Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 61 z 132    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 132  Další
Autor Zpráva
Offline
3
03 črc 2012 06:24
Většina z nás to pochopila....


Offline
102
23 bře 2014 19:59
Já nereagoval na tunel, ale na eframmcbethovu zprávu ohledně Plotní/Dornychu. Příště se to pokusím líp napsat O:)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
eframmcbeth píše:
Ale tak úplně stejně je to přeci na Plotní/Dornychu. Dodnes nechápu, proč se prvně neudělala Plotní s tramvajovou tratí, pak týdenní výluka na "přepojení", a pak teprve rozkopat Dornych... ne, ta tramvaj tam nepojede dva roky... Jaký byl důvod pro tohle?

Tahle varianta byla shledána jako technicky neproveditelná s ohledem na rekonstrukci kanalizace. Prvně bylo potřeba postavit novou stoku na Dornychu a pak do ní přepojit Plotní a pak na Plotní postavit novou stoku a stávající zrušit.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2826
01 úno 2006 10:39
Kazlík: pokud razím tramvajový tuznel uplně mimo silnice a komunikace, nemůže přeci nic zkolabovat.


Offline
102
23 bře 2014 19:59
Protože by tím totálně zkolaboval jih Brna s dopravou. Takhle to aspoň popojíždí


Offline
800
12 zář 2014 23:38
Ale tak úplně stejně je to přeci na Plotní/Dornychu. Dodnes nechápu, proč se prvně neudělala Plotní s tramvajovou tratí, pak týdenní výluka na "přepojení", a pak teprve rozkopat Dornych... ne, ta tramvaj tam nepojede dva roky... Jaký byl důvod pro tohle?


Offline
Uživatelský avatar

1344
17 črc 2010 21:41
Krno
Aha, já žil taky v domnění, že maximálně bude kratší výluka, než se tramvaj přepojí ze stávající stopy do tunelu. Pokud prvně zruší šalinu, aby mohli rozšířit silnici a pak se bude bůhví kolik let čekat na proražení tunelu, tak to je fakt padlé na hlavu. Pak ale ještě nerozumím této formulaci:

Citace:
Nyní se staví obslužná komunikace pro městskou dopravu, až přestane jezdit tramvaj z Pisárek do Komína.

Obslužná komunikace kde? Místo čeho?

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
78
17 lis 2012 23:31
Leze to z nich postupně, v různých článcích:

Podle ředitele brněnského závodu Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) Davida Fialy tak aktuálně chybí z sedmi potřebných povolení pro hlavní trasu už jen jedno. „Předpokládáme, že během letních měsíců vypíšeme soutěž na zhotovitele,“ řekl Fiala. Půjde o zakázku v hodnotě zhruba dvou miliard korun. ŘSD zbývá získat ještě povolení na stavbu tramvajového tunelu.
https://zdopravy.cz/voda-z-tetcic-neusp ... elu-29168/

Takže na tunel chybí ještě jedno povolení, a proto se nerazí, s čímž ale Voda z Tetčic nemá nic společnýho. Taky jsem žil v tom, že žádná tramvajová výluka být neměla.


Offline
2826
01 úno 2006 10:39
OndraK: to je to, co mi do teď nesedělo, že vůbec nerazí tunel, že mají nzačít za rok či dva či co, přitom můžou rubat díru než udělají vše ostatní a pak tam šoupnout šalinu a makat na silnici, takto to asi skončí mega výlukou na jedničce. No nechme se překvapit.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
V odkazovaném článku na idnes.cz je zmíněna dosud neprezentovaná informace, že stavba proběhne za dlouhodobé výluky tramvajové trati mezi Pisárkami a Komínem.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

1344
17 črc 2010 21:41
Krno
https://www.idnes.cz/brno/zpravy/brno-s ... pravy_krut

https://brnensky.denik.cz/zpravy_region ... 90531.html

Tak jsem se nedávno dotazoval, jak to s tímto vypadá a dnes tu máme odpověď. Ministerstvo dopravy zamítlo odvolání spolku Voda z Tetčic vůči jednomu ze čtyř stavebních povolení na Žabovřeskou, takže se může začít stavět v plném rozsahu. Třikrát sláva.

