Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 607 z 723    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 604, 605, 606, 607, 608, 609, 610 ... 723  Další
Autor Zpráva
Offline
432
18 srp 2009 01:25
BRNO
omluvte mě za tento příspšvek, ale je to kokotina ... zase další tunel za 2miliardy ...
cpát 4prud do centra je blbost, kdyby se postavili hlavní tahy VMO všude kolem, tak by se centru hodně ulevilo ... stejně, když na dornychu ude 4proud, tak to bude stále přeplněný na Kolišti a podobně ...
zkrátka je ten projekt uplně zbytečnej ... sou mnohem důležitější věci, co jsou zapotřebí udělat ...

_________________________________
Jakub


Offline
Uživatelský avatar

6932
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
VMO, R43: hudba (bohužel) daleké budoucnosti...


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1972
07 dub 2006 09:03
Janataku, ta auta se budou na Dornychu líhnout?! Přeložení šaliny do Plotní především odstraní dva kolizní body - křižovatku na Svatopetrské, protože šalina už nebude muset přeskočit na pravou stranu Hněffkoffského a další křížení se šalinou u Vaňkoffky. U Lidlu bude možné zřídit odbočovací pruh doleva i doprava na Opuštěnou, totéž od centra.
Definitivní vyřešení však přinese až dostavba VMO mezi Mariánským náměstím a Jihlaffskou, potažmo tunelu pod Akátkami, protože se asi málokomu bude chtít skončit v ucpaných Šimicích. V cílovém stavu bude přespurská radiála připojena na VMO a do centra pojede fuckt jen ten, kdo tam bude chtít a nikoli tranzitující, teda s výjimkou směru jih-sever, ten bude vyřešen teprve R43.


Offline
Uživatelský avatar

3977
25 led 2006 16:11
všudezdejší
sportovecbrno píše:
A jak to je nyní?? Dyť je tam čtyřpruh od křížení dálnic skoro až po busnádr...jen se oddělí šalina od aut,nebo to špatně chápu??


Nyní je to tam tak, že po Svatopetrské do rozvětvení Dornychu a Plotní vede dělený čtyřpruh, odsud do Plotní 2 pruhy směrem k centru, přičemž ten levý jde na Komárovskou a na Zvonařku do levého odbočení. Zpět po Plotní k Svatopetrské je jeden pruh. Na Dornychu je uspořádání 1+obousměrná šalina+1 pruh. Je potřeba taky vyzvednout opětné spojení Dornychu a Plotní u Vaňkovky, kde je Plotní vedlejší a tudíž se tu tvoří nemalé kolony vzhledem k intenzitám dopravy na Plotní. Dornych je zase často zasekán stanicujícími šalinami v oblasti Zvonařky. Tenhle výčet je proto si uvědomit, že cesta od dálnic na malý městský okruh není dneska žádná psina vzhledem k jistým omezením. Teď dojde k tomu, že na čtyřpruh od Svatopetrské až po Koliště bude navazovat luxusní čtyřpruh omezený pouze semafory. Jak na to zareagují řidiči jinak, než že toho využíjí a dnes tak hustá doprava ještě víc zhoustne...? Ať už kvůli snažšímu průjezdu do města anebo pouze jihosevernímu tranzitu. Tím vším chci říct, že rozhodně není špatně oddělit šalinu od iad, a zrenovovat Plotní, ta ulic to potřebuje jak prase drbání, ale je špatně si do centra města dotáhnout další kvanta aut.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

6932
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Další crash auta s tramvají, tentokrát na Pekařské.


