Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 60 z 799    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 ... 799  Další
Autor Zpráva
Offline
7195
27 úno 2010 07:40
Na 710 jsem vozil s dvanáctimetrem často dvacítku lidí na stojáka, na 210 jsem lidi se stejně velkým autem málem nepobíral. Bohužel kolem Brna těch linek vhodných pro tyhle mrchy moc není. V seznamu linek pro další období platnosti ovšem nevidím linku 211.


Offline
Uživatelský avatar

218
11 srp 2012 21:46
No já myslím, že jiná možnost, jak smysluplně využít ty Stratosy i Dekstry zároveň, než že ty Dekstry posílat kousek za Brno, ani nebude. Mohlo by se vytipovat pár regionálek pro Dekstry (například 210, 302, 310, 710 apod.), slušně dosažitelných z Medlánek (popřípadě i ze Slatiny) a tam je poslat, namísto toho plnohodnotné busy z těch regionálek poslat na byť městské linky, ale do okrajových částí Brna, s menší výměnou kaštanů (například 41, 43, 48, 51, 63, 71, 75, 78). Tahle totiž Stratosy, za předpokladu alespoň 80 % spolehlivosti Dekster, nebudou mít téměř využití, neboť jsou již všechny mimo dekádu.


Offline
Uživatelský avatar

3090
29 srp 2009 19:30
A taky bude zřízeno a drženo v oblasti Dolního nádraží v souvislosti s vlakovou výlukou 7 záložních/posilových vozů (50081-50090) na posílení kapacity a61.
A vypravenost minibusů zůstala totožná i přes dodání 10 nových.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
7195
27 úno 2010 07:40
Tak ono je asi jedno, jak se to bude jmenovat, že...


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
P. Haluza píše:
Takže stačilo dejme tomu hodit 63 do kloubů a je po problému. Případně tam otáčet celý den jeden kloub jezdící v čase toho vlaku, nic víc.

Kloubová 21/63 s dopomocí to přesně takhle zvládne.


Offline
Uživatelský avatar

3090
29 srp 2009 19:30
Nene, ještě Křenovice, Zbýšov, Rešov a všichni, pro které je dnes vlak prostě rychlejší. Na základě trasy se lze navíc domnívat, že bude E63 vedena po dálnici, časová úspora tam tedy bude. Přidat spoje do 509 by tedy nestačilo.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
2814
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Já hlavně nechápu, proč vůbec se řeší náhradní doprava za vlak z Chrlic. Ti, kteří tím vlakem přijíždí od Sokolnic a Měnína, budou mít své linky protažené až do Brna, takže zůstává pouze trasa Chrlice--Brno, a tam si troufám tvrdit, že většina stejně jezdí 63 už teď, vyjma pár lidí v okolí nádraží. Takže stačilo dejme tomu hodit 63 do kloubů a je po problému. Případně tam otáčet celý den jeden kloub jezdící v čase toho vlaku, nic víc.


Offline
Uživatelský avatar

2584
13 črc 2009 13:42
http://www.bmhd.cz/vyluky/vyluka.php?vyluka=1927

To bude teda pěkná šaškárna s tím souběhem 63, E63 a 509. Nechcu vidět, co tam vymyslijou za "inteligentní" proklad. Dát nástupní zastávku 509 jinam než 63 a E63, tak to mohlo napadnout opravdu jenom idiota. Ať žije systémovost! Fakt nechápu, proč nemůže být jenom 509 Komárov - Měnín, jako tomu bylo jednu dobu (nebo se to jmenovalo 59?). Stačilo by tu linku jenom prodloužit na hlavas, přidat expresní spoje a bylo by.


Offline
Uživatelský avatar

2584
13 črc 2009 13:42
Jenda píše:
Já bych se u DPMB právě divil, kdyby NAD ujížděla před nosem.

Jako by to tu už mnohokrát nebylo.


Offline
Uživatelský avatar

616
13 srp 2010 13:44
Robert píše:
NAD jezdí po 10 minutách. Máš zjevně nastavený větší minimální čas na přestup v IDOSu.
Díky, to je ono. Nenapadlo mě nastavení kvůli výluce měnit... Já bych se u DPMB právě divil, kdyby NAD ujížděla před nosem.

