Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 61 z 801    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 801  Další
Autor Zpráva
Offline
1111
21 zář 2009 15:23
Jenom doplním kolegu, že 35 se prodlouží expresem na Kamenný vrch až v den po ukončení výluky Chodská, kdy se parciály převedou z 32 na 35. Cca 1.7. Navýšení výkonů na 51 nebo 303 asi od jara/léta.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Ještě k té výluce d-8: To se fakt musí dělat příští rok? To se nemůže počkat až skončí Zábrdovická? To fakt chce někdo v téhle části Brna za každou cenu dopravní kolaps?

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

3099
29 srp 2009 19:30
Tak těch změn nenastalo více (namátkou prodloužení t35 na Kameňák, přesměrování a65...), respektive žádná. Není se čemu divit, je po volbách a městský rozpočet teprv schválila RMB, musí jít ještě do zastupitelstva.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

852
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
Jakub S. píše:
Také u a51 nastane změna. Podle popůveckého zpravodaje má být zaveden provoz i so+ne a rozšířen provoz v PD do večerních hodin.

Změna nenastala, rozšíření provozu nebo víkendový provoz nebude: https://pdf.dpmb.cz/pdf/_51/20181209c/51_(1796_7)Tc.pdf


Offline
Uživatelský avatar

3099
29 srp 2009 19:30
Znovu opakuji, že míra rekonstrukce může být taková, že nebude možné z technologických důvodů ani tu jednokolejku provozovat. Navíc trať je samej klopenej oblouk, tam by se případné vyhýbky umisťovaly velmi obtížně. A znovu, jednokolejka na části znamená další prodloužení rekonstrukce a další zdražení. Zároveň si myslím, že sice úplná ale kratší výluka má menší negativní externality než výluka dlouhodobá.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
2845
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Nešlo by to opravovat po částech? Přece nemusí být uzavřený celý úsek, ale rozdělený na několik menších, kde bude jednokolejný provoz, zatímco zbytek bude bez omezení.


Offline
Uživatelský avatar

3099
29 srp 2009 19:30
Jediné dostupné iformace ohledně investic z webu města Brna:
Citace:
DPMB chystá i stavební investice v souvislosti s velkými stavbami, jako je oprava Zábrdovické nebo Údolní ulice. Pokračovat bude i stavba tramvajové tratě v Plotní ulici, mezi Ostravskou a Novolíšeňskou se opravy dočká i tramvajová trať linky 8. Největší investicí do trolejbusové dopravy pak bude prodloužení trati Novolíšeňská–Jírova, která by měla příští rok začít i skončit.

Vzhledem k tomu, že oprava Zábrdovického mostu má probíhat po celý rok 2019 a jak probíhala rekonstrukce podél Nezamyslovy letos, dá se očekávat, že organizace bude variací té poslední.
Pokud by měl být zachovaný jednokolejný provoz, tak by to muselo být za cenu výrazného prodloužení prací, pravděpodobně i zmenšení rozsahu rekonstrukce a také za cenu výrazného omezení tramvají (opravovaný úsek má 2,4 km!) - výsledný interval by musel být cca 7-8 minut (spíš více). Vychází mi tedy lépe to na dva měsíce o letních prázdninách zavřít.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Štefánikova se nějak zalátala a pár let nejspíš vydrží, ale Lesnická od Jugoslávské a Merhautka od zdravky se každou chvíli rozpadne. Údajně je připraven projekt na Lesnickou, akorát se místní samospráva (Maleček) hádala o podobu zastávky u Scherebráků (Tomanova).


Naposledy upravil xcav8 dne 05 pro 2018 11:15, celkově upraveno 1
odpraseno


Offline
99
07 srp 2013 14:49
Keď už sme u dlhodobých výluk v r. 2019, dočkáme sa konečne opravy Veveří alebo Štefánikovej?


Offline
53
16 lis 2018 09:17
V roce 2019 se bude opravovat úsek Ostravská - Novolíšeňská? Bude se jezdit po jedné koleji nebo se celá Líšeň připojí k Vinohradům a bude přestupovat u Dělňáku?! Letos to bylo docela hustý....


Offline
7387
27 úno 2010 07:40
Tipnul bych si, že to souvisí s vybudováním smyčky Dolní nádraží, která je o kus blíže autobusovému nádraží, než bývala zastávka DN pi minulé výluce.


Offline
Uživatelský avatar

852
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
Proč nebude zřízena pro linku 61 zastávka Autobusové nádraží (na ulici Trnitá) jako naposledy, kdy jezdila na Dolní nádraží i 60?


Offline
117
27 čer 2017 19:11
Bílovice
211 se bude prý řešit na zastupitelstvu snad teď v prosinci..? snad to nebyl jen předvolební slib :-|


Offline
Uživatelský avatar

3099
29 srp 2009 19:30
K 12/65 je potřeba poznamenat, že sólo tam je čistě záměrně a jedná se pouze o ranní kurz. Do počtu vypravených vozidel se navíc míchají letní Turistické okruhy pro TIC a 2/80 (pouze SoNe). V současnosti je vyhrazeno pro minibusy 8 kurzů v PD i SN (nepočítaje kurzy pro Mave).

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

218
11 srp 2012 21:46
Přesně jak píše Jakub, na a-68 po skončení výluky Údolní není důvod přidávat další Stratos. Naopak tam v sedle bohatě postačí 2 auta, namísto dosavadních třech. Jinak s tou a-211 se počet fakt něak moc nezvýší, navíc se taky nabízí otázka, jestli ona místní linka po Bílovicích nakonec opravdu bude. Ideální počet vyprvenosti minibusů v PD by byl tak okolo 14 kusů, tak aby zůstaly něaký coby záložky. Pokud tedy budeme počítat na a-211 1 kurz a 12/65 taky obsadíme minibusem, do 14 máme furt 4 místa volný.


