po Jihlavské, zejména do centra není zrovna vhodné řešení, ale jiné mě nenapadá. Problém je, že tyto linky suplují tč. zrušenou a-69, takže zastavují v každé zastávce a tím se jim vůči šalině značně prodlužuje jízdní doba! Navíc a-69 nejezdí tak často, jako současná x6, x8. Řešením by bylo ponechat a-69 a výukové X by stavěly v současné trase pouze na zastávkách Ústřední hřbitov - Běloruská - Humenná - Osová - Vltavská (z) - Labská / - Čermákova (z) - Dunajská - Kyjevská - a zpět. Na X by nebylo třeba díky snížení počtu zastávek a při zachování současného taktu tolik vozů, které by se přesunuly na a-69.


Offline
7387
27 úno 2010 07:40
Hřbitov mi radši nepřipomínej, tam už chybí jen ukončit 405/406. :D

Jinak si myslím, že ponechat 40 na role a vést ji přes Vojtovu by nutnost linky 7 eliminovalo.


Offline
Uživatelský avatar

3222
14 čer 2004 18:56
blekfild
Robert: to na hřbitově taky ne :-D, ale jinak jsou argumenty jasné a logické, přestávám trollit :)

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
7387
27 úno 2010 07:40
Při zavřeném Karakasu není na Mendláku prostor pro odstavení busů, viz 44 na Zvoncu.


Offline
602
25 říj 2019 10:12
ds: To zní rozumně ovšem pak je tu otázka, jestli by se autobusy na ten Mendlák vešly. A pak tu máme jakousi snahu odvozit toho co nejvíce tramvajemi, viz linky 7 a 11. Ale problém bych viděl v té kapacitě Mendláku.


Offline
Uživatelský avatar

3222
14 čer 2004 18:56
blekfild
Ondrah98 píše:
ds: Otázka je, jestli by byl nejlepší nápad sahat do linek, které nejsou bezprostředně dotčené výlukou. Jestli ty další navrhované změny a propojení přinesou nějaký efekt nebo vznikne jenom další a větší chaos. Letošní situace se mi zdá opravdu až extrémní tím souběhem "velkých" výluk. Obávám se, že to nemá řešení, které nebude někde předimenzované/poddimenzované...


No, pak to má řešení velmi jednoduché - náhradní dopravu místo ke hřbitovu vést po Vídeňské na Mendlovo nám. a provozně propojit 6 a 8.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
268
09 úno 2007 13:59
Brno
Ojin píše:
K tomu ještě připočtěme, že 25 je bez náhrady zkrácena do kampusu ...


... aneb jak by se nám dnes hodila kdysi zrušená trať po ul. Kamenice do "smyčky" Chirana ("dnes" třeba protažená k šalině někam do oblasti Běloruské), než končit na kruháči a stát před ním. Ale počítám, že v době zrušení se asi netušilo, že by tam nakonec mohl být komplex budov kampusu se současnou poptávkou, k tomu by se musel nějak řešit i výjezd sanitek apod.


Offline
602
25 říj 2019 10:12
ds: Otázka je, jestli by byl nejlepší nápad sahat do linek, které nejsou bezprostředně dotčené výlukou. Jestli ty další navrhované změny a propojení přinesou nějaký efekt nebo vznikne jenom další a větší chaos. Letošní situace se mi zdá opravdu až extrémní tím souběhem "velkých" výluk. Obávám se, že to nemá řešení, které nebude někde předimenzované/poddimenzované...


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2501
28 lis 2007 23:00
Brno
Ani na dušičky mám pocit nebylo tolik spojů.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

3222
14 čer 2004 18:56
blekfild
Pavel píše:
Na druhou stranu chápu, že je pro DPMB složité, že má víceméně odříznuté všechny smyčky a vlastně jezdí v tramvajové části, co by nemusel. Pisárky jsou vyblokované linkou 1, Mendlák rozkopaný, Nové sady malé (nevím nevím, zda by se tam zvládla otáčet komplet linka 8), Zvonařka zrušená a Maliňák nemá vyrovnávací čas. Tedy všechny dvojky musí do Modřic a téměř všechny 5 ke hřbitovu (zbytečně).


doprava z centra ke hřbitovu je teď fest předimenzovaná, vždyť tam toho jezdí 2 x tolik co do Bystrce. Nebylo by řešení všechny původně "krátké" dvojky odklonit od Václavské na Mendlovo nám. a tam provozně spojit s 5? Tím by se z Vídeňské odebrala dohromady 1 linka a ušetřilo se dost km...

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
funtom píše:
- ve špičkách pracovních dnů jede z Koniklecové do Kohoutovic linka 37 v čase 00-15-30-45 a linka 50 v čase 01-16-31-46.


Letos to prohodily, minulý rok to jezdilo z Kohoutovic do Bohunic minutu po sobě.

Třeba to klapne příští rok a rozumný proklad bude oběma směry :D

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18134 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 726  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 28 pro 2024 13:17
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]