Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 7 z 722    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 722  Další
Autor Zpráva
Offline
7184
27 úno 2010 07:40
Já bych tedy určitě radši bydlel u trolejbusu než u šaliny. :-)


Offline
2714
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jojo, nic by ta tramvaj nepřinesla, ale vůbec nic. sarcastic Právě proto říkám, že kret*én Maleček určitě jásá, jak se mu to povedlo.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

635
15 dub 2013 15:57
Pravda. Proč vůbec nějaké tramvaje v Brně máme a stavíme je? Vždyť jsou úplně k ničemu! Drahé a hlučné! A všichni už si navíc zvykli, že jezdí jak jezdí. Vítejte v 70. letech, předsedo.

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
7184
27 úno 2010 07:40
Ano, ale trolejbusy považuji za méně hlučnou a stavebně méně náročnou záležitost. A levnější.


Offline
Uživatelský avatar

3708
08 čer 2005 23:12
Robert píše:
Na Lesné nebydlím, ani jsem nebydlel. Ale ani zpovzdálí netuším, co by měla běžným obyvatelům přinést tramvajová trať. Jsou tam zvyklí na spojení s přestupem všemi směry, trolejbusy mi tak přijdou v poměru cena/výkon jako ideální řešení bez velkých stavebních zásahů.

A co by měly běžným obyvatelům přinést ty trolejbusy? Jen se bude přestupovat z jiné trakce. Do centra místo linky 5 asi nepojedou (snad).


Offline
443
24 lis 2017 11:40
miropiro píše:
Pokud se bavíme o prodloužení pětky do rokle k devítce, je to opravdu bez užitku, téměř bez výhod.

i když už tu diskuze tu jednou byla, neodolám a opět rozvinu ono "téměř":
1) zmízí přestup pro lidi zejm. oblasti mezi Okružní a Soběšickou/Vyhlídkou a Písečník (nevěřili by sjte kolik dělá jeden přestup v dopravním modelu a náseldném ekonomickém hodnocení)
2) Merhautova (případně i Generála Píky) získá propojení k nádraží Lesná (pro cesty směr Tišnov a opačně)
3) vyřeší problém stávající konečné aneb jak bezbariérově přestoupit na 5? A vůbec jak se bezbariérově dostat do centra z oblasti okolo dnešní konečné? Takto to dle Malečka necháme na furt v tomto nevyhovujícím stavu?


Offline
122
23 čer 2014 12:31
Tady už se nikdy nic smysluplného nepostaví. Vždycky se najde nějaký dement typu Malečka, který to bude blokovat, jako v případě Lesné, tím myslím prodloužení až nahoru na Haškovu, nebo majitelé černých staveb v případě prodloužení do staré Líšně.

Hlavně, že si tady pořád chce někdo hrát na ekologii. Pokud by to bylo myšleno vážně, tak tramvaje by měly mít prioritu a rozvíjet se dál. Pořád by bylo kam.


Offline
Uživatelský avatar

2570
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Robert píše:
Na Lesné nebydlím, ani jsem nebydlel. Ale ani zpovzdálí netuším, co by měla běžným obyvatelům přinést tramvajová trať. Jsou tam zvyklí na spojení s přestupem všemi směry, trolejbusy mi tak přijdou v poměru cena/výkon jako ideální řešení bez velkých stavebních zásahů.

Pokud se bavíme o prodloužení pětky do rokle k devítce, je to opravdu bez užitku, téměř bez výhod. To pětka nahoru až na Haškovu je něco jako kdybychom teď řešili, jestli jedničku protáhneme z vozovny Medlánky nahoru až do dnešní smyčky (počet zastávek je v případě Lesné samozřejmě větší).

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
7184
27 úno 2010 07:40
Na Lesné nebydlím, ani jsem nebydlel. Ale ani zpovzdálí netuším, co by měla běžným obyvatelům přinést tramvajová trať. Jsou tam zvyklí na spojení s přestupem všemi směry, trolejbusy mi tak přijdou v poměru cena/výkon jako ideální řešení bez velkých stavebních zásahů.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6168
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Na druhou stranu díky tomu zaříznutí Lesné zbyde víc prostoru a peněz (vlastních i "dotačních") na TT Kamechy. Za mě jednoznačně dává smysl prioritně vytěžit dotace na ty Kamechy, který budou technicky i investičně o hodně náročnější. Když by se dostatečně chtělo, ta Lesná by se dala po částech postavit i z vlastních zdrojů.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2714
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Karosa: S ODSÁNO v čele nemůžeš čekat lepší časy, zvlášť když primátorka dává lajnu koksu a čachruje s byty. Přece nepůjde proti vůli voličů a Maleček určitě v ústraní tleská, jak se mu to povedlo.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

635
15 dub 2013 15:57
Třikrát sláva, vyhrála nekonečná lidská hloupost, primitivní populismus a staré dobré časy. No, aspoň že ta infrastrukturní rezerva zůstala. Tak nashledanou v lepších časech bez Malečka.