Offline
Uživatelský avatar

3099
29 srp 2009 19:30
ds píše:
to jsou nápady... až se po skončení výluky vrátí Stratosy na a-68, tak jejich vypravenost výrazněji stoupne

Kam by měla stoupnout? Po otevření Údolní lze jedině čekat návrat do předvýlukového stavu, tedy 4 vozy. Ty tam jsou i nyní. Jedinou novou příležitost spatřuju v té Bílovické 211 (1 kurz).

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

2778
07 kvě 2008 20:25
Čebín
P. Haluza píše:
Jakub S.: Jo, máš pravdu, Zbýšov ne. Ale tam si zas umím představit cestu 630 do Slavkova na S6. Co se týče Křenovic, bude zajímavé to sledovat, zda opravdu všichni pojedou spořádaně až do Chrlic a tam přelezou na E63, a nebo už v Sokolnicích se rozptýlí mezi 610/611/612/40.


Navíc zapomínate na linku 54 ....

Pokud to teda už nebylo změněno ta by měla být osazena právě pidi-busy....

Min. o víkendech by bohatě stačily....


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Navíc se dá očekávat, že pokud bude realizován projekt místní autobusové linky v Bílovicích nad Svitavou, bude potřeba nějaká Dekstra i tam. Spojení má zajišťovat právě DPMB.


Offline
Uživatelský avatar

3222
14 čer 2004 18:56
blekfild
Líšeňský dopravák píše:
No já myslím, že jiná možnost, jak smysluplně využít ty Stratosy i Dekstry zároveň, než že ty Dekstry posílat kousek za Brno, ani nebude. Mohlo by se vytipovat pár regionálek pro Dekstry (například 210, 302, 310, 710 apod.), slušně dosažitelných z Medlánek (popřípadě i ze Slatiny) a tam je poslat, namísto toho plnohodnotné busy z těch regionálek poslat na byť městské linky, ale do okrajových částí Brna, s menší výměnou kaštanů (například 41, 43, 48, 51, 63, 71, 75, 78). Tahle totiž Stratosy, za předpokladu alespoň 80 % spolehlivosti Dekster, nebudou mít téměř využití, neboť jsou již všechny mimo dekádu.


to jsou nápady... až se po skončení výluky vrátí Stratosy na a-68, tak jejich vypravenost výrazněji stoupne

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
2845
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Jakub S.: Jo, máš pravdu, Zbýšov ne. Ale tam si zas umím představit cestu 630 do Slavkova na S6. Co se týče Křenovic, bude zajímavé to sledovat, zda opravdu všichni pojedou spořádaně až do Chrlic a tam přelezou na E63, a nebo už v Sokolnicích se rozptýlí mezi 610/611/612/40.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Líšeňský dopravák píše:
namísto toho plnohodnotné busy z těch regionálek poslat na byť městské linky, ale do okrajových částí Brna, s menší výměnou kaštanů (například 41, 43, 48, 51, 63, 71, 75, 78).

41, 71, 75 a 78 jsou linky s velkou výměnou cestujících. Tam příměstské autobusy opravdu nepatří. Ostatně, nepatří tam ani městské Crossy s úzkými zadními dveřmi. Linka 51 je linka vymyšlená právě pro Dekstry, takže tam eventuálně půjdou přednostně. Ten zbytek budiž, ten v příměstských busech být může, ale je šílené toto dělat jenom proto, že DPMB neumí nakoupit vhodný autobus pro své potřeby a neví co s tím co koupil.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

3099
29 srp 2009 19:30
P. Haluza:
Nevšiml jsem si, že by 611 obsluhovala Zbýšov. A Křenovice také nejsou zas tak malá obec, aby se lidé z jednoho konce přesouvali na druhý. A navíc každej vlak od Kyjova končí jinde.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
7387
27 úno 2010 07:40
Jasně, ale k čemu bude linka s minibusy v podání DP po 15 minutách oproti regionální lince s půlhodinovým intervalem a vyšší kapacitou? Jo, pro cestující asi lepší, ale z hlediska nákladů to vyjde podstatně hůř.


Offline
Uživatelský avatar

218
11 srp 2012 21:46
Robert: Jo jasně, samozřejmě by se tomu paskvilu musela ta linka přizpůsobit, ale šlo by to. Například u nějakých regionálek jsou dost velký obratový časy na obou stranách, takže by se ta linka dala částečně i posílit. Pak jsou samozřejmě i takové linky, kde by se nemuselo posliovat nic a tady ta kára by tam bohatě vystačila, jenže to je zase většinou moc daleko od Brna. Napadá mě jedině snad něco z oblasti Kuřimska a Tišnovska či okolí Popůvek.


Offline
2845
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Mě dost překvapilo, že není 710 vedena až ke šlapanické nové vlakové zastávce. S tím se vůbec nepočítá, nebo to tam ještě není připraveno? Tohle by byl krásný kandidát na napojení k vlaku a následné omezení t-31.

Jakub S.: Kdepak, z Křenovic se můžou přesunout na kyjovskou trať a jezdit vlakem přímo, Zbýšov a Hostěrádky můžou jet 611 přímo, zas taková úspora to teď až do Chrlic vlakem nebude.

Robert: Kdyby se 710 ve špičce zkrátila na 15 minut s návazností na vlaky, tak by to ten Stratos i pobral. Resp. ono by klidně šlo místo toho paskvilu jménem Seniorbus udělat celodenní pendl po Šlapanicích s návazností na vlak, očíslovat to třeba 711 a poslat tam právě sanitky.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20005 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 801  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 29 pro 2024 10:12
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]