_________________________________
Parková dráha Olympia Brno: http://www.smpd.cz
Simulace olomoucké tramvajové dopravy: http://mstsolomouc.webnode.cz/
Stavba modelu historické šaliny měřítka 1:8: http://modeltramvaje.webnode.cz/


Offline
Uživatelský avatar

2584
13 črc 2009 13:42
U DPMB bych se vůbec nedivil, kdyby to odjíždělo před nosem.


Offline
7195
27 úno 2010 07:40
NAD jezdí po 10 minutách. Máš zjevně nastavený větší minimální čas na přestup v IDOSu.


Offline
Uživatelský avatar

616
13 srp 2010 13:44
Nezobrazuje Idos přestupy chybně? Nebo to jinak nešlo (taková čekačka na NAD)?


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Parková dráha Olympia Brno: http://www.smpd.cz
Simulace olomoucké tramvajové dopravy: http://mstsolomouc.webnode.cz/
Stavba modelu historické šaliny měřítka 1:8: http://modeltramvaje.webnode.cz/


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1972
07 dub 2006 09:03
Kdyby byla situace kritická, dala se d9 točit na Maliňáku. Ale uznávám, jde o zcela krajní řešení. Ono problémy se dají čekat i na Šilingráku kvůli té dementní světelné závoře.


Offline
Uživatelský avatar

2571
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Arion640 píše:
Blíží se Vánoce a s tím i výluka na náměstí Svobody, linky 4,9 budou jezdit ulicí Husovou. Myslíte si, že ve špičce bude kapacitně stíhat 1. kolej na Nových Sadech? :D

Ani moc ne, už teď mi připadá ta první kolej velmi přetížená ...

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

2584
13 črc 2009 13:42
Jakub S. píše:
Minimálně jednou z variant, jak oběhově zajistit novolískovecký expres, je prodloužení jedné ze stávajících linek.

Jaké linky připadají v úvahu?


Offline
26
20 úno 2018 11:44
Blíží se Vánoce a s tím i výluka na náměstí Svobody, linky 4,9 budou jezdit ulicí Husovou. Myslíte si, že ve špičce bude kapacitně stíhat 1. kolej na Nových Sadech? :D


Offline
Uživatelský avatar

3090
29 srp 2009 19:30
xxx píše:
To se dá řešit přidáním kursu a prodloužením vyrovnávací doby. Ne vytvořením nesystémové a nesmyslné linky. ](*,)

Minimálně jednou z variant, jak oběhově zajistit novolískovecký expres, je prodloužení jedné ze stávajících linek. Vytvoření extra linky je snaha se vyhnout.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
7195
27 úno 2010 07:40
Pisárecký tunel je v 90 % případů v pohodě, seká se to až v tunelu Hlinky. Přes Riviéru by neměl být problém.

Jinak dnes v 8 se u viaduktu setkal Ciťák 7659 na lince 67 s Urbinem 2626 na 61. Jezevčík je odřený kolem kloubů, Citelisu chybí čumák.


Offline
1347
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Robert píše:
Byls někdy mezi 6. a 9. hodinou na Jihlavské a Vídeňské?


Myslím, že to jde z té věty vyčíst slovem "nevím". Vídeňskou a Jihlavskou ráno denně neprojíždím (a když jsem jednou za čas projížděl, bylo to tam v poho), takže nevím, jaká je tam obvyklá situace, jen vím, že pisárecký tunel bývá zacpaný hodně. Proto mě napadla ta úvaha.

Co se týče 78, tak tam by padly klouby spíše na spoje až do Olympie, které myslím myslel i P.Haluza, protože ty jezdí občas dost přeplněné. Jenže to stejný je i u 67, zvlášť v předvánoční době, kdy se tato linka stává kolikrát až "nedostupná", vzhledem k přeplněnosti daných spojů, protože "předvánoční horečka".


Offline
Uživatelský avatar

218
11 srp 2012 21:46
Ještě jsem nenapsal, že by bylo na tu
a-55/78/E75 třeba 6 kloubů.
Probíhalo by to nějak takto:
a-55 Lazaretní - Mariánské údolí
a-55 MU - Lazaretní
přejezd Žná na a-78
a-78 Žná - SZ
a-E75 SZ - Žná
přejezd Lazaretní na a-55

Ráno by byla a-78 a a-E75 obráceně, přestávky v MU.


Offline
7195
27 úno 2010 07:40
MtM píše:
, jen kvůli kolonám v okolí Pisáreckého tunelu nevím, jestli by nebyla rychlejší trasa jet přímo pak po Jihlavské a Vídeňské (bez zastavení) na Mendlovo nám., než se vyřeší stavba na Žabovřeské. :-)

Byls někdy mezi 6. a 9. hodinou na Jihlavské a Vídeňské? Zjevně ne.