BrDeník píše:
Začneme konečně budovat hlavní trasu silnice, kterou zahrneme do současné stavby. Je možné, že se dokončení prodlouží o devět měsíců, o které se stavba zpozdila. Ale předpokládám, že to nebude nutné.

Tak to by bylo úplně nejlepší. Teď jen zaklepat do dřeva, aby to tak i dopadlo.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
340
21 dub 2009 20:30
tr píše:

Takže reálné první "kopnutí do země" můžeme očekávat kdy?


To netuším, ale tak dva měsíce bude trvat, než se podepíše smlouva. U takto velké stavby se nejspíš bude moci hned začít s nějakými přeložkami sítí apod., práce na vlastní trati podle mého letos ještě nezačnou. Vždyť není projekt, natož stavební povolení...


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7590
17 pro 2006 22:32
Brno
Já si jenom říkám, jestli to zase "opravili" technologií Super Crete, tak to do dvou let popraská a opadá.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
463
24 lis 2017 11:40
Jenda píše:
Na zastávce Ondrouškova byla opravena betonová zeď, která se již rozpadala. V rámci opravy byla opatřena zajímavou grafikou - co na to říkáte? Určitě lepší, než co tam bylo...


Souhlas, je to paráda, pokuď by to zas přetřely na šedo jak před lety nebo nechaly beton jen tak, tak by si taková plocha o posprejování jen říkala a né každý by tam tvořil pěkné věci.


Offline
488
07 úno 2006 10:26
ZGHK píše:
Projekt už má pravomocné územko celkem dlouho, takže vítěz soutěže bude zajišťovat pouze stavebko.


Takže reálné první "kopnutí do země" můžeme očekávat kdy?


Offline
340
21 dub 2009 20:30
Projekt už má pravomocné územko celkem dlouho, takže vítěz soutěže bude zajišťovat pouze stavebko.


Offline
Uživatelský avatar

3099
29 srp 2009 19:30
TT ke Kampusu má stavitele, byl vyhlášen výsledek VŘ. Vítěz má za úkol zajistit mmj. i projektovou dokumentaci pro územní rozhodnutí a stavební povolení a teprve následně stavět. Doba realizace projektu je 41 měsíců, ke zprovoznění by tedy mělo dojít do konce roku 2022.
https://zdopravy.cz/novou-tramvajovou-t ... vem-29050/

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

616
13 srp 2010 13:44
Na zastávce Ondrouškova byla opravena betonová zeď, která se již rozpadala. V rámci opravy byla opatřena zajímavou grafikou - co na to říkáte? Určitě lepší, než co tam bylo...


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Parková dráha Olympia Brno: http://www.smpd.cz
Simulace olomoucké tramvajové dopravy: http://mstsolomouc.webnode.cz/
Stavba modelu historické šaliny měřítka 1:8: http://modeltramvaje.webnode.cz/


Offline
2890
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Nejsem cyklista, ale přijde mi všeobecně, že se dělá dost málo pro bezpečnost tohoto druhu dopravy. Často chybí přejezdy nebo nadjezdy u velkých ulic jako Křenka, Koliště nebo Vídeňská, natož na Údolní, kterou jde mimochodem objet právě těma bočníma uličkama, ve kterých fakt není moc místa. Úplně jiný případ je Lerchova, na které by se cyklopruh pohodlně vešel na pravý chodník od šišatého kruháče ke školám. Kdyby navazoval někam do zahrádek a dolů tak, aby člověk nemusel po Mučednické na Tábor, tak by to mělo smysl, protože po Hrnčířské od Právnické fakulty MU dolů je cyklopruh s asfaltovým povrchem jako součást chodníku a dá se jet pohodlně až na Botanickou, kde je zase od Cihlářské až někam k Táboru zase cyklopruh součástí chodníku (na té Botance). Ovšem úplně všude chybí vyznačené cyklopřejezdy společné s přechodem pro chodce, vyhláška o dopravních značkách i zákon 361/2000 Sb. o silničním provozu tuhle společnou vodorovnou značku znají, takže prostě jen líné město, potažmo městské části. Postupně by tak mohla konečně vzniknout nějaká síť stezek, jenže zase by se muselo na určitých místech chtít.
Jinak jako nevidomý upozorňuji na článek, že nevidomým dělají problém tzv. pojížděné mysy, je to nesmysl, který vyplodili na Idnesu, aniž by text redaktorka konzultovala s tím, koho cituje. Problém to není, pokud jsou na místě naváděcí pásky a signální pruhy s tou vystouplou kostičkovou dlažbou, navíc pomáhá prostým pošlapem poznatelná dlažba, když je chodník vydlážděný větším formátem dlaždic, než silnice, nebo když je silnice na tom ostrůvku vydlážděná kostkama podobného formátu, jaké se dávají do autobusových zálivů.
Tak jen na okraj, abyste ten článek nebrali vážně.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Upřímně ani ten přechod nechápu, co se řeší :-) každý den chodím přes cestu v blízkosti zastávky Všetičkova v různé časy a v 9/10 případů nejede nic. Pusto prázdno. Jestli se dodělá, ok, ale nic to nezmění. Lepší je učit lidi na to, aby se pořádně rozhlédli, než na to, jestli je tam přechod (v místech, kde je menší provoz).