Offline
Uživatelský avatar

6932
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Eda: někdy mě napadá, že v našem městě máme nemalou skupinku (jistě, existují i v jiných městech) obyvatel, která by nejraději používala k dopravě kočáry tažené koňmi. Ke každému projektu, ikdyž může být pro všechny prospěšný, se ozývají opoziční hlasy. Ale hlavně že peníze tečou... :evil:


Offline
Uživatelský avatar

440
04 zář 2009 13:33
Tetčice
Janatak píše:
Tak mi napadá, pokud k rekonstrukci Plotní a převedení dopravy čtyřpruhem na Dornych dojde, tak je otázka, zda není trochu krátkozraké si do centra města přitáhnout právě čtyřpruhem mraky aut z prostoru křížení D1 a D2... :-k. Pokud tedy nedojde k rozštěpu na VMO v prostoru Zvonařky. Jestli ne, tak ty auta budou pokračovat na malý městský okruh a jsem opravdu zvědavej, co tady s nimi. Už teď je to na hraně, za těch několik let doprava ještě o pár procent naroste a ještě si sem natáhneme dopravu přímo z dálnice.

A jak to je nyní?? Dyť je tam čtyřpruh od křížení dálnic skoro až po busnádr...jen se oddělí šalina od aut,nebo to špatně chápu??

_________________________________
www.scitani.cz ...já su moravák !!!


Offline
9986
15 led 2005 23:41
viník: hlavní projektant.

Omyl. Viník: zadavatel.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Představa protihlukových bariér přímo mezi domy mě zvedá ze židle. Všude ve světě se tramvajové trati staví/rekonstruují úplně normálně a to včetně center a křivolakých úzkých uliček a v tom našem Kocourkově zase vymýšlíme nesmysly. Kdo za to může? Tak jsou 2 možnosti:
1) Limity a normy jsou nesmyslně přísné - tzn. může za to orgán/úřad, který je schválil
2) Limity jsou přiměřené, ale tramvajová trať je navržená bez využití moderních technologií k omezení hluku a vibrací - viník: hlavní projektant.
Tak si vyberte...
Nicméně doufám, že k žádné zhovadilosti typu "protihlukové stěny mezi domy" nedojde.


Offline
Uživatelský avatar

3977
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Tak mi napadá, pokud k rekonstrukci Plotní a převedení dopravy čtyřpruhem na Dornych dojde, tak je otázka, zda není trochu krátkozraké si do centra města přitáhnout právě čtyřpruhem mraky aut z prostoru křížení D1 a D2... :-k. Pokud tedy nedojde k rozštěpu na VMO v prostoru Zvonařky. Jestli ne, tak ty auta budou pokračovat na malý městský okruh a jsem opravdu zvědavej, co tady s nimi. Už teď je to na hraně, za těch několik let doprava ještě o pár procent naroste a ještě si sem natáhneme dopravu přímo z dálnice.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

427
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
http://www.ct24.cz/regionalni/brno/1045 ... -tramvaje/
http://www.ct24.cz/doprava/104736-steho ... ce-zacalo/

Tak jestli ten problém z hlukem nakonec vyřeší stěnama, to bude asi fakt unikát:-)
Jinak jsou tam zajímavé vizualizace, které se myslím ještě nikde neobjevily...

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
Uživatelský avatar

3977
25 led 2006 16:11
všudezdejší
MartinV píše:
no, nevím jak ho chtějí docílit - hlavně s tímto přístupem k nakupování vozů :pray: .


Všimni si, že v tom článku se nepíše o nákupu vozů, nýbrž o technické údržbě vozů a tratí. Pokud to tedy měla být narážka na poršata...

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

6932
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Miropiro: no, nevím jak ho chtějí docílit - hlavně s tímto přístupem k nakupování vozů :pray: .


Offline
Uživatelský avatar

2571
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
http://brno.idnes.cz/onderka-nebo-kotzi ... zpravy_toi

Velkou zátěží pro rozpočet města je Dopravní podnik města Brna. Město do něj musí každý rok vložit miliardu korun. Největší částky spolykají mzdy zaměstnanců a technická údržba tratí i vozů. "V budoucnu by byl výhodou jednotný vozový park. Ušetřilo by se na shánění náhradních dílů," popsala mluvčí brněnského dopravního podniku Hana Pohanová.
Hahaha. Konečně někomu došlo, že nemusíme být laboratoří tramvají...