Offline
Uživatelský avatar

218
11 srp 2012 21:46
Samozřejmě s tou a-78 máš naprostou pravdu, to však bylo lítosti, když končila letní výluka Nezamyslova.
Osobně bych to viděl ve špičkách nějak takto (prázdninový provoz):
* a-x27 interval 6-9-6-9-6-9-6, spoje za 6 minut sólo, spoje za 9 minut kloub, večer a ráno mezi 5. a 6. hodinou jen přejezdy sól
* a-55 interval z centra/do centra 10-20-10-20, přičemž ten spoj za 20 minut by zajišťoval kloub, za 10 minut sólo z a-58, navíc vložené spoje Zetor - Jírova, interval 30 minut
* a-58 interval 15 minut, polovina spojů na Lazaretní oběhově propojena s a-55, druhá polovina s a-202
* a-78 interval 12-8-10-12-8-10 (ranní špička směr město, odpolední špička směr z centra) - spoje za 12 minut zajištěné přejezdy kloubů z a-55, vedené do/ze Slatiny k/od Závodu, v opačném směru vždy interval 10-10-10-10-10-10
* a-E75 interval 30 minut, ráno klouby ve směru do Slatiny, odpoledne klouby ve směru do Židenic, oběhově propojeno s a-78
* a-202 interval 15 minut, přičemž po 30 minutách běžné "dálkové" spoje od/do Šlapanic, k nim doplněny vložené spoje po 30 minutách, propojené na Lazaretní s a-58

Jinak regionálky ze 151 bych viděl asi nějak takto:
- 2/710 přejezd z Lazaretní na a-64/74, na těchto dvou linkách výkon zhruba v době mezi 14.45 až 18.15
- 48/41 v době 13.15 (po skončení na a-48) až cca 18.45 výkon na propojených spojích a-202/58

Ještě by byly nutné následující drobné úpravy na a-151:
Spoj 151 v 16.45 z Líšně do Šlapanic by byl zajištěn vozidlem DPMB (místo 41/48)
Spoj 151 v 19.15 z Líšně do Šlapanic by vykonala 41/48 (místo 1/151)
Nový spoj na 202 z Lazaretní v 19.22 a na 151 v 19:45 z Líšně do Šlapanic by pak byl vykonán uvolněnou 1/151

Kdo má nějaké poznámky k tomuto návrhu, nechť napíše.


Offline
2814
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Líšeňský dopravák píše:
No ono na tu a-x27 zatím ani nic jinýho není moc možný v PD posílat, neboť je celkem akutní nedostatek sól - zejména ve Slatině a denně vyjíždí i těžké zálohy. Spíš mě tam bijí do očí ty režijní přejezdy, vždy v jednom směru.


Těch režijních přejezdů jen jen pár, to by mě až tak nevadilo. Ale výmluva, že ty klouby není kam dát, tak se strčí na x-27, protože nejsou sóla, je fakt úsměvná. Co třeba je strčit na a-78, kde teď před Vánocemi nebude o poptávku nouze? Tam problém s kloubem přece není!


Offline
1347
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
U Ořešínské 70 by mělo spíš vyřešený přeplňování mimošpičkových vozů, když některé z nich jsou na hraně kapacity. Myslím, že špičkové spoje teď nejsou vůbec špatně vyřešené (kromě dob, kdy se zasekne 42 v kolonách u Globusu a pak vše po Řečkovicích a okolí pobírá 70). U ranní špičky by spíše hodně bylo spíše lepší ty spoje zkapacitnit kloubovými (to, že nesmí stát v Ořešínské smyčce by se dalo vyřešit jejich přestávkami v KPN) a ubrat ten 5 minutový dělený interval (3 a 7 min)na 10 minutový, protože ráno víc jak polovina cestujících stejně nastoupí až v Řečkovicích.

Co se týče tím expresem z Lískovce, přece jen se jedná o celkem hodně zahuštěnou lokalitu, takže s linkou i souhlasím, jen kvůli kolonám v okolí Pisáreckého tunelu nevím, jestli by nebyla rychlejší trasa jet přímo pak po Jihlavské a Vídeňské (bez zastavení) na Mendlovo nám., než se vyřeší stavba na Žabovřeské. :-)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19955 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 ... 799  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 24 čer 2024 15:54
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]