Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 58 z 726    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 726  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

2660
13 črc 2009 13:42
Co máš proti dieselovým urbanwayům?


Offline
7
12 kvě 2018 19:03
Dneska jsem měl možnost se krásně projet pár kolečky na 04206 a došel jsem k jednomyslnému závěru, crosswaye na 42 o víkendu jsou docela dost špatné řešení. Lidé se tam mačkají při nástupu klidně i dvě minuty. Co jsem mluvil s pár řidiči za ty 3 týdny, tak i oni sami nad tím kroutí hlavou. Lepší kdyby to jezdilo někde na příměstských linkách, než na nákupních, kde to postrádá logiku.

Pravdou je, že je to možná ještě stále lepší řešení než diesel Urbany, nicméně bych tam docela ocenil návrat Solarisů. Já ani moc nepochopil proč o víkendech na 42/70 nejezdí klouby, když v prac. dnech je to většinou prázdnější jak o víkendech.


Offline
Uživatelský avatar

2660
13 črc 2009 13:42
Zdeněk: Je to spoj od spoje a víkend o víkendu.

Cracatit: Budeš se divit, ale jede. O víkendu, kdy by člověk řekl, že tam lidi budou jezdit nakupovat, bývá v koncovém úseku 49 fakt pár lidí. Ona totiž úlohu linky 49 přebírá linka OLY. Ta sice jezdí hodně plná, ale právě na ni jsou crosswaye ideální, protože se jedná o expresní linku s málo častou výměnou cestujících.


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Osobně mě Cross na městě neuráží, na 43 nebo noční 93 je docela v pohodě, co si pamatuju, tak před příchodem NS jezdil Cross na 90, 93, 94 pravidelně a vzhledem k širokým uličkám v přední části to bylo na nočku docela adekvátní vozidlo.
Jinak 49 bych zrovna meziměstem, ani příměstem nenazval, Černovice, Přízřenice a Modřice nemají zrovna nízkou výměnu, navíc jde o linku vedenou do Olympie, kam asi málokdy pojede pět a půl člověka.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

1665
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
... právě jedua Crossem na lince 44 do práce a žádný problém nepociťuji. Vozícíi důchodců jsou u druhých dveří, my pohybliví jsme nahoře

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

2660
13 črc 2009 13:42
No pozor. Zrovna 44 bývá odpoledne docela obsazená. Tam se fakt víc hodí ten urbanway nebo sorka. Ale třeba crossway (i dvoudveřovej) na takové víkendové 43/53/32 mě taky moc netrápí, protože tím fakt jede pár lidí.


Offline
Uživatelský avatar

3099
29 srp 2009 19:30
xxx píše:
I když... možná proto, aby se pak nemusela předělávat, až crosswaye půjdou do šrotu...

Bingo! A že to (pravděpodobně) bude už celkem brzo - do roka a do dne s dodáním dalších nových NS12.

Možná trochu přiliju do ohně, ale o víkendech je Brno trochu větší vesnice. Nepovažuji proto za rozhodují, jestli příměstskej Crossway (třídveřovej) jezdí zrovna na a41 nebo a44.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

2660
13 črc 2009 13:42
b1 píše:
A proč se tak teda nevypravují?

Dobrá otázka.

pepola píše:
Protože Crossy nemají pokladnu?

Nabízí se otázka, proč ji tedy nemají. Dřív ji měly. Proč se dala do městských sorek místo do příměstských crosswayů mi moc hlava nebere. I když... možná proto, aby se pak nemusela předělávat, až crosswaye půjdou do šrotu...


Offline
Uživatelský avatar

3731
28 úno 2006 19:00
b1 píše:
A proč se tak teda nevypravují?

Letmý pohled do dnešní vypravenosti:
Linka 41: 3 městské vozy Sor NS
Linka 43: 2 ze 3 kurzů NS, na 04302, který jezdí i na lince 32, je naopak příměstský Crossway

Naproti tomu:
Linka 44: 3 Crosswaye
Linka 84: 1 Crossway

Protože Crossy nemají pokladnu?