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

3704
28 úno 2006 19:00
Janatak píše:

... ale kolik ulic generálku ještě potřebuje?

Spíš kolik ji nepotřebuje, to by byl mnohem kratší seznam!


Offline
Uživatelský avatar

3977
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Eda píše:
Asi to není tak jednoduché. Generální oprava nám. Míru snad ještě není ani vyprojektovaná, natožpak aby bylo vydané třeba územní rozhodnutí atd. A nemůžeme zase opravovat celé Brno najednou. Nehledě na to, že městská kasa není bezedná a takový finanční zápřah by nemusela utáhnout.


Kdyby někdo plánoval a finance na opravy zajišťoval tak, aby se ulice opravovaly po skousnutelném množství, nemuselo by se teď řešit kvantum rozbitých ulici a sítí, jejichž stav je několik let víceméně havarijní - viz úniky vody, plynu, propadlá kanalizace atakdále.
Letos je rozkopáno docela hodně, ale kolik ulic generálku ještě potřebuje?

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
117
02 čer 2007 16:02
sportovecbrno píše:
Omlouvám se za OT,ale snad to moc nepohorší : nehoda v Praze :shock:



Není to tak dávno co jse mě něco bodobného stalo při nočním rozjezdu.Jelikož byl autobus trochu přeplněn študáky jedoucí na na koleje tak jsem byl rád že jsem aspoň stál u zadních dveřích na schodkách.Při průjezdu zatáčkou jse ti dveře skoro otevřeli.


Offline
147
20 lis 2006 13:21
Brno
MartinV píše:
... leč máme v Brně i takové "sousedy", kteří nechcou změnu.


A bohužel se jejich vůdci v podobě paní Flamikové dostali do zastupitelstva Brna-střed za zelené... :evil:


Offline
Uživatelský avatar

6932
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Janatak, Eda: tohle mám na mysli, ale bohužel někteří obyvatelé města Brna nejsou schopni přežít fakt, že by se mohl Mírák přestavět. Ono to už mohlo být vyprojektováno, vůle k tomu byla, leč máme v Brně i takové "sousedy", kteří nechcou změnu.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Asi to není tak jednoduché. Generální oprava nám. Míru snad ještě není ani vyprojektovaná, natožpak aby bylo vydané třeba územní rozhodnutí atd. A nemůžeme zase opravovat celé Brno najednou. Nehledě na to, že městská kasa není bezedná a takový finanční zápřah by nemusela utáhnout.


Offline
Uživatelský avatar

440
04 zář 2009 13:33
Tetčice
Omlouvám se za OT,ale snad to moc nepohorší : nehoda v Praze :shock:

_________________________________
www.scitani.cz ...já su moravák !!!


Offline
Uživatelský avatar

3977
25 led 2006 16:11
všudezdejší
honny píše:
No, aspon tam meni sloupy... Jestli sem dobre videl.


To náměstí by chtělo přestavět zgruntu včetně rekonstrukce tratě.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

1406
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
No, aspon tam meni sloupy... Jestli sem dobre videl.

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
Uživatelský avatar

6932
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
No k výluce na Joštově ulici bych ještě podotknul jednu věc: město malinko zaspalo: když je teď tahle výluka a d-4 se ještě dlouho do Masarykovy čtvrti nepodívá, naskytla se tu jedinečná příležitost udělat něco s náměstím Míru (a nedělat kvůli tomu další výluku) - ale to by tu nemohly být ty průtahy.


Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
MartinV píše:
No u x4 je dále na zastávkách psáno do půli listopadu. Ikdyž Joštova se bude opravovat 8 měsíců, což se ale muselo vědět už hodně dlouho dopředu.


Zajímavé. Já dnes na zastávce viděl, že výlukové vedení linky 4 na mendlák je platné do konce dubna 2011. Zbytek do půlky listopadu.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18062 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 604, 605, 606, 607, 608, 609, 610 ... 723  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 02 črc 2024 21:18
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]