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Stížnosti na chybějící přechod bych bral jako oprávněné, nicméně cyklistická doprava není řešena naprosto po právu. Kdyby se měly dělat cykloopatření i na tak málo frekventované ulici jako Údolní, tak je můžem dělat fakt úplně všude.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

1904
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Prostor pro výjimky je, akorát se musí být vůle tu výjimku kvalitně zdůvodnit a obhájit. Bohužel český národ je v tomto poměrně submisivní.
(To není jen o dopravních stavbách, např. v Bruselu dosud čekají na žádost o výjimku na pomazánkové máslo a ono nic.)


Offline
Uživatelský avatar

1344
17 črc 2010 21:41
Krno
Rekonstrukce Údolní za stovky milionů nepomohla chodcům ani cyklistům

Citace:
Povedlo se ale sloučit pruh pro auta a tramvaje na straně z kopce. Sloučení do jednoho jízdního pruhu napomohlo tomu, aby byl přechod vůbec možný povolit. ...

No a proč tam teda není? Proč se to zase řeší až následně?

Citace:
... Dle nových norem pro přechody by musel být v místě, kde jsou dva jízdní pruhy pro auta a dva jízdní pruhy pro tramvaje uprostřed ostrůvek, ten by se tam ale nevešel.

Já si pořád myslím, že ta norma je nesmyslná, nebo by tam měl být větší prostor pro výjimky. Obzvlášť u rekonstrukcí ulic s tramvajovou tratí. Tady je to krásně vidět - možnosti dle norem jsou:
a) semafor - u ulice s provozem jaký je na Údolní nesmysl, zbytečné zdržení pro všechny (a zbytečné náklady)
b) ostrůvek uprostřed (resp. by asi musely být dva z každé strany kolejí) - nevejde se
c) zúžení ulice ze stran - vytvoření kolizního místa auto X tram, u frekventovanějších ulic vytváří zácpy, zdržení jak pro IAD, tak pro MHD
d) místo pro přecházení - to je, jako by tam nebylo nic

Takže místo, aby se tam udělal normální přechod, tak se tam kvůli normám, které měly zvýšit bezpečnost, raději neudělá nic a bezpečnost se naopak zhorší (pokud tam přechod dříve byl, na Údolní, pravda, žádný nebyl ani před reko). Nebo vznikne takový paskvil s jízdním pruhem zúženým na polovic jako, teď si nevybavuju, v Líšni tuším? Proč ale na Údolní nejsou přechody ani na výjezdech z těch bočních ulic, kde předtím byly, je mi záhadou.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
2890
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Pokud skončila Líšeňka na odvolání proti územnímu rozhodnutí, ta to leží na magistrátu, na odboru pro územní plánování nejspíš. A tam si to poleží asi dost dlouho.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
A co je větší vzdušný zámek? :-) Při správné součinnosti politiků, může být přesun na BVV o dost reálnější akce, než obnovení TT do Líšně.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3289 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 132  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 29 pro 2024 07:47
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]