Offline
1388
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
xxx... nezapomeň, že v Brně má polovina bus linek takový vesničtější (charakterizoval bych to jako polovesnický, ať už poptávkou nebo místem, kudy linka projíždí) charakter, nebo to jsou přímo meziměstské linky, kde se DP hojně vyskytuje. Jmenovat bych všechny mohl, s již i bývalé zmíněnými: 41, 43, 48, víceméně i 49 (nepočítám-li spoje na Černovice), 51, 57, 64 víceméně poptávkou taky, 70 o víkendech, 71, E56, E76. To máš skoro polovinu MHD linek, kde jezdí sóla. Pak bych jmenovat i noční sólo linky, neboť plno z nich ti jede až do Brna-venkov nebo jsou tak proložené dalšími nočními, že tu poptávku by pohltily i Crossy, viz N90, N93, N94, N95.
b1....to je už spíše otázka pro podnik, proč i třeba ve špičce jezdí na nákupní 67 nebo o víkendu na nákupní 42.


Offline
Uživatelský avatar

3771
08 čer 2005 23:12
A proč se tak teda nevypravují?

Letmý pohled do dnešní vypravenosti:
Linka 41: 3 městské vozy Sor NS
Linka 43: 2 ze 3 kurzů NS, na 04302, který jezdí i na lince 32, je naopak příměstský Crossway

Naproti tomu:
Linka 44: 3 Crosswaye
Linka 84: 1 Crossway


Offline
Uživatelský avatar

2660
13 črc 2009 13:42
Neříkám, že sem nepatří. Říkám, že nepatří na MHD. Linky 41, 48, 51, 71, 302, 303 a další považuji za příměstské. Případně mě ještě napadá jedna linka, na kterou jsou vhodné kvůli méně časté výměně cestujících, a to E56.


Offline
1388
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Tak s tím názorem, že sem tyto vozy (Crossy) nepatří, opravdu nesouhlasím. Ano, jsou to vozy, které se třeba fakt nehodí třeba na linky, kde je i na sóla dost velká výměna cestujících, jako 67, 42 o víkendech, 44/84 víkend, nebo se nehodí i na sídlištní linky, jako 54, 55, 46, 69, které zase v sedlech jezdí dosti naplněné osobami se sníženou pohyblivostí. Ovšem, jsme Brno a máme tu zas x linek, kam tyto vozy krásně zapadnou, ukázkový případ třeba 41/71, 43, 57 (spoje jedoucí minimálně na Klarisky, spoje na Haškovu třeba primárně posílat jiné vozy), klidně bych se nebál posílat i na 81, 82, 64 nebo třeba na 48, kde nejsou ty výměny tak velké (na 81 by to zas pomohlo zlepšení dopolední kapacity a přitom by ten bus tam nezavazel", na 82 by zas pomohl s navýšením podílu nízkopodlažní části ve voze na daném spoji). Řešení v Brně je hodně, máme strašně rozmanitou linkovou infrastrukturu a na zmíněných linkách, co jsem zde uvedl, by Crossy měly určitě normální uplatnění.


Offline
Uživatelský avatar

2660
13 črc 2009 13:42
Však nad třetími dveřmi je kamera. Už jsem párkrát díky ní nepřivřel člověka, který se na poslední chvíli rozhodl vystoupit. A jak říkáš, s velkou oblibou se do zadních dveří cpou hůře pohybliví senioři s kabelou na kolečkách či s berlema. Proto schody v městském autobuse nemají co dělat.


Offline
7386
27 úno 2010 07:40
Crossy jsou opravdu kapacitnější než Ciťáky, i když se mi tomu nechtělo věřit. Z pozice řidiče jsou fajn, srovnání s Ciťáky nemám, s tím jsem jel jen jednou, nicméně neskutečně blbý výhled na zadní dveře, kam jsem pravidelně někoho přivíral (ano, nejčastěji hůře pohyblivé, kteří se tam s oblibou cpali), mi že šichet zrovna příjemné okamžiky nedělal. Městské vozy to fakt nejsou.


Offline
Uživatelský avatar

2660
13 črc 2009 13:42
Ale no tak. Proč hned ta agresivita? Tvůj příspěvek vyzněl, jako by ses snad nad Pena povyšoval, že seš něco víc než on, protože ty seš řidič a on pouhý cestující.