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
Uživatelský avatar

2570
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
K tramvajím a trolejbusům na Lesnou vyšla tato zpráva na Deníku:

Na základě výsledků prověřovací studie k dopravní obslužnosti sídliště Lesná se představitelé města rozhodli upozadit prodloužení tramvajové trati na Lesnou.

„Chceme zachovat majetkovou a prostorovou rezervu pro vybudování případné tramvajové trati nahoru po Seifertově. Nicméně začneme s trolejbusem. Chceme kompletně zaokruhovat Lesnou. Veškeré trakční vedení, které bychom postavili, bude v takovém formátu, aby případně mohlo sloužit i pro tramvajové vedení," nastínil Kratochvíl.
Pokud by se podle něj ukázala trolejbusová varianta jako dostatečná, dále by vedení města v rozšiřování infrastruktury nepokračovalo. „Pokud se ukáže, že je to nedostatečné, vrátili bychom se k tramvaji," doplnil radní. Ani prodloužení tramvajové trati do Čertovy rokle aktuálně v plánu podle něj není

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
2714
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Ondra K: Díky za doplnění, o té spojce jsem si nebyl jistý, jestli je někde zanesená. Kamechy jsem myslel úplně obecně, že prostě bude zajímavější stavební povolení, než jen současný stav v podobě získaného územka.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6168
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Mimochodem, tramvajová spojka z Vídeňské přes areál Ferony k novýmu nádraží je zanesená ve schválené územní studii Jižní čtvrť.
A stavební povolení na Kamechy bude zajišťovat zhotovitel stavby.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2714
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Hehe, takže můj návrh se propisuje do územka.. Netušil jsem, že když tady plácnu blbost jako šalina do Olympie, že se člověk dočká realizace. :mrgreen: Myslel jsem si, že šalinu protáhnou jen ke křížení dálnic na nějaké megavelké P+R a finito, Přízřenice až v dalším životě. Na druhou stranu, třeba by pak šlo zaokruhovat Komárov - Modřice a přes hlavas zpátky. Jenom je to teda megadlouhý, chybí tomu propojka někde mezi Holandskou a Jihlavskou/hřbitovem... jak říkám, člověk se tu doví věci. Jinak u Kamech bude zajímavější stavební povolení, až ho jednou DPMB obdrží.
Jo a na Zdopravy je článek, že lidi z VUT budou projektovat nějakou technickou studii na protažení z Lískovce do Bosonoh. Sám jsem zvědav, co vymyslí.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6168
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Tramvajová trať Ečerova - Kamechy získala platné územní rozhodnutí. Stavba by mohla začít na konci příštího roku.

https://zdopravy.cz/dalsi-tramvajovy-tu ... ti-187650/

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

354
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
A co takhle možnost card sharingu, tedy sdílení platební karty? ;-) Když už jsme tedy mimo téma.


Offline
2813
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
A ještě bych doplnil možnost cart sharingu, tedy sdílení nákupních vozíků mezi jednotlivými obchody :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Robert: zde jsou další podrobnosti:

- šaliny dlouhé 60m - minimálně, lepší delší
- interval 2-3minuty - 3 minuty jen mimo otevírací dobu nákupáků
- umožněna přeprava nákupních vozíků
- linka ponese číslo 0 - konečně dojde k napravení křivdy, že se čísluje až od 1

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
7184
27 úno 2010 07:40
Aha, jsme doma. Z Globu přes KPN NCKP k Ikee. Už chápu. sarcastic


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
Ne jen k Ikee, ale k celému tomu nákupku tam. Jezdila by tam linka, co (v rámci celé mé sítě) jede z Ivanovickýho Globusu přes NCKP, okolo Vaňkovky až tam dolů do Avionu.
Je to tam navíc v podzemí. Proto to je čárkovaně.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
7184
27 úno 2010 07:40
Nemyslím si, že je potřeba tahat šalinu k Ikee a bourat kvůli tomu nově postavený Baumax.


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
Hmmm. Ne. Viděl bych to jinak. Chce to 2 tratě.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
51
16 lis 2018 09:17
Přízřenice, Heršpice - to je alá Lesná. Tramvaj? Nikdy!! Nové domy? Nikdy!! Chceme být dědina, jinak se odtrhneme, ty škaredé Brno!!
A článek v Deníku je úplně zbytečné jakkoli komentovat.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18040 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 722  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 04 čer 2024 23:07
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]