Já si myslím, že není vůbec potřeba se stavět do opozice. Peno vozy Crossway zhodnotil z pohledu cestujícího a s tímto pohledem naprosto souhlasím. Souhlasím ale i s tvým pohledem, protože z pohledu řidiče jsou to opravdu pohodlné vozy, které se velmi dobře a snadno ovládají. Oceňuji mimo jiné kolébková tlačítka na ovládání dveří. Pozoruji, že i s tou spolehlivostí jsou na tom poměrně dobře. A jejich nájezd je obdivuhodný.

Nicméně ze sedadla řidiče už tě jaksi netrápí, že všechna sedadla jsou na podestě, že v zadní části jsou schody jak do nebe a že zadní dveře jsou opravdu velmi úzké. V kombinaci se schody je výměna cestujících těmito dveřmi opravdu pomalá. Schody v městském autobuse v 21. století nemají co dělat a je potřeba se s tím smířit. Na druhou stranu pro příměstskou dopravu je toto řešení ideální.

To, že tvrdíš, že se ti tam vešlo víc lidí než třeba do citelisu, si myslím, že je spíše tvůj subjektivní dojem. Pochybuju, že jsi ty cestující měl spočítané. Protože crossway má oproti citelisu nebo urbanwayi víc prostoru pro cestující snad jen o tu zadní pětku.

Takže jestliže ty crosswaye důvěrně znáš jako řidič a Peno je důvěrně zná jako cestující, zhodnocení od obou z vás je relevantní. Je naprosto přirozené, že vaše názory jsou diametrálně odlišné. To je způsobeno odlišným úhlem pohledu.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7590
17 pro 2006 22:32
Brno
peno píše:
No, to je právě to, že já si tento paskvil, který díky LE koncepci a úzkým zadním dveřím, není pořádně ani městským ani příměstským autobusem, jaksi neumím představit na žádné vnitroměstské lince a už vůbec ne na okružkách a to ani o víkendu. Pořád si ještě pamatuji první Crossy na a-67 a to bylo tedy něco hodně nechutného. Ale někdo ve vedení DPMB se prostě nepoučí a stejně bude pořád nakupovat dodávky místo midibusů, tak bude pořád kupovat... pardon, pronajímat, paskvily, které nejsou ani městským, ani meziměstským autobusem a v Brně se skoro nikam nehodí a v případě 14,5 m verze to platí dvojnásob.

Ty jsi s tím paskvilem někdy jel dýl, než 20 minut jako postižený šotouš, nebo ti to někdy strašně zle ujelo před nosem? Nebo máš nějakou jinou odchylku? Jako řidiči se mi s tím jezdilo nejlíp ze všech, hned po devítikilech. Seděl jsem v tom devět hodin denně. I na ráno strašně narvané 49 z Komárova do Modřic mi tam nastoupilo mnohem víc lidí a mnohem pohodlněji a rychleji, než to těch Citykrámů, který mají všechny dveře stejně široký a jsou celonízkopodlaha, ale tím to končí a do uličky se nikdo nenacpe a není tam nikde místo. Tak tu nepomlouvej něco, s čím nemáš vůbec žádnou jinou zkušenost, než že jsi s tím někde jel za roh. Zadní dveře jsou užší a schody nahoru, ale v tom nevidím jediný problém. Zbytek jak jsem psal. O servisu a spotřebě jsem tu toho už taky napsal plno. Miluju tyhle šotoblitky o ničem.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
2826
01 úno 2006 10:39
pepola: ta Kroftova je hodně blbá snad na všechny vozy, tam bez toho zrcadla si to nedovedu vůbec představit. Tam ta bedna asi musí vadit uplně všem.


Offline
Uživatelský avatar

3731
28 úno 2006 19:00
Janatak píše:
Já jsem tuhle některou Sor NS jel z komínské vozovny dom, nevím konkrétně která to byla (snad některá 769x). Nový vozítko vypadá super, jako řidič s tímhle typem nemám zkušenost, ale coby cestující jsem si všiml celkem masívního vypodložení různých plastových dílců papíry. V prostoru předku prakticky všude. A i přes to byl při jízdě od toho povrzávání solidní kravál. Jaký to bude za dva tři roky je asi jasný.

Zmíněný dobrý výhled z vozu...co přes tu šílenou kisnu vpravo u předních dveří?

ad vycpávky: Bez těch to opravdu nejde.
ad povrzávání: Stačí nastříkat 1x denně Konkorem ty patky na podlaze 1. dveří, kam zajíždí ten jejich trn - vyzkoušeno!
ad kystna: Blbě se vyjíždí na 44 dole v KPn "přes koleje", potom výjezd ze smyčky Staré Černovice je "challenge" - když už nevidíte v zrcadle, tak nevidíte, a pak ještě noční 89+93 - výjezd z Kroftovy na Královopolskou.


Offline
830
25 led 2006 09:46
Protože TMB licenci k provozování drážní dopravy nemá, provozuje je vždy DP na základě uzavřené nájemní smlouvy na svoje náklady.


Offline
2826
01 úno 2006 10:39
TMB : jak se vůbec řeší spotřebovaná energie, když s muzejními vozy jezdíte pod dráty DPMB a tím pádem užíváte elektřinu DPMB? A to samé vlastně u tramvají?


Offline
2826
01 úno 2006 10:39
Jenatak: na tu kystnu si někteří stěžují ( takto blbě to mají i jiné značky, třeba scania..),ale já neměl nikde žádnou křižovatku, kde by byl tak obrovský úhel,abych při dávání přednosti musel čumět až přes první okno, napadá mě jen jedna taková křižovatka a to na 75 před vozovnou, ale tam je prd vidět i z jiných vozů, musíš se nahýbat, vstát a dělat vše možné aby bylo vidět.
Jsem zvyklej na mlácení z Urbanů, ale i tam většinou vypodloženo vším možným, hold plast na plast vrže a mlátí. Jel jsem s 7698.


Offline
Uživatelský avatar

3991
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Já jsem tuhle některou Sor NS jel z komínské vozovny dom, nevím konkrétně která to byla (snad některá 769x). Nový vozítko vypadá super, jako řidič s tímhle typem nemám zkušenost, ale coby cestující jsem si všiml celkem masívního vypodložení různých plastových dílců papíry. V prostoru předku prakticky všude. A i přes to byl při jízdě od toho povrzávání solidní kravál. Jaký to bude za dva tři roky je asi jasný.

Zmíněný dobrý výhled z vozu...co přes tu šílenou kisnu vpravo u předních dveří?

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
2826
01 úno 2006 10:39
001MRY:
Ano, prosím napiš, co je na nich tak špatného? Já měl zatím jen jednu službu s tímto vozem. Jako mínus mohu jen zmínit to, že je málo místa na bágl a nějaké věci, kam si dám mp3 a repro a flašku pití, ale co se týká vozidla, tak jsem si tu desetihodinovou službu neskutečně užil, krásné jízdní vlastnosti ( ano jsem zvyklí na línej CNG ze Slatiny a toto je diesel ) ale jelo to super, krásné pohodlné sedadlo, nádherně topil, dobrej výhled z vozu, díky tomu, že má ty malé průhledy v sloupcích tak tam neni tak mega velký mrtvý bod jako u všech jiných autobusů, za mě jako za řidiče se mě s tím jelo absolutně nejlépe ze všech vozů, které jsem v DPMB mněl a jel jsem se vším krom těch nových Croswayů. Ale věřím, že jiný řidič může mít jiný názor. Tak i tak ten skok dopředu je tam oproti staré Sorce velkej a nic mě tam nemlátilo tak jako v Urbanech.


Offline
Uživatelský avatar

400
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Co je na nich tak špatného? Z hlediska cestujícího jde o nejpovedenější brněnská sóla. Jsou tiché, dobře topí i chladí, mají pohodlná sedadla a 12 z nich je bez podest. Názor na vzhled je čistě subjektivní, mně osobně se líbí.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18134 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 726  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 26 pro 2024 15:21
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]